Модифікована програма з алгебри для учня 9-го класу з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Модифікована програма з алгебри для учня 9-го класу з особливими освітніми потребами відповідно до програми: Математика 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Підручник: Алгебра: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір – Харків: Гімназія, 2017
Перегляд файлу

з/п

Кількість годин

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

1.

14

Тема 1. НЕРІВНОСТІ

 Числові нерівності.

Основні властивості числових нерівностей.

 

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною.

 

Числові проміжки.

 

Рівносильні нерівності.

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

Учень:

застосовує практично основні властивості числових нерівностей;

 пояснює значення виразів за властивостями нерівностей (за допомогою вчителя);

розв’язує лінійні нескладні нерівності з однією змінною та їх системи за допомогою онлайн калькулятора MathDF.

 

 

 

 

 

Розвиток математичного мислення.

 Вчити правильно ставити запитання, самостійно робити висновки, знаходити і приймати правильні рішення.

Пізнавальний розвиток.

Вчити: розуміти поняття: числова нерівність, лінійна нерівність і система нерівностей з однією змінною; розв’язувати нерівності; використовувати засвоєні знання під час самостійного виконання завдання; вчити: знаходити загальний спосіб дій; виділяти основні етапи завдання; планувати послідовність визначених дій; правильно записувати побудований алгоритм розв’язування.

Мовленнєвий розвиток.

Вчити: використовувати у власному мовленні під час відповідей нові математичні терміни; формулювати близько до тексту означення нерівності та їх властивості; наводити приклади числових  та лінійних нерівностей; формулювати близько до тексту означення розв’язку нерівності з однією змінною, властивості числових нерівностей; записувати розв’язки числових нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання; інтерпретувати розв’язування нерівностей на числовій прямій.

 

Формування математичного мислення:

 розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією.

2.

20

Тема 2.  КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ 

Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

 

Перетворення графіків функцій.

 

Квадратична функція, її графік і  властивості.

 

Квадратна нерівність.

 

Система двох рівнянь з двома змінними.

 

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

 

Учень:

має уявлення про функцію, аргумент і значення функції, область визначення, графік функції; 

 наводить приклади перетворення графіків функцій: f (x) → f (x) + а, f (x) → f (x + а), f (x) → kf (x), f (x) → f (kx);

розуміє алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

будує графік квадратичної функції (за  допомогою онлайн калькуляторів для побудови графіків функцій

OnlineMSchool/ зразком / інструкцією вчителя);

знаходить за графіком функції нулі функції, проміжки знакосталості, проміжки зростання і спадання функції (за зразком); розв’язує квадратні нерівності за допомогою графіків квадратичних функцій (за зразком); розв’язує системи рівнянь другого степеня з двома змінними (за допомогою вчителя).

 

 

 

 

 

 

Сенсомотирний розвиток.

Удосконалювати вміння будувати графік квадратичної функції за зразком, за допомогою онлайн калькуляторів для побудови графіків функцій  OnlineMSchool самостійно.

Розвиток математичного мислення.

Формувати вміння внутрішньомисленнєво конструювати схематичні конструкції досліджуваних об’єктів, втілювати їх під час здійснення практичних операції.

Пізнавальний розвиток.

Вчити: розуміти поняття функції, області визначення і області значень функції; будувати графіки функцій, називати їх властивості; розв’язувати нерівності та системи рівнянь за допомогою графіків квадратичних функцій; складати і розв’язувати системи рівнянь з двома змінними як математичних моделей текстових задач; вчити використовувати засвоєні знання для розв’язання завдань з інших дисциплін (інформатика, фізика, біологія).

Мовленнєвий розвиток.

Вчити: формулювати близько до тексту означення функції, називати три основних способи задання функцій; читати  формули лінійної функції, прямої та обернено-пропорційної; читати формулу для обчислення абсциси вершини параболи; називати основні властивості зазначених функцій; пояснювати алгоритм побудови графіка квадратичної функції; вживати засвоєні терміни під час відповідей.

3.

10

Тема 3.  ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ

 

Числові послідовності.

 

Арифметична та геометрична прогресії, їх властивості.

 

Формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій.

 

Формули суми перших n членів арифметичної та геометричної прогресій

 

 

Учень:

має уявлення про числову послідовність; розпізнає арифметичну та геометричну прогресії серед даних послідовностей; користується формулами n-го члена арифметичної і геометричної прогресій під час виконання практичних завдань;

розпізнає арифметичну і геометричну прогресії;

знаходить суму перших n членів арифметичної і геометричної прогресії ( за допомогою онлайн калькуляторів OnlineMSchool / за зразком);

 розв’язує задачі на обчислення суми членів найпростіших послідовностей: арифметичної ( за допомогою онлайн калькуляторів OnlineMSchool ) і геометричної прогресій (за зразком).

 

 

Розвиток математичного мислення.

Вчити: чітко визначати окремі етапи розв’язування завдання,   аналізувати та усвідомлювати його зміст, оцінювати адекватність застосованих операцій.

Пізнавальний розвиток.

Вчити: розуміти поняття числової послідовності; називати приклади арифметичної і геометричної прогресій; розв’язувати самостійно вправи і задачі із застосуванням вивченого матеріалу;

формувати міжпредметні знання та вміння. Мовленнєвий розвиток.

Вчити: наводити приклади арифметичної і геометричної прогресій серед інших послідовностей; записувати і пояснювати формули суми перших n членів арифметичної і геометричної прогресій; формулювати близько до тексту означення і властивості арифметичної, геометричної прогресій; пояснювати розв’язання завдань на арифметичну і геометричну прогресії.

Формування самоконтролю.

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; вчити: самостійно визначати спосіб розв’язування завдання, перевіряти його відповідність; перевіряти отриманий результат за наявним зразком / уявним образом результату; використовувати отримані знання практично у власній життєдіяльності, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією.

4.

8

Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ

Основні правила комбінаторики.

 

Частота та ймовірність випадкової події.

 

Початкові відомості про статистику.

 

Способи подання даних та їх обробки

Учень:

ознайомлений з поняттям статистики; наводить приклади способів подання статистичних даних (за інструкцією вчителя);

пояснює відмінність між математичними задачами і прикладними задачами; застосовує набуті знання до розв’язування найпростіших прикладних задач (за зразком).

 

Пізнавальний розвиток.

Ознайомлювати зі способами подання статистичних даних (таблиці, діаграми, графіки);

вчити: визначати ймовірність випадкової події; обчислювати частоту випадкової події; подавати статистичні дані у вигляді таблиць, діаграм, графіків; використовувати засвоєні знання та вміння у міжпредметній діяльності; розширювати уявлення про значення комбінаторики, статистики в життєдіяльності.

5.

10

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

 

 

Довгострокова мета:

  • Розвиток математичного мислення.
  • Розвивати вміння здійснювати розумний вибір дій під час розв’язання навчальних завдань.
  •  Знаходити раціональні способи досягнення результату.
  • Пізнавальний розвиток.
  • Формувати вміння використовувати нові математичні терміни під час розв’язування та відповідей.

 

docx
Додав(-ла)
Нех Марія
Пов’язані теми
Алгебра, Інші матеріали
Інкл
Додано
10 червня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку