Конспект уроку з німецької мови у 5 класі "RICHTIGE KLEIDUNG "

Про матеріал

Конспект уроку з німецької мови у 5 класі. На тему " мій гардероб". Урок складається із 6 етапів. Кожен етап має прийом. Етап перший має 3 прийоми. це є бесіда з учнями, фонетична зарядка, перевірка домашнього завдання. Етап 2 має 3 прийоми це є ознайомлення з новими ЛО закріплення нової лексики та робота в групах. Етап 3 має 3 прийоми .Це є повторення назв кольорів побудова речень із новими ЛО, доповнення множини в словах, побудова діалогу. Етап 4 має 1 прийом це є робота над текстом.Етап 5 має 1 прийом. ,Це є запис домашнього завдання. Та етап 6 це є підведення підсумків уроку.В конспекті використані всі види роботи це є і робота в парах і робота в групах і індивідуальна робота.Урок спрямований на розвиток мовленнєвих умінь: аудіювання й говоріння.Аби забезпечити високий рівень практичного оволодіння учнями іноземною мовою, я ретельно обирала форми і види роботи на уроці відповідно до рівня знань, потреб та інтересів учнів. Так, учні працювали в групах, адже така робота розвиває мовлення учнів і спрямована на розв'язання завдань, виконуючі які, кожен може зробити свій внесок. А це, в свою чергу, стимулює пізнавальну активність та мовленнєву діяльність учнів.Використання інтерактивних технологій навчання мотивує учнів до роботи на уроці та підвищує продуктивність навчання. Тому учням було запропоновано переглянути фільм та зробити висновок: чи можуть собаки-поводирі бути для людей теж друзями та помічниками.Для створення й підтримки атмосфери комунікації важливо стимулювати активність учнів, пропонуючи їм цікаві завдання. Так, я запропонувала тест, який довів, що на друзів можна покластися.Використання інтерактивних технологій навчання мотивує учнів до роботи на уроці та підвищує продуктивність навчання. Тому учням було запропоновано переглянути фільм та зробити висновок: чи можуть собаки-поводирі бути для людей теж друзями та помічниками.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з німецької мови у 5-Б класі

(Німецька мова (5-й рік навчання). 5 клас: Підручник для загально освітніх навчальних закладів «Deutsch lernen ist super!» / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Х.: Ранок, 2013. — 240 с.)

Тема: RICHTIGE KLEIDUNG

Цілі уроку:

Навчальна: ознайомити учнів із новою лексикою за темою «Richtige Kleidung»;  навчити працювати у групах.

Розвивальна: розвивати навички усного та писемного мовлення, розвивати навички письма.

Виховна: виховувати естетичне сприйняття дійсності.

Обладнання: підручник С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва «Deutsch lernen ist super  для 5 класу; картки для роботи в групах.

 

Схематичний план уроку

  1.               Початок уроку. Організація класу………………………………………….8 хв.
  2.               Подача нових ЛО………………………………………………………........12 хв.
  3.               Робота з підручником ………………............................................................10 хв.
  4.               Техніка читання………………………………………………………..........10 хв.
  5.               Пояснення домашнього завдання…………………......................................2 хв.
  6.               Підведення підсумків уроку………………………………………………...3 хв.

 

Stundenverlauf

 

I.  ANFANG DER STUNDE

Етап 1

Початок уроку. Організація класу.

Повідомлення цілей уроку.

Прийом 1: Бесіда з учнями.

 

 

 

Прийом 2: Знайомство з дітьми; перевірка домашнього завдання.

 

 

 

 

II. HAUPTEIL DER STUNDE

Етап 2

Подача нових ЛО.

Прийом 1: Ознайомлення з новими ЛО.

Прийом 2: Закріплення нової лексики.

Прийом 3: Робота в групах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 3

Робота з підручником.

Прийом 1: Побудова речень із новими ЛО.

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: Заповнення таблиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 4

Техніка читання.

Прийом 1: Читання діалогу.

Прийом 2: Складання діалогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.ZUSAMMENFASSUNG

Етап 5

Пояснення домашнього завдання.

Прийом: Запис домашнього завдання в зошитах.

 

 

Етап 6

Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

L:  Guten Tag, Kinder! Es freut mich euch kennenzulernen. Ich heiße Anna Olegiwna. Seid ihr  zur Stunde bereit?

(Die Schüler beantworten die Frage  des Lehrers.)

L: Heute werden wir die neuen Wörter zum Thema

«Richtige Kleidung» lernen. Auch werden wir heute lesen, schreiben und sprechen.

 

L: Ich will euch kennenlernen. Wie heißt du? Und du? usw.

(Die Kinder sagen ihre Vornamen.)

L: Überprüfen wir eure Hausaufgabe. Welche Hausaufgabe habt ihr gemacht? (Die Kinder sagen, welche Hausaufgabe sie gemacht haben und wir  überprüfen zusammen.)

 

 

L: Heute arbeiten wir am Thema «Richtige Kleidung». An der Tafel sind neue Wörter.   Hört zu und sprecht mir nach!

(Die Schüler wiederholen die neuen Wörter.)

 Die Wörter:

  1. der Anzug -¨-e, (костюм);
  2. der Sportanzug -¨-e, (спортивний костюм);
  3. der Badeanzug -¨-e, (купальний костюм, купальник);
  4. das Abendkleid -er, (вечірня сукня);
  5. der Hut -¨-e, (капелюх);
  6. der Ohrring -e, (серга, кільчики);
  7. der Ring -e, (перстень, каблучка);
  8. der Herrenhut -¨-e, (чоловічий капелюх);
  9. die Jeansjacke -n, (джинсова куртка);

10)die Lederjacke -n, (шкіряна куртка).

L: Jetzt macht eure Bücher auf der Seite 44 Übung 1 auf! Schreibt bitte diese Vokabeln in eure Vokabelhefte. Macht eure Vokabelhefte auf!

L: Habt ihr die Vokabel geschrieben, ja oder nein? Das ist…z.B.  der Ring, -e перстень, каблучка.

Macht eure Vokabelhefte zu!

(Die Schüler schreiben die neuen Wörter in ihre Vokabelhefte.)

L: Ich gebe euch ein Kreuzworträtsel! Sollt ihr die fehlende Buchstaben ergänzen. Macht zu zweit!

(Die Kinder sollen Buchstaben ergänzen.)

1.A

b

e

n

d

K

l

e

i

d

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

L

e

d

e

r

j

a

c

k

e

 

 

 

3

J

E

a

n

s

j

a

c

k

e

 

4

O

h

r

r

I

n

g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

B

a

D

e

n

a

n

z

u

g

 

 

 

 

 

6

H

U

t

 

 

 

 

 

 

 

 

7H

e

r

r

e

N

h

u

t

 

 

 

 

 

 

8.

A

n

z

u

G

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L: Ihr habt gut gearbeitet! Jetzt macht eure Bücher auf der Seite 44 Übung 2 auf! Jeder muss sagen, was es auf  Bilder gezeigt ist. Ihr sollt nach dem Muster sagen! Wenn ein Wort im Singular steht, sagt manist. Aber wenn ein Wort im Plural steht, sagt mansind.

L: Zum Beispiel: Auf  Bild 1 ist ein Abendkleid. Auf Bild 1 sind  Abendkleider.

Sch: Auf  Bild … ist/sind...

( Die Kinder sagen nach dem Muster.)

L: Macht die nächste Übung (3) auf der Seite 45!  Hier sollt ihr zu zweit die Tabelle ergänzen, nämlich müsst ihr sagen, was ein Mann anzieht und was eine Frau anzieht, wenn er oder sie (z.B. ins Theater) geht. Macht schriftlich! Zwei Schüler müssen das an der Tafel machen. Wer will an die Tafel gehen und diese Tabelle ergänzen? ( Die Kinder ergänzen die Tabelle.)  

L: Zum Beispiel: Der Mann zieht einen Anzug an, wenn er ins Theater geht. Die Frau zieht eine Abendkleid an, wenn sie ins Theater geht.

L: Ich gebe euch Blätter, wo ein Dialog geschrieben ist. Jetzt lest ihr einen Dialog zu zweit.

Sch1: Ich gehe in die Schule. Wohin gehst du?

Sch2: Ich gehe auch in die Schule. Und was ziehst du in die Schule an?

Sch1: Ich ziehe dann meinen Anzug, meine  Lederjacke und meine Schuhe an. Und du?

Sch2: Ich ziehe meinen Sportanzug, meine Jeansjacke  und meinen Ring an.

L: Ich gebe euch die Kärtchen. Hier sind die Situationen geschrieben. Sollt ihr sagen, was ihr in diesen Situationen anzieht? Sprecht zu zweit. (Die Kinder bilden den Dialog und sprechen zu zweit.)

1) Ihr geht in die Schule.

2) Ihr geht im Park spazieren.

3) Ihr geht ins Kino oder Café.

4) Ihr geht an den Fluss baden.

5) Ihr geht auf den Sportplatz.

6) Ihr geht ins Museum.

Ich gehe in/an/auf…

Ich ziehe dann meinen/meine/mein … an.

In/An/Auf … muss man einen/eine/ein … und einen/eine/ein …anziehen.

Und was ziehst du in/an/auf … an?

 

L: Lernt bitte diese neue Wörter, die auf der Seite 44 sind. Ich gebe auch jedem ein Foto, auf dem ein Gebäude gemalt ist. Jeder muss dieses Foto beschreiben. Jeder soll ein paar Sätze schreiben.

 L: Z.B.:  Ich gehe ins Kino. Ich ziehe dann meinen Hut, meine Ohrringe, mein Abendkleid an.

(Die Kinder  müssen die Hausaufgabe ins Tagesbuch schreiben.)

L:  Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Das freut mich sehr.  Die Stunde ist zu Ende.

L: Heute bekommt ihr solche Noten …

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Кухарчук Віта
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
1996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку