КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Англійської мови у 4 класі
2022/2023 навчальний рік
ІІ семестр (4 години на тиждень)
Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine
№ уроку |
Дата/ уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||||||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ Письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||||||
Подорож |
|||||||||||||||||||||
|
|
Sing a songПодорожі. Введення нових ЛО ст.61 |
Вживає наказовий спосіб |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Співає пісню |
Написати правила поведінки на дорогах |
fasten your seat belt, helmet, handlebars, pavement, zebra crossing, stick your hand out of the window |
Наказовий спосіб Fasten your seat belt. Don’t stick your head out of the window. |
Вживає наказовий спосіб усно та на письмі |
Впр.1,2 ст. 43 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Куди ти хотів би поїхати? ст.62-63 |
Вивчає питальні слова How…? How long…? What time…? |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) Написати речення |
leave, arrive, bus stop |
How…? How long…? What time…? By bus/car/bike/train/plane. On foot. |
Ставить та відповідає на питання партнера. |
Впр.1,2 ст. 44 WB |
|||||||||||
|
|
Timetable. Розклад руху та час ст.62-63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Our world. Різні транспортні засоби ст. 64-65 |
Називає види транспорту |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує речення усно та на письмі |
motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm |
Riding in tuk-tuks is fun! |
Називає види транспорту, розповідає про зручність різних видів транспорту |
Впр.1,2,3 ст. 45 WB |
|||||||||||
|
|
Our world. Різні транспортні засоби ст. 64-65 |
Називає види транспорту |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує речення усно та на письмі |
motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm |
Riding in tuk-tuks is fun! |
Називає види транспорту, розповідає про зручність різних видів транспорту |
Впр.1,2,3 ст. 45 WB |
|||||||||||
|
|
Let’s play! Який твій улюблений вид транспорту? Ст. 66 |
Вживає how much в питальних реченнях |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
ticket, pounds/pence, cheap, expensive. |
How much? |
Вживає how much в питальних реченнях |
Впр.1,2,3 ст. 46 WB |
|||||||||||
|
|
Project Art Який твій улюблений вид транспорту? ст.67 |
Розповідає про улюблений вид транспорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Читає та виконує завдання |
Презентує проєктну роботу в класі |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проєкт в класі |
Впр.1,2 ст. 47 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. В пошуках скарбів ст. 68-69 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
treasure hunt, team, classroom, clue, stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість вміти працювати в команді |
Впр. 1,2,3 ст. 48 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. В пошуках скарбів ст. 68-69 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
treasure hunt, team, classroom, clue, stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість вміти працювати в команді |
Впр. 1,2,3 ст. 48 WB |
|||||||||||
|
|
Phonics. Робота із фонетикою ст. 70 |
Правильно вимовляти і читати слова |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки ow /aʊ/, ou /aʊ /. |
Ow /aʊ/, ou /aʊ /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ow /aʊ/, ou /aʊ /. |
Впр.1,2,3 ст. 49 WB |
|||||||||||
|
|
Revision. Повторення 5 ст. 71 |
Ставить та відповідає на питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та виконує завдання. Слухає короткі діалоги та виконує завдання |
Робота в парах ( Питання –Відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на питання партнера |
Впр.1,2 ст. 50 WB |
|||||||||||
|
|
Now I can. Тепер я можу … ст. 72 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає прикметники, називає спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживає наказовий спосіб, ставить та відповідає на питання, називає спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі. |
Впр.3 ст. 51 WB |
|||||||||||
|
|
Твір «My ideal travel» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Природа та навколишнє середовище |
|||||||||||||||||||||
|
|
That’s amazing! Фантастичний світ природи ст. 73 |
Дізнається цікаві факти про тварин, вивчає ступені порівняння прикметників |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає завдання вікторини |
Відповідає на питання вікторини письмово Робота в парах ( Питання –Відповідь) Продукує речення на письмі |
Gorilla, panda, rhino, polar bear, heavy, weigh, metre (m), kilogram ( kg) |
Comparisons strong-stronger, big-bigger, heavy-heavier, much/many-more |
Відповідає на питання партнера, продукує речення на письмі порівнюючи тварин |
Впр.1,2 ст. 52 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Книга динозаврів ст. 74-75 |
Вивчає ступені порівняння двоскладових прикметників |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах Продукує речення на письмі |
bone, intelligent, dinosaur |
more…than |
Порівнює тварин, використовує ступені порівняння двоскладових прикметників |
Впр.1,2,3 ст. 53 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Граматика. Порівняння прикметників ст. 74-75 |
Вивчає ступені порівняння двоскладових прикметників |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах Продукує речення на письмі |
bone, intelligent, dinosaur |
more…than |
Порівнює тварин, використовує ступені порівняння двоскладових прикметників |
Впр.1,2,3 ст. 53 WB |
|||||||||||
|
|
Our World. Наші герої ст.76-77 |
Вивчає ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь) |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах ( Питання- Відповідь) |
fun, popular, hero, environment, young, old, person |
Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst |
Використовує ступені порівняння прикметників усно |
Впр.1,2 ст. 54 WB |
|||||||||||
|
|
Our World. Граматика. Ступені порівняння прикметників ст.76-77 |
Вивчає ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь) |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах ( Питання- Відповідь) |
fun, popular, hero, environment, young, old, person |
Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst |
Використовує ступені порівняння прикметників усно |
Впр.1,2 ст. 54 WB |
|||||||||||
|
|
Let’s play. Спорт ст.78 |
Розповідати про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey |
Love/like/enjoy/ hate + ing |
Розповідає про свої уподобання |
Впр.1,2 ст. 55 WB |
|||||||||||
|
|
Let’s play. Улюблені та не улюблені види спорту. ст.78 |
Розповідати про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey |
Love/like/enjoy/ hate + ing |
Розповідає про свої уподобання |
Впр.1,2 ст. 55 WB |
|||||||||||
|
|
Project. My Hero ст.79 |
Розповідає про улюбленого спортсмена |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає текст та виконує завдання до нього |
Продукує речення на письмі |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення на письмі, презентує проєкт в класі |
Впр.1,2 ст.56 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. Врятуймо ліс ст.80-81 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість захисту навколишнього середовища |
Впр.1,2,3 ст. 57 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. На захисті оточуючого середовища ст.80-81 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість захисту навколишнього середовища |
Впр.1,2,3 ст. 57 WB |
|||||||||||
|
|
Phonics. Робота із фонетикою ст. 82 |
Правильно вимовляти і читати слова |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки ow / əʊ /, ow / aʊ /. |
ow / əʊ /, ow / aʊ /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ow / əʊ /, ow / aʊ /. |
Впр.1,2 ст. 58 WB |
|||||||||||
|
|
Revision. Повторення 6 ст. 83 |
Ставити та відповідати на запитання про улюблений вид спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та виконує завдання. Слухає короткі діалоги та виконує завдання |
Продукує речення на письмі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання про улюблений вид спорту |
Впр. 1,2 ст. 59 WB |
|||||||||||
|
|
Now I can. Тепер я можу ст.84 |
Називає тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає тварин, види спорту, прикметники та дієслова. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників |
Впр.3,4 ст. 60 WB |
|||||||||||
|
|
Smart world. Природа – наш дім! 3 ст. 85 |
Вивчає про визначні природні місця України та англомовних країн світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує прості речення на письмі |
Lake, high mountain, sand dune, kangaroo |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про визначні природні місця України |
Впр.1,2 ст. 61 WB |
|||||||||||
|
|
Smart world. Природа – наш дім! 3 ст. 85 |
Вивчає про визначні природні місця України та англомовних країн світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує прості речення на письмі |
Lake, high mountain, sand dune, kangaroo |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про визначні природні місця України |
Впр.1,2 ст. 61 WB |
|||||||||||
|
|
Smart time 3. Природні явища ст.86 |
Читає про природні катастрофи |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
|
rock, Earth, land, building, destroy, underwater, wave, flood |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє негативний вплив природних катастроф та розповідає про них |
Впр.1,2 ст. 62 WB |
|||||||||||
|
|
Recycling Day. День переробки ст.117 |
Розповідає про предмети, що підлягають переробці |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає та виконує завдання |
Виконує усні вправи, називає нові ЛО уроку |
glass, paper, metal, plastic |
|
Виконує проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Людина |
|||||||||||||||||||||
|
|
What’s the matter? Що трапилось? ст. 87 |
Вивчає назви хвороб, ставить та відповідає на питання про стан здоров’я |
Здоров’я і безпека |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах (Питання-Відповідь) Продукує речення на письмі |
headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough |
What’s the matter? I’ve got a headache. |
Ставить та відповідає на питання партнера |
Впр.1,2 ст. 63 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Що сталося із Анною? ст.88-89 |
Вивчає модальне дієслово should для надання порад |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt |
Modal verbs should |
Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання |
Впр.1,2 ст. 64 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Граматика. Модальне дієслово should ст.88-89 |
Вивчає модальне дієслово should для надання порад |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt |
Modal verbs should |
Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання |
Впр.1,2 ст. 64 WB |
|||||||||||
|
|
Our world. Безпека вдома ст.90-91 |
Вивчає модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch |
shouldn’t |
Вживає модальне дієслово should для надання порад |
Впр.1,2,3 ст. 65 WB |
|||||||||||
|
|
Our world. Граматика. Модальне дієслово should/shouldn`t ст.90-91 |
Вивчає модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch |
shouldn’t |
Вживає модальне дієслово should для надання порад |
Впр.1,2,3 ст. 65 WB |
|||||||||||
|
|
Let’s play. Модальне дієслово should в питальних реченнях ст. 92 |
Вивчає модальне дієслово should в питальних реченнях |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
sunburn, jellyfish, sunscreen |
Should I…? |
Ставить питання використовуючи модальне дієслово should |
Впр.1,2,3 ст. 66 WB |
|||||||||||
|
|
Project Art. Постер безпеки ст. 93 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими |
Читає та виконує завдання |
Презентує проєктну роботу в класі |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентація проєктів в класі |
Впр.1,2 ст. 67 WB |
|||||||||||
|
|
Reading time. Що таке мікроби? ст. 94-95 |
Читає та обговорює текст |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
|
germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читає та виконує завдання в класі |
Впр.1,2,3,4 ст. 68 WB |
|||||||||||
|
|
Reading time. Що таке мікроби? ст. 94-95 |
Читає та обговорює текст |
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
|
germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читає та виконує завдання в класі |
Впр.1,2,3,4 ст. 68 WB |
|||||||||||
|
|
Phonics. Робота із фонетикою ст.96 |
Правильно вимовляти і читати слова |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. |
ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /. |
Впр.1,2,3 ст. 69 WB |
|||||||||||
|
|
Revision. Повторення ст. 97 |
Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та виконує завдання |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання |
Впр.1,2 ст. 70 WB |
|||||||||||
|
|
Now I can. Тепер я можу ст. 98 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає хвороби, предмети гігієни, предмети в будинку. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає хвороби, предмети гігієни, вживає should/shouldn’t для надання порад |
Впр. 3 ст. 71 WB |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||||||||
|
|
Let’s welcome the holidays! Канікули! ст. 99 |
Розповідає про плани на канікули вживаючи to be going to |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Співає пісню |
Робота в парах Продукує прості речення на письмі |
go camping, sleeping bag |
I’m going to.. He’s going to.. We’re going… |
Вживає to be going to на письмі та усно |
Впр.1,2,3 ст. 72 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Куди ти збираєшся на канікули? ст.100-101 |
Вивчає to be going to для подій в майбутньому |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
tired, chase, go fishing, squirrel |
I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to… |
Вживає to be going to для подій в майбутньому |
Впр. 1,2,3 ст. 73 WB |
|||||||||||
|
|
Smart kids. Граматика. Структура to be going to ст.100-101 |
Вивчає to be going to для подій в майбутньому |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
tired, chase, go fishing, squirrel |
I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to… |
Вживає to be going to для подій в майбутньому |
Впр. 1,2,3 ст. 73 WB |
|||||||||||
|
|
Our world. Куди збираються Алан з Еріком? ст. 102-103 |
Ставить та відповідає на питання вживаючи to be going to |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles |
Is he going to…? Are you going to…? |
Ставить та відповідає на питання партнера вживаючи to be going to |
Впр.1,2 ст. 74 WB |
|||||||||||
|
|
Our world. Граматика. Структура to be going to ст. 102-103 |
Ставить та відповідає на питання вживаючи to be going to |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles |
Is he going to…? Are you going to…? |
Ставить та відповідає на питання партнера вживаючи to be going to |
Впр.1,2 ст. 74 WB |
|||||||||||
|
|
Let’s play. Чи хотів би ти..? ст. 104 |
Вчиться приймати та ввічливо відмовляти партнеру |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Слухає та вимовляє слова |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) |
stadium, go surfing, skatepark, clothes shop, florist’s |
Would you like to…? |
Вміє приймати та ввічливо відмовляти партнеру |
Впр.1,2,3 ст. 75 WB |
|||||||||||
|
|
Project. Мої літні канікули ст.105 |
Розповідає про літні канікули |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає та виконує завдання |
Продукує прості речення про літні канікули |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує речення на письмі про літні канікули |
Впр.1,2,3 ст. 76 WB |
|||||||||||
|
|
Project. Мої літні канікули ст.105 |
Розповідає про літні канікули |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає та виконує завдання |
Продукує прості речення про літні канікули |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує речення на письмі про літні канікули |
Впр.1,2,3 ст. 76 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. Подорож ст. 106-107 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ |
Впр.1,2,3 ст. 77 WB |
|||||||||||
|
|
Story time. Подорож ст. 106-107 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Обговорює моральну цінність історії |
ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ |
Впр.1,2,3 ст. 77 WB |
|||||||||||
|
|
Phonics. Робота із фонетикою ст. 108 |
Правильно вимовляти і читати слова з невимовними звуками |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Співає чант |
|
Silent gh, silent k |
|
Правильно вимовляє та читає звуки |
Впр.1,2,3 ст. 78 WB |
|||||||||||
|
|
Revision. Повторення ст.109 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та виконує завдання Слухає та виконує завдання |
Робота в парах ( Питання-Відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вживає to be going to на письмі та усно |
Впр.1,2 ст. 79 WB |
|||||||||||
|
|
Now I can. Тепер я можу ст.110 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає дії, тварин, місця відпочинку. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дії, тварин, місця відпочинку. |
Впр.3,4 ст. 80 WB |
|||||||||||
|
|
Smart world 4. Свята ст.111 |
Читає про святкування останнього дзвоника в Україні та англомовних країнах |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує прості речення на письмі |
last, bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення на письмі про улюблені свята в Україні |
Впр.1,2 ст. 81 WB |
|||||||||||
|
|
Smart time 4. Свята і традиції ст.112 |
Читає про свята влітку в Україні та англомовних країнах |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
|
parade, traditional costume, fireworks, barbecue |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свята |
Впр.1,2 ст. 82 WB |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з аудіювання |
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичних робіт з говоріння та аудіювання |
|
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з письма |
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з письма |
|
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Діагностична робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||