Конспект уроку з німецької мови, як другої іноземної, для учнів 5 класу на тему " Лісові тварини"

Про матеріал

Конспект уроку німецької мови (друга іноземна) уля учнів 5 класу. Автор підручника: С. Сотнікова

Перегляд файлу

Тема уроку. Waldtiere (Лісові  тварини)

Мета уроку:  повторити та закріпити лексичні одиниці попереднього уроку; ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати їх в усному мовлені та на письмі; ознайомити учнів з різними видами тварин та їхніми особливостям; розвивати навички діалогічного мовлення; розширити знання учнів про утворення речень з модальним дієсловом können; розвивати інтелектуальну, емоційну сфери особистості учнів та їх мовленнєву реакцію; виховувати в дітях любов до тварин.

Обладнання уроку: підручник, робочий зошит, аудіо-диск, граматичні схеми, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований

 

                         Хід уроку

I. Початок уроку

1. Привітання

 - Guten Tag, liebe Kinder. Ich bin froh euch heute zu sehen. Setzt euch!

2. Kомунікативна розминка

 - Wer hat heute Klassendienst?

- Wer fehlt heute?

3. Фонетична розминка

Der Fisch kann schwimmen,

der Frosch kann springen,

der Affe kann klettern,

der Vogel kann singen

der Vogel kann auch

am Himmel fliegen

das Schwein kann lange

in der Sonne liegen

4. Повідомлення теми і мети уроку

- Das Thema unserer Stunde lautet “ Die Wildtiere“. Wir sprechen über die Wildtiere. Da werden wir Lexik lernen, Übungen machen, Rätsel raten.

II. Основна частина

1. Контроль домашнього завдання.

2. Актуалізація опорних знань.

а) повторення л.о

der Teich ,das Meer, der Berg , der Wald, die Wiese, die Steppe, das Feld, die Wüste

der Baum, der Fluss, die Blume, die Natur.

б) вживання іменників в множині

der Teich – die Teiche           das Meer – die Meere            der Berg  - die Berge              der Wald – die Wälder       die Wiese –die Wiesen         die Steppe – die Steppen          das Feld – die Felder       dir Wüste – die Wüsten

der Baum –die Bäume          der Fluss – die Flüsse              die Blume – die Blumen         die Natur

в)Робота в парах ( завдання на картках)

 

 3. Вивчення нового матеріалу

а) ознайомлення з новими л.о.

*  Влітку сірий, взимку білий.(Зайчик)

 der Hase

  •  Влітку наїдається, взимку висипається. ( Ведмідь)

der Bär

  • По полю гасає, овечок хапає та всіх лякає.( Вовк).

der Wolf

  • Прийшла кума із довгим віником

      На бесіду із нашим півником,

      Схопила півня на обід

      І замела мітлою слід.( Лисиця)

der Fuchs

  Я веселенький звірок: плиг з ялинки на дубок.(Білка.)

das Eichhörnchen

  • Мале й проворне; хрущів, мишей поїдає, а на свою оборону безліч списів має.(Їжачок)

der Igel

  •    У воді водиться,

      З хвостом родиться,

      А як виростає —

      Хвіст відпадає.(Жаба.)

der Frosch

  •   Без сокири і без рук, а дім будує.( Пташка.)

der Vogel

klettern, fliegen

 Фізкультхвилинка

1, 2,3, 4

Alle Kinder turnen hier.

Nach vorne, nach hinter,

 nach links und nach rechts.

1, 2,3, 4

Alle Kinder klettern  hier.

Nach vorne, nach hinter,

 nach links und nach rechts.

(Und so  geht es weiter:

Alle Vögel fliegen hier.

Alle Bären tanzen hier.

Alle Frösche springen hier)

б) аудіо запис нових л.о.  ( див. додаток)

в) вживання слів в множинні (письмово)

* робота в парах

- Was passt zusammen?

der Hase                                     die Vogel

der Bär                                       die Frösche

der Wolf                                     die Eichhörnchen

das Eichhörnchen                     die Wölfe

der Frosch                                  die Füchse

der  Vogel                                   die Bären

der Fuchs                                    die Igel

der Igel                                        die Hasen

 * перевірка виконання парної роботи

Hört zu und korrigiert!

 Аудіозапис (додаток)

4. Виконання вправ на закріплення нового матеріалу

а) Інтерактивна вправа «Мікрофон»( впр.2, стр.113)

-Welche Tiere leben ….?

б)  розвиток навичок письма (впр.3, стр114)

- Bildet Sätze und schreibt sie auf!

- Was können die Wildtiere machen?

в) розвиток навичок читання

(відгадування загадок впр.4, стр. 114)

-Lest  und löst die Rätsel!

1. Ein sehr großer, plumpes Tier,

             wie viele Beine hat es? -  Vier,

           doch kann es auf zwei Beinen gehen.

          Habt ihr es schon tanzen sehen?

2. Dieses Tier ist klein, rot, lustig, lebt im Wald und im Park.

            Es kann auf die Bäume klettern.

3. Dieses Tier ist groß, grau, gefährlich.

             Er lebt im Wald.

4. Dieses Tier ist klein, grau, lebt im Wald und im Garten.

             Es hat viele Stacheln.

5. Dieses Tier lebt in Wälder, Gärten, Parks. Es kann gut fliegen und singen.

6. Dieses Tier lebt in Teichen. Es ist klein, grün oder grau. Es kann gut springen,            tauchen und schwimmen.

г) робота в групах  (розвиток письма)

Laufdiktat

Die Frösche, die Frösche,

ein lustiger Chor.

Sie haben, sie haben —

wie komisch! — kein Ohr.

 III Заключна частина

1.Домашнє завдання

- Вивчити л.о,  стр.113 впр2,скласти загадки .

2.Підсумок уроку

- Wie heißt unser Thema?

- Was haben wir in der Stunde gemacht?

- Ich bin mit euch sehr zufrieden. Ihr habt in der Stunde gut gearbeitet.

 - Ich bin mit der Stunde zufrieden. Ihr bekommt solche Noten

  -  Die Stunde ist zu Ende. Alle sind frei. Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку