Контрольна робота з біології за курс 7 класу
• екстернатна форма навчання
Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь. Варіант – 1
|
||
I рівень (3 бали) У завдання 1 – 6 із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний. Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б. |
||
1. Укажіть кільчастих червів, у яких сегменти несуть бічні мускульні лопаті: а) дощовий черв'як; б) багатоніжка; в) нереїс; г) трубочник.
|
||
2. Укажіть ознаки, за якими можна відрізнити безногу ящірку від змії: а) луски на тілі; б) рухливі повіки; в) грудна клітка; г) довге тіло.
|
||
3. Укажіть тварин, у яких покривний епітелій виділяє хітиновмісну кутикулу: а) молюски; б) комахи; в) риби; г) плазуни.
|
||
4. Укажіть м'яз, притаманний лише ссавцям: а) міжреберний; б) грудний; в) діафрагма; г) шийний.
|
||
5. Укажіть тварин, яким властивий механізм подвійного дихання: а) комахи; б) молюски; в) амфібії; г) птахи.
|
||
6. Назвіть тварину, яка веде поодинокий спосіб життя: а) бджола; б) зозуля; в) кенгуру; г) шимпанзе.
|
||
IІ рівень (3 бали) |
||
1. Установіть відповідність між характеристикою серцево-судинної системи (А– Г) і твариною (1 – 5) яка має таку серцево-судинну систему. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
2. Установіть відповідність між паразитам (А– Г) и та їхніми проміжними хазяїнами (1 – 5). Запишіть назви паразитів (А– Г). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 –2 б. |
|
|||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
ІIІ рівень (3 бали) |
|||||||||||||||||
І. Завдання з вибором 4-х відповідей із 4-х груп запропонованих варіантів. 1. Дати характеристику зображеного на рисунку організму. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
|||||||||||||||||
ІІ. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. 1. Яке біологічне значення личинкових стадій у беззубки, печінкового сисуна та метелика? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б. 2. Опишіть ускладнення будови плазунів як справжніх наземних тварин порівняно з земноводними. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б. |
|||||||||||||||||
ІV рівень (3 бали) Виконайте завдань відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. |
|||||||||||||||||
1. Опишіть особливості зубної системи різних рядів ссавців залежно від характеру їжі. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
2. Наведіть два – три приклади різних взаємозв'язків між організмами та з'ясуйте їхнє значення для виживання виду. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.
|