Календарне планування для 4 класу 2 семестр складено відповідно до «Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1 – 4 класи (зі змінами) ». (Наказ МОН від 05.08.2016 № 948).
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Образотворче мистецтво
(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17. |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. Невідома планета. |
|
|
18 |
Створення естампу. Караван у пустелі. |
|
|
19 |
Створення композиції. Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. Подорож на Північ.
|
|
|
20 |
Створення композиції за мотивами українських казок. Казкові тварини. |
|
|
21 |
Створення об’ємного фантастичного образу. Паперопластика. Пташка щастя. |
|
|
22 |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. Свято весняної природи. |
|
|
23 |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. Мудрий кіт. |
|
|
24 |
Створення багатофігурної композиції. Свято краси. |
|
|
25 |
Образ рідного краю в мистецтві Створення пейзажу. Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення.
|
|
|
26 |
Зображення архітектури рідного краю. Пам’ятка архітектури. |
|
|
27 |
Створення композиції «Паркова алея». |
|
|
28 |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. Секрети вишитого рушника. |
|
|
29 |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри». |
|
|
30 |
Створення багатопланової композиції. Добір потрібного колориту і декору. Україна – моя Батьківщина. |
|
|
31 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
32 |
Мистецький вернісаж. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Я у світі
(за підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)
ІІ семестр (17 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
17 |
Основні символи держави. |
|
|
18 |
Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене. |
|
|
19 |
Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля. |
|
|
20 |
Турбота кожного про історичну та культурну спадщину. |
|
|
21 |
Відповідальність за правопорушення. |
|
|
22 |
Подорож Містом Майстрів. |
|
|
23 |
Я – європеєць Планета Земля — наш спільний дім. |
|
|
24 |
Різноманітність культур і звичаї в народів. Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі. |
|
|
25 |
Ми — мандрівники. |
|
|
26 |
Подорож до Польщі. |
|
|
27 |
Подорож до Великої Британії. |
|
|
28 |
Подорож до Китаю. |
|
|
29 |
Подорож до Індії. |
|
|
30 |
Усім світом охороняємо природу. Усім світом охороняємо природні багатства. |
|
|
31 |
Усім світом охороняємо культуру різних народів. |
|
|
32 |
Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту. |
|
|
33 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Фізична культура
ІІ семестр (52 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
50. |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль). Рухлива гра «Слід у слід». |
|
|
51 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль). Рухлива гра «Слід у слід». |
|
|
52 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль). Рухлива гра «Слід у слід». |
|
|
53 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!» |
|
|
54 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!» |
|
|
55 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі. Рухлива гра «Поверни м'яч!» |
|
|
56 |
Стрибкові вправи Інструктаж з техніки безпеки під час занять стрибками. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «Лісова стежинка». |
|
|
57 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
58 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
59 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
60 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
61 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
62 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
63 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Слухай сигнал». |
|
|
64 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Слухай сигнал». |
|
|
65 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Естафети. |
|
|
66 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Естафети. |
|
|
67 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці». |
|
|
68 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці». |
|
|
69 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Захист фортеці». |
|
|
70 |
Вправи для розвитку фізичних якостей Інструктаж з техніки безпеки. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Естафета звірів». |
|
|
71 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Естафета звірів». |
|
|
72 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Естафета звірів». |
|
|
73 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. Естафети. |
|
|
74 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
|
|
75 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
|
|
76 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
|
|
77 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
|
|
78 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети. |
|
|
79 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети. |
|
|
80 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети. |
|
|
81 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду. Рухлива гра «Піймай жабу». |
|
|
82 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вистрибування із положення присіду. Рухлива гра «Піймай жабу». |
|
|
83 |
Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості Інструктаж з техніки безпеки. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Команда швидконогих». |
|
|
84 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Команда швидконогих». |
|
|
85 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети. |
|
|
86 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети. |
|
|
87 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами: зі скакалкою, з мішечками на голові. Вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної стінки та біля дзеркала, вертикальний вис. Естафети. |
|
|
88 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри. |
|
|
89 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри. |
|
|
90 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки. Рухливі ігри. |
|
|
91 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри «Танцювальна фігура, замри!» |
|
|
92 |
Ігри для активного відпочинку Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ у формуванні культури рухів: «Фігури», «Займи вільне місце». |
|
|
93 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ у формуванні культури рухів: «Фігури», «Займи вільне місце». |
|
|
94 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для оволодіння навички пересувань: «Естафета по колу»; «Дискотека». |
|
|
95 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для оволодіння навички пересувань: «Естафета по колу»; «Дискотека». |
|
|
96 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча: «Бадмінтон», «М’яч у колі». |
|
|
97 |
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи в русі. Рухливі ігри для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча: «Бадмінтон», «М’яч у колі». |
|
|
98 |
Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками. |
|
|
99 |
Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками. |
|
|
100 |
Організаційні вправи, комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри зі скакалкою. Естафети зі стрибками. |
|
|
101 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Літературне читання
(за підручником О. Я. Савченко)
ІІ семестр (68 год)
№ п/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки |
47 |
ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ Вступ до розділу. Тарас Шевченко. Про себе. |
|
|
48 |
Тарас Шевченко «Вітер віє повіває...», «Вітер з гаєм розмовляє...» |
|
|
49 |
Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий...» (напам’ять) |
|
|
50 |
Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі. |
|
|
51 |
Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено) |
|
|
52 |
Іван Франко «Дивувалась зима...», «Дрімають села...» (напам’ять) |
|
|
53 |
Урок позакласного читання. Твори українських письменників. |
|
|
54 |
Контрольна робота № 5. Аудіювання. |
|
|
55 |
Іван Франко. Лисичка-кума. |
|
|
56 |
Іван Франко. Лисичка-кума. |
|
|
57 |
Микола Олійник. Леся (Уривок з повісті) (уривок напам’ять). |
|
|
58 |
Леся Українка. Конвалія (Уривок) |
|
|
59 |
Леся Українка. Давня весна. |
|
|
60 |
Леся Українка. Біда навчить. |
|
|
61 |
Леся Українка. Біда навчить. |
|
|
62 |
Урок позакласного читання. Літературні казки. |
|
|
63 |
Павло Тичина. Де не глянь — колоски... (Уривок із вірша «Де тополя росте») |
|
|
64 |
Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків (напам’ять) |
|
|
65 |
Павло Тичина. Сонце і дим. |
|
|
66 |
Максим Рильський. Дитинство. |
|
|
67 |
Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті? Перевір свої досягнення. |
|
|
68 |
Урок позакласного читання. Веселе слово. |
|
|
69 |
Контрольна робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово). |
|
|
70 |
РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ Вступ до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь. |
|
|
71 |
Леонід Глібов. Зозуля і Півень. |
|
|
72 |
Олена Пчілка. Котова наука. |
|
|
73 |
Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії) |
|
|
74 |
Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії) |
|
|
75 |
Узагальнюючий урок за розділом. |
|
|
76 |
ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ Вступ до розділу. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки) |
|
|
77 |
Урок позакласного читання. Твори зарубіжних письменників. |
|
|
78 |
Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки) |
|
|
79 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено) |
|
|
80 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено) |
|
|
81 |
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела. |
|
|
82 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
83 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором. |
|
|
84 |
СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ Вступ до розділу. Любов Забашта. Сказав мудрець... Анатолій Костецький. Мрія. |
|
|
85 |
Урок позакласного читання. Світ дитинства. |
|
|
86 |
Анатолій Костецький. Спішу додому. |
|
|
87 |
Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов. |
|
|
88 |
Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко. |
|
|
89 |
Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко. |
|
|
90 |
Марія Чумарна. Казка про друга. |
|
|
91 |
Марія Чумарна. Казка про друга. |
|
|
92 |
Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини. |
|
|
93 |
Урок позакласного читання. А вже весна, а вже красна… |
|
|
94 |
Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх. |
|
|
95 |
Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка. |
|
|
96 |
Ганна Чубач. Найрідніші голоси. Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати... |
|
|
97 |
Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло. |
|
|
98 |
Володимир Рутківський. Як складають вірші |
|
|
99 |
Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається. |
|
|
100 |
Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос. |
|
|
101 |
Урок позакласного читання. Світ у мені, і у світі я. |
|
|
102 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
103 |
ТВОРИ СУЧАСНИХ ПИСЬМЕННИКІВ Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» (Хр: с. 106 - 111) |
|
|
104 |
Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» (Хр: с. 112 - 117) |
|
|
105 |
Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» (Хр: с. 118 - 124) |
|
|
106 |
Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» (продовження) (Хр: с. 125 - 129) |
|
|
107 |
Оксана Караванська «Вишиванка» (уривок) (Хр: с. 131 - 133) |
|
|
108 |
Урок позакласного читання. Пригоди і захоплення твоїх ровесників. |
|
|
109 |
Олеся Мамчич «Будиночок із зірками», «Босо-взутий сніговик», «Дід Андрій і лютий змій» (Хр: с. 134 - 139) |
|
|
110 |
Саша Кочубей «Володарка лісу» (Хр: с. 140 - 143) |
|
|
111 |
Володимир Рутківський «Угода» (Хр: с. 170 - 177) |
|
|
112 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
113 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
114 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|