Міжпредметний творчий проєкт «ПРИВІТ, ЗИМОНЬКО-КРАСУНЕ »Зима красуня, біла чарівниця. В ній стільки дива дивного, красиІ снігу білого нанесено по вінця,І віхол та хурделиць голоси. Поглянь, які ялиночки красиві!А сонце блисне -зразу заіскриться,Сніжок заграє барвами всіма. Така чарівність не присниться,Бо це чаклунка, білая зима!А іній на деревах волохато. Розвісив чари — серце завмира. Зима на казку чарівну багата,Така чудова, радісна пора!
Характеристика проєкту тип проекту – пізнавально-дослідницький; за кількістю навчальних предметів-міжпредметний; за кількістю учасників - груповий; тривалість -3 місяці; учасники-учні 4-В класу; куратор: Лягуша Г. П. Мета проєкту: формування цілісної картини світу про зиму через інтегрування освітніх областей; розширити уявлення про зиму через різні види дитячої діяльності.
Актуальність: Актуальність даного проєкту зумовлена тим, що в учнів молодшого шкільного віку недостатньо сформовані комунікативні уміння, навички дослідницької роботи. Вони не вміють системно мислити, ставити перед собою цілі та проєктувати способи їх досягнення. Недостатній рівень розвитку пізнавальної активності, усвідомлення необхідності виховання творчої особистості молодшого школяра спонукає вчителя до використання методу проєктів у навчально-виховній роботі. За своєю сутністю робота над проєктом має інноваційний характер: вчить учнів застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал; виробляє вміння діяти і приймати рішення, самостійно чи в складі команди, та розв’язувати конфлікти; шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел, використовуючи сучасні технології для виконання конкретних завдань; розвиває критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку; формує бажання і здатність самостійно вчитися, формує конкурентоспроможну та соціально-активну особистість
Завдання проекту: 1. Розширювати уявлення про зиму, зимові природні явища, про характерні особливості зимової природи. 2. Ознайомити з явищами живої природи. 3. Уточнювати та розширювати про спосіб життя диких тварин узимку. Розширювати уявлення про різноманітність зимуючих птахів.4. Розвивати естетичний смак здатність до створення виразного художнього образу у вигляді словотворчості, образотворчої діяльності та музики. 5. Удосконалювати здатність до створення виразного художнього образу в казці «Снігова Королева» за допомогою словотворчості, образотворчої діяльності та музики. 6. Виховувати дбайливе ставлення до природи, вчити помічати її красу. Викликати позитивні емоції, почуття захоплення природою. 7. Викликати бажання допомогти нашим крилатим друзям у зимову пору. 8. Розвивати комунікативні навички, пам'ять, увагу, творчі здібності.
3 група «Ерудити»Шулдик Аня – складання загадок про зиму (4-5 шт). Лавриненко Марія- кросворд про зиму(1 шт.)Тринц Єва- складання ребусів зимових (до 5 шт.)Лук'яненко Мелісса –складання анаграм. Туманський Влад- складання анаграм. Ярошенко Аліса- ребуси зимові Гримов Матвій - кросворд про зиму(Волошок Роман- складаня анаграм. Лізвінсбкий Євгеній - складання ребусів зимових
1. На позакласному читанні прочитали казку Г. Х. Андерсена «Снігова королева», 2. На уроці образотворчого мистецтва намалювали її портрет, а ще кожен зробив ілюстрацію до розділу. 3. Придумали різні ребуси, анаграми, загадки, кросворди і запропонували учням 1 класів початкової школи пограти з нами. Казка Г. Х. Андерсена «Снігова королева»