Тема Лісові тварини Тип уроку урок формування умінь і навичок. Мета практична:
- учити інсценувати діалог і складати діалог за аналогією; розвиваюча:
виховна:
Обладнання: підручник М. М. Сидоренко, О. А. Палій
«Hallo, Freunde!», 5(1), робочий зошит, граматична таблиця, тематичні картки, малюнки, роздатковий матеріал.
Stundenverlauf
L: Guten Tag, Kinder, es freut mich sehr, euch heute alle wieder gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch heute? Welcher Laune seid ihr?
2. Mundgumnastik
L: Hört bitte und spricht zu.
Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.
Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.
große Kinder, kleine Kinder, dicke Kinder, dünne Kinder.
Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.
3. Kontrolle der Hausaufgabe L: Also, wie steht es mit eurer Hausaufgabe?
Der Bär – ведмідь Der Wolf – вовк das Krokodil – крокодил der Elefant - слон die Maus - мишка der Affe- мавпа der Hase – зайчик der Tiger – тигр das Zebra – зебра der Papagei - попугай das Fleisch – м'ясо klettern – лазити die Obst - фрукти fressen – їсти ( по відношенню до тварин)
1. Hausaufgabe L: Schreibt und erzählt über eure Lieblingstier.
Балашівський навчально – виховний комплекс «Колегіум – ЗОШ I –II ступенів»
План-конспект
з німецької мови в учнів 5 класу на тему: « Лісові Тварини»
Вчитель німецької мови:
Кухарчук Віті Андріївна
Балашівка 2017