22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Конспекти уроків польської мови для 8 класу

Про матеріал
Розробка уроків №37-42,45-48,57-58 для учнів 8 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 8 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk
Перегляд файлу

08.02.2019

Конспект уроку для 8 класу №37-38

Тема. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska.Jan Brzechwa «Znaki przestankowe»

Мета. cформувати лексичні навички  до теми «CZY LUBIĘ SPORT?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

 розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Muszę nim przetrzebić chaszcze, bo w nich straszą straszne paszcze.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Gramatyka. St.99-100

2.Pisanie.Ćw.23,24 st. 100

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Do słownika St.101,102

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisaniew.25,26,27,28,29,30 st.101-102

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова

 

 

14.02.2018

Конспект уроку для 8 класу №39-40

Тема. Kim pragnę zostać w przyszłości? Tadeusz Śliwiak «Kataryniarz»

Мета. cформування лексичних навичок  до теми «KIM PRAGNĘ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Gdy wytrzeszczysz oczy w chaszczach, z krzykiem pierzchnie każda, paszcza!

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1. Do słownika St.104,105,107,108

2.Czytanie. St. 103-104

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie.Ćw.1,2,3 st.104-105

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisaniew.4,7,8 st.105-107

2. Mówienie.Ćw.9 st.107

3.Pisaniew.10 st.107

4. Mówienie.Ćw.11,12 st.108

 

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова,ćw.5,6 st.105,106

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.02.2018

Конспект уроку для 8 класу №41-42

Тема. Gregorianki.Оцінка власних можливостей.

Мета. cформувати лексичні навички  до теми «KIM PRAGNĘ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Szły pchły koło wody, pchła pchłę pchła do wody i ta pchła płakała, że ją tamta pchła popchała.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Mówienie. Ćw.14 st.109

2.Czytanie. Ćw.15 st.109

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Pisanie. Ćw.16 st.110

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Do słownika St.110,111,112,113

2. Pisanie. Ćw.20,22 st.111,112

3.Gramatyka.St.112-113

4. Pisanie. Ćw.23 st.113-114

5. Gramatyka.St.114-115

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити словаw.21 st.111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.03.2018

Конспект уроку для 8 класу №45-46

Тема. Tradycje są ważne w naszym życiu. Zbigniew Dmitroca «Karnawał»

Мета. формування лексичних навичок  до теми «TRADYCJE SĄ WAŻNE

W NASZYM ŻYCIU»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Pompka za trąbką, gąbka po trąbce, stąpają z pompką w Górnej Porąbce.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Do słownika. St.118,120,121,122

2.Czytanie. St.118-119

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie. Ćw.1 st.119-120

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.4  st.120-121

2. Mówienie. Ćw.6 st.122

3. Pisanie. Ćw. 7 St.122

4. Mówienie. Ćw.8 st.123

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова усно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.03.2018

Конспект уроку для 8 класу №47-48

Тема. Ідеальний керівник. Види фірм

Мета. формування лексичних навичок  до теми «TRADYCJE SĄ WAŻNE

W NASZYM ŻYCIU»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Żarnowiec żrące sarny - to ornament z Pernambuco czy z Warny?

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Do słownika. St.118,120,121,122

2.Czytanie. St.118-119

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie. Ćw.1 st.119-120

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.4  st.120-121

2. Mówienie. Ćw.6 st.122

3. Pisanie. Ćw. 7 St.122

4. Mówienie. Ćw.8 st.123

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова усно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.04.2019

Конспект уроку для 8 класу №57-58

Тема. Веде дискусію правильно. Групи професій

Мета. формування лексичних навичок  до теми «ROZMAWIAMY O POWSTANIU

WARSZAWSKIM»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Na wyścigach wyścigowych wyścigówek wyścigowych wyścigówka wyścigowa wyścignęła wyścigówkę wyścigową numer pięć

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Gramatyka. St.142,145-146

2. Pisanie. Ćw.22-26  st.147-149

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Gramatyka. St.149-150

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.27-29,31  st.150-151

2. Czytanie. St.152-153

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.30 st.151 lub

Код доступу 675516

Попросіть учнів використати цей код, 
відкривши посилання
join.naurok.ua