28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Квест на випускний вечір 4 класу замість концерту

Про матеріал

На мою думку обирати концерт на випускний вечір для четвертокласників не кращий варіант: всі слова, рухи вивчені, дитина дочекалась своєї черги, виступила, занудьгувала. Щодо батьків, мої зізналися, що концерти їм не цікаві, «надивилися в дитячому садочку». Для вчителя – часо- та енергозатратно. Тому почала шукати альтернативу, щоб всім було цікаво та на підготовку витратити мінімум часу, враховуючи підготовку та проведення ДПА, проведення та виставлення контрольних робіт, виставлення тематичних, семестрових та річних…

Мій вибір КВЕСТ!

Перегляд файлу

Квест на випускний вечір 4 класу замість концерту

Мета:  підведення підсумків, розвивати пам'ять, мислення, спостережливість, увагу та уяву, вміння працювати в команді, продовжувати згуртовувати колектив, створення позитивних вражень та спогадів.

Обладнання від вчителя: 12 фантів (в мене були кольорові олівці), скоч, крейда, маленька лопата, пов’язка на очі або шарф, книжка, листочок з цифрами, фарби, пензлики, стаканчик, аркуш із заздалегідь написаним словом свічкою, олівці, капелюх, листочки з написами «школяр», «олівець» тощо, прищепка, аркуш з кодом і розшифровкою, офісний папір для завдань.

Обладнання від учнів: вода та зручне взуття.

Допомога: для 5 станцій потрібна допомога батьків.

Місце проведення місцевий парк відпочинку.

Час на підготовку 1 година.

Час проведення 1-3 години.

Підготовка. Звернути увагу на прогноз погоди!

На передодні відвідати місце проведення, пригадала та відмітила для себе, в яких місцях можна сховати фанти. Вдома, за допомогою Google Maps, роздрукувати чи перемалювати карту. Зірочками відмітила місця, де заховані фанти.

Батьки купують подарунки на власний розсуд.

Недоліки: складно передбачити час проведення та зробити якісні, чіткі фотографії.

Переваги: порівняно з концертом, мало витраченого часу на підготовку, дітям цікаво та запам’ятовується

Зустріч. Зустрічаємо учнів біля входу у парк.

Повідомляємо, що лише разом можна пройти всі завдання та отримати подарунки. Але цього замало, необхідно ще бути уважними. Для тренування гра «Повтори за мною». Дітям слід повторювати слово в слово за вчителем, наприклад «2 на 2 – чотири», учні повторюють, хвалимо та продовжуємо «6 на 6 – 36», «7 на 7 – 55», «Ось ви і помилилися!». Учні почнуть дорікати, що помилки не було і вони слідували інструкції,  пояснюємо, що це і була наступна фраза. Така гра піднімає настрій, допоможе зосередитися.

Передаємо карту дітям та нагадуємо, що місця, де сховані фанти помічені зірочками, можна почати будь з якого місця. Головна мета бути разом та зібрати усі 12 фантів. Але для того, щоб розпочати, слід потрапити до парку, а для цього необхідно пройти лабіринт.

Завдання для вчителя рухатися за маршрутом обраним учнями, фотографувати, контролювати, допомагати.

Завдання для учнів

  1.               «Лабіринт»

Перед входом до парку на асфальті намальовано лабіринт.

Дитині зав’язуємо очі. За голосовими командами однокласників слід його подолати. Таким чином весь клас опиняється у парку і отримує свій перший фант (в моєму випадку, олівець)

 

  1.               «Пінгвін та фламінго»

На станції дітей зустрічає дорослий. Він дає інструкцію та по виконанню, коли всі стануть «пінгвінами» - фант.

«Ви прибули на станцію «Пінгвін та фламінго». Обираємо одного «Пінгвінчика» за допомогою лічилки. Всі інші – фламінго. Як рухається пінгвін? Правильно,руки біля тулуба, кроки маленькі. А які рухи у фламінго? Вірно, граціозні, махає крилами, робить великі кроки. Отже завдання для «пінгвіна» перетворити всіх «фламінго» на «пінгвінів», торкнувшись до них будь-якою частиною тіла. До кого доторкнулися – стає «пінгвінчиком» та виконує його місію по перетворенню фламінго у пінгвінів.

  1.               «Знайди лідера»

На станції дітей зустрічає дорослий. Він дає інструкцію та по виконанню - фант.

«Вітаю вас на станції «Знайди лідера». Встаньте, будь ласка в коло! Обираємо експерта. Він відвертається (заходить за ріг). Ми оберемо «лідера», який буде виконувати різні дії: присідати, плекати в долоні, крутитися тощо, решта – повторювати, намагаючись не дивитися на лідера. Задача експерта знайти, за ким всі повторюють. Коли це станеться лідери стає експертом та ми продовжуємо»

Можна повторити декілька разів.

  1.               «Ідеальний школяр»

На станції учнів зустрічає дорослий. На твердій поверхні прикріпляємо аркуш паперу (в моєму випадку це фонтан).

«Вітає вас! Для того, щоб отримати фант, вам необхідно намалювати ідеального школяра. Але вас багато! Тоді будете малювати по одній деталі: хтось око, хтось рота  і т. д. Встаємо в чергу та починаємо»

  1.               «Хто Я?»

На станції дітей зустрічає дорослий. В нього капелюх зі словами.

«Доброго дня! Для того щоб отримати фант відгадайте загадане слово. Тема «школа». Для цього нам необхідно обрати одну людину. Одягаємо на голову капелюха. Решта читає слово та допомагає відгадати слово, відповідаючи а питання «так» чи «ні». В кого на голові капелюх, може використовувати лише закриті запитання, наприклад, я живий, мене можна їсти, я з дерева тощо. Почнемо!»

  1.               «Комплімент»

Зустрічає дорослий. Ділимо на дві команди. Якщо не вистачає пари, стає вчитель. Встаємо в два кола, обличчям один до одного.

«Щоб тримати фант, треба вміти казати компліменти. Подивіться на свого партнера і скажіть щось приємне! Внутрішнє коло родить крок ліворуч. Опинившись біля нового партнера, повторимо!»

  1.               «Код»

Сховано 2 аркуші та крейда

й

ц

у

к

е

н

г

ш

щ

з

¥

¤

¡

±

µ

х

ф

і

в

а

п

р

о

л

д

▫▫

£

¿

ψ

٭

ن

ж

я

ч

с

м

и

ю

т

ь

б

§

۩

۝

۞

 

£

ψ

۝

¤

Можливо намалювати свій варіант або скористатися «Вставка» - «Символ»

  1.               Фант на гілці дерева

Тут все просто. Кріпимо фант скочем на гілку дерева.

  1.               «Таємничий лист»

Заздалегідь пишемо свічкою на папері слово, яке вкаже місце фанту. В мене це гірка. Ховаємо в одному місці: стаканчик (воду брала з собою пити, її і використали), фарби, пензлики. Коли діти знайдуть всі речі, мають збагнути, що з ними робити. Розфарбувавши аркуш, слово проявляється і можна вирушати за фантом, попіклувавшись про чистоту парку.

  1.          Завдання з перенаправленням

За зірочкою знаходять аркуш, на якому написано загадку, розгадка якого вкаже місце, де сховано фант.

  1.          «Книжка в поміч»

 

На місці знаходять книжку та крейду, в якій лежить аркуш паперу з цифрами. Мої учні знайомі з цією вправою, якщо виконують вперше можна дати підказку, одне слово написати поруч з шифром.

Шифр однієї літери складається з 4 цифр: перша цифра – сторінка книжки, друга – рядок, третя – слово, четверта – літера в слові. Тобто, якщо маємо 54 4 5 2, необхідно відкрити 54 сторінку, знайти 5 слово на 4 рядку і записати крейдою 2 літеру цього слова.

  1.          Зарити у землю.

Коли будете ховати фант обирайте місце де  було б видно процес копання.

 

 Також можна

  •              Невеличку коробочку з макаронами, а підказку зі словом-підказкою сховати в середині однієї макаронини.
  •              Ребус
  •              Кросворд, який вкаже на місце, де схований фант
  •              Пазл. Розрізати зображення, де схований фант
  •              Незвичайний вигляд місця, де сховано фант. Збільшено фото чи під незвичним ракурсом
  •              Дзеркало і дзеркально написана записка
  •              Розплутати ланцюжок. Один – ведучий, решта беруться за руки та «заплутуються»
  •              Загадка

Зібравши всі фанти діти рухаються до місця, де схований приз, який теж помічено на карті. Дітей зустрічає дорослий, що перераховує фанти та урочисто віддає подарунка.

Бажаю успіху та насолоди від квесту!!!

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку