Курс за вибором «Вчимося жити разом»
10, 11 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Вступ. Толерантність |
|
|
|
Як досягти мети |
|
|
|
Ефективне спілкування |
|
|
|
Запобігання та розв’язання конфліктів |
|
|
|
Як стати миротворцем |
|
|
|
Цінності - основа характеру людини |
|
|
|
Спілкування і стосунки |
|
|
|
Самовизначення |
|
|
|
Емоційна саморегуляція |
|
|
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини» |
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
Ти - особливий |
|
|
|
Ми - особливі |
|
|
|
Обираємо здоровий спосіб життя |
|
|
|
Вчимося працювати у команді |
|
|
|
Практичні завдання |
|
|
|
Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
ІІ семестр Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
Упевнена поведінка |
|
|
|
Стоп: булінг |
|
|
|
Розбудова самооцінки |
|
|
|
Стрес і психологічна рівновага |
|
|
|
Психологічна рівновага і здоров’я |
|
|
|
В екстремальній ситуації |
|
|
|
Про почуття і співчуття |
|
|
|
Конфлікти і здоров’я |
|
|
|
Конструктивне розв’язання конфліктів (пр. завдання) |
|
|
|
Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
|||
|
Стать і гендерні ролі |
|
|
|
Вчимося приймати рішення |
|
|
|
Як протидіяти тиску однолітків (практичні завдання) |
|
|
|
Підліткові компанії |
|
|
|
Причини і наслідки вживання наркотиків |
|
|
|
Наркотики і ВІЛ |
|
|
|
ВІЛ і СНІД і права людини. Туберкульоз і ВІЛ |
|
|
|
Безпека і Інтернет. Кібербулінг |
|
|
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» |
|
|