Методика вивчення теми ОС

Про матеріал
Презентація для учнів 5 класу з інформатики на тему: "Методика вивчення теми опраційна система"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика вивчення теми “Операційна система” у 6 класі 08.10.2014 Лисенко Т.І.

Номер слайду 2

Порівняння програм для 6 класу та для 9-11 класів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6 клас9-11 клас (стандарт)Алгоритми та їх виконавці. 7 годин (+8 годин 7 клас +10 годин 8 клас + 8 годин 9 клас + Моделювання 5 годин 7 клас + 8 годин 9 клас)11 клас. Моделювання. Основи алгоритмізації. 5 годин. Поняття операційної системи. 6 годин9 клас. Системне програмне забезпечення. 7 годин. Мультимедіа. 4 години (+7 годин 8 клас)10 клас. Опрацювання мультимедійних даних. 3 години. Текстовий процесор. 8 годин (+ 6 годин 8 клас + 5 годин 9 клас)9 клас. Основи роботи з текстовою інформацією. 4 годин10 клас. Текстовий процесор. 8 годин. Комп’ютерні мережі. 8 годин (+4 години 7 клас + 17 годин 9 клас)9 клас. Комп’ютерні мережі. 6 годин10 клас. Служби Інтернету. 7 годин11 клас. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. 4 години

Номер слайду 3

Алгоритми та їх виконавці 6 клас = 7 годин з 33 годин за 4 роки + 13 годин Моделювання. Учень має уявлення: про форми подання алгоритмів;описує поняття: команда; алгоритм; виконавець алгоритму; система команд виконавця; середовище виконання алгоритму;розрізняє: команди від речень, що не є командами; об’єкти та події;пояснює: зв'язок системи команд алгоритму та їх виконавця; випадки, коли виконавець не може виконати команду; роль планування в житті, зокрема при навчанні;наводить приклади: виконавців алгоритмів та систем команд виконавців алгоритмів; алгоритмів із життя; структури слідування в алгоритмах із життя та навчальної діяльності; використання планів виконання завдання; об’єктів і подій, пов’язаних з ними;знає: виконавців алгоритму та прості команди виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів;уміє: складати алгоритм у словесній формі; складати алгоритм у графічному вигляді; формально виконувати алгоритми з навчальної діяльності та побуту; записувати алгоритм у вигляді послідовності команд виконавця; складати і виконувати алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму; складати план дій з повсякденного життя та з використанням матеріалу навчальних предметів (математики, української мови тощо)

Номер слайду 4

Середовище виконання алгоритмів Scratch. Офіційно безкоштовне. Може бути встановлено україномовний інтерфейс. Відповідає віковим особливостям. Міжплатформенне. Можливості: слідування, розгалуження, цикл, математичні та логічні функції, змінні, списки, підпрограми, подійно-орієнтоване програмування Пропедевтика математичних понять. Реалізація проектів за власними сценаріями. Обмін проектами у спільноті (http://scratch.mit.edu/)Он-лайн версія середовища (http://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=get. Started)Компіляція створених проектів (Chirp. Compiler)

Номер слайду 5

Творчість учнів

Номер слайду 6

Тема 2. Поняття операційної системи (6 год.)Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи. Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу. Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів. Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. Відновлення вилучених об’єктів операційної системи. Пошук об’єктів файлової системи Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи. Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи

Номер слайду 7

Урок 8.   Поняття операційної системи, її призначення (пункт 2.1)Учень описує поняття: операційна система; інтерфейс операційної системи; шлях до об’єкта файлової системи (введено у 5 класі); описує: призначення операційної системи;

Номер слайду 8

Завдання для виконання на комп’ютері

Номер слайду 9

Завдання для закріплення

Номер слайду 10

Тести для перевірки знань

Номер слайду 11

Урок 9.   Файлова система (пункт 2.2)Учень описує поняття: шлях до об’єкта файлової системи; повне ім’я об’єкта файлової системи;пояснює: взаємозв’язки між поняттями тип файлу і розширення імені файлу;описує: призначення файлової системи;розрізняє: об’єкти файлової системи; імена, розширення імен та основні типи файлів; стандартні імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв комп’ютера;уміє: визначати шлях до об’єкта файлової системи; переходити до об’єктів файлової системи за заданим шляхом;

Номер слайду 12

Завдання для роботи з комп’ютером

Номер слайду 13

Завдання для закріплення

Номер слайду 14

Тести для перевірки знань

Номер слайду 15

Урок 10.    Операції над об’єктами файлової системи (пункт 2.3)Учень описує: основні вказівки операційної системи для роботи з об’єктами: створення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення; послідовність виконання операцій над об’єктами файлової системи;уміє: виділяти об’єкти для виконання операцій над ними; створювати каталоги (папки), ярлики; перейменовувати файли, каталоги (папки) та ярлики; вилучати файли, каталоги (папки) та ярлики; копіювати й переміщувати файли та каталоги (папки) з використанням сполучення клавіш, меню; відновлювати вилучені об’єкти

Номер слайду 16

Завдання для роботи з комп’ютером

Номер слайду 17

Завдання для закріплення

Номер слайду 18

Тести для перевірки знань

Номер слайду 19

Урок 11.    Операції над групами об’єктів файлової системи (пункт 2.4)Учень описує: основні вказівки операційної системи для роботи з об’єктами та їх групами: створення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення; послідовність виконання операцій над об’єктами файлової системи та їх групами;уміє: виділяти об’єкти та групи об’єктів для виконання операцій над ними; створювати каталоги (папки), ярлики; перейменовувати файли, каталоги (папки) та ярлики; вилучати файли, каталоги (папки) та ярлики; копіювати й переміщувати файли та каталоги (папки) з використанням сполучення клавіш, меню; відновлювати вилучені об’єкти

Номер слайду 20

Завдання для роботи з комп’ютером

Номер слайду 21

Завдання для закріплення

Номер слайду 22

Практична робота № 3

Номер слайду 23

Урок 12.    Пошук об’єктів файлової системи (пункт 2.5)Учень описує: алгоритм організації пошуку об’єктів файлової системи;уміє: знаходити необхідні інформаційні об’єкти в автоматизованому режимі; аналізувати результати пошуку інформаційних об’єктів

Номер слайду 24

Завдання для роботи з комп’ютером

Номер слайду 25

Завдання для закріплення

Номер слайду 26

Тести для перевірки знань

Номер слайду 27

Урок 13.    Підсумковий урок з розділу «Поняття операційної системи» (узагальнення матеріалу пунктів 2.1-2.5)

Номер слайду 28

Комплексна практична робота

pptx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку