Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та

О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.                      

 

Вступ. Державний гімн України. Ознайомлення з підручником.

 

  1.                      

 

Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, а 4-5).

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

  1.                      

 

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7).

 

  1.                      

 

Розвиток зв’язного мовлення.Згадую про літо

 

  1.                      

 

Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9).

 

  1.                      

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Букви, що позна­чають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11).

 

  1.                      

 

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками.(впр. 1-5, с. 11-12).

 

  1.                      

 

Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр 6-10 с. 11-12).

 

  1.                      

 

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14).

 

  1.                 

 

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Написання оголошення(впр. 1-4, с. 14-15).

 

  1.                 

 

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 5-9, с. 14-15).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад.

 

  1.                 

 

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17

 

  1.                 

 

Спостерігаю за словами з буквами ґ , щ. (впр. 1-11, с. 17-18).

 

  1.                 

 

Робота над вимовою і написанням слів із буквами ґ, щ.

 

  1.                 

 

Досліджую, коли букви я, ю, є, / позначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20).

 

  1.                 

 

Правильно пишу слова з апострофом. . Написання запрошення (впр. 1-4, а 21-22).

 

  1.                 

 

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголо­сних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. (впр. 5-10, а 21-22).

 

  1.                 

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осіннє листя

 

  1.                 

 

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25).

 

  1.                 

 

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуко­вий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27).

 

  1.                 

 

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. (впр. 1-4, с. 28-29).

 

  1.                 

 

Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 5-8, с. 28-29).

 

  1.                 

 

Конструюю слова зі складів. (впр. 1-7, с. 30-31).

 

  1.                 

 

Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 8-11, с. 30-31).

 

  1.                 

 

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збі­гом приголосних звуків. Записування відповідей на запи­тання (впр. 1-11, с. 32-33).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення.Розповідаю про осінні турботи тварин.

 

  1.                 

 

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. (впр. 1-5, с. 34-35).

 

  1.                 

 

Правильно переношу слова. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 6-11, с. 34-35).

 

  1.                 

 

Розташовую слова за алфавітом. Повторення алфавіту(впр. 1-5, с. 36-37).

 

  1.                 

 

Вправляння у розташуван­ні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 6-11, с. 36-37).

 

  1.                 

 

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографі­чним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38).

 

  1.                 

 

Комбінована діагностична робота. Списування із завданням з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос» за змістом тексту.

 

Досліджую значення слова

  1.                 

 

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. (впр. 1-5, с. 39-40).

 

  1.                 

 

Спостерігаю за значенням слова. Перегляд муль­тфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 6-9, с. 39-40).

 

  1.                 

 

Розвиток зв мовлення. Розповідаю про улюблене заняття

 

  1.                 

 

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. (впр. 1-7, с. 41-42)

 

  1.                 

 

Складання роз­повіді про море за картиною і поданими словами (впр. 8-12, с. 41-42).

 

  1.                 

 

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44).

 

  1.                 

 

Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45).

 

  1.                 

 

Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47).

 

  1.                 

 

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю перший сніг

 

  1.                 

 

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. (впр. 1-4, с. 49-50).

 

  1.                 

 

Уживаю ввічливі слова. Складання речень (впр. 5-10, с. 49-50).

 

  1.                 

 

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52).

 

  1.                 

 

Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53).

 

  1.                 

 

Комбінована діагностична робота. Диктант із завданням з мовної теми «Слово. Значення слова» за змістом тексту.

 

Досліджую іменники

  1.                 

 

Ставлю питання до назв предметів. (впр. 1-4, с. 54-55).

 

  1.                 

 

Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 5-11, с. 54-55).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу листа Святому Миколаю

 

  1.                 

 

Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57).

 

  1.                 

 

Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59).

 

  1.                 

 

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. (впр 1-5, с. 60—61).

 

  1.                 

 

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Скла­дання речень (впр 6-10, с. 60—61).

 

  1.                 

 

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення ре­чень (впр. 1-12, с. 62-63).

 

  1.                 

 

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8, с. 64-65).

 

  1.                 

 

Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень (впр. 1-8, с. 65—66).

 

  1.                 

 

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складан­ня речень (впр. 1-11, с. 67-68).

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю новорічну ялинку

 

  1.                 

 

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів (впр. 1-11, с. 69-70).

 

  1.                 

 

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71).

 

  1.                 

 

Тестова діагностична робота з мовної теми «Дос­ліджую іменники».

 

ІІ семестр

Досліджую прикметники

  1.                 

 

Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. (Впр 1-9, с 72-73)

 

  1.                 

 

Добираю прикметники. Ознайомлення з терміном «прикметники». (впр. 1-5 с.74-45)

 

  1.                 

 

Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року (впр 6-11, с.75)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги

 

  1.                 

 

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. (впр.1-8, с.76-77)

 

  1.                 

 

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. (впр 1-6, с. 77-78)

 

  1.                 

 

Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання поради на основі прочитаного тексту(впр 7-11, с.78)

 

  1.                 

 

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. (впр.1-8, с. 79-80)

 

  1.                 

 

Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням (впр1-7, с.80-81)

 

  1.                 

 

Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Складання опису тварини за малюнком(впр1-8. с.82-83)

 

  1.                 

 

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. (впр 1-7,с.83-84)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам

 

  1.                 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.Перевірка досягнень

 

  1.                 

 

Тестова діагностична робота з мовної теми «Досліджую прикметники»

 

Досліджую дієслова

  1.                 

 

Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роб­лять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. (впр.1-9, с.85-86)

 

  1.                 

 

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. (впр 1-10,с 87-88)

 

  1.                 

 

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. (впр.1-9, с.89-90)

 

  1.                 

 

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником(впр.1-7, с. 90-91)

 

  1.                 

 

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. (впр.1-8, с 92-93)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців.

 

  1.                 

 

Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення.(впр 1-5, с.93-94)

 

  1.                 

 

Побудова і записування речень з поданими дієсловами. Складання розповіді за світлинами( впр 6-9, с.94)

 

  1.                 

 

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. (впр 1-9, с.95-96)

 

  1.                 

 

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. (впр. 1-6, с.96-97)

 

  1.                 

 

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті(впр.7-10, с.97)

 

  1.                 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово

 

  1.                 

 

Тестова діагностична робота з теми «Досліджую дієслова»

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму

 

Досліджую числівники

  1.                 

 

Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? (впр.1-4, с.98-99)

 

  1.                 

 

Допо­внення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих( впр.5-9, с.99)

 

  1.                 

 

Ознайомлення з терміном «числівник». (впр.1-5, с.100)

 

  1.                 

 

Розпізнавання числівників у тексті. Записування відпо­відей на подані запитання (впр.6-11, с.101)

 

  1.                 

 

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одина­дцять, чотирнадцять, шістнадцять. (впр.1-12, с.102-103)

 

  1.                 

 

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. (впр. 1-8, с.103-104)

 

  1.                 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про числівник.

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення.Малюю весну

 

Досліджую службові слова

  1.             

 

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. (впр.1-8, с.105-106)

 

  1.             

 

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. (впр.1-8, с.106-107)

 

  1.             

 

Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. (впр.1-8, с.108-109)

 

  1.             

 

Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку(впр.9-14, с.109)

 

  1.             

 

Вправляння у доречному вживанні службових слів у мовленні

 

  1.             

 

Списування із завданням з мовної теми «Досліджую службові слова» за змістом тексту

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку

 

  1.             

 

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття(впр.1-6, с.110)

 

  1.             

 

Диктант

 

  1.             

 

Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. (впр. 7-12, с.11)

 

  1.             

 

Узагальнення знань про частини мови. Перевіряю свої досягнення

 

Досліджую речення

  1.             

 

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. (впр.1-10, с.112-113)

 

  1.             

 

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. (впр.1-10,с.114-115)

 

  1.             

 

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками(впр.1-8, с.115-116)

 

  1.             

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. (впр.1-8, с.117-118)

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти

 

  1.             

 

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. 9впр.1-7, с.118-119)

 

  1.             

 

Визначення головних слів у реченні. (впр.1-5, с.120)

 

  1.             

 

Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами(впр.6-11, с.121)

 

  1.             

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами(впр 1-10, с.122-123)

 

  1.             

 

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. (впр 1-11, с.123-124)

 

  1.             

 

Повторення, закріплення і застосування знань про речення

 

  1.             

 

Комплексне тестування з теми «Досліджую речення»

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму

 

Досліджую текст

  1.             

 

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. (впр 1-7, с.125-126)

 

  1.             

 

Складання тексту за малюнком.Пошук потрібної інформації у квитку до театру.(впр 8-10, с.126)

 

  1.             

 

Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту(впр 1-10, с.127-128)

 

  1.             

 

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Складання тексту за серією малюнків(впр 1-10, с.129-130)

 

  1.             

 

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. (впр 1-9, с.131-132)

 

  1.             

 

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засо­бами. Написання тексту за малюнком і запитаннями(впр 1-11, с.133-134)

 

  1.             

 

Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень.Складання тексту за малюнком і по­даним початком(впр 1-11, с 135-136)

 

  1.             

 

Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули

 

  1.             

 

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. (впр. 1-10, с 137-138)

 

  1.             

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст (впр 1-7 с.139)

 

  1.             

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань(впр 8 -15 с.140)

 

  1.             

 

Повторюю вивчене

 

  1.             

 

Диктант із завдання з мовної теми «Текст» за змістом тексту

 

  1.             

 

Повторення вивченого (впр.1-7, с. 141)

 

  1.             

 

Узагальнення вивченого(впр 8-14, с.142)

 

  1.             

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

doc
Додано
3 вересня 2021
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку