London. Places of interests.

Про матеріал
Відкритий урок на тему: "London. Places of interests." Мета: навчальна: презентувати новий лексичний матеріал, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції аудіювання, монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні, вимові вивчених слів, формувати комунікативну та соціокультурну компетенцію; розвиваюча: розвивати стійку увагу учнів, оперативно - смислову пам'ять, творчу уяву, естетичні почуття, вміння та навички читання, аудіювання, письма та усного мовлення; виховна: виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури, країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Дата: 18.11

Тема: Лондон. Визначні місця Лондона

Мета:

навчальна: презентувати  новий лексичний матеріал, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції аудіювання, монологічного мовлення, практикувати учнів у читанні, вимові вивчених слів, формувати комунікативну та соціокультурну компетенцію;

розвиваюча: розвивати стійку увагу  учнів, оперативно - смислову пам'ять, творчу уяву, естетичні почуття, вміння та навички  читання, аудіювання, письма та усного мовлення;

виховна: виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури, країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.

Обладнання: підручник, презентація, роздатковий матеріал.

Хід уроку:

І. Організаційна частина уроку

1. Привітання.

- Hello! How are you today?

- Please, lift up  a Lego brick with a mood that suits you.

- Today we have guests at our English lesson. Let’s greet them together.

T and Ps: Good morning, dear guests! Welcome to our lesson.

2. Мовленнєва зарядка.

(Ранкове коло)

  • What date is today?
  • What month?
  • What is the weather today?
  • What a season?
  • What day of the week?

3. Оголошення теми та мети уроку.

- Dear children. Look at the screen at this video and say what is our lesson about? (учні відповідають)

- Today we`ll have a very interesting topic – London. You  will learn new words and know a lot about this city.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

A crossword puzzle (Головоломка)

- Let us do a crossword puzzle. Look at the crossword and find five words gallery, museum, circus, theatre, cinema.

C

L

K

N

M

J

M

E

G

I

S

D

T

X

A

U

Z

A

R

S

T

H

Y

P

S

M

L

C

I

N

E

M

A

E

G

L

U

W

T

A

A

T

U

B

E

S

J

O

T

U

I

M

O

R

G

P

H

R

J

C

L

R

Y

K

I

O

E

D

A

F

R

Q

 

5. Фонетична зарядка.

- Repeat after me the sounds and words.

 [eə]          [i:]         [ju:]         [a:]

chair      meet      music         far

wear       week    beautiful     car

bear         see        new           park

- So, London is a beautiful city. I invite you to visit London. Let`s start our trip.

II. Основна частина уроку

1. Введення нової лексики, підготовка до читання тексту (Ex. 1, p. 44)

- Write down this words into your vocabularies!

 

 

Гра з лего «Відтвори слово»

 - Розташуйте букви у правильному порядку, і побудуйте башту (Перша буква вверху, остання внизу).

 

- statue

 

 

2) Етап читання

T: So, let’s read the text about London. (Ex. 2, p. 44-45)

(Спочатку учні слухають аудіозапис, потім ланцюжком читають текст.)

3) Етап перевірки змісту прочитаного. (Ex. 3, p. 45)

- Let’s check!

4. Relaxation “London bridge is falling down”

-  I see you are tired. Let`s have a rest.

5. Презентація “London’s places of interest”

- Look at the places of interest in London.

4. Game “Puzzle”

- Do you remember the name of places of interest well? Play a game “Put the puzzle” in group.

5. Workbook (Ex. 1, p. 29)

6. Інсценізація діалогу між учнями. Work in pair.

Let's play dialogue.

  • Hello!
  • Hi!
  •  I`m glad to see you.
  • I`m glad to see you too
  • What place of interest do you like most?
  • The Tower Bridge.
  • That`s fine!
  • Goodbye!
  • Bye!

III. Заключна частина уроку

- Do you like today’s lesson? What interesting places in London?

1. Self-assessment. “Traffic light” Technology.

- I am satisfied with your work today. You were active.

 

 

 

 

 

   

     - And how are you now?

     - Please, lift up  a Lego brick with a mood that suits you.

2. Homework

- Learn the words, workbook (Ex. 2, p. 29)

 

docx
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку