Конспекти уроків польської мови для 8 класу

Про матеріал
Розробка уроків №37-42,45-48,57-58 для учнів 8 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 8 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk
Перегляд файлу

08.02.2019

Конспект уроку для 8 класу №37-38

Тема. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska.Jan Brzechwa «Znaki przestankowe»

Мета. cформувати лексичні навички  до теми «CZY LUBIĘ SPORT?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

 розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Muszę nim przetrzebić chaszcze, bo w nich straszą straszne paszcze.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Gramatyka. St.99-100

2.Pisanie.Ćw.23,24 st. 100

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Do słownika St.101,102

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisaniew.25,26,27,28,29,30 st.101-102

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова

 

 

14.02.2018

Конспект уроку для 8 класу №39-40

Тема. Kim pragnę zostać w przyszłości? Tadeusz Śliwiak «Kataryniarz»

Мета. cформування лексичних навичок  до теми «KIM PRAGNĘ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Gdy wytrzeszczysz oczy w chaszczach, z krzykiem pierzchnie każda, paszcza!

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1. Do słownika St.104,105,107,108

2.Czytanie. St. 103-104

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie.Ćw.1,2,3 st.104-105

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisaniew.4,7,8 st.105-107

2. Mówienie.Ćw.9 st.107

3.Pisaniew.10 st.107

4. Mówienie.Ćw.11,12 st.108

 

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова,ćw.5,6 st.105,106

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.02.2018

Конспект уроку для 8 класу №41-42

Тема. Gregorianki.Оцінка власних можливостей.

Мета. cформувати лексичні навички  до теми «KIM PRAGNĘ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; 

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Szły pchły koło wody, pchła pchłę pchła do wody i ta pchła płakała, że ją tamta pchła popchała.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Mówienie. Ćw.14 st.109

2.Czytanie. Ćw.15 st.109

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Pisanie. Ćw.16 st.110

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Do słownika St.110,111,112,113

2. Pisanie. Ćw.20,22 st.111,112

3.Gramatyka.St.112-113

4. Pisanie. Ćw.23 st.113-114

5. Gramatyka.St.114-115

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити словаw.21 st.111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.03.2018

Конспект уроку для 8 класу №45-46

Тема. Tradycje są ważne w naszym życiu. Zbigniew Dmitroca «Karnawał»

Мета. формування лексичних навичок  до теми «TRADYCJE SĄ WAŻNE

W NASZYM ŻYCIU»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Pompka za trąbką, gąbka po trąbce, stąpają z pompką w Górnej Porąbce.

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Do słownika. St.118,120,121,122

2.Czytanie. St.118-119

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie. Ćw.1 st.119-120

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.4  st.120-121

2. Mówienie. Ćw.6 st.122

3. Pisanie. Ćw. 7 St.122

4. Mówienie. Ćw.8 st.123

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова усно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.03.2018

Конспект уроку для 8 класу №47-48

Тема. Ідеальний керівник. Види фірм

Мета. формування лексичних навичок  до теми «TRADYCJE SĄ WAŻNE

W NASZYM ŻYCIU»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Żarnowiec żrące sarny - to ornament z Pernambuco czy z Warny?

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Do słownika. St.118,120,121,122

2.Czytanie. St.118-119

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Mówienie. Ćw.1 st.119-120

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.4  st.120-121

2. Mówienie. Ćw.6 st.122

3. Pisanie. Ćw. 7 St.122

4. Mówienie. Ćw.8 st.123

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання вивчити слова усно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.04.2019

Конспект уроку для 8 класу №57-58

Тема. Веде дискусію правильно. Групи професій

Мета. формування лексичних навичок  до теми «ROZMAWIAMY O POWSTANIU

WARSZAWSKIM»;Форми іменника. Заповнення анкети. Віддієслівні іменники;

розвиток мовлення і збагачування словникового запасу учнів; 

виховування працьовитості, увагу, спостережливості;

створення комфортних умов для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:закріплення умінь і навичок.

Форма проведення уроку:урок-практикум

Хід уроку

І. Організаційний

1.Привітання.

2.Введення в іншомовну атмосферу

Na wyścigach wyścigowych wyścigówek wyścigowych wyścigówka wyścigowa wyścignęła wyścigówkę wyścigową numer pięć

3.Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Формування мети й завдань уроку

1.Gramatyka. St.142,145-146

2. Pisanie. Ćw.22-26  st.147-149

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Gramatyka. St.149-150

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1.Pisanie. Ćw.27-29,31  st.150-151

2. Czytanie. St.152-153

VІІ. Підсумки уроку

VIIІ. Домашнє завдання

Ćw.30 st.151 lub

Код доступу 675516

Попросіть учнів використати цей код, 
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 квітня 2019
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку