Курс

Формування творчої особистості дитини в закладі дошкільної освіти

30 годин підвищення кваліфікації

У курсі розглянуто важливі аспекти організації освітнього процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини і запропоновано методи активізації творчої діяльності дітей дошкільного віку.

Замелюк Марія
  • 30 годин підвищення кваліфікації
  • Безкоштовне навчання
  • Довічний доступ
  • Запитання до автора
  • Спілкування з колегами
  • Свідоцтво та підсумковий іспит
Приклад свідоцтва про завершення курсу

Чого ви навчитеся

  • усвідомлювати власну позицію  щодо створення комфортної психологічної обстановки для розвитку творчої особистості дитини; 
  • застосовувати стратегії критичного мислення у  роботі з вирішення проблемних завдань: під час спостережень, творчих  бесід, ігор, у розвивальних ситуаціях; 
  • використовувати найпростіші інструменти для творчої активності дитини; 
  • вчити дітей розуміти, аналізувати й реалізувати свої задуми, використовуючи слово, власні дії, предмети-замінники; 
  • формувати в дітей навички бачити предмет з різних боків, уміти, враховуючи різні ознаки предмета, створювати образ; 
  • створювати належні умови для  розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку.

У курсі розглянуто можливості формування творчої особистості дитини в закладі дошкільної освіти. З’ясовано роль творчості в реалізації індивідуальності та виокремлено важливі чинники, що стимулюють формування цього процесу, серед яких чільне місце посідають культура і мистецтво; розглянуто важливі характеристики творчості. Запропоновано методи активізації творчої діяльності дітей дошкільного віку. У матеріалах розглянуто важливі аспекти організації освітнього процесу, спрямованого на формування творчої  особистості  дитини.

Матеріали курсу

  • Особливості проходження онлайн-курсу
    • Реєстрація на курс та можливості, які вона відкриває
    • Прогрес проходження курсу
    • Про тестову перевірку набутих знань
    • Про свідоцтво про проходження курсу
    • Про підсумковий тест
  • Організація інноваційного середовища в закладі дошкільної освіти
    • Вступ
    • Інноваційні технології у процесі формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку
    • Особливості ігрового підходу до розвитку та навчання дітей
    • Формування мовлення дитини дошкільного віку
    • Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музики
    • Розвиток художньо–творчої активності дітей дошкільного віку засобами мистецтва
    • Організація дослідницько-пошукової діяльності дітей дошкільного віку
    • Піший перехід як здоров’язбережувальний компонент безпосередньої близькості дитини дошкільного віку з природою
    • Творчі завдання
    • Тест
  • Методи активізації творчої діяльності дітей дошкільного віку
    • Вирішення творчих завдань (система Едварда де Боно).
    • Біном фантазії (прийоми Джанні Родарі).
    • Метод каталогу (Еміль Кунце).
    • Мозковий штурм (Алекс Осборн).
    • Метод фокальних об'єктів (Чарльз Вайтинг).
    • Теорія розв’язання винахідницьких завдань (типові прийоми фантазування). (Генріх Альтшуллер)
    • Проєктні технології (Джон Дьюї)
    • Корисні посилання та матеріали
    • Творчі завдання
    • Тест
  • Підсумковий іспит
    • Підсумковий тест

Автор курсу


Замелюк Марія

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗВО "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради.

  • Член асоціації працівників дошкільної освіти, член ГО «Академія розвитку особистості», член ГО «Українська асоціація сімейних психологів».
  • Сертифікований тренер за програмою підготовки «Сімейна психологія та психотерапія», «Казкотерапія в психокорекційній роботі з дітьми», «Школа тренерської майстерності», «Анатомія особистого бренду: як побудувати себе Красиво», «Креативний активізм», «Креативне мислення», «Казкотерапія з дітьми».
  • Автор понад 38 друкованих наукових праць, розробник спецкурсів.
  • Автор книги для читання «Малечі про цікаві речі», етюдів «Присмак кавових зерен».
  • Теоретик і практик із 29-річним стажем роботи у сфері дошкільної освіти.

Поширені запитання

Коли розпочнеться курс? Чи є часові обмеження його проходження?

Повний запис курсу вже викладено. Ви можете навчатися у зручний для вас час. Реєстрація на курс передбачає, що ви отримуєте необмежений доступ до всіх навчальних матеріалів. Повторний перегляд так само доступний.

Як отримати повний доступ до курсу?

Повний доступ до курсу передбачає можливість скласти фінальний тест та завантажити свідоцтво про проходження курсу. Наприкінці курсу є розділ «Підсумковий іспит». Тут ви знайдете всю необхідну інформацію Для оплати повного доступу використовується система liqpay. Вам потрібно натиснути на кнопку «Замовити свідоцтво»; далі система переведе до оплати, де ви зможете обрати зручний варіант.

Як скачати свідоцтво та програму курсу?

Програму курсу можуть завантажити всі зареєстровані слухачі на сторінці «Про курс», що є у кожному розділі. Свідоцтво завантажується на сторінці курсу (кнопка «Скачати свідоцтво») та в особистому кабінеті в розділі «Мої курси» після отримання повного доступу та складання фінального іспиту.

Чи зараховується проходження курсу як підвищення кваліфікації?

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок» можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти. Наша діяльність відповідає вимогам чинного законодавства. За посиланням https://naurok.com.ua/proof ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.