Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Мій план виховної роботи на 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Шановні колеги, план виховної роботи складено для проведення виховних заходів з учнівським та батьківським колективами за такими розділами: вектор виховної діяльності, аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік, цілі та завдання виховної роботи, психоло-педагогічна характиристика класу, самоврядування, соціальний паспорт класу, основні напрямки діяльності та справи колективу, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі (анкети учнів, діагностика вихованості учнів), загальні висновки. Також подається нормативно-правова база з виховної роботи, титульна сторінка.

Перегляд файлу

1

 

ІІ-ІВАНІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

ВИХОВНОЇ РОБОТИ                                                                                                                                                                                                                                                                          на 2018/2019 навчальний рік

 

 

 

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК:

Третинник Світлана Олександрівна

 

 

 

РОЗГЛЯНУТО:

на засіданні

шкільного методичного об’єднання

класних керівників 

від 31.08.2018, протокол № 1

 

 

 

                                                      ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора з навчально-виховної роботи

________________Н. І. Лірник

 

«___»___________2018 р.

 

 

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Закон України «Про освіту».

Заходи з реалізації освітнього проекту « Виховний простір Барвінківщини»  у рамках реалізації регіонального освітнього проекту «Виховний простір Барвінківщини».

Закон України «Про охорону дитинства».

Закон України «Про позашкільну освіту».

Конвенція з прав дитини.

Наказ МОНУ «Про затвердження нормативно-правових актів, які регламентують порядок організації туристсько-краєзнавчої роботи».

Наказ МОНУ «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Наказ МОНУ  «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді».

Наказ МОНУ «Про затвердження рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

Постанова Верховної Ради України «Про вшанування героїв АТО».

Постанова Верховної Ради України «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно – патріотичного виховання дітей та молоді».

Розпорядження Кабінету Міністрів України « Про затвердження плану заходів із вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні на період до 2020 року».

Розпорядження Кабінету Міністрів України  від 07.12.2016 « Про затвердження плану заходів щодо популяризації державних символів України, виховання поваги до них у суспільстві».

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 №1494 р «Про затвердження плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об’єктів культури».

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року».

Указ Президента України «Про День захисника України».

Указ Президента України «Про День Соборності України».

Указ Президента України «Про заходи щодо відзначення 100-річчя подій революції України 1917-1921 років».

Указ Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки».

Указ Президента України «Про День партизанської слави».

Указ Президента України «Про День Державного Прапора України».

Указ Президента України № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно – патріотичного виховання дітей та молоді».

Указ Президента України№534/2016 « Про пріоритетні заходи щодо сприяння зміцненню національної єдності та консолідації українського суспільства, підтримки ініціатив громадськості у цій сфері».

Указ Президента України «Про встановлення Дня  пам’яті жертв голодоморів».

 

Указ МОНУ № 641 від 16.06.2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Заходів щодо реалізації Концепції».

 

 

 

 

 

 

Вектор діяльності

 

 

 

 

 

Вектор  діяльності РМО класних керівників:

Формування  морально-духовної життєво - компетентної особистості шляхом реалізації інноваційних технологій виховання в контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи.

 

 

 

Вектор  діяльності ШМО класних керівників:

Створення ефективного виховного простору як умова самодостатнього розвитку особистості учня на засадах патріотичного виховання.

 

 

Вектор  діяльності класного керівника:

Виявлення та становлення індивідуальних особливостей школяра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи

за минулий 2017-2018 навчальний  рік

У класі навчаються 10 учнів. З даним колективом працюю  другий  рік

Всі учні проживають разом з батьками. Більшість батьків мають достатній культурний рівень, виховують у своїх дітях доброту, повагу до оточуючих, бережне відношення до рідних, любов до праці, охайність, культуру мовлення; вважають своїм обов’язком надати своїм дітям освіту і підтримувати матеріальне становище сім’ї  на належному рівні, піклуються про стан здоров’я кожної дитини в сім’ї. Режим і дозвілля  продуманий батьками так, щоб діти мали можливість якісно підготуватись до уроків, виконати обов’язки по господарству, зайнятися справами за інтересами (читають книжки і дитячі журнали) та поспілкуватися  з друзями. Діти чуйні один до одного і за складних обставин кожен знаходив підтримку в однокласників.

Основною метою моєї виховної діяльності є створення оптимального со­ціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом  року організовувала виховну роботу, яка поєднала в собі різні форми та методи роботи класного керівника. Багато часу приділяю мораль­но-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проведено ряд бесід, годин спілкування на дану тематику. Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихован­ців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: чесність, порядність, принци­повість, дисциплінованість та працьовитість.

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В ці­лому клас характеризується як дружний, організований та з хорошим психологічним кліматом. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із достатнім рівнем вихованості, трудолюбиві, надійні. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими ро­зумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.

В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важ­ливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками один із основ­них та найскладніших напрямків роботи класного керівника. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Значною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому. У роботі з батьками використовую колективні та індивідуальні бесіди, зустрічі, консультації з питань навчально-виховної тематики.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впрова­джена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. Оскільки діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися, необхідно сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості зокрема. Саме тому в новому навчальному році виховна робота в класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовження роботи щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяння тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися. До річного плану на 2 клас  буде включено багато спільних творчих справ: практичних занять, ігор, вікторин, конкурсів, акцій,  які ще більше згуртують дітей і відкриють їм нові цікаві знання, розвинуть мовленнєву діяльність,їх потенціальні можливості.

 

 

 

Цілі та завдання завдання виховної роботи

  •              сприяти прагненню бути фізично здоровою людиною;
  •              вчити усвідомлювати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
  •              виховувати почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови;
  •              виховувати почуття приналежності до української нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів, Конституції України;
  •              розвивати уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирне розв’язування конфліктів,
  •              вчити здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
  •              сприяти розвиткові моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).   
  •              сприяти розвиткові позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості; здатності до усвідомленого вибору майбутньої професії в ім’я національного державного інтересу;
  •              виховувати цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  •              розвивати здатність висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
  •              виховувати почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів.

 

 

 

 

Психолого-педагогічна

характеристика класу

У класі навчається 10 учнів, з них 4 дівчинки і 6 хлопчиків.

Вік

Стать

Стан здоров'я учнів (група по ф /к)

Умови

 життя

Дівчатка

Хлопчики

8

 

Куликов Артем

основна

Задовільні

7

Бондарева Яна    

 

основна

Задовільні

7

Виноградова Олександра               

 

основна

Задовільні

7

Захарова Анна-Марія

 

основна

Задовільні

7

Недвига Крістіна

 

основна

Задовільні

7

 

Боднарчук Ілля

основна

Задовільні

7

 

Бондарев Євгеній

основна

Задовільні

7

 

Борисов Данило

основна

Задовільні

7

 

Мироненко Дмитро

основна

Задовільні

7

 

Остапенко Аким

основна

Задовільні

 

Соціально-психологічний стан дітей задовільний. Біль­шість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Матеріальне становище у більшості дітей середнього рівня.

У спілкуванні з учителями учні вчаться проявляти стриманість, тактовність, порядність.

 Спільні справи у класі на уроках та в післяурочний час (прибирання шкільного подвір’я, чергування у класі, походи, екскурсії, створення проектів, робота у творчих групах, заняття  в гуртках) посприяли можливості розкрити учням їх здібності і вміння, стати на рівні зі своїми однокласниками.

Виховання дітей у сім'ї та школі впливає на характер дітей. Щодо психологічних якостей, то у більшості переважає довільна увага, процеси пам'яті, а саме запам'ятовування та відтворення, відбувається швидко. Високу громадську активність проявляють Недвига К., Захарова А.-М., Бондарев Є., Бондарева Я., Остапенко А., Мироненко Д.

Учні 2 класу проявляють цікавість до навчання, дуже пишаються тим, що навчаються у школі, із задоволенням йдуть до школи, активні на уроках, дуже люблять чергувати у класі, прибирати шкільне подвір’я, допомагають один одному, співпереживають однокласникам, вчаться бути справедливими, чемними, добрими.

Самоврядування

Прізвище, ім’я учня

Громадське доручення

1.

Боднарчук Ілля

Санітарна трійка

2.

Бондарев Євгеній

Інспектор інформації

3.

Бондарева Яна

Санітарна трійка

4.

Борисов Данило

Інспектор правопорядку

5.

Виноградова Олександра

Санітарна трійка

6.

Захарова Анна-Марія

Інспектор культури

7.

Куликов Артем

Інспектор спорту

8.

Мироненко Дмитро

Інспектор праці

9.

Недвига Крістіна

Губернатор класу

10

Остапенко Аким

Інспектор спорту

 

 

 

 

Соціальний паспорт класу

№/п

ПІБ дитини

Повна сім′я

Неповна сім′я

Мало-забезпечена сім′я

Багатодітна сім′я

Інше

1.

Боднарчук Ілля

-

+

+

-


мати-одиначка

2.

Бондарев Євгеній

+

-

-

+

-

3.

Бондарева Яна

+

-

-

+

-

4.

Борисов Данило

_

+

+

+

мати-одиначка

5.

Виноградова Олександра

_

+

+

+

мати-одиначка

6.

Захарова

 Анна-Марія

+

_

_

_

_

7.

Куликов

Артем

_

+

+

_

_

8.

Мироненко Дмитро

_

+

+

+

мати-одиначка

9.

Недвига

Крістіна

_

+

_

_

_

10.

Остапенко

Аким

_

+

+

_

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні напрями діяльності

 та справи класного колективу

п/п

Тема                             виховного заходу

Форма проведення виховного заходу

Термін проведення

виховного заходу

Відпові-дальний

Відмітка   про вико-нання

День знань. «Знання – скарб, праця – ключ до них!».

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Національно-патріотичне виховання. Ціннісне ставлення до себе

1.

Свято першого шкільного дзвоника  «Знов вересень ступає на поріг!»

Лінійка

01.09.2018

Третинник С.О.

 

2.

Перший урок «Я люблю свою Україну»

Перший урок

01.09.2018

Третинник С.О.

 

Місячник  безпеки життєдіяльності

«Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»

3.

Участь у створенні загальношкільного проекту  «Поведінка на перерві!»

Проект

03.09.

Третинник С.О.

 

4.

Тематична виховна година «Твоя безпека в твоїх руках»

Виховна година

 Протягом тижня

Третинник С.О.

 

7.

Міні-лекція «Якщо ви потрапили в небезпечну ситуацію»

Вступний інструктаж, складання  маршрутних листів

 Протягом тижня

Третинник С.О.

 

8.

Участь у конкурсі колажів і плакатів «Азбука безпеки»

Конкурс

06.09.

Третинник С.О.

 

9.

Складання маршрутних листів «Дім-школа»

Бесіда

06.09

Третинник С.О.

 

10.

Виховні години «Чарівні слова»

Свято, урок

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

11.

Участь у конкурсі  композицій з природного матеріалу  «Чарівний світ осені».

Виступ членів шкільного парламенту

12.09.

Третинник С.О.

 

12.

Участь у виставці малюнків «Барви осені»

День добрих справ

 13.09.

Третинник С.О.

 

13.

 До Міжнародного дня пам’яті жертв фашизму. Бесіда «Невиправдані жертви»

Виховна година

14.09

Третинник С.О.

 

14.

Природоохоронна  екологічна акція «За чисте довкілля»

Трудовий десант

Протягом

тижня

Третинник С.О.

 

15.

Урок миру та дружби «Хай завжди буде сонце

Виховна година

Протягом

тижня

Третинник С.О.

 

16.

Участь у святі «Тато може все, що завгодно...»

Свято

    19.09

Третинник С.О.

 

17.

Розмова в дружньому колі «З чого починається Батьківщина?»

Бесіда

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

18.

День партизанської слави «Партизанськими стежками»

Бесіда

21.09.

 

Третинник С.О.

 

19.

Міжнародний день миру

Участь у конкурс малюнків на асфальті «Я малюю життя...»

Конкурс

21.09.

Третинник С.О.

 

20.

 «Твоє здоров’я у твоїх руках»

Виховна година

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

21.

 «Шкільне подвір’я»

Трудовий десант

27.09

Третинник С.О.

 

 

 

Місячник  творчості

«Не споглядати й говорити, а працювати і творити»

 

22.

 «Я поцілую стомлені ці руки….»

Сімейна година

02.10

Третинник С.О.

 

23.

Участь у святковому концерті до Дня працівників освіти «Віват, учителю – творцю простого чуда!»

Концерт

05.10

Третинник С.О.

 

24.

Тематична виховна година «Україна від козацьких часів до сьогодення»»

Виховна година

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

25.

Осінні українські звичаї та традиції «Роде наш красний, роде наш прекрасний».

Святкова лінійка для 1-4 класів

09.10

Третинник С.О.

 

26.

Участь у конкурсі смайликів до Всесвітнього дня посмішки «Веселий смайлик»

Конкурс

16.10

Третинник С.О.

 

27.

Участь у виставці-конкурсі поробок із природного матеріалу «Осіннє рагу»

Виставка

19.10

Третинник С.О.

 

28.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності школярів під час осінніх канікул. Вручення пам’яток.

Інструктаж

19.10

Третинник С.О.

 

29.

 «Режим дня школяра»

Бесіда

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

30.

 «Ціна життя і волі»

Урок мужності та слави

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

31.

 «Осінні клопоти»

Трудовий десант  з благоустрою шкільної території

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

Місячник  правового виховання і профілактики правопорушень                                                 «Права свої знай та обов’язків не забувай»

32.

Участь в акції «Запали свічку», присвячена Дню пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій1932-1933 рр.

Акція

24.11

Третинник С.О.

 

33.

 «Колосок в дитячих рученятах…»

Загальношкільна лінійка

 

23.11

Третинник С.О.

 

34.

 «Тато, мама, я – українська сім’я»

Родинне свято

28.11

Третинник С.О.

 

35.

 «Світ без насильства» (виховні години)

Година спілкування

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

Місячник  національно-громадського виховання

«Любіть Україну у сні й на яву!»

36.

 «Інвалідність не присуд»

Відверта розмова

03.12

Третинник С.О.

 

37.

«Безпечна поведінка на дорозі при ожеледиці».

Інструктаж

05.12

 

Третинник С.О.

 

38.

 «Живи, книго!»

Книжковий рейд

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

39.

 «Моє родинне дерево»

Виставка поробок

11.12

Третинник С.О.

 

40.

«Правила безпеки під час новорічних свят та під час зимових канікул».

Інструктаж

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

41.

Традиції моєї сім’ї «Бабусина скриня»

Бесіда

14.12

Третинник С.О.

 

42.

Виготовлення ялинкових прикрас.

Майстерня Святого Миколая.

18.12

Третинник С.О.

 

43.

Свято Миколая

Свято

     19.12

Третинник С.О.

 

44.

 «З вірою в серці»

Благодійна акція

 

19.12

 

Третинник С.О.

 

45.

Конкурс-огляд   на  кращу  класну  кімнату.       

Генеральне  прибирання  класних приміщень.

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

46.

 «Правила поведінки на небезпечних ділянках дороги за маршрутом «Школа – дім», «Правила поведінки з піротехнічними та вибухонебезпечними предметами».

Інструктажі

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

47.

День подарунків «Від щирого серця». 

Виготовлен-ня новорічних подарунків

20.12

Третинник С.О.

 

48.

 «Я бажаю щастя вам …»

Конкурс новорічних привітань

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

49.

 «Зимова казка»

Виставка малюнків

Протягом тижня

Третинник С.О.

 

50.

Виховні година з попередження всіх видів дитячого травматизму «Ти на канікулах марно часу не гай, про правила безпеки пам’ятай» .

Вручення пам’яток.

Виховні година

21.12

Третинник С.О.

 

51.

Новорічний бал-маскарад  для 1-4 класів

Новорічний бал-маскарад 

29.12.

Третинник С.О.

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

п/п

Тема                            

Форма

проведення

Термін проведення

Відповідальний

Відмітка   про вико-нання

1.

Складання актів обстежень матеріально-побутових умов проживання.

Індиві-дуальні бесіди

Протягом місяця вересня

Третинник С.О.

 

2.

Маршрут руху учнів від дому до школи та навпаки

Виховна година

04.09

Третинник С.О.

 

4.

Організація чергування у класі

Пам’ятка чергового

05.09

Третинник С.О.

 

5.

 «Режим дня»

Усний журнал

21.09

Третинник С.О.

 

6.

 «Я та мій класс»

 

Морально- етична бесіда

19.10

Третинник С.О.

 

7.

Вивчення поведінки дитини в родині.

Анкетування

26.10

Третинник С.О.

 

8.

«Доброта та жорстокість»

Бесіда

16.11

Третинник С.О.

 

9.

«Про дружбу і товаришування»

Бесіда

21.12

Третинник С.О.

 

10.

Знайомство з основними правилами культури поведінки

Бесіда

18.01

Третинник С.О.

 

11.

 «Збереження шкільного майна»

Бесіда

22.02

Третинник С.О.

 

12.

Родина в житті кожної дитини

Бесіда

15.03

Третинник С.О.

 

13.

Індивідуальна оцінка творчих здібностей учнів

 

Анкетування

17.04

Третинник С.О.

 

14.

Літній відпочинок - запорука міцного здоров'я школярів.

Бесіда

21.05

Третинник С.О.

 

 

 

 

Робота з батьками

п/п

Тема                             заходу

Форма проведення

Термін проведення

Відповідальний

Відмітка   про вико-нання

1.

А у нас родина дружна

Батьківські збори - свято

04.09

Третинник С.О.

Остапенко Л.А.

 

2.

Інструктаж з техніки безпеки учнів на осінніх канікулах

Бесіда

жовтень

Третинник С.О.

Недвига А.О

 

3.

Дружба в житті вашої дитини

Анкета для батьків

14.11

Третинник С.О.

 

4.

Дитяча дружба

Батьківські збори

30.11

Третинник С.О.

 

5.

Виховуємо помічників

Аналіз педагогічних ситуацій. Індивідуальні бесіди

07.12

Третинник С.О.

 

6.

Інструктаж з техніки безпеки учнів на зимових канікулах

Бесіда

грудень

Третинник С.О.

Недвига А.О.

 

7.

Про вільний час та родинне дозвілля.

Дозвілля нашої родини

Пам’ятка для батьків

Анкетування для батьків і учнів

23.01

Третинник С.О.

 

8.

Я зростаю у співучій родині (анкети, пам’ятки, конкурсна програма)

Батьківські збори

14.02

Третинник С.О.

 

9.

Бабуся – берегиня роду

Спільне святкове чаювання

07.03

Третинник С.О.

 

10.

Природа наш дім – бережімо його!

Екологічна гра для батьків і дітей

18.03

Третинник С.О.

 

11.

Інструктаж з техніки безпеки учнів на весняних канікулах

Бесіда

березень

Третинник С.О.

Недвига А.О.

 

12.

Наш широкий світ захоплень

Ігрова програма

квітень

Третинник С.О.

 

13.

Гортаючи сторінки другого навчального року

Усний журнал

травень

Третинник С.О.

 

14.

Інструктаж з техніки безпеки учнів на літніх канікулах

Бесіда

травень

Третинник С.О.

Недвига А.О.

 

15.

Розгляд організаційних питань

Круглий стіл

травень

Третинник С.О.

Захарова О.В.

Бондарев І.З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення стану

та ефективності виховного процесу в класі Анкета  учня

 2 клас

Борисов Данило

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

4

4

4

4

  • я люблю мріяти;

4

3

4

4

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

4

4

4

4

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

4

4

4

4

  • уважний;

5

4

4

4

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

5

3

4

4

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,8

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

4

3

4

3,6

  • охайний у одязі;

4

3

3

3,3

  • мені подобається все красиве навколо мене;

4

4

3

3,6

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

3,6

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

3

3

4

3

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

Середній бал

 

 

 

4

Середній бал: 3,9

 

 

 

 

Анкета  учня

2 клас

Бондарев Євгеній

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

4

4

4

4

  • я люблю мріяти;

4

4

4

4

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

4

4

4

4

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

4

4

5

4

  • уважний;

5

4

5

5

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

4

4

4

4

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,2

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

5

5

5

5

  • беру участь у справах класу й школи

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,3

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

4

4

4

4

  • охайний у одязі;

4

4

4

4

  • мені подобається все красиве навколо мене;

5

5

5

5

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,5

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

4

4

4

4

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,3

Середній бал : 4,2

 

 

Анкета  учня

2 клас

Бондарева Яна

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

4

4

4

4

  • мені цікаво вчитися;

4

4

4

4

  • я люблю мріяти;

 

 

 

 

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

4

4

4

4

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

4

4

4

4

  • уважний;

5

5

5

5

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

5

5

5

5

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

5

5

5

5

  • мені подобається чергування в школі

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,8

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

5

5

5

5

  • до рослин;

5

5

5

5

  • до тварин

5

5

5

5

 

       Середній бал

 

 

 

5

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

5

5

5

5

  • я добрий у взаєминах з людьми;

5

5

5

5

  • беру участь у справах класу й школи

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

5

5

5

5

  • охайний у одязі;

5

5

5

5

  • мені подобається все красиве навколо мене;

5

5

5

5

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

5

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,8

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

5

5

5

5

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,6

Середній бал : 4,7

 

 

Анкета  учня

2 клас

Боднарчук Ілля

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

3

3

3

3

  • я люблю мріяти;

4

4

4

4

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

3

3

3

3

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,2

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

3

3

3

3

  • уважний;

3

3

3

3

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

3

3

3

3

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

3

3

3

3

  • мені подобається чергування в школі

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

4

4

4

4

  • охайний у одязі;

4

4

4

4

  • мені подобається все красиве навколо мене;

4

4

4

4

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

4

4

4

4

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

3,2

Середній бал: 3,6

 

 

Анкета  учня

 2 клас

Мироненко Дмитро

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

5

4

3

3

  • я люблю мріяти;

3

3

3

3

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

2

2

2

2

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

2

2

2

2

 

Середній бал

 

 

 

2,5

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

2

2

2

2

  • уважний;

2

2

2

2

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

3

3

3

3

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

3,2

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

3

3

3

3

  • беру участь у справах класу й школи

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,3

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

4

4

4

4

  • охайний у одязі;

4

4

4

4

  • мені подобається все красиве навколо мене;

4

4

4

4

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

3

3

3

3

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

4

4

4

4

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4

Середній бал: 3,5

 

 

Анкета  учня

2 клас

Виноградова Олександра

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

4

4

4

4

  • я люблю мріяти;

4

4

4

4

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

3

3

3

3

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

3,7

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

4

4

4

4

  • уважний;

4

4

4

4

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

4

4

4

4

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,6

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

4

4

4

4

  • охайний у одязі;

4

4

4

4

  • мені подобається все красиве навколо мене;

4

4

4

4

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

4

4

4

4

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,3

Середній бал: 3,9

 

Анкета  учня

 2 клас

Захарова Анна-Марія

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

5

5

5

5

  • я люблю мріяти;

5

5

5

5

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

5

5

5

5

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

5

5

5

5

  • уважний;

5

5

5

5

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

5

5

5

5

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

5

5

5

5

  • мені подобається чергування в школі

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

5

5

5

5

  • до тварин

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,6

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

5

5

5

5

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,6

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

5

5

5

5

  • охайний у одязі;

5

5

5

5

  • мені подобається все красиве навколо мене;

5

5

5

5

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

5

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,9

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

5

5

5

5

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,6

Середній бал: 4,8

 

 

Анкета  учня

 2 клас

Куликов Артем

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

5

5

5

5

  • я люблю мріяти;

5

5

5

5

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

5

5

5

5

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

5

5

5

5

  • уважний;

5

5

5

4

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

5

5

5

5

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,4

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

5

5

5

5

  • охайний у одязі;

5

5

5

5

  • мені подобається все красиве навколо мене;

5

5

5

5

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

5

5

5

5

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

5

5

5

5

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

Середній бал: 27,4

 

Анкета  учня

2 клас

Недвига Крістіна

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

5

5

5

5

  • я люблю мріяти;

5

5

5

5

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

4

4

4

4

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,9

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

5

5

5

5

  • уважний;

5

5

5

5

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

5

5

5

5

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

5

5

5

5

  • мені подобається чергування в школі

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

5

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

4

4

4

4

  • я добрий у взаєминах з людьми;

4

4

4

4

  • беру участь у справах класу й школи

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

3,6

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

5

5

5

5

  • охайний у одязі;

5

5

5

5

  • мені подобається все красиве навколо мене;

5

5

5

5

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4,7

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

4

4

4

4

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

5

5

5

5

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

4,6

                                     Середній бал: 4,7

 

 

 

 

Анкета  учня

2 клас

Остапенко Аким

 ( І семестр 2018 – 2019 н. р.)

Риси характеру учня

Самооцінка

Оцінка батьків

Оцінка вчителя

Підсумкова оцінка

1

Допитливість:

 

 

 

 

  • мені цікаво вчитися;

3

3

3

3

  • я люблю мріяти;

4

4

4

4

  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання;

3

3

3

3

  • мені подобається виконувати домашні завдання;

 

 

 

 

  • я прагну одержати високі бали

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,2

2

Працьовитість:

 

 

 

 

  • я старанний у навчанні;

3

3

3

3

  • уважний;

3

3

3

3

  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь по допомогу;

3

3

3

3

  • мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

4

4

4

4

  • мені подобається чергування в школі

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,2

3

Дбайливе ставлення до природи:

 

 

 

 

  • до землі;

4

4

4

4

  • до рослин;

4

4

4

4

  • до тварин

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

4

Моє ставлення до школи:

 

 

 

 

  • я виконую правила для учнів;

3

3

3

3

  • я добрий у взаєминах з людьми;

3

3

3

3

  • беру участь у справах класу й школи

4

4

4

4

 

Середній бал

 

 

 

4

5

Красиве у моєму житті:

 

 

 

 

  • я акуратний у справах;

3

3

3

3

  • охайний у одязі;

4

4

4

4

  • мені подобається все красиве навколо мене;

3

3

3

3

  • я ввічливий у взаєминах із людьми

3

3

3

3

 

Середній бал

 

 

 

3,2

6

Як я ставлюся до себе:

 

 

 

 

  • я керую собою;

3

3

3

3

  • дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

3

3

3

3

  • не маю шкідливих звичок

5

5

5

5

 

Середній бал

 

 

 

3,6

Середній бал: 3,6

 

    Оцінювання проводиться за 5-бальною системою:

5 – це є завжди; 4 – часто; 3 – рідко; 2 – ніколи; 1 – у мене інша позиція

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

Прізвище та ім’я учня

Середній бал

Результат вихованості

1

Борисов Данило

3,9

Середній рівень

2

Бондарев Євгеній

4,2

Достатній рівень

3

Бондарева Яна

4,7

Високий рівень

4

Боднарчук Ілля

3,6

Середній рівень

5

Виноградова Олександра

3,9

Середній рівень

6

Захарова Анна-Марія

4,8

Високий рівень

7

Куликов Артем

4,6

Високий рівень

8

Мироненко Дмитро

3,5

Середній рівень

9

Недвига Крістіна

4,7

Високий рівень

10

Остапенко Аким

3,6

Середній рівень

Разом/середній показник/

50,3 / 4,6

Високий рівень

 

 

В результаті проведених досліджень, можна зробити висновок, що

  1. Високий рівень вихованості отримали 4 учнів.
  2. Достатній рівень вихованості – 2 учні.
  3. Середній рівень вихованості – 5 учнів.
  4. Низький рівень вихованості –  0 учнів.
  5. Враховуючи, що середній показник вихованості по класу = __4,6__, то рівень вихованості класу є високим.

 

Отже, загальні висновки і психолого-педагогічний прогноз

подальшого розвитку класного колективу:

  • У класі навчається 10учнів, з них 4 дівчинки і 6 хлопчиків.
  • 2010 року народження – 1 учень, 2011 року – 9 учнів.
  • Показник здоров'я дітей у класі  - перша група, основна.
  • Соціально-психологічний стан дітей задовільний.
  • Щодо психологічних якостей, то у більшості переважає довільна увага, процеси пам'яті, а саме запам'ятовування та відтворення, відбувається швидко.
  • Діти проявляють цікавість до навчання, дуже пишаються тим, що навчаються у школі.
  • Учні класу із задоволенням йдуть до школи, активні на уроках, дуже люблять чергувати у класі, допомагають один одному, співпереживають однокласникам, вчаться бути справедливими, чемними, добрими.

 

 

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку