ЗАВДАННЯ
для перевірки рівня навчальних досягнень здобувача освіти
предмет: БІОЛОГІЯ
клас 10
Робота розділена на чотири частини:
перша частина – 10 нескладних тестових завдань з однією правильною відповіддю із чотирьох запропонованих;
друга частина – 10 оптимальних тестових завдань з кількома правильними відповідями із множини запропонованих варіантів;
третя частина – 5 тестових завдань з використанням графічних зображень та на встановлення відповідностей;
четверта частина – 1 завдання з відкритою відповіддю або задачею.
Оцінювання всіх завдань роботи здійснюється за рейтинговою шкалою, наведеною в таблиці 1.
Таблиця 1
№ завдання |
Кількість балів за одне завдання |
Загальна кількість балів за групу завдань |
1-10 |
1 |
10 |
11-20 |
2 |
20 |
21-25 |
3 |
15 |
26 |
15 |
15 |
Відкрита відповідь оцінюється за критеріями, наведеними в таблиці 2.
Таблиця 2
Група критеріїв |
Бали за виконання |
Визначення основних понять |
0.5 |
Послідовність, логічність викладення матеріалу |
0.5 |
Наукова достовірність змісту викладеного матеріалу |
3 |
Уміння робити висновки |
1 |
Оцінка за роботу визначається на основі набраних балів за таблицею 3
Таблиця 3
Кількість набраних балів |
Оцінка за роботу |
0-5 |
1 |
6-10 |
2 |
11-15 |
3 |
16-20 |
4 |
21-25 |
5 |
26-30 |
6 |
31-35 |
7 |
36-40 |
8 |
41-45 |
9 |
46-50 |
10 |
51-55 |
11 |
56-60 |
12 |
Частина 1
Частина 2
Частина 3
Термін |
Означення |
А - космополіт |
|
Б – ендемік |
|
В – абориген |
|
Назва таксону |
Представник |
А - екскавати |
|
Б - діафоретики |
|
В - аморфеї |
|
Хімічний елемент |
Наслідки нестачі в організмі |
А - нітроген |
|
Б - фосфор |
|
В - калій |
|
Група організмів |
Характеристика |
А - автотрофи |
|
Б - гетеротрофи |
|
В - міксотрофи |
|
Тварина |
Рідина |
А – гідра прісноводна |
|
Б – краб камчатський |
|
В – короп річковий |
|
Частина 4