Календарне планування 4 клас 2 семестр

Про матеріал

Календарне планування для 4 класу 2 семестр складено відповідно до «Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1 – 4 класи (зі змінами) ». (Наказ МОН від 05.08.2016 № 948).

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17.

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. Невідома  планета.

 

 

18

Створення естампу. Караван  у  пустелі.

 

 

19

Створення  композиції. Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит. Подорож  на  Північ.

 

 

 

20

Створення  композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини.

 

 

21

Створення  обємного  фантастичного  образу. Паперопластика. Пташка щастя.

 

 

22

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. Свято  весняної  природи.

 

 

23

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. Мудрий кіт.

 

 

24

Створення  багатофігурної  композиції. Свято краси.

 

 

25

Образ рідного краю в мистецтві

Створення  пейзажу. Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

 

 

 

26

Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури.

 

 

27

Створення  композиції «Паркова  алея».

 

 

28

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. Секрети  вишитого  рушника.

 

 

29

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри».

 

 

30

Створення  багатопланової  композиції. Добір  потрібного  колориту  і  декору. Україна – моя Батьківщина.

 

 

31

Перевір  свої  досягнення.

 

 

32

Мистецький вернісаж.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

Я у світі

 

(за підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)

 

ІІ семестр (17 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

17

Основні символи держави.

 

 

18

Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене.

 

 

19

Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля.

 

 

20

Турбота кожного про історичну та культурну спадщину.

 

 

21

Відповідальність за правопорушення.

 

 

22

Подорож Містом Майстрів.

 

 

23

Я – європеєць

Планета Земля — наш спільний дім.

 

 

24

Різноманітність культур і звичаї в народів. Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі.

 

 

25

Ми — мандрівники.

 

 

26

Подорож до Польщі.

 

 

27

Подорож до Великої Британії.

 

 

28

Подорож до Китаю.

 

 

29

Подорож до Індії.

 

 

30

Усім світом охороняємо природу. Усім світом охороняємо природні багатства.

 

 

31

Усім світом охороняємо культуру різних народів.

 

 

32

Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту.

 

 

33

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Фізична культура

 

ІІ семестр (52 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

50.

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль).  Рухлива гра «Слід у слід».

 

 

51

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль).  Рухлива гра «Слід у слід».

 

 

52

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль).  Рухлива гра «Слід у слід».

 

 

53

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!»

 

 

54

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!»

 

 

55

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!»

 

 

56

Стрибкові вправи

Інструктаж з техніки безпеки під час занять стрибками. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «Лісова стежинка».

 

 

57

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

58

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

59

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

60

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку».

 

 

61

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку».

 

 

62

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку».

 

 

63

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

 

 

64

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

 

65

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Естафети.

 

 

66

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Естафети.

 

 

67

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні  вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці».

 

 

68

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні  вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці».

 

 

69

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні  вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці».

 

 

70

Вправи для розвитку фізичних якостей

Інструктаж з техніки безпеки. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо­собами. Рухлива гра «Естафета звірів».

 

 

71

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо­собами. Рухлива гра «Естафета звірів».

 

 

72

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо­собами. Рухлива гра «Естафета звірів».

 

 

73

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними спо­собами. Естафети.

 

 

 

74

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».

 

 

75

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».

 

 

76

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».

 

 

77

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».

 

 

78

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети.

 

 

79

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети.

 

 

80

Організаційні вправи,  загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети.

 

 

81

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду. Рухлива гра «Піймай жабу».

 

 

82

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду. Рухлива гра «Піймай жабу».

 

 

83

Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості

Інструктаж з техніки безпеки. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Команда швидконогих».

 

 

84

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Команда швидконогих».

 

 

85

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної  стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети.

 

 

86

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної  стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети.

 

 

87

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної  стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети.

 

 

88

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри.

 

 

89

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри.

 

 

90

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри.

 

 

91

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Танцювальна фігура, замри!»

 

 

92

Ігри для активного відпочинку

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі.  Рухливі ігри для  вправ у формуванні культури рухів: «Фігури», «Займи вільне місце».

 

 

93

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі.  Рухливі ігри для  вправ у формуванні культури рухів: «Фігури», «Займи вільне місце».

 

 

 

94

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для оволодіння навички пересувань: «Естафета по колу»; «Дискотека».

 

 

95

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для оволодіння навички пересувань: «Естафета по колу»; «Дискотека».

 

 

96

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча: «Бадмінтон», «М’яч у колі».

 

 

97

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча: «Бадмінтон», «М’яч у колі».

 

 

98

Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками.

 

 

 

99

Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками.

 

 

100

Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками.

 

 

101

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Перегляд файлу

Літературне читання

(за підручником О. Я. Савченко)

 

ІІ семестр (68 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

 

47

 

ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ

Вступ  до  розділу. Тарас Шевченко. Про себе.

 

 

48

 

Тарас Шевченко «Вітер віє повіває...», «Вітер з гаєм розмовляє...»

 

 

49

 

Тарас Шевченко  «Реве та стогне Дніпр широкий...» (напам’ять)

 

 

50

 

Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі.

 

 

51

 

Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)

 

 

 

52

 

Іван Франко «Дивувалась зима...»,  «Дрімають села...» (напам’ять)

 

 

 

53

Урок позакласного читання. Твори українських письменників.

 

 

 

54

Контрольна робота № 5. Аудіювання.

 

 

 

55

 

Іван Франко. Лисичка-кума.

 

 

 

56

 

Іван Франко. Лисичка-кума.

 

 

 

57

 

Микола Олійник. Леся (Уривок з повісті) (уривок напам’ять).

 

 

 

58

 

Леся Українка. Конвалія (Уривок)

 

 

 

59

 

Леся Українка. Давня весна.

 

 

 

60

 

Леся Українка. Біда навчить.

 

 

61

Леся Українка. Біда навчить.

 

 

 

62

 

Урок позакласного читання. Літературні казки.

 

 

 

63

Павло Тичина. Де не глянь — колоски... (Уривок із вірша «Де тополя росте»)

 

 

 

64

Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків (напам’ять)

 

 

65

 

Павло Тичина. Сонце і дим.

 

 

66

 

Максим Рильський. Дитинство.

 

 

67

 

Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті? Перевір  свої  досягнення.

 

 

68

Урок позакласного читання. Веселе слово.

 

 

69

 

Контрольна робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово).

 

 

70

 

РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ

Вступ до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь.

 

 

 

71

Леонід Глібов. Зозуля і Півень.

 

 

 

72

 

Олена Пчілка. Котова наука.

 

 

 

 

73

 

Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії)

 

 

 

74

 

Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії)

 

 

75

Узагальнюючий урок за розділом.

 

 

76

ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ

Вступ до розділу. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки)

 

 

 

77

Урок позакласного читання. Твори зарубіжних письменників.

 

 

 

78

Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки)

 

 

 

79

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено)

 

 

 

80

 

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено)

 

 

 

81

 

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.

 

 

 

82

 

Перевір свої досягнення.

 

 

 

83

 

Контрольна робота № 7. Робота з  літературним твором.

 

 

 

84

 

СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ

Вступ до розділу. Любов Забашта. Сказав мудрець... Анатолій Костецький. Мрія.

 

 

 

85

Урок позакласного читання. Світ дитинства.

 

 

 

86

 

Анатолій Костецький. Спішу додому.

 

 

 

87

 

Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.

 

 

 

88

 

Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко.

 

 

 

89

 

Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко.

 

 

 

90

Марія Чумарна. Казка про друга.

 

 

 

91

Марія Чумарна. Казка про друга.

 

 

 

92

Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини.

 

 

 

 

93

Урок позакласного читання. А вже весна,  а вже красна…

 

 

 

94

 

Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх.

 

 

 

95

 

Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка.

 

 

 

96

 

Ганна Чубач. Найрідніші голоси. Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати...

 

 

 

97

 

Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло.

 

 

 

98

 

Володимир Рутківський. Як складають вірші

 

 

 

99

 

Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається.

 

 

 

100

Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос.

 

 

 

101

Урок позакласного читання. Світ у мені, і у світі я.

 

 

 

102

Перевір свої досягнення.

 

 

 

103

ТВОРИ СУЧАСНИХ ПИСЬМЕННИКІВ

Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» (Хр: с. 106 - 111)

 

 

 

104

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» (Хр: с. 112 - 117)

 

 

105

 

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»  (Хр: с. 118 - 124)

 

 

 

106

 

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» (продовження) (Хр: с. 125 - 129)

 

 

 

107

 

Оксана Караванська «Вишиванка» (уривок) (Хр: с. 131 - 133)

 

 

 

108

 

Урок позакласного читання. Пригоди і захоплення твоїх ровесників.

 

 

109

 

Олеся Мамчич «Будиночок із зірками», «Босо-взутий сніговик», «Дід Андрій і лютий змій» (Хр: с. 134 - 139)

 

 

 

110

 

Саша Кочубей «Володарка лісу» (Хр: с. 140 - 143)

 

 

 

111

Володимир Рутківський «Угода» (Хр: с. 170 - 177)

 

 

 

112

Перевір свої досягнення.

 

 

 

113

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

114

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку