Миколай у добрий час завітав у 2-В клас

Про матеріал

Ознайомити з традицією святкування Дня Святого Миколая, підвести підсумки дитячої творчості, присвяченої цьому святу, розвивати увагу, мислення, кмітливість, виховувати повагу до народної творчості.

Перегляд файлу

 

Похожее изображение

 

у добрий час завітав у

2-В клас

Підготувала класний керівник  Антоненко Л. С.

Мета: ознайомити з традицією святкування Дня Святого Миколая, підвести підсумки дитячої творчості, присвяченої цьому святу, розвивати увагу, мислення, кмітливість, виховувати повагу до народної творчості.

Обладнання: святково прикрашена сцена, на виставці дитячі роботи,костюми сніжинок,ангелів,атрибути зими.

                                          Хід свята.

(Звучить ніжна мелодія, виходить з танцем зима.)

Зима:Яку то зима нам дала благодать.

Дивіться—метелики з неба летять.

Квітки повмирали усюди надворі,

Морозець на шибках малює узори.

Картинкою гарною стане віконце

Як трошки побризкає золотом сонце.

Метелики з неба летять і летять...

Красуня зима нам дає благодать.

(Танець сніжинок)

Вчитель: Дорогі друзі, зима прийшла до нас не одна, а зі своїми синами.Хто вони відгадайте?

(Музика з пісні ,,Три білих коні”)

Грудень:В кожнім році я останній, місяць грудень.

Що сказати на прощання добрим людям?

З новорічними святами, любі діти,

Хай вам доля сонцем світить,

Хай достаток і ґаразд цілий рік гостює в вас.

Січень:Січень сніг на дрібочки січе,

Він озера льодами скував,

І морозом у щоки пече.

Він дороги під снігом сховав.

Лютий: Другий місяць зветься лютий,

А лютує він тому,

Що на світі довго бути

Не доводиться йому.

Учень: Зима багата не тільки снігом, морозом, дитячими пустощами, а й великою кількістю народних релігійних свят.Це свято Андрія, свято Святого Миколая, Новий рік, Різдво Христове, свято Василя, Водохреща, Стрітення. Після тяжкої хліборобської праці люди відпочивали взимку, веселились, але в той же час готувались до наступного врожаю.

(Музика,, Ой хто, хто Миколая любить”)

Вчитель: Сьогодні, 19 грудня—День Святого Миколая. Звідки з”явилось в нас це свято?А прийшло воно до нас з далеких часів.Хто ж такий Святий Миколай? А родився він звичайним хлопчиком, веселим, радісним, в одній заможній сім”ї.Але він відрізнявся від інших дітей тим, що завжди сприймав чуже горе, як своє.Після смерті батька він став дуже багатою людиною.Але всі свої гроші, все своє багатство віддав бідним, інвалідам, обездоленим. Допомагав людям, чим міг. Тому Миколая  назвали Святим.І ми маємо улюблене свято.Вважається, що він допомагає всім людям, які страждають.Особливо любить дітей, дарує їм подарунки, а неслухняним під подушку кладе різочки, щоб вони виправились до наступного року, аж тоді отримають подарунки.

1учень: Ми зібралися у школі

В нашім гарнім добрім колі.

В нашій радісній родині,

Бо велике свято нині.

Вчитель:А чи є між вас, дівчатка,

Хто не знає, що за свято?

2 учень: Внас сьогодні гарне свято

Знають хлопчики й дівчатка

Подарунків всім їм досить

Миколай Святий приносить.

3 учень:Сніги покрили поле й гори

Інеєм блищать і ліс, і гай.

Іде до нас крізь ниви й гори

Святий угодник Миколай.

4 учень: Іде Святий Миколай

В небі метушня і рух.

Янголята працю мають

І несуть йому кожух.

5 учень: Інші лагодять санки

Навантажують дарунки.

Світять край шляху зірки

Шлють на землю поцілунки.

6 учень:Пара коників летить

Креше іскри підківками.

Сяє сріблом, мерехтить

Шлях, засяяний зірками.

1 учень: Дітвора гуде, як рій.

Жде на гостя нетерпляче.

Хто був чемний, той радій

Хто ж нечемний, нехай плаче.

2 учень: Що несе в своїй торбинці?

Багато гарних забавок.

Несе чемненьким він гостинці,

А для нечемних—жмут різок.

3 учень: За ним рушають янголята

Тримають книги у руках

Що, де, кому з нас треба дати—

Усе списали в цих книжках.

(Звучить тихенько пісня ,,Святий Миколай”)

Учитель: Ви чуєте, діти, як грає музика? То до нас спішить Святий Миколай,

але далека його дорога, а він прислав до нас своїх провісників— ангелів.

(Танець ангелів зі свічечками)

1 ангел: В руці свічечка горить

Шлях святому осяває.

Хай до нас скоріш спішить,

Інтернат не забуває.

2 ангел: Боже, Отче, глянь на діти,

На твої прекрасні квіти.

Світи сонцем і зірками

Над малими діточками.

3 ангел: Дай нам сили і охоти

До науки і роботи.

Щоб росли ми здоровенькі

На потіху батька й неньки.

4 ангел: Добрий отче, Миколаю,

Ось про що тебе благаю.

Щоб була здорова мати

Й не хворів ніколи тато.

Разом: Святий Миколаю, прийди до нас з раю.

Принеси нам дари кожному до пари.

Цукерки смачненькі, булочки пухкенькі.

Книжечок багато читати у свято.

(Звучить швидка музика, вбігає чортик.)

Чорт: Привіт, день добрий, ґутен таг!

Вітаю всіх на різний смак!

Мене зовуть чортом Антипком,

Антихристом, нечистим дідьком.

Розкажу вам по порядку

Я—маленьке дияволятко.

І диявол в мене татко.

Мати у мене дияволиха, наробити може лиха.

До вас примчав я аж із пекла

У вас зима і хата тепла.

Хоча мороз за хвіст щипає

І снігу в очі насипає.

Тож ж дивно всім, що я тут гість.

Маленькі ріжки, довгий хвіст.

Я з”їв цукерки й мармеладу,

Горішки,груші і цитрини.

І залишились тільки нові

Для діток прутики вербові.

І прутики ті знадобляться,

Отим лінивим, що не вчаться.

( Бігає з різками, роздає їх дітям.)

1 ангел: Геть, Антипку, бо дарма,

Лінюхів у нас нема

Чорт:Хай ті прутики придбає,хто батькам не помагає

2 ангел:Геть, Антипку, бо дарма

Неслухняних в нас нема.

Вчитель: Правда, діти, що нема?

Чорт: До цих прутиків охочий

Хто від всіх ховає очі.

На словах він дуже чемний,

А насправді--неприємний.

 3 ангел: Геть, Антипку, бо дарма

Брехунів у нас нема.

Вчитель:Правда,діти, що нема?

Чорт: Та ви ж нічого не вмієте робити.Сидите в школі та тільки штани  протираєте.

4 ангел: Геть, Антипку, бо дарма

Серед нас таких нема!

                                  Частівки.

Дівчата:Ой, то хлопці-пустуни

Цілий рік збиткують.

А під свято Миколая

Трішечки працюють.

Хлопчики:А дівчата-небожата

Люблять лиш хвалитись.

Одна одну обмовляють

Бо не вміють битись.

Дівчата: Наші хлопці-ледацюги

Не вміють робити.

Тільки вміють біля печі

Свої боки гріти.

Хлопчики:А дівчата цілий рік

Мелють язиками.

А щоб мамі помагати

В них часу не стане.

Чорт: Посварив, посварив,

Кулі вже літають.

І дарунки у дітей +

Всі попропадають.

(Стрибає на одній нозі.)

Ой, холодна тут зима,

В пеклі холоду нема.

Одягнувся, ніби літом.

В пеклі жар— зима на світі.

А без шапки, без кожуха

Відмерзають мої вуха.

(Стрибає знов)

Чую, чую, сніг рипить.

Хтось надходить... на хвилину

Заховаюсь під ялину.

(Музика звучить, чорт ховається.)

Дитина:Милий хоронителю мій,

Завжди при мені ти.

І вдень, і вночі

Будь мені до помочі.

( Ангели ходять біля ялини)

Ангели: Геть, пекельна сила темна

Іщезай, де тьма підземна.

Хай засяє світ ясний—

Миколай іде Святий.

( Дзвонять дзвони)

                       Масовка.

(Кожен рядок повторюється два рази)

У нас в інтернаті

Дівчаткам й хлоп”яткам

Всім будуть сьогодні

Дарунки вручати.

Вони всі старались

Учились, трудились,

Що ангели з неба

На них задивились.

                        Приспів:

Святий Миколай, Святий Миколай,

Святий Миколай, нас не забувай!

Святий Миколай, Святий Миколай,

Святий Миколай, до нас завітай!

Св. Миколай: Я прибув до вас сьогодні з сонячного раю.

З неба вам привіт приношу і благословляю.

Всі моліться щиро Богу і батьків шануйте.

Всі старанно ви учіться й надто не пустуйте.

Всіх дітей, що добрі, щирі зі святом вітаю.

І для кожної дитини я дарунок маю.

Вчитель: Що приніс в своїй торбині, Святий Миколаю?

Учениця: Я ляльок багато маю,

Але прошу в Миколая,

Щоб приніс мені новеньку,

Кучеряву і гарненьку.

Учень:Я хотів би дві машинки

І солодкі мандарини.

Але що я, що я бачу?

Чому наш це Петрик плаче?

Петрик:Мені сумно, як згадаю

Бліду дівчинку в трамваї.

В неї дуже хворі ніжки

І не ходить вона пішки.

Я не хочу ні машини,

Ні солодких мандаринів.

Я прошу у Миколая

Хай ту дівчинку з трамвая

Десь у Львові віднайде

І на ноги підведе.

Миколай:Я дарунки свої не просто так даю.

За хорошії справи торбину свою

Розв”яжу для дітей, що достойні награди.

Котрі мають повагу до буднів і свят,

Котрі Бога шанують в юнім серці своїм.

Він спасе від невдач, відведе від біди.

За хорошії справи, що творили за рік.

За добро, не за зло, я вручу льодяник.

(Нагороджуються переможці конкурсів малюнків, аплікацій.)

Учитель: А як вони вміють грати і веселитись!

Гра ,,Рибки на дно”

Гра ,,Метання сніжок у кільце”

Гра ,,Перенести кульку”

Миколай:Я схвильований до краю,

Що діток хороших маю.

Україна-ненька хай гордиться!

Росте зміна старшим добра, як годиться.

В школі- інтернаті гарні діточки живуть.

Всі батькам допомагають,

Зло добром перемагають.

Розв”яжу свою торбинку.

І дам всім дітям по дарунку.

Будьте добрі, мудрі, щирі.

Живіть у радості і мирі.

Хай добро вас не минає,

Сонце щастям осяває.

Вчитель:Настав час і нам прощатись.

А ви один за одного подбайте,

Добро і ласку іншим дайте.

І вам сторицею воздасться.

Творіть для інших тільки щастя.

Щоб в наступний мирний рік

Був приємним льодяник.

(Пісня,, Ми бажаєм щастя вам”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: ознайомити з правилами гри-подорожі, розвивати уяву, увагу, мислення, рухливість, кмітливість, виховувати повагу до народної творчості, бажання змагатись в дружелюбній атмосфері.

 

Обладнання: святково прикрашений зал,  діти одягнені в костюми з двох команд, маршрут подорожі, музичні ребуси, таблиця з правилами гри.

  Хід ігрової програми.

Виконується під фонограму пісня ,,Маленькая страна”.

Вчитель. Дитинство— справді чудова країна: весела, чарівна, казкова. Адже тільки в дитинстві ми можемо пофантазувати так, як не вміють дорослі, своєю маленькою, ранимою душею відчути добро і зло, правду і несправедливість, і вирушити в подорож на будь-якому виді транспорту, або просто уявити цю мандрівку. І ось постійні супутники цієї чарівної країни— Ігра, Пісня, Казка запрошують Вас, любі діти, на ігру-подорож, яка називається ,, Веселий експрес”.

  Я, веселая ігра, скрізь збирайся дітвора.

  Не сумуй, а жартуй, і по станціях

  зі мною весело подорожуй.

В грі приймають участь дві команди: ,,Чунга- Чанга”, ,, Бяки-Буки”.

 Ознайомлення з маршрутом.

 

 

 

 

Девіз подорожі: Один за всіх і всі за одного!

  Правила гри.

1. Правило правої руки. Коли піднята права рука, необхідно замовкнути і слухати ведучого.

02. За суперечки між гравцями знімається два бали.

  Обирання жюрі.

Перша зупинка ,,Старт”.

Захист назви команд.

,, Чунга-Чанга” виконує танець під мелодію з цієї пісні.

,,Бяки-Буки” співають пісню розбійників на мелодію пісні з мультфільму ,, Бременські музиканти”.

 ,,Бяки- Буки.”

Говорят мы Бяки-Буки, мы приехали сюда

Не умрете вы от скуки, если рядом буду я.

 Ой, ля-ля, ой ля-ля, если рядом буду я.

Ой,ля-ля, ой ля-ля, опа!

Завтра многие заботы выпадают королю

У него деньжаток много, а я денежки люблю!

 Ой лю-лю, ой лю-лю, а я денежки люблю!

 Ой лю-лю, ой лю-лю, опа!

Здесь вожак наш выступает, рядом весь его отряд.

Шоу будет, шито-крыто Бяки-Буки говорят.

 Вуаля - вуаля Бяки-Буки говорят!

Вуаля-вуаля путешествию ,,ура”!

Розминка. ( для учасників і для глядачів).

Якщо питання стосується дитини, то вона піднімає руку, якщо ні –мовчить.

Гра ,,Мовчанка” .

Хто із вас не любить сумувати? Не лінується у дзеркало заглядати?

Хто одежу доглядає? І ввечері під ліжечко складає?

Книжки й зошити в чистоті хто зберігає? Рве й парті розкидає?

Хто слова ввічливості знає? Часто в мові їх вживає?

Всі ви діти молодці, хто слова всі пам”ятає ці!

Підсумки зупинки ,,Старт”.

Зупинка ,, Пісенна”.

1. Відгадування музичних ребусів.

------------------------------                                  ------------------------------------

------------------------------                                  ------------------------------------

2. Домашнє завдання. Діти виконують пісні на веселу тематику.

Команда ,,Чунга-Чанга”— пісня ,, Усміхнись”.

Команда ,,Бяки-Буки”— пісня ,,Веселий рахівник”.

Підсумки  зупинки ,,Пісенна”.

Зупинка ,,Ігрова”.

1. Хто назве більше чарівних слів.

2. Подарунки.

З кожнлї команди вибирається по два учасники.Дається одна хвилина на роздуми, який же подарунок вони подарують один одному. Пояснюється подарунок у вигляді міміки, жестів, рухів. Якщо з третього разу подарунок не відгаданий, зараховується поразка.

Підсумки зупинки ,,Ігрова”.

 Зупинка ,,Загадкова”.

Конкурс капітанів. По черзі загадуються їм загадки.

1. Любить сонце, любить воду—

    П”є її з водопроводу.

   Не стрибає і не скаче,

   Хоч і круглий, наче м”ячик.

  Не гіркий і не солоний,

  А солодкий і червоний.Як же зветься цей товстун?

  Здогадалися ... кавун.

2. Звірята рогаті, та ще бородаті.

   Ходять пастись в лози. Хто? Вгадайте ... кози.

3. Ми дзвіночки білосніжні

   Аромат в нас ніжний-ніжний.

   Хто це знаю, знаю я. Лісова ... конвалія.

4. Не гаряча, а пече утечеш,

    При дорозі не скубнеш— обминеш.

    Дуже злюча бува ця трава.

    Називається вона ... кропива.

5. Я горю, горю, горю,

    І варю, варю, варю.

    Борщ, пельмені, кашу, каву.

    Ні, готую я не страву.

    Сталь варю і день, і ніч.

    Я— металунгійна ... піч.

6. Спить на ліжку біла сплюшка,

    В неї аж чотири вушка.

    Всі цю сплюшку звуть ... подушка.

Підсумки зупинки ,, Загадкова”.

Зупинка ,, Танцювальна”.

1. Танець номерів.

Потрібно по 5 учасників з команд. Вони шикуються в дві шеренги і розраховуються по порядку. Кожен запам”ятовує свій порядковий номер. Потім ведучий шикує їх в колону:

1 номери, 5 номери і т. д. Звучить музика. Діти виконують ті ж рухи, що і ведучий. Коли ж музика закінчується всім учасникам потрібно вишикуватись в шеренгу згідно порядкових номерів. Хто швидше— виграє.

2. Танець зі стільчиками.

Підсумки зупинки ,, Танцювальна”.

 Зупинка ,, Казкова”.

1. Вікторина осучаснених казок.

,, Жили-були дід і баба. От одного разу дід попросив бабу, щоб вона спекла ,,Рафаелло”. Бабуся так і зробила, положила ,, Рафаелло” на підвіконня охолоджуватись. А воно лежало-лежало та й покотилось. Зустрічає косоокого розбійника...”

 ,,Жили-були дід і баба. І мали вони трьох синів: два розумних, а третього вундеркінда. От одного разу по пейджеру подзвонили :

--Вістка президента! Хто зробить такий космічний корабель і прилетить на ньому на шоу, за того президент віддасть свою дочку і половину держави...”             

2. Відгадай!

а) Із чого була зроблена колиска Дюймовочки? ( Шкаралупки горіха).

б) Як звали собачку з казки ,,Ріпка”? ( Жучка).

в) Як звали дітей з казки ,,Снігова королева”? ( Кай і Герда).

г) В якого красивого птаха перетворилося гидке каченя з казки Г.К. Андерсена? ( В лебедя).

д) Із чого була зроблена карета попелюшки? ( Із гарбуза).

е) Яку пташку треба було дістати Івану з казки П. Єршова ,,Коник-горбоконик”? ( Жар-птицю).

Підсумок зупинки ,,Казкова”.

Загальний підсумок гри. Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти виконкому Дзержинської райради

 

Районний методичний кабінет

 

Криворізька загальноосвітня школа-інтернат №1

   І-ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Веселий експрес

 

        Сценарій гри-подорожі

        вихователя

        Туніної Єлизавети

        Самуілівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     м. Кривий Ріг

            2007 р.

Відділ освіти виконкому Дзержинської райради

 

Районний методичний кабінет

 

Неповна середня школа-інтернат №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Андріївські вечорниці

 

Сценарій позакласного заходу з народознавства

вчителя початкових класів

Антоненко Любові Степанівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

2005р.

 

Відділ освіти виконкому Дзержинської райради

 

Районний методичний кабінет

 

Криворізька загальноосвітня школа-інтернат № 1

   І-ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

Атестаційні матеріали

Туніної Єлизавети

Самуілівни

    Перша категорія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  м.Кривий Ріг

2007р.

Відділ освіти виконкому Дзержинської райради

 

Районний методичний кабінет

 

Неповна середня школа-інтернат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атестаційні матеріали

вихователя Хозяйонок Віри Василівни,

категорія перша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    м. Кривий Ріг

           2005 р.

doc
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку