КТП до підручника О.М.Павліченко Start-up для 4 класу розраховане на 2 год./тиждень. Розраховане на 1 та 2 семестр 2017-2018 року. Містить такі колонки:
Тема уроку | Мовленнєві функції | Експоненти функцій (засоби вираження) | Лексика | Аудіювання | Мовлення | Письмо | Читання | Домашнє завдання |
Календарно-тематичне планування для учнів 4-го класу за підручником О.М. Павліченко
I семестр
№ з/п та дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання |
Тема 1. Шкільне життя |
|
||||||||
1. |
Доброго ранку, вчителю! |
Висловлювати радість від зустрічі з людиною, вміння назватися самому, та представляти іншу людину |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
personal pronouns
|
Впр.2, 4 |
Впр.5 |
Впр.6 |
Впр.1,3 |
Впр.6,с.6 вивчити діалог в парах |
2. |
Що у твоєму портфелі? |
Називати велику кількість приладдя англійською мовою, називати предмети, які знаходяться у портфелі, просити однокласника дати якусь річ |
What have you got in in your bag? I’ve got…… |
Markers, brush, glue, colored paper, scissors, coloured pencils, paints, plasticine. |
Впр. 4,6 |
Впр.5 |
Впр.2 |
Впр.1 |
Впр.1, с.8 вивчити ЛО, впр.5, с.9 письмово |
3. |
У класній кімнаті |
Описувати класну кімнату, розповідати про свою діяльність у даний момент
|
This is…..
|
Classroom, CD player, chair, door, desk, blackboard, window, bookcase |
Впр.2. |
|
Впр.3 |
Впр.1,3 |
Впр.1, с.10 вивчити |
4. |
У класній кімнаті |
|
Впр.7 |
Впр.5,6 |
|
Впр.4 |
Перекласти речення на англійську мову |
||
5. |
Шкільні предмети |
Розповісти про предмети, які вивчаються. Сказати, які предмети складніші чи простіші. розповідати про свою діяльність у даний момент |
…is easier …. is more difficult Ступені порівняння прикметників |
Ukrainian, Art, PE, English, Music, Maths, IT, Crafts |
Впр.2 |
Впр.5 |
Впр.4 |
Впр.1 |
Впр.1, с.15 вивчити ЛО, впр.2, с.15-16 повторити |
6. |
Яку оцінку ти отримав? |
Порівнювати речі між собою. Назвати отриману оцінку. |
Good, better, the best Bad, worse, the worst Little, less, the least Many, more, the most |
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.2 а |
Впр.2 б |
Впр.1, с.18 вивчити, впр.2 читати |
|
7. |
На уроці |
Розповідати про діяльність на уроках. |
Стверджуваль ні та питальні речення теперішнього тривалого часу (структури типу What are they doing? — They are …) |
|
Впр.3 |
Впр.4 |
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.5,с. 23 вивчити
|
8. |
Наш розклад |
Розповідати про шкільний розклад. |
What lesson have you got on…?, When do you have…?, I have… |
|
Впр.2 |
Впр.3 |
|
Впр.1 |
Впр.4, с.25 виготовити розклад |
9. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Ми тут живемо. |
|||||||||
11.
|
Друзі з усього світу |
Навчати учнів називати значні країни світу та їх столиці. Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Виховувати вміння спілкуватись |
Питальні речення типу Whats your name?, How old are you?, Where are you from?, Where do you live?, What is the capital of your country? |
Country, capital |
Впр.4 |
впр.2 |
впр.3 |
впр.3 |
впр.2, с.28 письмово |
12. |
Ми з України |
Навчати учнів розповідати про свою країну, рідне місто та свою родину. Формувати навички читання та монологічного мовлення. Виховувати любов та повагу до членів своєї родини |
|
City, town, village, quiet, noisy |
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.2,6 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 31 вивчити, впр.5 читати |
13. |
Я живу в місті |
Навчати учнів розповідати про життя у великому місті. Формувати навички читання й аудіювання. Виховувати любов до рідної країни |
|
Underground, museum, supermarket, theatre, cinema, library, zoo, block of flats, skyscaper |
Впр.4 |
Впр.1,2 |
Впр.3б |
Впр.3а |
Впр.1.с.34 вивчити ЛО, впр. 3 а, читати |
14. |
Моє улюблене місто |
Навчати учнів розповідати про життя у невеличкому місті та про плани на найближчий час. Формувати навички читання та діалогічного мовлення. Виховувати культуру спілкування |
Структура be going to |
Church, café, shop, park, post office, factory, hospital, railway station, hotel |
Впр.2 |
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.3,4 |
Впр.1, с.37 вивч. |
15. |
Моє улюблене місто |
Впр.5 |
|
|
|
Перекласти речення на англ.мову |
|||
16 |
Життя у селі |
Навчати учнів розповідати про сільське життя. Розвивати вміння аудіювання й монологічного мовлення. Виховувати любов до своєї Батьківщини |
Стверджуваль ні, питальні й заперечні речення зі структурою be going to |
Field, forest, private house, pond, garden, vegetable garden, farm, farm yard, market |
|
Впр.4 |
Впр.3б |
Впр.3а |
Впр. 1, с. 41 |
17 |
Яка в тебе адреса? |
Навчати учнів запитувати та називати адресу. Розвивати вміння діалогічного й монологічног о мовлення та письма. Виховувати культуру мовлення |
|
Числівники 20-100, Впр.1 |
Впр.1,2 |
Впр.4 |
Впр.5,7 |
Впр.3 |
Впр.1-2,с.44 вивчити ЛО |
18. |
Ходімо за покупками! |
Навчати учнів називати потрібні крамниці та запитувати й відповідати на запитання про ціну товару. Розвивати вміння аудіювання, діалогічного мовлення та мовну здогадку. |
Структури типу How much does it cost? — It costs… |
Shop assistant, customer, sweet shop, bookshop, clothes shop, shoe shop, toy shop, to sell, to buy |
Впр.2 |
Впр.3,5 |
|
Впр.4 |
Впр.1, с.47 вивчити ЛО |
19. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Помешкання |
|
||||||||
21. |
Ми збираємось переїзджати
|
Називати кімнати англійською мовою. Запитувати про оселю, в якій мешкає людина. |
Do you live in… or? It’s a …… |
House, living room, bedroom, kitchen, dining room, bathroom, lavatory, balcony |
Впр.1,3 |
Впр.4 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Вивчити слова, впр.2, с.53 читати |
22. |
Ласкаво просимо до нашого дому |
Розповідати, де розташовані кімнати у будинку. |
Where is ….? |
Next to, between, opposite, in front of, on the right, on the left |
Впр.1 |
|
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.1, с. 55 вивчити ЛО |
23. |
Моя спальня |
Розповідати про свою спальню
|
There is/are….. |
Picture, bed, desk, wardrobe, window, computer, bookcase, chair, carpet, clock |
|
Впр.4 |
Впр.3 Б, впр.5 |
Впр.3 а |
Впр.1, с.58, вивчити ЛО |
24. |
Що є у вітальні? |
Розповідати про свою вітальню та предмети умеблювання в ній. |
Where is ….? |
Fireplace, vase, coffee table |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.2 б, впр.3 |
Впр.2а |
Впр.1, с.61 вивчити ЛО |
25. |
Вип'ємо по чашці чаю? |
Розповідати про свою кухню. Описати власну ванну кімнату. |
Where is ….?
|
Sink, cooker, cupboard, kettle, microwave, bath, fridge, shower, soap, shelf, mirror, washbasin, towel |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.3 |
Впр.3 |
Впр.1, с. 64 вивчити ЛО |
26. |
Вдома |
Розповідати про свої домашні обов’язки |
|
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.5 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 66 |
27. |
Ми бажаємо Вам щасливого Різдва |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1,с.72 |
28. |
Щасливого Нового року |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.77 |
29 |
Різдво в Україні |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с. 80 |
30 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Контроль аудіювання/говоріння |
|
|
|
Тест |
Тест |
|
|
|
32. |
Контроль читання/письма |
|
|
|
|
|
Тест |
Тест |
|
ІІ семестр
№ з/п та дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання |
Тема: 4 Відпочинок і дозвілля |
|||||||||
31. |
Прощавайте, зимові канікули! |
Запитувати й розповідати де були друзі та родичі. Розповідати про свою діяльність під час зимових канікул. Розповідати про свій літній відпочинок. |
I was……, he was, she was |
Впр.1 |
Впр.2,4 |
Впр.6 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.1,с.85 вивчити ЛО |
32. |
Канікули в теплих краях |
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.5 |
|
Впр.3,4 |
Впр.1, с.88 вивчити ЛО, впр. 4б, с.90 - письмово |
||
33. |
Що ми робили влітку |
Did you…..? Yes, I did. |
Впр.1 |
Впр.2,5 |
Впр.5 |
Впр.4 |
Впр.4 |
Впр.1-2, с.91 опрацювати |
|
34. |
Наші захоплення |
Розповідати про своє хобі та хобі родичів та друзів. Запитати в інших людей про їхнє хобі. |
|
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.2,3 |
Впр.2, с.95 вивчити ЛО |
35. |
Моя улюблена книга |
Розповідати про свою улюблену книжку |
|
Впр.1 |
Впр.1,4 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.2,3 |
Впр.3, с.99 читати |
36. |
Ми любимо мультфільми |
Розповідати про свій улюблений мультфільм |
|
Впр.1 |
Впр.1,2 |
Впр.4 |
|
Впр.3 |
Впр.6,с.103 |
37. |
Відпочинок |
|
|
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.6 |
Впр.3 |
Впр.5, с. 105 читати |
38. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.108 |
39. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Природа і навколишнє середовище |
|||||||||
40. |
Яка сьогодні погода? |
Запитувати про погоду. Порівнювати погоду вчора та сьогодні. Називати місяці англійською мовою. Описувати особливості кожної пори року. Називати місця, цікаві для подорожі. Називати лісових та морських тварин. Перелічувати частини тіла тварини. Проводити екскурсію зоопарком. |
It is cloudy,…… What’s the weather, Do you like winter? |
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.4 |
|
Впр.2 |
Впр.6,с. 112 |
41. |
Пори року й погода |
Впр.1 |
Впр.6 |
Впр.3 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 113 вивчити ЛО |
||
42. |
Гарні місця для подорожування |
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.3 |
Впр.3 |
Впр.1, с. 117 вивчити ЛО |
||
43. |
На морі й у лісі |
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.4 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 120 вивчити ЛО |
||
44. |
У джунглях і в пустелі |
Впр.1,2 |
Впр.6 |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.1, 2 с. 123 вивчити ЛО |
||
45. |
На фермі |
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.2 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 127 вивчити ЛО |
||
46. |
У зоопарку |
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.2,3 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 130 вивчити ЛО |
||
47. |
Наш чудовий світ |
|
Впр.2 |
Впр.1 |
|
Впр.3 |
Впр.5, с.135 письмово |
||
48. |
Повторення |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.139 |
||
49. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Свята і традиції |
|||||||||
50. |
День матері |
Розповісти про традиції святкування Дня матері в Британії; написати твір про особливості святкування Дня матері в Україні; утворювати порядкові числівники від 1 до 20, 20-100. обговорити святкування дня народження; запитати про вік та день народження |
|
Впр.1 |
Впр.3,4 |
|
Впр.6 |
Впр.2 |
Впр. 7,с. 143 письмово |
51. |
День народження - особливий день |
|
Впр.1 |
Впр.1,3 |
Впр.5 |
|
Впр.2,4 |
Впр.1 вивчити ЛО |
|
52. |
Великдень у Британії |
|
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.6 |
Впр.5 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 147 вивчити ЛО |
|
53. |
Великдень в Україні |
|
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.5 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 149 вивчити ЛО |
|
54. |
Наші улюблені свята |
|
Впр.1 |
Впр.1, |
Впр.5 |
|
Впр.2,4 |
Впр.1, с. 152 вивчити ЛО |
|
55. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.158 письмово |
|
56. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
||
57. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Подорож |
|||||||||
58. |
Шкільна подорож |
|
Jack is going to travel. Are you going to travel? |
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.4 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 159 вивчити |
59. |
На залізничному вокзалі |
Впр.1 |
Впр.4 |
Впр.3 |
Впр.5 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 162 вивчити |
||
60. |
Привіт зі Львова |
розповісти про свої плани відвідати якісь міста й визначні пам’ятки; сказати, яким видом транспорту я збираюся скористатись; розповісти про поїздку потягом; знайти інформацію про номер поїзда й місця в залізничному квитку; |
What is the number of your train? |
Впр.1 |
Впр.4 |
|
|
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 165 вивчити |
61 |
Вітаємо в Україні |
Впр.1 |
|
|
|
Впр.2 |
На картках |
||
62. |
Подорож містом |
Впр.1 |
Впр.3 |
Впр.4 |
|
Впр.2 |
На картках |
||
63. |
Привіт із Києва |
|
Впр.1,3 |
Впр.5 |
Впр.4 |
Впр.2 |
На картках |
||
64. |
Повертаємося додому |
|
Впр.1 |
|
|
Впр.2 |
Впр.4, с.181 письмово |
||
65. |
Повторення |
|
|
|
|
|
Впр.3, с. 184 письмово |
||
66. |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
67. |
Контроль аудіювання/говоріння |
|
|
|
тест |
Тест |
|
|
|
68. |
Контроль читання/письма |
|
|
|
|
|
тест |
тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|