Майстер – клас “Мій урок оновлений – мій урок цікавий” Мета майстер – класу – презентація педагогічного досвіду роботи з теми Основною метою навчання іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції. Формування комунікативної компетенції означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу
Шляхи реалізації проблемної теми Оволодіння іноземною мовою шляхом впровадження новітніх технологій навчання. Розвиток мовно-інтелектуальних та пізнавальних здібностей. Удосконалення досвіду учнів в іншомовному спілкуванні. Вироблення бажання в учнів подальшого самовдосконалення. Формування переносу комунікативних знань і вмінь в нові нестандартні ситуації. Виховання творчої активності особистості в напрямі інтеграції в сучасне суспільство.
Спілкування державною ( і рідною у разі відмінності ) мовами Спілкування іноземними мовами Математична грамотність Компетентності в природничих науках і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння навчатися впродовж життя Соціальні і громадянські компетентності Підприємливість Загальнокультурна грамотність Екологічна грамотність і здорове життя
Сучасний урок – в сучасних умовах Тренди навчання іноземної мови: Одна картка варта тисячі слів Мультимедійність та уміння зацікавити Система заохочень Практикоорієнтованість Самостійність думок і дій Мотивація до нового та змін Збільшення швидкості навчання від 90 до 100 слів за хвилину
Творчо-успішна особистість школяра в сучасних умовах спрямована на: Комунікативний розвиток особистості учня Діалог культур і цивілізацій сучасного світу у процесі спілкування Міжособистісна взаємодія в умовах світового простору Комунікативне знайомство із сучасним розвитком міжнародних зв*язків Входження в світову спільноту
На уроках іноземної мови формую у школярів основні комунікативні вміння: Усне мовленнєве спілкування; Розуміння зі слуху змісту автентичних текстів; Читання текстів різних жанрів; Спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань; Адекватне використання досвіду, набутого при вивчені рідної мови; Використання невербальних засобів спілкування.
Іноземна мова – освітньо - розвивальний потенціал інтелектуального розвитку дитини На уроках німецької мови забезпечую інтерактивне пізнання світових проблем; добираю оптимальні варіанти комунікативного спілкування: діалоги, рольові та сюжетні ігри, практикуми; впроваджую інтерактивні вправи, використовую ігрові прийоми інтенсивного навчання; збагачую дослідно-творчий потенціал дитини; навчаю здійснювати творчо-фантазійні дослідження проблемних ситуацій; активізую пізнавальний інтерес, використовуючи змагання, конкурси, екскурсії, вікторини.
Складові успішного розвитку особистості Позакласна робота спрямована на якісне покращення мови учнів – її цілеспрямованості, емоційності,ситуативної обумовленості. Проведення різних форм позакласної роботи реалізує мотиваційно- комунікаційні цілі і формує в учнів навички і вміння спілкування, комунікативні компетенції, розширює коло країнознавчих знань, розвиває пізнавальний інтерес до країни, мова якої вивчається.