Майстер-клас "Як цікаво розпочати урок"

Про матеріал
Робота вчителя складна, і складність її полягає в тому, що дуже важко викликати в учнів інтерес до навчання, до знань. Як зробити урок цікавим? Які методи необхідно використовувати? Що зробити для того, щоб навчання було цікавим? Відповіді на ці запитання можна зайти в даній презентації "Як цікаво розпочати урок".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас Як цікаво розпочати урок? Учитель наче диригент, Його оркестр — маленькі діти. Урок — це чарівний момент, Де можна щиро порадіти. Бо діти, ніби мудреці Працюють і відповідають. І радісні хвилини ці, Що так частенько випадають. Учитель! Твій оркестр звучить! І буде жити поки й віку. Яке це щастя — просто жить... То ж хай оркестр звучить без ліку!

Номер слайду 2

Початок будь-чого – це пролог, прелюдія, увертюра до опери чи балету. Це створення трампліну, від якого можна відштовхнутися в русі. Початок прокладає шлях, створює умови щодо попередньої роботи

Номер слайду 3

Зібратися разом – це початок, триматися разом – це процес, Працювати разом – це успіх! Генрі Форд

Номер слайду 4

Прийоми комунікативної атаки Привітання Процес мовленнєвої взаємодії вчителя з учнями починається з привітання, яким учитель задає тон спілкуванню, заряджає позитивним настроєм, передає своє доброзичливе ставлення: “Доброго ранку! Сьогодні гарна погода, і настрій у вас, бачу, теж гарний”. Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 5

Прийоми комунікативної атаки Привітання Добрий день, шановні діти! Потихеньку всім сидіти. Ми сюди прийшли учитись, Не лінитися, а трудитися! Прийоми комунікативної атаки Традиційне Привітання-побажання сусіду Віршоване Малюнкове вітання (Використовую для цього смайлики. Є декілька варіантів такого вітання: Прикріпляю на дошці смайл "Радість" і бажаю всім учням гарного настрою, легкого засвоєння теми. Пропоную учням обрати «Смайл уроку» серед запропонованих або намалювати в зошиті свій смайлик-настрій)

Номер слайду 6

Прийоми комунікативної атаки Привітання Доброго дня всім присутнім! Вітаю молодих спеціалістів! Привіт моїм ровесникам! Чудового дня всім іншим! Доброго здоров’я тим, хто викладає етику вперше! Всього найкращого всім, хто налаштований на співпрацю на нашому майстер-класі! Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 7

Прийоми комунікативної атаки Знайомство Знайомство з новим класом – це відповідальний та сповнений неабияких хвилювань момент для вчителя. Адже саме тоді закладається фундамент майбутніх відносин, які впливатимуть на подальше навчання. Як спланувати та провести захопливу й результативну першу зустріч?  Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 8

Прийоми комунікативної атаки Знайомство Самопредставлення: - ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені; - ім`я і 3 позитивні риси; - закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”; ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено). Вправа „Про мене сказали б...” Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”   Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 9

Назвати свої ім’я (серединка) Обрати колір квіточки (синя, червона, жовта) Закінчити речення (пелюсточки) 1) Працюю в …, етику викладаю з… 2) Ціную в людині такі риси характеру… 3) Мене дратує, коли … 4) Я сказала б про себе, що я… 5) Коли у мене поганий настрій, я …

Номер слайду 10

Прийоми комунікативної атаки Вправа- енергізатор «Знайомство» або «Почуйте мене» • у кого є син - тричі моргніть; • той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок – погладьте себе по животику; • хто народився весною, нехай помахає правою рукою; • хто любить котів - промурчіть; • у кого є донька, нехай посміхнеться; • хто п'є каву з цукром і молоком, загляньте собі під стілець; • хто любить вишивати, підніміть руки вгору; • у кого є захоплення - плесніть у долоні і назвіть його; • хто дуже любить свою роботу-вигукніть фразу «Я в захваті!»; • хто вважає що помилився з вибором професії, вигукніть: « Я заблукав» • хто любить компліменти-вигукніть «Так-так!»; Прийоми комунікативної атаки Короткотривалі вправи для відновлення енергії, інтересу до уроку

Номер слайду 11

Прийоми комунікативної атаки Ефектна цитата, вислів «Справжні друзі цінніші від будь-яких речей» Геродот Терпіння – це дерево, корені якого – гіркі, а плоди – дуже солодкі. Перське прислів′я Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 12

Прийоми комунікативної атаки Прислів'я Прийоми комунікативної атаки У дружній родині і в холод тепло Без верби і калини нема України Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 13

Прийоми комунікативної атаки Людина без друга, то найбільший скарб Вірний друг – а той, що правду каже Маєш друга – бережи, як їжа без солі Хто друга в біді залишає, не маєш - знайди Не той друг, що медом маже, той сам в біду потрапляє Людина без друга, як їжа без солі. Вірний друг – то найбільший скарб. Маєш друга – бережи, не маєш – знайди. Хто друга в біді залишає, той сам у біду потрапляє. Не той друг, що медом маже, а той що правду каже.

Номер слайду 14

Прийоми комунікативної атаки Загадки, ребуси Самотнє дерево і вітерець зламає, А разом з ним у тебе сила є. Без нього не прожити – кожен знає. Без нього сіре все життя твоє. Прийоми комунікативної атаки

Номер слайду 15

Прийоми комунікативної атаки Побажання на урок від Добрячка Вправа «Побажання» Інструкція. Пропоную дістати по одному папірцю з чарівного Добрячка, який підкаже, що на вас чекає сьогодні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно впливають на настрій, підбадьорюють, надають упевненості

Номер слайду 16

Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівного Добрячка, який підкаже, що на вас чекає сьогодні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно впливають на настрій, підбадьорюють, надають упевненості Тобі сьогодні особливо пощастить! Життя готує тобі приємний сюрприз! Усе складається для тебе найкращим чином! Сьогодні твій день, щасти тобі! Сьогодні Фортуна з тобою разом! Пам’ятай: ти народилася, щоб бути щасливою! Люби себе такою, якою ти є, — неповторною! Зроби собі подарунок, ти на нього заслуговуєш! У тебе є все, щоб насолоджуватися життям! Прийоми комунікативної атаки Побажання на урок

Номер слайду 17

Прийоми комунікативної атаки Кольоротерапія Кольоротерапія – це цілеспрямований вплив кольором на самопочуття, фізіологію людини; активізація кольором діяльності органів і систем; метод психологічного лікування з метою розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу за допомогою кольорів. Вправа «Метелик» В Японії метелик – це символ щастя. За повір’ями японців, у кожній японській оселі має бути зображення метелика. А коли ж до помешкання залітає метелик, то його мешканці страшенно радіють. Адже це означає, що родині невдовзі пощастить. На партах у Вас лежать метелики. Оберіть того, який припав Вам до душі саме зараз і прикріпіть його на дошку, щоб і в нас у класі було багато щастя.

Номер слайду 18

Прийоми комунікативної атаки Кольоротерапія ФІОЛЕТОВИЙ МЕТЕЛИК Якщо Ви обрали фіолетового метелика, Ви – життєлюбні. Будете задоволені своєю роботою на уроці. ЗЕЛЕНИЙ МЕТЕЛИК Якщо Ви обрали зеленого метелика, Ви умієте відчувати себе щасливим. А, значить, успіх на уроці гарантований. ЧЕРВОНИЙ МЕТЕЛИК Якщо Ви обрали червоного метелика, Ви – творча натура. Отримаєте багато знань на уроці ЖОВТИЙ МЕТЕЛИК Якщо Ви обрали жовтого метелика, Ви мрійливі. І ваші мрії обов’язково здійсняться.

Номер слайду 19

1 2 3 4 А СЛИ ЧАЄ ЩА ЩО В ОЗНА БУ ТИ ВИМ Прийоми комунікативної атаки Вправа «Дешифрувальник» Шифр А-4, В-1, А-2, В-2, В-3, А-3, А-1, В-4 Що означає бути щасливим Прийоми комунікативної атаки уБдьом ещідр сецрме во мі'я одбра, юлядонсті і спрвеалдивстіо. Будьмо щедрі серцем во ім'я добра , людяності і справедливості

Номер слайду 20

Д І С К Р А П К А А С В І Ч К И Ї В Т Х Я У Щ Х Р Х З А К Т О М Ь І Ч Д Н Г О С Т І Г Ш Р И Х М Х О М С К У С Ш Б П Р Т И К З Б А Н Т Т О С Ь І Прийоми комунікативної атаки Розшукай сховані слова Вони сховані або горизонтально або вертикально Свято, бант, друзі, гості, пиріг, дата, свічки, торт Що таке етикет особливих випадків

Номер слайду 21

Доміно Початок гри «Будьмо громадянами» Громадянин - - Особа, що належить до постійного населення держави, користується її правами і виконує обов’язки Декларація - - Офіційний документ, у якому проголошено певні принципи та положення Головний Закон України Людина, яка любить свою Батьківщину, захищає її інтереси та авторитет Патріот - Президент України Закінчення гри «Будьмо громадянами»

Номер слайду 22

Прийоми комунікативної атаки У холодний зимовий день Наталка і Оленка йшли зі школи додому. Наталка була тепло одягнена. На ній була тепла шубка і рукавички. Її ранець зручно лежав на спині. А Оленка в школі забула рукавички і портфель несла в голій руці. - Рука в мене замерзла страшено! - поскаржилася вона подружці - А в мене ні. Так вони йшли до самого дому. Що можна сказати про Наталку? Як потрібно було їй зробити? Дівчинка обурено скаржиться мамі: «У нас у дворі є такий поганий хлопчик – увесь час мене називає Валькою». «А ти як його називаєш?» – запитала мама – «Я його взагалі ніяк не називаю. Я йому просто кричу: Ей , ти!» Чи правильно вчинила дівчинка?

Номер слайду 23

У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай, Рідніша їм своя пустиня, Аніж земний в чужині рай. Їм красить все їх рідний край. Нема без кореня рослини, А нас, людей, без Батьківщини Прийоми комунікативної атаки Акровірш

Номер слайду 24

Прийоми комунікативної атаки Перегляд мультфільмів У Козлика луснула його улюблена повітряна кулька. Гірко заплакав тоді Козлик і наплакав цілий мішок горя. Друзі взяли собі потроху горя, і Козлик знову став веселим.

Номер слайду 25

Прийоми комунікативної атаки Перегляд мультфільмів Розповідь про двох благородних курчат, які допомогли зачарованому журавлю знову стати вільним Прийоми комунікативної атаки Перегляд мультфільмів

Номер слайду 26

Прийоми комунікативної атаки Перегляд мультфільмів Казка про Жадібність Про злу чарівницю Жадібність, яка готова була подарувати хлопчикові все, аби тільки він відмовився від своїх друзів

Номер слайду 27

Прийоми комунікативної атаки Перегляд мультфільмів Про дружбу, поважати інших, бути терплячим до особливостей інших

Номер слайду 28

Прийоми комунікативної атаки Притча, казка, розповідь Притча про чудесне спасіння осла У одного селянина осел впав в колодязь. Сумував господар. Потім подумав: «Осел уже старий, а колодязь висох. Засиплю я їх землею і відразу дві проблеми вирішу». Покликав сусідів, і вони взялися до роботи. Через час заглянув селянин в колодязь і побачив цікаву картину. Осел скидав зі спини падаючу зверху землю і приминав її ногами. Незабаром колодязь наповнився, а тварина виявилася нагорі. Ось так і в житті буває. Господь часто посилає нам, як здається на перший погляд, нездоланні випробування. В такий момент важливо не впадати у відчай і не здаватися. Тоді можна буде знайти вихід з будь-якої ситуації.

Номер слайду 29

Прийоми комунікативної атаки Притча, казка, розповідь А СЕРЦЕ ТОБІ НІЧОГО НЕ НАКАЗАЛО?  Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану матір. Він поклав книжки й сів за стіл. Чекає обіду. —    А тата відвезли в лікарню, — каже мати. Занедужав батько. Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний. Мати великими очима дивилась на Андрійка. —    А нам завтра до лісу йти, — каже Андрійко. — Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку. —    То куди ж ти підеш завтра? — запитала мати. —    До лісу... Як наказала вчителька. —    А серце тобі нічого не наказало? — спитала мати й заплакала. В. Сухомлинський

Номер слайду 30

Прийоми комунікативної атаки Проблемна ситуація Коло ідей «Що стане, якщо….», «Уявімо собі…» Кожна група записує свої враження, ідеї, пропозиції з певної теми (тему задає учитель), передає свою іншій групі. Друга група пише іншим кольором. Коли повертається до вчителя, починається обговорення ситуації, опрацювання теми

Номер слайду 31

Прийоми комунікативної атаки Кроссенс (від англ. cross – перехрестя, sens – смисл, тож кросенс – перехрестя значень, понять) – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається 9 зображень, кожен з яких пов’язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт. Кроссенс

Номер слайду 32

Прийоми комунікативної атаки Це асоціативний ланцюжок, що складаєтьсч з дев'яти картин 2 3 8 9 4 6 5 Зображення розташовуються так, що кожна картинка має зв’язок із попередньою і наступною. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв’язок між сусідніми картинками Ідея кроссенса

Номер слайду 33

Прийоми комунікативної атаки Визначити тему, загальну ідею. Виокремити дев’ять елементів, що стосуються ідеї (теми). Знайти зв’язки між елементами, визначити послідовність. Концентрація змісту в одному елементі (центральному). Виокремити відмінні риси, особливості кожного елементу. Підібрати зображення, що ілюструють елементи. Замінити прямі образи і асоціації символічними. Побудувати асоціативні зв’язки між образами елементів. Для полегшення процесу створення кроссенса спочатку потрібно заповнити словами кожен квадрат, а потім замінити їх образами. Оскільки у цьому завданні велика роль суб’єктивного сприйняття образів і зображень, то можливі свої варіанти зв’язків, за умови, що учень обгрунтує свою версію. . Як створити кроссенс?

Номер слайду 34

1. Збагачуйте свій організм величезною кількість вітамінів 2. Купайтеся у річці, морі, басейні 3. Насолоджуйтесь їздою на велосипеді 4. Проводьте якомога більше часу на свіжому повітрі разом із друзями 5.По можливості відправляйтеся у подорож, відкривайте для себе нові міста, країни, острови 6. Відкривайте для себе дивовижні світи, читаючи книжки, не тому що потрібно читати, а тому, що хочеться 7 Не забувайте про своє хобі! Малюйте, співайте, танцюйте! 8. Літо – це маленьке життя! Кроссенс - побажання

Номер слайду 35

Номер слайду 36

«Учитель готується до хорошого уроку все життя. Така духовна і філософська основа професії й технології нашої праці; щоб дати учням іскру знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла». В. Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курляк Надія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
553
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку