Конспекти уроків польської мови для 7 класу

Про матеріал

Конспекти уроків для учнів 7 класу за підручником "Język polski dla 7 klasy" Ł. Biłeńka-Swystowycz, J. Kowalewski,

M. Jarmoluk. Згідно авторського календарного планування на 2017/2018 н.р.

Перегляд файлу

16.02.2018

Конспект уроку польської мови №42-43(7 клас)

Тема: Rzeczpospolita pod koniec XVI w.. Структура інтернет листів

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

            створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Poduszka

Poduszka na twym łóżku poszewkę ma pluszową.

Kwiatuszki i motylki masz tuż

nad swoją głową.

Poduszka na twym łóżku przyniesie ci sen szybki.

Będziesz w tym śnie szybować, potem pływać

jak rybki.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Провідміняйте займенник siebie.

-Назвіть закінчення в ім. і прикм. Р.В.

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika. St.124  

2. Gramatyka. Dopełniacz.

3. Pisanie. Ćw.22 st.124   

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Słuchanie. Ćw.23 st.124-125

 6. Mówienie. Ćw.24,25,26 st.125 - 126

 7. Gramatyka. St.126-127      

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

27.02.2018

Конспект уроку польської мови №45-46(7 клас)

Тема: Пори року. Julian Tuwim

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

            створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Jeszcze deszcze chłodzą leszcze, jeszcze leszcze pieszczą kleszcze.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Провідміняйте займенник siebie.

-Назвіть закінчення в ім. і прикм. Р.В.

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika. St.124  

2. Gramatyka. Dopełniacz.

3. Pisanie. Ćw.22 st.124   

4. Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 5. Słuchanie. Ćw.23 st.124-125

 6. Mówienie. Ćw.24,25,26 st.125 - 126

 7. Gramatyka. St.126-127      

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.03.2018

Конспект уроку польської мови №47-48(7 клас)

Тема: Tyle spraw do załatwienia. Плани на завтра

Мета: cформування лексичні навички  до теми «W szkole języka polskiego»;

            розвивання мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховування працьовитість, увагу, спостережливість;

            створення комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Jeszcze deszcze chłodzą leszcze, jeszcze leszcze pieszczą kleszcze.

 ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть закінчення минулого часу по особово.

-Назвіть правила перекладу власних назв.

-Провідміняйте займенник siebie.

-Назвіть закінчення в ім. і прикм. Р.В.

-Для чого служить часточка się.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1.Do słownika. St.133,134,135,136

2. Czytanie. St.133-134

3. Mówienie. Ćw.1 st.134-135  

4. Fizminuta. Kolana-pięty.

5. Czytanie. St.135

 6. Mówienie. Ćw.3 st.136

 7. Słuchanie.Ćw.4  st.136-137 

8. Mówienie. Ćw.9 st.138-139

9.Pisanie. Ćw.11 st.139

10.Gramatyka. St.139-140

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.Ćw.6 st.138,ćw.10 st.139,wyuczyć słowa ustnie.

 

 

docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
1797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку