Квест «Нова українська школа»

Про матеріал
До учительської заходять учні. 1. Доброго дня, дорога вчительська родино! 3.Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги! 4. Ви такі талановиті, уперті, невгамовні! 5. Вчителі і діти — прекрасне поєднання, Дзвінкий і радісний тандем. Це їх покликання, їх зачарування, Їх оберіг і їх тотем. 6. Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!! 7. Чи замислювалися ви хоча б один раз коли-небудь про значення чисел у житті людини, про значення чисел в нашому з вами житті? .. Що ховається в звичайних нехитрих циферках? Ось наприклад - магічне число 7.
Перегляд файлу

 

Квест «Нова українська школа»

До учительської заходять учні.

  1. Доброго дня, дорога вчительська  родино!

3.Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги!

4. Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!

5. Вчителі  і діти — прекрасне поєднання,

Дзвінкий і радісний тандем.

Це їх покликання, їх зачарування,

Їх оберіг і їх тотем.

6. Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!! 

7. Чи замислювалися ви хоча б один раз коли-небудь про значення чисел у житті

людини, про значення чисел в нашому з вами житті? .. Що ховається в звичайних

нехитрих циферках? Ось наприклад - магічне число 7.

8. Сім днів тижня, сім нот і сім основних кольорів, сім чудес світу, сім - зерняток проса, сьоме небо, сім футів під килем, сім мудреців... Свобода, Україна, Кохання. Містика, скажете? Але ж у всіх оцих словах таки по сім літер. Як і в слові Господь, і у слові  «Вчитель».

9.  І саме з приміщення, яке зв’язане з числом 7, символічно розпочнеться перший урок школи мрій і бажань.

А що це за приміщення вам потрібно відгадати. (клас  )

Учителі переходять до вказаної  класної кімнати (кабінет мистецтва)

І. Урок музики

Вед 1, 2. Розпочинаємо урок музики.

Завдання: вгадати почуту пісню за  трисекундне звучання. Відтворити її з допомогою музичних інструментів.

  1. Скрябін «Мам»
  2. Лісаппедний батальйон «Я просто королева»
  3. Тік «Вчителька»
  4. Олег Винник «Ніно»
  5. Руслана «Дикі танці»
  6. Ірина Федишин «Малесенькі долоньки»
  7. Дзідзьо «Я і Сара»
  8. Олег Винник «Вовчиця»
  9. Modern Toking «You’re my heard, you’re my soul»
  10.  Оля Полякова «Люли-люли»

Станція 2. Тільки руками

Завдання: є кілька видів тканин: атлас, шовк, шифон, джинс, проста тканина, арганза, тюль, марля, шерсть… Вчителі із заплющеними очима мають відгадати, що це за тканина.

 

Станція 3. Радянська класика

Встановіть відповідність між фільмом і героєм (фільми чи кадри із них можна прикріпити на дошці на невеличкий скорч, а героя хай вчителі доклеюють самостійно)

Роза – «Титанік»

Гюрем – «Величне століття.Роксолана»

Анатолій Новосельцев -  «Службовий роман»

Бандити – «Один вдома»

Анна Трінчер – «школа»

Женя – «Свати»

Олаф – «Крижане серце»

Станція 4. Фудблогер

Завдання 1: учні самі описали на камеру перелічені страви. Вчителі мають відгадати, яку страву описали діти.

 Станція 5. Заплутанка

Є 10 слів, що стосуються здорового способу життя. Але в них переплутались літери. Розшифруйте цю абра-кадабру (учні по черзі піднімають таблички із цими словами: з одного боку – букви сплутані, на звороті – правильне слово)


  1. Спорт -  сропт
  2. Вода - оадв
  3. Пробіжка – прбкаоіж
  4. Обтирання – онирнабтя
  5. Зарядка – аалдзря
  6. Режим – мержи
  7. Вітаміни – втіманіи
  8. Яблуко – якбуло
  9. Цукерки – цркикуе
  10.  Сухофрукти - схоуфкрути

Станція 6. Що? Де? Коли?

  1. Найдавніша школа в Україні була заснована при Кафедральному соборі одночасно із дуже великою подією в житті Київської Русі. До цього причетний князь Володимир Великий. Назвіть рік заснування цієї школи та подію, яка сталась у цьому році? (988 р., Хрещення Русі)
  2. Директор школи у Швеції має право у будь-який момент перевести учня до наступного класу навіть посеред навчального року. Але за двох умов. Що це за умови? (визначні успіхи у навчанні та згода батьків)
  3. Назвіть країну, у якій вчитель – це переважно чоловіча професія. Де нормальним є вчитись без вихідних і допізна. Розклад занять у цих школах змінюється щотижня і про це повідомляють у п’ятницю. Діти після уроків вивчають багатовікову та складну історію своєї держави. Де вивчають кілька видів письма: графічне (малюнкоподібне) та латинське. Де особливо шанують сонце та цвіт вишні (Японія).

Станція 7. Народ скаже, як зав’яже

Закінчити прислів’я або приказку

  1. Не та мама, що народила, а та, що (виховала)
  2. Пташка радіє весні, а дитя – (матері)
  3. У дитини болить голова, а у матері – (серце)
  4. На світі знайдеш все, крім (рідної матері)
  5. Мама годує дітей як земля (людей)
  6. І задрипана ворона своїм дітям (оборона)
  7. В здоровому тілі…. (здоровий дух)
  8. Здоров’я за гроші (не купиш)
  9. Бережи плаття знову, а здоров’я (змолоду)
  10. Іржа заліза їсть, а чоловіка – (хвороба)

Станція 8. Шкільні секрети

За 60 секунд відгадати максимальну кількість фактів:

  1. Відрізок часу, за який учні іноді граються телефоном, перевіряють домашнє завдання та змушені виходити до дошки (урок)
  2. Час для перепочинку, коли можна забігти у вчительську, змінити журнал та взяти конспект наступного уроку (перерва)
  3. Частина роботи, яку діти мають виконувати вдома, а не списувати поспіхом на перерві (домашнє завдання)
  4. Урок, на якому можна навчитись складати букви в склади, склади в слова, слова в речення (читання)
  5.  Що вчителям доводиться перевіряти до пізньої ночі? (зошити)
  6. Спеціальний зошит, куди нотують домашнє завдання та пишуть записки батькам неслухняних учнів (щоденник)
  7. Ці 2 слова перетворюють буденну  роботу в класну (класна робота)
  8. Завжди порожнє вчительське сховище для ручок, олівців, лінійок, стирачок… (пенал)
  9. Урок, на якому дуже багато цифр, але  раптово з’являються і букви (математика)
  10.  What can you say about London? (London is the capital of Great Britain)
  11.  Урок, на якому можна поганяти м’яча та пострибати на скакалці всім, крім вчителя? (фізкультура)
  12.  Пакуночок з продуктами, який вчитель бере з собою в школу, але не завжди має час з’їсти  (перекус)

Вед 2. Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.

Фізкультхвилинка

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(Ведучі розносять цукерки у корзинці)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Вед 1. Тільки найкращі у світі  вчителі могли так блискуче справитися із складним завданням, заслуживши право перейти на наступний урок. Він відбудеться в приміщенні, яке теж зв’язане із числом.

Підказка:кожен учень ладен щодня провести там усі 7 уроків.

Станція 9.Урок хореографії. (спортзал)

Разом: Присвячується урок хореографії. Тема «Танцювальний флешмоб».

Звучить мелодія. Учні запрошують до танцю вчителів. (Двоє дітей показують рухи, а учителі повторюють).

Вед 2.

Які вправні наші вчителі, молодці! Власним прикладом спонукаєте нас не пропускати жодного уроку хореографії.

 

Станція 10. Показуха

Завдання: учні (бажано у чорному, ніби міми) показують мімікою та жестами без слів життя вчителя. Потрібно відгадати, який саме епізод зашифровано

  1. Вчитель готує вечерю і йому раптом прийшла ідея нового уроку
  2. Вчитель за звичкою рахує дітей, аж раптом виявляється, що це звичайний автобус і він не несе за них відповідальності
  3. Вчитель прибігає в учительську, хапає журнал і біжить далі
  4. Вчитель на педраді тихенько перевіряє зошити
  5. Пояснює на уроці щось біля дошки
  6. Читає книжку і не чує, що відбувається навколо нього (шум, гамір, крики)
  7. Збирає телефони у дітей в спеціальну скриньку на початку уроку
  8. Нарешті після довгого дня засинає.

Фінал. Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає". А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.

 

1

 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку