Квест до Дня вчителя "Нова українська школа"

Про матеріал

Сценарій святково-розважальної програми для вчителів з інтерактивною формою проведення. Учителів старшокласники не тільки вітають, а й пропонують їм побути в ролі учнів, подивитися на себе очима дітей, запрошують до спільного танцю.

Перегляд файлу

1

 

День вчителя -2017

Квест «Нова українська школа»

До учительської заходять учні 11 класу.

  1. Доброго дня, дорога вчительська  родино!

2.У цей чудовий осінній день прийміть вітання з нагоди Дня вчителя!

3.Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги!

4. Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!

5. Завжди такі різні.

6. То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою

              посмішкою призначаєте день перездач.

7. То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки,

               докірливо питаючи себе : « Чому у всіх дванадцять?»

8. А якими лагідними та підбадьорюючими словами  ви намагаєтесь підняти    

    успішність класу?

9. Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

10. Так хочеться подарувати вам долі світлої.

11. Ангела – спасителя.

12. Мрії блакитної.

13. Надії на краще.

14. Любові неземної.

15. Краси золотої.

16. Та багато побажань і сердечних вітань.

17. А ще нової української школи, та такої,якою її бачить кожен з вас.

18. Коли людина мріє – її мрії здійснюються. Мрії наповнюють наше життя барвами,  

 вони допомагають нам пізнати себе. Ніколи не можна позбавляти себе мрій, бо людина 

 без них існувати не може.

19. Вчителі  і діти — прекрасне поєднання,

Дзвінкий і радісний тандем.

Це їх покликання, їх зачарування,

Їх оберіг і їх тотем.

20. Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!! 

 Сьогодні все нами задумане обовязково здійсниться!!! Адже сьогодні день Ангела

наших любих і дорогих вчителів!!!

21. Чи замислювалися ви хоча б один раз коли-небудь про значення чисел у житті

людини, про значення чисел в нашому з вами житті? .. Що ховається в звичайних

нехитрих циферках? Ось наприклад - магічне число 7.

22. Сім днів тижня, сім нот і сім основних кольорів, сім чудес світу, сім - зерняток проса,

сьоме небо, сім футів під килем, сім мудреців... Свобода, Україна, Кохання. Містика,

скажете? Але ж у всіх оцих словах таки по сім літер. Як і в слові Господь, і у слові 

«Вчитель».

23.  І саме з приміщення, яке зв’язане з числом 7, символічно розпочнеться перший урок

школи мрій і бажань.

А що це за приміщення вам потрібно відгадати. (клас  )

 

Учителі переходять до вказаної  класної кімнати (кабінет мистецтва)

 

І. Урок музики

Вед 2. Учителю, в імені твоїм любов до життя і натхненне його відтворення, безмежна щедрість серця, невгамовна енергія і незгасне пізнання нового, новизна у слові, поступку, шляху, уміння пробудити в дитині бажання стати такою, якою вона може і повинна стати.

Вед 1

Сьогоднішнє свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Саме музикою, дорогі наші вчителі, ви зараз будете насолоджуватися.

Вед 1, 2. Розпочинаємо урок музики.

Завдання: вгадати почуту пісню за  трисекундне звучання. Відтворити її з допомогою музичних інструментів.

(Лунає музика .Вчителі відгадують її і підіграють на дитячих музінструментах.)

 

Вед 1.Молодці.Справжні віртуози.

Вед 2. А про що цікаво дізнатися мріють наші вчителі? Ми запитали у них і дізналися багато цікавого. Отже, ми привідкриємо сьогодні завісу таємничості і покопаємось у святая-святих головного мозку - 70 процентах мозкових  файлів окремих вчителів. Тому просимо вас прийняти заспокоюючі пози, розслабитись і поринути у свою підсвідомість, ми вам в цьому допоможемо.

 

Вед 2

Про що мріє_____ називається ім'я, по-батькові вчителів по черзі та включається уривок пісні, який характеризує дану людину.

Вед 1.  Такі мрійливі наші вчителі. Ну як вас не запросити на урок до аудиторії, де знання здобуваються за допомогою 7 знаків. Правильна відповідь приведе вас на наступний урок.

Учителі переходять до вказаної  класної кімнати

 

 

    ІІ. Урок рідної мови

Вед 1 

Багряним листом зацвітає осінь... Учителю... це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей.

Вед 2

Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі  вони дарують свої перли краси – прийми їх. Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

Вед 1

Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

Вед 2

Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

Шепоче вітер – це він наспівує на вухо тобі неповторну мелодію Любові.

Вед1

Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе. Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.

І як  шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято. Як День Учителя, твій день.

 

Вед 2. Шановні вчителі! Розпочинаємо урок рідної мови.

Вед 1. Пропонуємо вам розшифрувати наш рідний український алфавіт. Що означають букви вашою мовою , мовою вчителів.

(вчителі одержують листки з буквами та ручки, пропонують свої версії)

(Звучить мелодія)

Відповіді вчителів

Вед 1

Неперевершені відповіді вчителів, тепер нам учням все зрозуміло, з першого вашого звуку, навіть слів не потрібно.

 

Вед 2. А ось що означають букви мовою наших вчителів на нашу думку:

 

(Дуже гарно сприймаються фрази, які вживають вчителі саме вашої школи)

 

До прикладу фрази з інтернету.


А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову їв жуйку, а її треба жувати.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?

Є – є добровольці на прибирання території?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – запам’ятайте – знання – це сила.

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув щоденник на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком) Я – я пішла за директором.


 

Вед 2. Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.

Фізкультхвилинка

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(Ведучі розносять цукерки у корзинці)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

 

Вед 1. Тільки найкращі у світі  вчителі могли так блискуче справитися із складним завданням, заслуживши право перейти на наступний урок. Він відбудеться в приміщенні, яке теж зв’язане із числом.

Підказка:кожен учень ладен щодня провести там усі 7 уроків.

 

ІІІ. Урок хореографії. (спортзал)

Вед 1. Шановний учителю, зізнайтеся чесно: чому Ви стали вчителем?

Напевно, надходячи в педагогічний, Ви відповідали щось наївно-абстрактне, на зразок «тому, що люблю математику», «тому, що обожнюю дітей», «тому, що хочу показати, як правильно навчати» тощо.

Вед 2 .Навряд чи тоді Ви усвідомили всю міру відповідальності перед людством, яку добровільно взяли на себе. Це розуміння приходить з роками.

Вед 1.Карапуз з величезним букетом гладіолусів боязко простягає Вам долоньку і озирається на маму. Він довірив Вам свою майбутню життя і долю. Тепер Ви для нього «ще мама» (пам'ятаєте, що так чудово назвав першу вчительку Платонов А.?) хіба можна не виправдати цю довіру?

Вед 2. Ваша випускниця, подорослішала і гарніша за один день, плаче, прощаючись зі школою. Вона віднесе у велике життя не тільки ті знання, які ВИ дали їй, не тільки Ваші помилки, і сумніви, але і Вашу інтонацію голосу, звичкою поправляти волосся і манеру одягатися.

Вед 1. А ось на порозі Вашого будинку варто немолодий бородатий чоловік. Ви не відразу дізнаєтеся свого колишнього учня,- адже минуло стільки років! А у нього біда! Він прийшов за порадою і допомогою до Вас - до кого ж іще.

Вед 2. Та скільки разів, зізнайтеся, Ви хотіли все кинути. Ці нескінченні зошити, ці ненавчені телепні, ці вибагливі батьки, ця вічна нестача грошей і позбавлені, уваги власні діти!

Вед 1. Але якась сила знову і знову змушує Вас відкривати двері в клас: «Здрастуйте! Сідайте» А повернувшись додому, Ви знаходите у поштовій скриньці листівку: «Дорога.... Вітаю Вас... Я вас дуже люблю... ваш учень...» І у Вас знову виростають крила.

Отож, Вам, хто вчить відрізняти погане від хорошого, правду від неправди!

Вед 2 . Вам, хто завжди нам допомагає, радить, радить, переконує!

Вед 1. Вам, добрим і суворим, терплячим і дбайливим!

Разом: Присвячується урок хореографії. Тема «Танцювальний флешмоб».

 

Звучить мелодія. Учні запрошують до танцю вчителів.

Танець закінчується, учні відводять вчителів на місця.

Вед 2 . Танцюючи, людина звільняється від усіх проблем і негараздів, і душа її знаходить гармонію. Це особливо актуально для вчителя після важкого трудового дня. Тому, коли нікого немає поряд, учитель займається арттерапією.

 

Танець 9 класу. Діти танцюють з масками чи портретами учителів.

Вед 2.

Які вправні наші вчителі, молодці! Власним прикладом спонукаєте нас не пропускати жодного уроку хореографії.

 

Вед 1. Тому запрошуємо усіх вас до розважального центру нової Уладівської школи. А знаходиться він у приміщенні, яке є місцем релаксації кожного вчителя.

 

 

ІV. Кафе «Зошит у клітинку» (учительська)

Біля сцени столики, на них - скатертина, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе, меню, дошка- зошит.все витримано у стилі зошита у клітинку

Адміністратор: Дами та добродії, леді й джентльмени, бешкетні хлопці та кокетливі дівчата! Ми раді бачити вас у нашому кафе «Зошит у клітинку»!

Офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День учителя, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що уроки будуть скорочені, а якщо дуже пощастить, то взагалі скасують останній урок. Учителі - тому що не треба буде проводити останні уроки.

Адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки, що іскряться добротою ока та піднесений настрій всіх жителів школи.

Офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років ділилися знаннями та вміннями з учнями,

Адміністратор: І ми з радістю вітаємо Вас з цим прекрасним святом, Днем вчителя.

Офіціант: Нам дуже хочеться, щоб ваш піднесений настрій залишався у вас протягом усього дня, і щоб ви не розчарувалися побувавши у нашому кафе. Тому дозвольте зробити вам подарунок від закладу.

 

Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія,

Любов, Краса, Побажання.


Доля:

Це я – рідна ваша учительська доля.

Чвалаю за вами усюди поволі.

Стомилась я дуже за вами встигати,

Немає спокою ні в будні ні в свята.

Пишу я конспекти, у зошитах вся,

Ще й пораю вдома мале порося.

Сиджу я у школі нашій,

А вдома нема вареної каші.

Коли ж працюватиму тихо, поволі?

Таке мені щастя - учительській долі.

 

Ангел:

 Учительський ангел -  моя спеціальність,

Не дуже-то втішна буває реальність…

В день свята, Всевишнього стану благати,

Щоб дав вчителям він достойну зарплату.

Бо то не для неї – городи і хлів.

Хіба ж не почує Господь моїх слів?

 

Мрія: Учительська мрія - звичайна для вас:

Щоб школа красива, просторий щоб клас,

Учнів багато вступило до нас.

І все щоб блищало у школі тій,

І вчитель підручник дає геть усім.

А ще телевізор, комп’ютер у клас,

Новітні програми – це теж, все для вас.

Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.

Повірте, здійснити себе я зумію,

Бажаю вам всім не втрачати мене,

І ваша надія вже вас не мине.

 

 

Надія: Кажуть, остання вмирає надія.

Жива я, жива, помирати не смію.

Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,

Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.

Лишайтесь з надією в серці завжди.

То разом спасемо любов від біди.

 

Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,

Коли не прийду, а в них часу нема.

То пише конспекти, то книжку читає.

І з тих книжечок про любов тільки знає,

Кохані мої,озирніться довкола.

Не буде любові не буде нікого:

Ні долі, ні мрії, надія помре.

Красива любов, а як буде краса,

То світ ми врятуєм від болю і зла.

 

Краса: Мені з вами добре, вітаю зі святом,

Мене ви вбачаєте часто й багато.

Красиві в вас душі, обличчя натхненні,

Учитель – красиве, почесне імення.

Прийміть же вітання, учителі,

І знайте – лишили ви слід на землі.

 

Побажання:   Тепер вже останнє слово моє,

Бо я – побажання – для вас головне.

Хай доля учительська красивою буде,

А школа хай рідна про вас не забуде,

Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами любов і краса.

 


 

 

 

Виходять всі учні 11 класу

  1. Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій

             школі і саме у цих вчителів.

  1. І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
  2. Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
  3. І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати

                гордістю нашої школи.

  1. І сьогодні поклавши руку на новий Закон про освіту, ми урочисто

             клянемось:

  1. Ніколи не приходити в школу…

7  … з невивченими уроками.

8. Ніколи не вітатися з учителями…

9. …тримаючи в роті жуйку.

20. Ніколи не розкривати підручники…

ІІ учень. …брудними руками.

11.Ніколи не розв’язувати задачі…

12 учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.

13. Ніколи не робити домашнє завдання…

14. …на уроці фізкультури.

15. Ніколи не чергувати в класі…

16. …як-небудь.

17. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

18. …за 5 хвилин до їх початку.

19. Ніколи не закінчувати семестр…

20. …з поганими оцінками.

21. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

22. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

23. І не лише в день свого професійного свята.

24. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

25. Навіть якщо ми іноді його псуємо.

 

Фінальна пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кіріндясова Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пушкаренко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сковородкіна Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Музика Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Зінченко Світлана Миколаївна
    Дуже сподобався сценарій свята. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Геліконова Олена Миколаївна
    Прекрасний сценарій! Щира вдячність автору!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
7 вересня 2018
Переглядів
66330
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку