Календарно тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови для учнів 4 класу ( за підручником О. Карпюк ) 1 семестр 30 годин (2 години на тиждень)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі
( 2 години) І семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||
Тема 1 Шкільне життя Знову до школи. |
|||||||||
1. |
|
Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу. |
повторення |
|
|
впр.1 с.6 |
впр.2 с.7 |
картки |
Підготувати розповідь про себе впр.3 с.7 |
2. |
|
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
she – her he - his |
Впр.1 с.8 |
впр.2 с.8 |
розповідь про себе |
Впр.4 с.8 |
Написати про друга по аналогії |
3. |
|
Що у портфелі? Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має… |
ЛО уроку |
He’s got a .. |
Впр.1 с.9 |
Впр.3 с.9 |
діалог |
речення |
Написати, які речі є у портфелі |
4. |
|
Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство». Назви країн та національностей. Звідки ти? |
ЛО уроку |
I’m… This is… |
Впр.1 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.3 с.10 |
Впр.2 с.10 |
Впр.4 с.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2 Відпочинок і дозвілля |
|||||||||
5 |
|
Це моє життя. Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей. |
Впр.2 с.12 favourite |
My favourite .. |
Впр.1 с.12 |
Впр.1 с.12 |
про себе |
Впр.3 с.12 |
Впр.4 с.12 |
6 |
|
Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
we – our they – their |
Впр.1 с.13 |
|
Впр.3 с.14 |
Впр.2 с.14 |
Впр.4 с.14 |
7. |
|
Прислівники частотності. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
early, after, before… |
always usually never |
Впр.3 с.16 |
Впр.5 с.16 |
впр.2 с.15 |
Впр.4 с.16 |
Впр.1b с.15 Впр.3 с.16 +-? до 4 реч |
8. |
|
Хобі. Назва клубів за інтересами. Колекціонування.Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. |
Впр.1 с.18 |
be fond of be interested in |
Впр.1 с.19 |
Впр.1 с.18 |
Впр.3 с.19 |
речення |
Впр.2 с.18 |
9. |
|
Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії. |
Впр.1 с.23 |
Present Continuous Tense |
Впр.1 с.22 |
Впр.2 с.23 |
Впр.2 с.22-23 |
+ - ? |
правило 1 група – 5 2 група – 6 |
10. |
|
Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Питальне слово – що. |
ЛО уроку |
What |
Впр.1 с.24 |
Впр.2 с.25 |
Впр.2 с.24 |
запитання |
Впр.3 с.26 |
11 |
|
Діагностична робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3 Помешкання |
|||||||||
12. |
|
Моє місце проживання. Введення лексики. Мій будинок/Моя квартира. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Впр.1 с.33 |
there is/are |
Впр.1 с.32 |
Впр.1 с.33 |
Впр.2 с.32 |
Впр.3 с.32 |
діалог |
13. |
|
Кухня – улюблене місце родини. Назви меблів та місце їх розташування. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи. |
Впр.1 с.34 |
can |
Впр.2 с.34 |
Впр.1 с.34 |
розповідь |
речення |
Впр.4 с.34 |
14 |
|
Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
neighbor bakery |
let me tell you |
Впр.2 с.40 |
Впр.1 с.40 |
Впр.3 с.40 |
речення |
Зразкове читання тексту |
15. |
|
Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком. Орієнтування у місті. Знаходження об’єктів та споруд за картою та інструкціями. Прийменники місця. |
gallery, theatre, circus,… |
Is there a …? Where is the…? |
Впр.2 с.41 Впр.2 с.42 |
Впр.1 с.41 Впр.1 с.42 |
Впр.3,4 с.41 |
запитання |
диктант |
16 |
|
cinema, museum, library |
behind opposite next |
Впр.5 с.43 |
ЛО уроку |
|
Впр.4 с.42-43 |
дописати *свої речення |
|
17. |
|
Лондон та визначні місця. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
bridge castle |
повторення |
Впр.2 с.44 |
Впр.1 с.44 |
відповіді на запитання |
Впр.3 с.45 |
Усний переказ тексту |
18 |
|
Діагностична робота з теми «Помешкання». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4 Свята і традиції (13) |
|||||||||
19. |
|
Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники. Моє улюблене свято. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ.
|
Easter, New Year |
fourteenth |
Впр.2 с.52
|
Впр.1 с.52 Впр.1 с.53 |
Впр.3 с.53 |
діалог |
Розіграти діалог |
20 |
|
pillow, visit, celebrate |
The Numerals |
Впр.2 с.53 |
Впр.4 с.53 |
діалоги |
картки |
Впр.4 с.52 |
|
21 |
|
Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Завтра неділя. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи. |
fireplace stocking |
Present Simple |
Впр.2 с.54 |
Впр.1 с.54 |
Впр.4 с.55 |
Впр.3 с.54-55 |
переказ тексту |
22 |
|
|
Future Simple |
Впр.1 с.56 |
|
|
+-? |
Впр.2 с.56 (до 5 речення) |
|
23. |
|
У Джіма завтра день народження. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного. День народження – особливий день для кожної людини. Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники. |
party invite fancy-dress |
|
Впр.2 с.56 |
Впр.2 с.57 |
|
Впр.3 с.56 |
с.57 |
24 |
|
special |
twenty – ninety |
Впр.2 с.58 |
Впр.1 с.68 |
Впр.4 с.58 |
Впр.3 с.58 |
написати про дні народження родини |
|
25 |
|
Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею. Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. |
apple pie fridge |
Will you ..? |
Впр.2 с.59 |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.3 с.59 |
вивчити слова |
|
|
bar, pack, bottle, jar, bag, carton |
There is some.. |
Впр.4 с.60 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.60 |
речення за малюнками |
намалювати продукти для ситуації |
|
26. |
|
Грошові одиниці Великобританії. У магазині .Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки. |
money a litre of half a kilo of |
How many How much |
Впр.1 с.61 |
Впр.1 с.62 |
Впр.2 с.62 |
Впр.2 с.61 |
розіграти ситуацію |
27. |
|
Наближається свято Нового року. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді. |
New Year’s resolutions |
повторення |
Впр.1 с.66 |
|
Впр.2 с.66 |
Впр.4-6 с.67 |
Впр.3 с.66 |
28. |
|
Діагностична робота з теми «Свята і традиції». |
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
|||||||
30. |
|
Підсумковий урок. |