20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Конспект уроку з німецької мови у 5 класі " Лісові тварини"

Про матеріал
конспект уроку з німецької мови на тему: Лісові тварини. в конспекті уроку можна дізнатись про назви лісових тварин, як правильно описувати їх, посилання на відео ресурс та завдання до нього
Перегляд файлу

Тема Лісові  тварини                                                                                                                                                 Тип уроку урок формування умінь і навичок.                                                                                                 Мета                                                                                                                                                                              практична:

  • опрацювати лексичний матеріал на  рівні речень;
  •  розширити словниковий запас учнів з теми;
  • активізувати  граматичний матеріал до теми;
  • формувати монологічне мовлення учнів у зв’язку з візуальною ситуацією за темою;
  • тренувати учнів у читанні зв’язного тексту;

-  учити інсценувати діалог і складати діалог за аналогією;                                                   розвиваюча:

  • розвивати пізнавальні інтереси, пам’ять, логічне мислення учнів;
  • розвивати слухову та короткотривалу пам’ять, здатність самостійно планувати мовний вчинок;
  • розвивати спостережливість й естетичне сприйняття навколишньої дійсності;

виховна:

  • виховувати в учнів культуру спілкування;
  • виховувати любов до природи

Обладнання: підручник М. М. Сидоренко, О. А. Палій

«Hallo, Freunde!», 5(1), робочий зошит, граматична таблиця, тематичні картки, малюнки, роздатковий матеріал.

Stundenverlauf

  1.   Stundenbeginn                                                                                                                             1. Begrüßung

L: Guten Tag, Kinder, es freut mich sehr, euch heute alle wieder gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch heute? Welcher Laune seid ihr?                                                              

 

 

2. Mundgumnastik

L: Hört bitte und spricht zu.

Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.

Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.

große Kinder, kleine Kinder, dicke Kinder, dünne Kinder.

Guten Tag ! Guten Tag ! sagen alle Kinder.

3. Kontrolle der Hausaufgabe                                                                                                            L:  Also, wie steht es mit eurer Hausaufgabe?

  1.            Hauptteil der Stunde                                                                                                      
  1.             Einstieg ins Thema                                                                                                                  L: heute sprechen wir über die Wald Tieren. Wir lesen, verschiedene Übungen mache und ein Text lesen, Video sehen.                                                                                                                   2. Lexik                                                                                                                                                 L : Schreibt bitte neun Lexik im ihren Hefte.

Der Bär – ведмідь                                                                                                                         Der Wolf – вовк                                                                                                                                 das Krokodil – крокодил                                                                                                             der Elefant - слон                                                                                                                         die Maus -  мишка                                                                                                                                      der Affe- мавпа                                                                                                                                   der Hase – зайчик                                                                                                                             der Tiger – тигр                                                                                                                            das Zebra – зебра                                                                                                                          der Papagei - попугай                                                                                                                   das Fleisch – м'ясо                                                                                                                   klettern – лазити                                                                                                                                die Obst - фрукти                                                                                                                     fressen – їсти ( по відношенню до тварин)                                                                         

  1. Sprechen                                                                                                                                       L: Jetzt wir spielen ein Spiel. Das ist „ Wer fällt?.
  2. Hörverstehen                                                                                                                                L: Und jetzt hört bitte aufmerksam den kleinen Video zu.
  3. Lesen                                                                                                                                               L: Liest bitte Übung 5A St. 179 und übersetze.
  4. Schreien                                                                                                                                               L: Schreibt bitte Übung 6 A St. 179. Welches Tier ist das?                                                            1. Das Tier ist schwer, kann gut laufen und frisst Pflanzen. Das ist ein  Tieger.                                       2. Das Tier ist groß. Es kann gut klettern und springen. Es frisst Fleisch. Das ist ein  Affe.                                                                                            
  1.        Stundenschluss

1. Hausaufgabe                                                                                                                                                                                  L: Schreibt und erzählt über eure Lieblingstier.

  1.             Zusammenfassung                                                                                                                       L:  Was Neues habt ihr heute erfahren Welche Information was für euch am interessanten Eure Noten sind…….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балашівський навчально – виховний комплекс                                                                 «Колегіум – ЗОШ I –II ступенів»

 

 

 

 

 

План-конспект

з німецької мови в учнів 5 класу на тему: « Лісові Тварини»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель німецької мови:

                                                                   Кухарчук Віті Андріївна

 

 

Балашівка 2017

 

 

docx
Додав(-ла)
Кухарчук Віта
Додано
5 серпня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку