О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
|
Вступ. Державний гімн України. Ознайомлення з підручником. |
|
|
|
|
Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, а 4-5). |
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||||
|
|
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Згадую про літо |
|
|
|
|
Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9). |
|
|
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11). |
|
|
|
|
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками.(впр. 1-5, с. 11-12). |
|
|
|
|
Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр 6-10 с. 11-12). |
|
|
|
|
Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14). |
|
|
|
|
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Написання оголошення(впр. 1-4, с. 14-15). |
|
|
|
|
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 5-9, с. 14-15). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад. |
|
|
|
|
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17 |
|
|
|
|
Спостерігаю за словами з буквами ґ , щ. (впр. 1-11, с. 17-18). |
|
|
|
|
Робота над вимовою і написанням слів із буквами ґ, щ. |
|
|
|
|
Досліджую, коли букви я, ю, є, / позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20). |
|
|
|
|
Правильно пишу слова з апострофом. . Написання запрошення (впр. 1-4, а 21-22). |
|
|
|
|
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. (впр. 5-10, а 21-22). |
|
|
|
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осіннє листя |
|
|
|
|
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25). |
|
|
|
|
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27). |
|
|
|
|
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. (впр. 1-4, с. 28-29). |
|
|
|
|
Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 5-8, с. 28-29). |
|
|
|
|
Конструюю слова зі складів. (впр. 1-7, с. 30-31). |
|
|
|
|
Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 8-11, с. 30-31). |
|
|
|
|
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 32-33). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Розповідаю про осінні турботи тварин. |
|
|
|
|
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. (впр. 1-5, с. 34-35). |
|
|
|
|
Правильно переношу слова. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 6-11, с. 34-35). |
|
|
|
|
Розташовую слова за алфавітом. Повторення алфавіту(впр. 1-5, с. 36-37). |
|
|
|
|
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 6-11, с. 36-37). |
|
|
|
|
Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38). |
|
|
|
|
Комбінована діагностична робота. Списування із завданням з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос» за змістом тексту. |
|
|
Досліджую значення слова |
||||
|
|
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. (впр. 1-5, с. 39-40). |
|
|
|
|
Спостерігаю за значенням слова. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 6-9, с. 39-40). |
|
|
|
|
Розвиток зв мовлення. Розповідаю про улюблене заняття |
|
|
|
|
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. (впр. 1-7, с. 41-42) |
|
|
|
|
Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 8-12, с. 41-42). |
|
|
|
|
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44). |
|
|
|
|
Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45). |
|
|
|
|
Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47). |
|
|
|
|
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю перший сніг |
|
|
|
|
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. (впр. 1-4, с. 49-50). |
|
|
|
|
Уживаю ввічливі слова. Складання речень (впр. 5-10, с. 49-50). |
|
|
|
|
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52). |
|
|
|
|
Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53). |
|
|
|
|
Комбінована діагностична робота. Диктант із завданням з мовної теми «Слово. Значення слова» за змістом тексту. |
|
|
Досліджую іменники |
||||
|
|
Ставлю питання до назв предметів. (впр. 1-4, с. 54-55). |
|
|
|
|
Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 5-11, с. 54-55). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу листа Святому Миколаю |
|
|
|
|
Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57). |
|
|
|
|
Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59). |
|
|
|
|
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. (впр 1-5, с. 60—61). |
|
|
|
|
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень (впр 6-10, с. 60—61). |
|
|
|
|
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12, с. 62-63). |
|
|
|
|
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8, с. 64-65). |
|
|
|
|
Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень (впр. 1-8, с. 65—66). |
|
|
|
|
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11, с. 67-68). |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю новорічну ялинку |
|
|
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів (впр. 1-11, с. 69-70). |
|
|
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71). |
|
|
|
|
Тестова діагностична робота з мовної теми «Досліджую іменники». |
|
|
ІІ семестр |
||||
Досліджую прикметники |
||||
|
|
Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. (Впр 1-9, с 72-73) |
|
|
|
|
Добираю прикметники. Ознайомлення з терміном «прикметники». (впр. 1-5 с.74-45) |
|
|
|
|
Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року (впр 6-11, с.75) |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги |
|
|
|
|
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. (впр.1-8, с.76-77) |
|
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. (впр 1-6, с. 77-78) |
|
|
|
|
Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання поради на основі прочитаного тексту(впр 7-11, с.78) |
|
|
|
|
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. (впр.1-8, с. 79-80) |
|
|
|
|
Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням (впр1-7, с.80-81) |
|
|
|
|
Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Складання опису тварини за малюнком(впр1-8. с.82-83) |
|
|
|
|
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. (впр 1-7,с.83-84) |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам |
|
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.Перевірка досягнень |
|
|
|
|
Тестова діагностична робота з мовної теми «Досліджую прикметники» |
|
|
Досліджую дієслова |
||||
|
|
Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. (впр.1-9, с.85-86) |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. (впр 1-10,с 87-88) |
|
|
|
|
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. (впр.1-9, с.89-90) |
|
|
|
|
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником(впр.1-7, с. 90-91) |
|
|
|
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. (впр.1-8, с 92-93) |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців. |
|
|
|
|
Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення.(впр 1-5, с.93-94) |
|
|
|
|
Побудова і записування речень з поданими дієсловами. Складання розповіді за світлинами( впр 6-9, с.94) |
|
|
|
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. (впр 1-9, с.95-96) |
|
|
|
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. (впр. 1-6, с.96-97) |
|
|
|
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті(впр.7-10, с.97) |
|
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово |
|
|
|
|
Тестова діагностична робота з теми «Досліджую дієслова» |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму |
|
|
Досліджую числівники |
||||
|
|
Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? (впр.1-4, с.98-99) |
|
|
|
|
Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих( впр.5-9, с.99) |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «числівник». (впр.1-5, с.100) |
|
|
|
|
Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання (впр.6-11, с.101) |
|
|
|
|
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. (впр.1-12, с.102-103) |
|
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. (впр. 1-8, с.103-104) |
|
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про числівник. |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Малюю весну |
|
|
Досліджую службові слова |
||||
|
|
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. (впр.1-8, с.105-106) |
|
|
|
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. (впр.1-8, с.106-107) |
|
|
|
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. (впр.1-8, с.108-109) |
|
|
|
|
Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку(впр.9-14, с.109) |
|
|
|
|
Вправляння у доречному вживанні службових слів у мовленні |
|
|
|
|
Списування із завданням з мовної теми «Досліджую службові слова» за змістом тексту |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття(впр.1-6, с.110) |
|
|
|
|
Диктант |
|
|
|
|
Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. (впр. 7-12, с.11) |
|
|
|
|
Узагальнення знань про частини мови. Перевіряю свої досягнення |
|
|
Досліджую речення |
||||
|
|
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. (впр.1-10, с.112-113) |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. (впр.1-10,с.114-115) |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками(впр.1-8, с.115-116) |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. (впр.1-8, с.117-118) |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти |
|
|
|
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. 9впр.1-7, с.118-119) |
|
|
|
|
Визначення головних слів у реченні. (впр.1-5, с.120) |
|
|
|
|
Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами(впр.6-11, с.121) |
|
|
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами(впр 1-10, с.122-123) |
|
|
|
|
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. (впр 1-11, с.123-124) |
|
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про речення |
|
|
|
|
Комплексне тестування з теми «Досліджую речення» |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму |
|
|
Досліджую текст |
||||
|
|
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. (впр 1-7, с.125-126) |
|
|
|
|
Складання тексту за малюнком.Пошук потрібної інформації у квитку до театру.(впр 8-10, с.126) |
|
|
|
|
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту(впр 1-10, с.127-128) |
|
|
|
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Складання тексту за серією малюнків(впр 1-10, с.129-130) |
|
|
|
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. (впр 1-9, с.131-132) |
|
|
|
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями(впр 1-11, с.133-134) |
|
|
|
|
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень.Складання тексту за малюнком і поданим початком(впр 1-11, с 135-136) |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули |
|
|
|
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. (впр. 1-10, с 137-138) |
|
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст (впр 1-7 с.139) |
|
|
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань(впр 8 -15 с.140) |
|
|
|
|
Повторюю вивчене |
|
|
|
|
Диктант із завдання з мовної теми «Текст» за змістом тексту |
|
|
|
|
Повторення вивченого (впр.1-7, с. 141) |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого(впр 8-14, с.142) |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|