Майстер-клас "Інноваційні форми та методи роботи вчителя над формуванням читацької компетентності молодших школярів"

Про матеріал
Мета, завдання та актуальність інтерактивних вправ на уроках читання. Цікаві вправи на уроках читання для розвитку читацьких навичок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Козак Марина Василівна 03.08.1989 року народження ВНЗ Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича Факультет: педагогічний Спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання Кваліфікація: вчитель початкових класів

Номер слайду 3

Місце роботи: Опорний заклад Сторожинецький ліцей Період: з 2012 року по даний час Посада: вчитель початкових класів Категорія: І Загальний педагогічний стаж: 15 років Дата попередньої атестації: 2019 року Професійний шлях

Номер слайду 4

Компетентнісний, діяльнісний, особистісно-зорієнтований підходи Державного стандарту Моя методична скарбничка Нестандартні форми роботи: самостійна, індивідуальна, групова, в парах,… Різноманітні типи уроків Сучасні інноваційні технології та ІКТ Інтерактивні методи навчання Навчання через рух, ритм, дотик. Вправи з кінезіології, енергоджайзери, тренінги Розвиток критичного мислення, уяви, фантазії Завдання: творчі, пошукові, проблемні (проекти, інформаційні повідомлення)

Номер слайду 5

Враховую заповіді вчителя Учитель вчить інших до того часу, поки сам вчиться. Учитель – друг і помічник учня у його розвитку. Учитель – автор власної програми, системи, методів роботи. Жодного дня без нового! Навчати без примусу, вміти зацікавити. Вчити дітей думати, вирішувати, вибирати правильний шлях. Планувати свою діяльність. Якщо в очах дітей нудьга, байдужість, а ваш голос стає загрозливим, - ви, а не діти, робите щось не так.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Тема майстер-класу:«Інноваційні форми та методи роботи вчителя над формуванням читацької компетентності молодших школярів»

Номер слайду 8

Мета: Підвищення рівня компетентності вчителів із питання «Інноваційні форми та методи роботи вчителя над формуванням читацької компетентності молодших школярів». Створення умов для повноцінного виявлення і розвитку педагогічної майстерності учасників майстер-класу на основі організації простору для професійного спілкування з обміну досвідом роботи.

Номер слайду 9

Завдання майстер-класу: Створити мотивацію до співробітництва, взаєморозуміння. Показати необхідність використання інноваційних форм та методів роботи для формування в учнів читацької компетентності. Передача учителем-майстром свого досвіду шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності. Здійснити спільне відпрацювання методичних прийомів формування читацької компетентності. Рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу.

Номер слайду 10

Актуальність Реалізація компетентнісного підходу на уроках навчання грамоти та літературного читання, як вимога часу Дидактичне забезпечення роботи вчителя та учнів з питання формування читацької компетентності в сучасних умовах. Забезпечення кожній дитині індивідуальної траєкторії розвитку

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Тренінг у колі «Тепло долонь»

Номер слайду 14

«Настрій» Який у вас настрій?

Номер слайду 15

Очікування від майстер-класу

Номер слайду 16

Номер слайду 17

«Мікрофон» Назвіть риси сформованості читацької компетентності - Учень вміє читати. Аналізує прочитане. Має відомості про автора. Висловлює своє оціночне судження. Самостійно обирає текст для читання. Розуміє прочитане. Складає план. Характеризує персонажів.

Номер слайду 18

Домашня бібліотека Читання казки Вивчення віршів Передплата дитячих журналів Купування книг Караоке Навчити читати Залучити до бібліотеки Зустрічі з письменниками Позакласне читання Ілюстрації до творів Літературні конкурси Інсценізації Творчі завдання Підбирати тексти відповідно до віку Шрифт має відповідати санітарним нормам Читання щоденне , без примусу Батьки Вчителі Експерти Співпраця

Номер слайду 19

Вправи для мовленнєвої розминки Методичний посібник Вправи для дихання «Насос», «Маятник», «Кулька», «Квіточка – свічечка», «Гарячий чай», «Коник», «Годинник», «Водолаз». Артикуляційні вправи «Слухняний язичок» Скоромовки, чистомовки. Вправи із швидкочитання Складові таблиці, таблиці Шульте, ігрове читання «Заєць-вовк», «Буксир», «Засічка-кидок», «Піраміди». Вправи для розвитку уваги і памʹяті Картки активного читання, «Плутанки», «Шифрувальники», «Буква заблукала», «Знайди «пеньок», «Читання диктором», «Незнайко» Творчі вправи Тематична павутинка, римування, творчі ігри, конкурси «Найрозумніший». «Авторське крісло», «Літературні перегони», проєкти.

Номер слайду 20

«Позмагаємось» 1.Складіть плутанку слів у прислівʹя. за, дорожчі, щирого, Слова, частування , вітання. хто , страшити, Добре, того, боїться, всього. 2. Знайди «пеньок». Слово не молодець, вилетить – не піймаєш. Хочеш їсти калачі – не ходи на печі. 3. «Декодування». Прочитай, переставляючи букви в словах. На биралці лопХці шіпли волити биру. коСаш сін дувки. ляКо і ликА зявли тісь. коСаш мавпій тьпʹя куонів. ляКо – щиляка. 1.Складіть плутанку слів у прислівʹя. співати , вчи, соловʹя, Не, літати , а, орла. ще, йому, У, виють, лісі, страшно, вовки, вже, на, печі. 2. Знайди «пеньок». Книга вчить, як на світі шить. Не маєш друга, гукай, а знайшов – тримай. 3. «Декодування». Прочитай, переставляючи букви в словах. сеВна сьО і нумила миза. деЙ севна. ляБі дубинків люкажі. З петлих раївк телять рагки, пашки. тиДі борлять ляд штапок дубичонки.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

«Фотоапарат» Прочитайте, запамʹятайте, відтворіть інформацію зі слайда. Казка – це народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.

Номер слайду 33

«Літературні пазли» Складіть пазли, прочитайте літературний вислів України. гордість славетний і слава _ художник, Тарас поет і Шевченко твори та Нестайка захоплюючі, цікаві веселі. Всеволода Всі

Номер слайду 34

«Асоціативний кущ» Складіть тематичну павутинку до слів КАЗКА МОВА

Номер слайду 35

«Редактор»

Номер слайду 36

«Розумні запитання» («Тонкі і товсті») Скласти запитання по тексту, які б починалися словами: «Хто…?» «Як…?» «Що…?» «Які…?» Скласти запитання по тексту, які б починалися словами: «Завдяки чому…?» «Для чого…?» «Як, на вашу думку…?

Номер слайду 37

«Капелюх бажань» Одягніть по черзі один одному капелюх і висловіть побажання

Номер слайду 38

Перевірка очікування Чи справдились ваші очікування від майстер-класу? Який настрій?

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Дякую за увагу!

ppt
Додав(-ла)
Козак Марина
Додано
11 березня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку