Квест «Нова українська школа»
До учительської заходять учні.
3.Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги!
4. Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!
5. Вчителі і діти — прекрасне поєднання,
Дзвінкий і радісний тандем.
Це їх покликання, їх зачарування,
Їх оберіг і їх тотем.
6. Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!!
7. Чи замислювалися ви хоча б один раз коли-небудь про значення чисел у житті
людини, про значення чисел в нашому з вами житті? .. Що ховається в звичайних
нехитрих циферках? Ось наприклад - магічне число 7.
8. Сім днів тижня, сім нот і сім основних кольорів, сім чудес світу, сім - зерняток проса, сьоме небо, сім футів під килем, сім мудреців... Свобода, Україна, Кохання. Містика, скажете? Але ж у всіх оцих словах таки по сім літер. Як і в слові Господь, і у слові «Вчитель».
9. І саме з приміщення, яке зв’язане з числом 7, символічно розпочнеться перший урок школи мрій і бажань.
А що це за приміщення вам потрібно відгадати. (клас )
Учителі переходять до вказаної класної кімнати (кабінет мистецтва)
І. Урок музики
Вед 1, 2. Розпочинаємо урок музики.
Завдання: вгадати почуту пісню за трисекундне звучання. Відтворити її з допомогою музичних інструментів.
Станція 2. Тільки руками
Завдання: є кілька видів тканин: атлас, шовк, шифон, джинс, проста тканина, арганза, тюль, марля, шерсть… Вчителі із заплющеними очима мають відгадати, що це за тканина.
Станція 3. Радянська класика
Встановіть відповідність між фільмом і героєм (фільми чи кадри із них можна прикріпити на дошці на невеличкий скорч, а героя хай вчителі доклеюють самостійно)
Роза – «Титанік»
Гюрем – «Величне століття.Роксолана»
Анатолій Новосельцев - «Службовий роман»
Бандити – «Один вдома»
Анна Трінчер – «школа»
Женя – «Свати»
Олаф – «Крижане серце»
Станція 4. Фудблогер
Завдання 1: учні самі описали на камеру перелічені страви. Вчителі мають відгадати, яку страву описали діти.
Станція 5. Заплутанка
Є 10 слів, що стосуються здорового способу життя. Але в них переплутались літери. Розшифруйте цю абра-кадабру (учні по черзі піднімають таблички із цими словами: з одного боку – букви сплутані, на звороті – правильне слово)
Станція 6. Що? Де? Коли?
Станція 7. Народ скаже, як зав’яже
Закінчити прислів’я або приказку
Станція 8. Шкільні секрети
За 60 секунд відгадати максимальну кількість фактів:
Вед 2. Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.
Фізкультхвилинка
Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились,
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.
(Ведучі розносять цукерки у корзинці)
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?
Вед 1. Тільки найкращі у світі вчителі могли так блискуче справитися із складним завданням, заслуживши право перейти на наступний урок. Він відбудеться в приміщенні, яке теж зв’язане із числом.
Підказка:кожен учень ладен щодня провести там усі 7 уроків.
Станція 9.Урок хореографії. (спортзал)
Разом: Присвячується урок хореографії. Тема «Танцювальний флешмоб».
Звучить мелодія. Учні запрошують до танцю вчителів. (Двоє дітей показують рухи, а учителі повторюють).
Вед 2.
Які вправні наші вчителі, молодці! Власним прикладом спонукаєте нас не пропускати жодного уроку хореографії.
Станція 10. Показуха
Завдання: учні (бажано у чорному, ніби міми) показують мімікою та жестами без слів життя вчителя. Потрібно відгадати, який саме епізод зашифровано
Фінал. Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає". А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.
1