КТП 3 клас 2 семестр Мітчел 4 години на тиждень

Про матеріал
Календарно тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі на ІІ семестр за підручником "Smart Junior 4 for Ukraine" Г.К.Мітчел із розрахунку 4 години на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Англійської мови у 4 класі

2022/2023 навчальний рік

ІІ семестр (4 години на тиждень)

Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine

 

№ уроку

Дата/

уроку

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Подорож

  1.                   

 

Sing a songПодорожі. Введення нових ЛО

 ст.61

Вживає наказовий спосіб

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Співає пісню

Написати правила поведінки на дорогах

fasten your seat belt, helmet, handlebars, pavement, zebra crossing, stick your hand out of the window

Наказовий спосіб

Fasten your seat belt. Don’t stick your head out of the window.

Вживає наказовий спосіб усно та на письмі

Впр.1,2 ст. 43 WB

  1.                   

 

Smart kids. Куди ти хотів би поїхати?

ст.62-63

Вивчає питальні слова How…? How long…? What time…?

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

Написати речення

leave, arrive, bus stop

How…? How long…? What time…? By bus/car/bike/train/plane. On foot.

Ставить та відповідає на питання партнера.

Впр.1,2 ст. 44 WB

  1.                   

 

Timetable. Розклад руху та час

ст.62-63

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                   

 

Our world. Різні транспортні засоби

ст. 64-65

Називає види транспорту

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує речення усно та на письмі

motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm

Riding in tuk-tuks is fun!

Називає види транспорту, розповідає про зручність різних видів транспорту

Впр.1,2,3 ст. 45 WB

  1.                   

 

Our world. Різні транспортні засоби

ст. 64-65

Називає види транспорту

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує речення усно та на письмі

motorbike, wheel, driver, taxi, comfortable, exciting, slow, snowmobile, warm

Riding in tuk-tuks is fun!

Називає види транспорту, розповідає про зручність різних видів транспорту

Впр.1,2,3 ст. 45 WB

  1.                   

 

Let’s play! Який твій улюблений вид транспорту?

Ст. 66

Вживає how much в питальних реченнях

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

ticket, pounds/pence, cheap, expensive.

How much?

Вживає how much в питальних реченнях

Впр.1,2,3 ст. 46 WB

  1.                   

 

Project Art Який твій улюблений вид транспорту?

ст.67

Розповідає про улюблений вид транспорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Читає та виконує завдання

Презентує проєктну роботу в класі

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує проєкт в класі

Впр.1,2 ст. 47 WB

  1.                   

 

Story time. В пошуках скарбів

ст. 68-69

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

treasure hunt, team, classroom, clue, stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість вміти працювати в команді

Впр. 1,2,3 ст. 48 WB

  1.                   

 

Story time. В пошуках скарбів

ст. 68-69

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

treasure hunt, team, classroom, clue, stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість вміти працювати в команді

Впр. 1,2,3 ст. 48 WB

  1.                

 

Phonics. Робота із фонетикою

ст. 70

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ow /aʊ/, ou

/aʊ /.

Ow /aʊ/, ou

/aʊ /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ow /aʊ/, ou

/aʊ /.

Впр.1,2,3 ст. 49 WB

  1.                

 

Revision. Повторення

5 ст. 71

Ставить та відповідає на питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та виконує завдання. Слухає короткі діалоги та виконує завдання

Робота в парах ( Питання –Відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на питання партнера

Впр.1,2 ст. 50 WB

  1.                

 

Now I can. Тепер я можу …

ст. 72

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає прикметники, називає спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживає наказовий спосіб, ставить та відповідає на питання, називає спеціальне обладнання та слова пов’язані з безпекою на дорозі.

Впр.3 ст. 51 WB

  1.                

 

Твір «My ideal travel»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа та навколишнє середовище

  1.                

 

That’s amazing! Фантастичний світ природи

 ст. 73

Дізнається цікаві факти про тварин, вивчає ступені порівняння прикметників

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає завдання вікторини

Відповідає на питання вікторини письмово

Робота в парах ( Питання –Відповідь)

Продукує речення на письмі

Gorilla, panda, rhino, polar bear, heavy, weigh, metre (m), kilogram ( kg)

Comparisons

strong-stronger, big-bigger, heavy-heavier, much/many-more

Відповідає на питання партнера, продукує речення на письмі порівнюючи тварин

Впр.1,2 ст. 52 WB

  1.                

 

Smart kids. Книга динозаврів

ст. 74-75

Вивчає ступені порівняння двоскладових прикметників

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

Продукує речення на письмі

bone, intelligent, dinosaur

more…than

Порівнює тварин, використовує ступені порівняння двоскладових прикметників

Впр.1,2,3 ст. 53 WB

  1.                

 

Smart kids. Граматика. Порівняння прикметників

ст. 74-75

Вивчає ступені порівняння двоскладових прикметників

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

Продукує речення на письмі

bone, intelligent, dinosaur

more…than

Порівнює тварин, використовує ступені порівняння двоскладових прикметників

Впр.1,2,3 ст. 53 WB

  1.                

 

Our World. Наші герої ст.76-77

Вивчає ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь)

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Питання- Відповідь)

fun, popular, hero, environment, young, old, person

Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst

Використовує ступені порівняння прикметників усно

Впр.1,2 ст. 54 WB

  1.                

 

Our World. Граматика. Ступені порівняння прикметників

ст.76-77

Вивчає ступені порівняння прикметників ( найвищий ступінь)

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Питання- Відповідь)

fun, popular, hero, environment, young, old, person

Degrees of comparison big-bigger-the biggest, popular-more popular, the most popular, good-better-the best, bad-worse-the worst

Використовує ступені порівняння прикметників усно

Впр.1,2 ст. 54 WB

  1.                

 

Let’s play. Спорт

ст.78

Розповідати про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey

Love/like/enjoy/

hate + ing

Розповідає про свої уподобання

Впр.1,2 ст. 55 WB

  1.                

 

Let’s play. Улюблені та не улюблені види спорту.  ст.78

Розповідати про уподобання використовуючи дієслова love/like/enjoy/hate

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

cricket, tennis, cycling, easy, hard, baseball, ice hockey

Love/like/enjoy/

hate + ing

Розповідає про свої уподобання

Впр.1,2 ст. 55 WB

  1.                

 

Project. My Hero

ст.79

Розповідає про улюбленого спортсмена

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає текст та виконує завдання до нього

Продукує речення на письмі

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення на письмі, презентує проєкт в класі

Впр.1,2 ст.56 WB

  1.                

 

Story time. Врятуймо ліс ст.80-81

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість захисту навколишнього середовища

Впр.1,2,3 ст. 57 WB

  1.                

 

Story time. На захисті оточуючого середовища

ст.80-81

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість захисту навколишнього середовища

Впр.1,2,3 ст. 57 WB

  1.                

 

Phonics. Робота із фонетикою

 ст. 82

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ow / əʊ /,

ow / aʊ  /.

ow / əʊ /,

ow / aʊ  /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ow / əʊ /,

ow / aʊ  /.

Впр.1,2 ст. 58 WB

  1.                

 

Revision. Повторення

6 ст. 83

Ставити та відповідати на запитання про улюблений вид спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та виконує завдання. Слухає короткі діалоги та виконує завдання

Продукує речення на письмі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання про улюблений вид спорту

Впр. 1,2 ст. 59 WB

  1.                

 

Now I can. Тепер я можу

 ст.84

Називає тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає тварин, види спорту, прикметники та дієслова.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає тварин, види спорту, вживає ступені порівняння прикметників

Впр.3,4 ст. 60 WB

  1.                

 

Smart world. Природа – наш дім!

3 ст. 85

Вивчає про визначні природні місця України та англомовних країн світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення на письмі

Lake, high mountain, sand dune, kangaroo

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про визначні природні місця України

Впр.1,2 ст. 61 WB

  1.                

 

Smart world. Природа – наш дім!

3 ст. 85

Вивчає про визначні природні місця України та англомовних країн світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення на письмі

Lake, high mountain, sand dune, kangaroo

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про визначні природні місця України

Впр.1,2 ст. 61 WB

  1.                

 

Smart time 3. Природні явища

ст.86

Читає про природні катастрофи

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

rock, Earth, land, building, destroy, underwater, wave, flood

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє негативний вплив природних катастроф та розповідає про них

Впр.1,2 ст. 62 WB

  1.                

 

Recycling Day. День переробки

ст.117

Розповідає про предмети, що підлягають переробці

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає та виконує завдання

Виконує усні вправи, називає нові ЛО уроку

glass, paper, metal, plastic

 

Виконує проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

  1.                

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Людина

  1.                

 

What’s the matter? Що трапилось?

ст. 87

Вивчає назви хвороб, ставить та відповідає на питання про стан здоров’я

Здоров’я і безпека

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

(Питання-Відповідь)

Продукує речення на письмі

headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough

What’s the matter? I’ve got a headache.

Ставить та відповідає на питання партнера

Впр.1,2 ст. 63 WB

  1.                

 

Smart kids. Що сталося із Анною?

ст.88-89

Вивчає модальне дієслово should для надання порад

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt

Modal verbs should

Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання

Впр.1,2 ст. 64 WB

  1.                

 

Smart kids. Граматика. Модальне дієслово should

ст.88-89

Вивчає модальне дієслово should для надання порад

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

break, fever, cut, bleed, cast, plaster, stay, hurt

Modal verbs should

Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання

Впр.1,2 ст. 64 WB

  1.                

 

Our world. Безпека вдома

ст.90-91

Вивчає модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch

shouldn’t

Вживає модальне дієслово should для надання порад

Впр.1,2,3 ст. 65 WB

  1.                

 

Our world. Граматика. Модальне дієслово should/shouldn`t

ст.90-91

Вивчає модальне дієслово should для надання порад що варто робити та що не варто робити

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

socket, matches, burn, oven, hob, stairs, fireplace, touch

shouldn’t

Вживає модальне дієслово should для надання порад

Впр.1,2,3 ст. 65 WB

  1.                

 

Let’s play. Модальне дієслово should в питальних реченнях

ст. 92

Вивчає модальне дієслово should в питальних реченнях

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

sunburn, jellyfish, sunscreen

Should I…?

Ставить питання використовуючи модальне дієслово should

Впр.1,2,3 ст. 66 WB

  1.                

 

Project Art. Постер безпеки

ст. 93

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

Читає та виконує завдання

Презентує проєктну роботу в класі

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентація проєктів в класі

Впр.1,2 ст. 67 WB

  1.                

 

Reading time. Що таке мікроби?

ст. 94-95

Читає та обговорює текст

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читає та виконує завдання в класі

Впр.1,2,3,4 ст. 68 WB

  1.                

 

Reading time. Що таке мікроби?

ст. 94-95

Читає та обговорює текст

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читає та виконує завдання в класі

Впр.1,2,3,4 ст. 68 WB

  1.                

 

Phonics. Робота із фонетикою

ст.96

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ay, ai /eɪ /, i, ie /ai /.

Впр.1,2,3 ст. 69 WB

  1.                

 

Revision. Повторення

ст. 97

Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та виконує завдання

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживає модальне дієслово should, ставить та відповідає на питання

Впр.1,2 ст. 70 WB

  1.                

 

Now I can. Тепер я можу

ст. 98

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає хвороби, предмети гігієни, предмети в будинку.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає хвороби, предмети гігієни, вживає should/shouldn’t для надання порад

Впр. 3 ст. 71 WB

  1.                

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля

  1.                

 

Let’s welcome the holidays! Канікули!

ст. 99

Розповідає про плани на канікули вживаючи to be going to

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 Співає пісню

Робота в парах

Продукує прості речення на письмі

go camping, sleeping bag

I’m going to..

He’s going to..

We’re going…

Вживає to be going to на письмі та усно

Впр.1,2,3 ст. 72 WB

  1.                

 

Smart kids. Куди ти збираєшся на канікули?

ст.100-101

Вивчає to be going to для подій в майбутньому

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

tired, chase, go fishing, squirrel

I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to…

Вживає to be going to для подій в майбутньому

Впр. 1,2,3 ст. 73 WB

  1.                

 

Smart kids. Граматика. Структура to be going to

ст.100-101

Вивчає to be going to для подій в майбутньому

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

tired, chase, go fishing, squirrel

I’m going…, He, she, it is going to.., We, you, they aren’t going to…

Вживає to be going to для подій в майбутньому

Впр. 1,2,3 ст. 73 WB

  1.                

 

Our world. Куди збираються Алан з Еріком?

ст. 102-103

Ставить та відповідає на питання вживаючи to be going to

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles

Is he going to…? Are you going to…?

Ставить та відповідає на питання партнера  вживаючи to be going to

Впр.1,2 ст. 74 WB

  1.                

 

Our world. Граматика. Структура to be going to

ст. 102-103

Ставить та відповідає на питання вживаючи to be going to

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

ski resort, go skiing, make a snowman, go snowboarding, sea, pebbles

Is he going to…? Are you going to…?

Ставить та відповідає на питання партнера  вживаючи to be going to

Впр.1,2 ст. 74 WB

  1.                

 

Let’s play. Чи хотів би ти..? ст. 104

Вчиться приймати та ввічливо відмовляти партнеру

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Слухає та вимовляє слова

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

stadium, go surfing, skatepark, clothes shop, florist’s

Would you like to…?

Вміє приймати та ввічливо відмовляти партнеру

Впр.1,2,3 ст. 75 WB

  1.                

 

Project. Мої літні канікули

ст.105

Розповідає про літні канікули

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає та виконує завдання

Продукує прості речення про літні канікули

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує речення на письмі про літні канікули

Впр.1,2,3 ст. 76 WB

  1.                

 

Project. Мої літні канікули

ст.105

Розповідає про літні канікули

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає та виконує завдання

Продукує прості речення про літні канікули

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує речення на письмі про літні канікули

Впр.1,2,3 ст. 76 WB

  1.                

 

Story time. Подорож

ст. 106-107

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ

Впр.1,2,3 ст. 77 WB

  1.                

 

Story time. Подорож

ст. 106-107

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Обговорює моральну цінність історії

ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість пізнавати та відкривати для себе світ

Впр.1,2,3 ст. 77 WB

  1.                

 

Phonics. Робота із фонетикою

ст. 108

Правильно вимовляти і читати слова з невимовними звуками

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Співає чант

 

Silent gh, silent k

 

Правильно вимовляє та читає звуки

Впр.1,2,3 ст. 78 WB

  1.                

 

Revision. Повторення ст.109

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та виконує завдання

Слухає та виконує завдання

Робота в парах ( Питання-Відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вживає to be going to на письмі та усно

Впр.1,2 ст. 79 WB

  1.                

 

Now I can. Тепер я можу

ст.110

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає дії, тварин, місця відпочинку.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає дії, тварин, місця відпочинку.

Впр.3,4 ст. 80 WB

  1.                

 

Smart world 4. Свята ст.111

Читає про святкування останнього дзвоника в Україні та англомовних країнах

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення на письмі

last, bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення на письмі про улюблені свята в Україні

Впр.1,2 ст. 81 WB

  1.                

 

Smart time 4. Свята і традиції

ст.112

Читає про свята влітку в Україні та англомовних країнах

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

parade, traditional costume, fireworks, barbecue

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свята

Впр.1,2 ст. 82 WB

  1.                

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Діагностична робота з аудіювання

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Діагностична робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичних робіт з говоріння та аудіювання

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Діагностична робота з письма

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з письма

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Діагностична робота з читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з читання

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2023
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку