London. Places of interests.

Про матеріал
Відкритий урок на тему: "London. Places of interests." Мета: навчальна: презентувати новий лексичний матеріал, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції аудіювання, монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні, вимові вивчених слів, формувати комунікативну та соціокультурну компетенцію; розвиваюча: розвивати стійку увагу учнів, оперативно - смислову пам'ять, творчу уяву, естетичні почуття, вміння та навички читання, аудіювання, письма та усного мовлення; виховна: виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури, країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Дата: 18.11

Тема: Лондон. Визначні місця Лондона

Мета:

навчальна: презентувати  новий лексичний матеріал, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції аудіювання, монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні, вимові вивчених слів, формувати комунікативну та соціокультурну компетенцію;

розвиваюча: розвивати стійку увагу  учнів, оперативно - смислову пам'ять, творчу уяву, естетичні почуття, вміння та навички  читання, аудіювання, письма та усного мовлення;

виховна: виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури, країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.

Обладнання: підручник, презентація, роздатковий матеріал.

Хід уроку:

І. Організаційна частина уроку

1. Привітання.

- Hello! How are you today?

- Please, lift up  a Lego brick with a mood that suits you.

- Today we have guests at our English lesson. Let’s greet them together.

T and Ps: Good morning, dear guests! Welcome to our lesson.

2. Мовленнєва зарядка.

(Ранкове коло)

  • What date is today?
  • What month?
  • What is the weather today?
  • What a season?
  • What day of the week?

3. Оголошення теми та мети уроку.

- Dear children. Look at the screen at this video and say what is our lesson about? (учні відповідають)

- Today we`ll have a very interesting topic – London. You  will learn new words and know a lot about this city.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

A crossword puzzle (Головоломка)

- Let us do a crossword puzzle. Look at the crossword and find five words gallery, museum, circus, theatre, cinema.

C

L

K

N

M

J

M

E

G

I

S

D

T

X

A

U

Z

A

R

S

T

H

Y

P

S

M

L

C

I

N

E

M

A

E

G

L

U

W

T

A

A

T

U

B

E

S

J

O

T

U

I

M

O

R

G

P

H

R

J

C

L

R

Y

K

I

O

E

D

A

F

R

Q

 

5. Фонетична зарядка.

- Repeat after me the sounds and words.

 [eə]          [i:]         [ju:]         [a:]

chair      meet      music         far

wear       week    beautiful     car

bear         see        new           park

- So, London is a beautiful city. I invite you to visit London. Let`s start our trip.

II. Основна частина уроку

1. Введення нової лексики, підготовка до читання тексту (Ex. 1, p. 44)

- Write down this words into your vocabularies!

 

 

Гра з лего «Відтвори слово»

 - Розташуйте букви у правильному порядку, і побудуйте башту (Перша буква вверху, остання внизу).

 

- statue

 

 

2) Етап читання

T: So, let’s read the text about London. (Ex. 2, p. 44-45)

(Спочатку учні слухають аудіозапис, потім ланцюжком читають текст.)

3) Етап перевірки змісту прочитаного. (Ex. 3, p. 45)

- Let’s check!

4. Relaxation “London bridge is falling down”

-  I see you are tired. Let`s have a rest.

5. Презентація “London’s places of interest”

- Look at the places of interest in London.

4. Game “Puzzle”

- Do you remember the name of places of interest well? Play a game “Put the puzzle” in group.

5. Workbook (Ex. 1, p. 29)

6. Інсценізація діалогу між учнями. Work in pair.

Let's play dialogue.

  • Hello!
  • Hi!
  •  I`m glad to see you.
  • I`m glad to see you too
  • What place of interest do you like most?
  • The Tower Bridge.
  • That`s fine!
  • Goodbye!
  • Bye!

III. Заключна частина уроку

- Do you like today’s lesson? What interesting places in London?

1. Self-assessment. “Traffic light” Technology.

- I am satisfied with your work today. You were active.

 

 

 

 

 

   

     - And how are you now?

     - Please, lift up  a Lego brick with a mood that suits you.

2. Homework

- Learn the words, workbook (Ex. 2, p. 29)

 

docx
Додав(-ла)
Швед Виктория
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку