Конспект уроку з основ здоров`я для 3-го класу на тему "Родинні стосунки" з презентацією.
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання № 33
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
План-конспект відкритого уроку у 3-ому класі з основ здоров’я
на тему:
«Родинні стосунки»
Вчитель: Прокопенко А.С.
Тема. Родинні стосунки
Мета: розкрити суть поняття «родинні стосунки», визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
Обладнання: текст підручника, роздатковий матеріал, ілюстрації, сімейні фотографії, презентація.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
(Діти захищають свою роботу)
ІІI. Мотивація навчальної діяльності (слайд 1)
Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго дня, моя мамо, прекрасна,
Тату, бабусю, мій добрий дідусь.
Вами, хороші, я завжди горджусь.
Учитель. Тема сьогоднішнього уроку….. Забула. Допоможіть мені згадати, розгадавши кросворди. (Слайд 2)
Дівчатка - розгадують 1 кросворд, а хлопчики - 2.
Родина Сім’я
Учитель. Тема уроку: «Родинні стосунки». Людина має свою родину, коло найрідніших людей. Сім’я — це найцінніше, що має людина. Вона почувається щасливою, коли родинні взаємини дружні, а члени сім’ї здорові.
І ми будемо говорити про те, які бувають сім’ї, як дбають у сім’ї один про одного, як це впливає на здоров’я. Будемо виховувати любов та повагу до членів своєї родини.
ІV. Вивчення нової теми
● Деякі діти виявили ініціативу підготувати емблему своєї родини.
● Поясніть, чому присвячена ваша емблема.
(Учні висловлюють власну думку.)
Можливі відповіді учнів
- Наша сім’я міцна тим, що ми живемо дуже дружно, тому на гербові намальовано канат, що не рветься від ваги.
- Наша сім’я дуже гостинна, тому на гербові зображено хлібину.
- Наша сім’я дуже любить музику, тому на гербові зображено музику у вигляді птаха.
- Коли нас запитають, що таке сім'я, кожен із нас, не задумуючись, скаже, що це коло найрідніших людей: тато і мама, братики, сестрички, дідусі і бабусі.
2. Робота з підручником (с. 51)
- Назвіть склад родин, які зображені на сімейних світлинах.
- Чому вони різні?
Відповіді на запитання.
Шануй батька й неньку, Живуть між собою, У дитини заболить пальчик, Нема того краму, Мати одною рукою б’є, |
у матері – серце. буде тобі скрізь гладенько. як риба з водою. а другою гладить. щоб купити маму. |
Фізкультхвилинка
Скільки нас живе в квартирі?
Тато, мама, брат і я. (Повороти голови в різні боки.)
Раз, два, три чотири –
От і вся моя сім’я! (Піднімання почергово рук угору.)
Є у мами доньки, Доньки — помічниці.
Устануть раненько, (діти «замітають»)
Підметуть чистенько.
Ми — мужчини — тато й я!
І робота в нас своя: (повороти тулуба в боки)
Помагаєм мамі ми,
Посуд миємо самі. («Миють» посуд.)
От, от ми які:
Ми усі — помічники! (Діти сідають на свої місця.)
V. Узагальнення і систематизація знань
Гра «Квітка» (відношення у сім’ї батьків і дітей).
У дружній сім’ї члени родини повинні:
VI. Підбиття підсумків. Рефлексія (слайд 7)
Бесіда
— Що таке родина?
— Яке значення для людини має родина?
— Що у вашій родині цінується найбільше?
— Яка атмосфера повинна панувати у сім’ї, щоб усі були здорові?