Контрольна робота на тему "Теплові явища -ІІч."

Про матеріал

В контрольній роботі містяться завдання конпетентністного змісту. Дану контрольну роботу можна використовувати як підсумкову, для учнів що навчаються на сімейній (домашній) формі

Перегляд файлу

imageКонтрольна робота 2 Тема «Теплові явища-ІІ»

 

Завдання 1. Бронза – це дивовижний сплав міді та олова, який по праву посідає почесне місце в історії мистецтва. З цього сплаву виробляли та виробляють багато речей – від ґудзика до статуй.  Яскравим прикладом використання бронзи є одне з семи чудес світу  – Колос Родоський, статуя бога Геліоса.

 

1)      Чому в історії людства бронзовий вік передував віку залізному?

2)      З VI століття до н. е. починають активно використовуватися залізні мечі. Маса одноручного меча який рубає  становила 2кг. Скільки енергії знадобиться для того, щоб переплавити  його, якщо він перебуває при температурі 35°С?

 

Завдання 2. Марко Поло – відомий купець-мандрівник. Під час подорожі до Китаю, його здивував надзвичайний камінь. От як описує він побачене в своїй книзі: «У Китаї є чорний камінь, викопують його в горах, як руду, а горить він як дрова. Вогонь від нього сильніший, ніж від дров, і тримається він всю ніч до ранку. Спалювати цей камінь набагато дешевше і дерева зберігаються при цьому…»

 

1)      Як ви думаєте про який незвичайний камінь писав Марко Поло?

2)      Чому   будинок          вигідніше       опалювати,     використовуючи       природній газ, вугілля або рідке паливо, ніж дерево і солому?

3)      У          якому випадку          можна             отримати        більшу            кількість         теплоти: спалюючи 1 кг сухих дров чи 1 кг природнього газу? Поясніть.

4)      Для приготування чаю полярники набрали в алюмінієву каструлю 1 кг снігу, температура якого була 50°С, та поставили каструлю на гасовий паяльник. Маса каструлі становила 0,5 кг. Навколишнє середовище поглинає 50% теплоти, яку виділяє пальне. Визначити масу гасу, яку спалили полярники для отримання окропу.

 

Завдання 3. На уроцi icтopiї Ганнуся почула, що стародавні люди, які вже використовували вогонь, нагрівали воду в дерев’яній посудині  досить незвично (керамічний чи металевий посуд ще не був винайдений):  вони кидали в полум’я вогнища камені, а потім клали їх у воду. Каміння охолоджувалося, а вода  - нагрівалася.  Для того, щоб вода продовжувала кипіти, постійно потрібно було додавати розжарені камені.   Так готувалися страви. 

 

1)                  imageЗнайдіть у джерелі Інтернет питомі теплоємності речовини каміння і води та температуру до якої нагрівається каміння у багатті.

2)                  Ганнусі стало цікаво, скільки каміння потрібно, щоб нагріти 10л води  за температури 20°С до кипіння.  

3)                  Сьогодні, розжарене каміння використовують у лазнях для утворення водяної пари. Яка кількість теплоти необхідна, щоб із води 2 кг при температурі 20°С одержати водяну пару з температурою 100°С?

Який з процесів потребує найбільшого витрачання енергії?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Албул Валентина
    Ось вона, інтеграція. Дякую! Має мотивувати дітей)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
1050
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку