10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу
Курс

Проєктний метод навчання

24 годин підвищення кваліфікації

Курс буде корисним для педагогів-практиків, які прагнуть зробити освітній процес ще продуктивнішим та цікавішим завдяки використанню проєктного методу навчання.

Немченко Віктор
  • 24 годин підвищення кваліфікації
  • Безкоштовне навчання
  • Довічний доступ
  • Запитання до автора
  • Спілкування з колегами
  • Свідоцтво та підсумковий іспит
Приклад свідоцтва про завершення курсу

Чого ви навчитеся

  • визначати дійсно актуальні та цікаві теми для проєктної роботи;
  • мінімізувати типові проблеми, які так чи інакше виникають під час створення навчальних проєктів;
  • успішно мотивувати дітей та своїх колег до активної проєктної роботи;
  • ефективно використовувати різні види проєктів;
  • залучати сучасні інтерактивні інструменти для здійснення проєктної роботи;
  • правильно розподіляти ролі між учасниками проєктів, а також ефективніше використовувати власні сили та час;
  • успішно втілювати ідеї проєктного навчання у роботі зі школярами різного віку та під час вивчення різних дисциплін;
  • використовувати готові проєкти «На Урок», а також створювати власні дослідження на основі нашої універсальної структури;
  • успішно використовувати навчальні проєкти у виховній та позакласній роботі.

Пропонований курс систематизує найважливіші відомості про проєктне навчання, що допоможе педагогам ефективно використовувати цей метод у своїй професійній діяльності. Теоретична частина доповнена практичними рекомендаціями та конкретними прикладами, що дозволить слухачам сформувати чітке розуміння алгоритму створення навчальних проєктів власноруч. У межах цього курсу автор розглянув найбільш ефективні інструменти, які допоможуть зацікавити та мотивувати дітей різного віку до проєктної діяльності під час вивчення будь-яких предметів. 

Надзвичайно важливий елемент курсу – живе спілкування з його автором. Саме воно дозволить отримати відповіді на актуальні запитання, а також разом визначити дійсно оптимальні варіанти взаємодії та інструменти для проєктної роботи. Слухачі зможуть безкоштовно ознайомитися з усіма відеоматеріалами та додатковими джерелами інформації, обговорюючи нові відомості з автором та іншими педагогами, які проходять курс.

Матеріали курсу

  • Особливості проходження онлайн-курсу
    • Реєстрація на курс та можливості, які вона відкриває
    • Прогрес проходження курсу
    • Про тестову перевірку набутих знань
    • Про свідоцтво про проходження курсу
    • Про підсумковий тест
  • Проєктне навчання як педагогічний метод
    • Закордонний та вітчизняний досвід використання методу
    • Роль, мета і завдання проєктного навчання
    • Проблеми та «підводні камені» проєктного навчання
    • Творче завдання до І модуля
    • Тест
  • Створення навчальних проєктів власноруч: про що має знати педагог-практик
    • Класифікація навчальних проєктів
    • Етапи проєктної роботи
    • Який він, дійсно якісний навчальний проєкт?
    • Приклади готових продуктів проєктної діяльності
    • Основні проблеми оцінювання проєктів та поради щодо їх розв'язання
    • Навчальна мотивація школярів та проєктна діяльність
    • Творче завдання до ІІ модуля
    • Тест
  • Проєктне навчання в сучасній українській школі
    • Ролі та функції учасників проєктної діяльності
    • Проєктне навчання на різних етапах шкільної освіти (початкова, середня, старша школа)
    • Виховна складова та предметне спрямування проєктної роботи
    • Практичне завдання до ІІІ модуля
    • Тест
  • Готовий проєкт від «На Урок»: демонстрація
    • Короткий опис проєктів «На Урок»
    • Загальна інформація про проєкт
    • Підготовчий етап проєктів
    • Пошуковий етап проєктів
    • Аналітичний етап проєктів
    • Практичний етап проєктів
    • Презентаційний етап проєктів
    • Рефлексійний етап проєктів
    • Робота з проєктами «На Урок» в офлайн-форматі
    • Практичне завдання до IV модуля
    • Тест
  • Підсумковий іспит
    • Підсумковий тест

Автор курсу


Немченко Віктор

редактор та автор статей журналу освітнього проекту «На Урок», учитель історії.

  • Магістр історії, випускник історичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
  • Працював у Архітектурно-археологічній службі Інституту археології Національної академії наук України (експедиція у с. Пугачівка Рокитнянського району Київської області).
  • Працював учителем історії та правознавства у Комунальному закладі «Люботинська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Дивосвіт"» Харківської обласної ради.