Сценарій виступу екологічної агітбригади «ОЗОН» до Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» на тематику «Клімат змінюється. Твої дії»

Про матеріал
Сценарій виступу екологічної агітбригади для учнів 6-9 класів до Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» на тематику «Клімат змінюється. Твої дії»
Перегляд файлу

Сценарій виступу екологічної агітбригади «ОЗОН»

до Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш  спільний дім»

на тематику «Клімат змінюється. Твої дії»

Фонова мелодія

Вірш «З тобою»

Учень:

Послухай, як струмок дзвенить,
Як гомонить ліщина.
З тобою всюди, кожну мить

Земля блага – допоможіть!
Учень:

Послухай, як трава росте,
Напоєна дощами,
І як веде розмову степ
З тобою колосками.
Учень:

Послухай, як вода шумить –
Річки до моря линуть,     
З тобою всюди, кожну мить
Земля блага – допоможіть!
                                               ВСТУП. ПРИВІТАННЯ

 (Всі разом) Щиро вітаємо! Доброго дня! 

Учень:

 Ми на Роздоллі живемо,
Край свій любим дуже
Та у нас екопроблем!

 Не злічити, друзі!

 

 Учень:    

 Ми молоді, веселі та кмітливі,
Завзяті, радісні і жартівливі.
Ми сповнені енергії і сил.
Ми вірні України діти!
Учень:     

 Щодня ми пізнаєм життя
І розкриваєм Всесвіту закони,
Ми дивимось у світле майбуття
І будь-які долаєм перепони.
Учень:    

Ми мріємо ствердитись, я - особистість,
Щоб у житті усього досягти.
Тож пам’ятаймо, що майбутнє нашої планети
В своїх руках тримаєм лише ми і ви.

 (Всі разом)       Бо Земля – наш спільний дім, а ми господарі в нім!!!

Учень:  Вас вітає команда Роздольської гімназії Наталинської сільської ради  Красноградського району  Харківської області.

(Всі разом): ОЗОН

О – охороняємо,

З – зберігаємо,

О – очищаємо,

Н – нагадуємо.

(Всі разом): Відповідальність кожного – боротися зі зміною клімату!!!

 Фонова мелодія

Учень: Людино! Ти вважаєш, що ти цар природи?! Помиляєшся!

Учень: Гадаєш, що господар на цій планеті?! Наївний…

Учень: Ти певний, що можеш брати все від планети і нічого не повертати?! Самовпевнений!

Учень: Але  настане час, коли за все доведеться заплатити!

 

 

Учень: Замислись! А ми  спробуємо –  це довести!

Капітан:  Командо, наш девіз:   «Якщо ти хочеш змін у майбутньому —

стань цією зміною у сьогоденні»               (Всі разом)                     

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Фонова мелодія

Учень:   Зміна клімату означає коливання глобальних температур та погодних явищ, що виникає з часом.

Учень:  Клімату властиво змінюватися, однак зараз зміна клімату відбувається внаслідок  глобального потепління, яке переважно викликане діяльністю людини, через яку змінюється склад атмосфери.

Учень:   Глобальне потепління — це зростання температур,  зафіксоване  протягом  багатьох  років.

Учень:   Коли для виробництва енергії спалюють викопні види палива чи розчищають землі для сільського господарства, виділяється CO2, парниковий газ.

Учень:   Екосистеми моря і суші можуть утримувати цей газ, але коли виділяється більше CO2, ніж вони здатні утримати, це призводить до поступового підвищення температур. 

Учень:   А як  же на нас впливає зміна клімату?

Учень:   Зміна клімату може впливати на суспільство, економіку та екосистеми.

Учень:   Вона може призводити до екстремальних погодних явищ, втрати біорізноманіття, підвищеного ризику для здоров'я та вимушеного переселення людей.

Учень:   З наслідками зміни клімату можна боротися !

Учень:   Це заходи спрямовані на зниження викидів парникових газів, такі як перехід до відновлюваних джерел енергії, наприклад, сонячної, та зменшення обсягу спалюваного викопного палива.

Учень:   А також, заходи спрямовані на управління ризиками наслідків зміни клімату, наприклад, створення стійкої інфраструктури. 

Учень:    Ці  заходи можуть бути прийняті на національному, міжнародному рівні, але деякі зміни залежать лише від нас.

 

 

(презентація)

Учень: Наша екологічна агітбригада теж знайшла своє покликання.

Учень: Учні нашої гімназії та члени агітбригади «Озон» не стоять осторонь проблеми збереження довкілля. Проводимо просвітницьку роботу серед місцевого населення.

Учень: На шкільних квітниках ми вирощуємо різноманітні квіти.

Учень: Шкільний сад, щороку поповнюємо новими саджанцями.

Учень: Виготовляємо і розвішуємо на території шкільного саду годівниці та шпаківні.

Учень: Щороку учнями  школи та агітбригадою ведеться робота з розчищення джерела.

Учень: Проводимо акції зі збирання паперових та інших відходів.

Учень: Щовесни проводимо акції, щоб попередити знищення перших весняних квітів.

Учень: Проводимо екскурсії,  вікторини,  дебати,   ігри  щодо збереження природи  рідного краю.

Капітан:

Крок за кроком прогрес нас веде уперед,

І, здавалося б, можемо краще ми жити.

Тож давайте планету свою збережемо,  захистимо,  очистимо,  нагадаємо! 

Танець: Вода

Сценка

Бруднуля: Привіт, Сміттюля! Гарне місце ми собі створили.

Сміттюля: Привіт, Бруднуля! Мені теж подобається. О, а це хто?

Учень: Привіт, я…

Бруднуля: А що ти тут робиш?

Сміттюля: Прийшов нам допомагати?

Учень: Та ні, у мене є завдання, підготувати повідомлення про зміну клімату. Але чому він змінюється?

Бруднуля: Та чого ти, подивись, все класно! На Планеті теплішає, не треба буде скоро взагалі теплий одяг купувати.

Сміттюля: Земля все витримає, все сміття переробить.

 

Бруднуля: Повітря й так чисте (кашляє), а водичка – ти тільки поглянь, нормальна!

Учень: Що ж мені робити, з чого почати… не знаю!

Сміттюля:  Та все чудово (відкидає сміття), вже все чисто.

Бруднуля:  І так зійде!

Земля: Допоможіть…

Повітря: Допоможіть…

Вода: Допоможіть…

Учень: Ви чуєте, хтось просить про допомогу!

Сміттюля:  Та тобі почулось!

Земля: Це я, Земля. Вже стільки бруду та сміття, я вже не витримую. На планеті зникають поступово види рослин та тварин. Вирубуються ліси, сміттєзвалища мене полонили. У мене не вистачає сил, все зберегти. Клімат змінюється!

Повітря: А  повітря на стільки забруднене  чадом від заводських труб та багать, вже нічим дихати. Клімат змінюється!

Вода: В моїх водах все меншає кількості риби, лише склянки та відходи. Мене всі бояться. Ріки пересихають, а ставки та озера зникають. Клімат змінюється!

Земля, Вода, Повітря: Все змінюється, допоможіть…

Учень: А й справді, озерніться навколо себе, Планета поступово гине!

Треба щось негайно робити!

Бруднуля: Ти дивись, знайшовся борець за природу!

Сміттюля: Таких як ми багато. Нам і так зійде!

Учень: А ну геть звідси! Такої допомоги не потрібно!

Бруднуля: Та звідки ти такий взявся.

Сміттюля: Тікаймо!

Учень: Ми з друзями з агітбригади  постійно піклуємось про рідну Землю,  що року агітуємо дбати про природу.  А цього року про зміну клімату хочемо нагадати! Донести до кожного:

Всі разом: Людина повинна докорінно змінити своє ставлення до природи та її ресурсів!

 

 

ФІНАЛ

Пісня ( на мотив пісні «Деспасіто»)

Дивись, яка реально красива Планета в нас,

Сонце, небо, річки і ліси.

Дивись, який реально красивий наш з тобою край

Степи, сади, ріки, чорнозем.

Ми маємо зробити все самі,

Маєм зберегти красу Землі,

Щоб щасливими були усі.

Я візьму все в свої руки і піду,

І допоможу всім, хто зазнав біду,

Я почну міняти світ із себе!

                                                                Приспів:

Зупиніться!

Збережіть планету для нащадків,

Хай вона квітує і радіє.

Неповторна, чиста і єдина.

Зупиніться!

Збережіть планету для нащадків,

Іншої такої в нас не буде,

Зупиніться люди, вас благаєм!

 

Капітан: Землю серцем відчувайте!

Всі разом: Думайте, дійте, допомагайте!

docx
Додано
24 грудня 2023
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку