Моніторинг розвитку учня 4 – Д класу
Іванова Івана та виконання його ІПР
за І семестр 2022-2023 н. р.
Іванов Іван Іванович, 20.01.2013 р. н. навчається у 4-Д класі КУ спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 13, на інклюзивному навчанні з вересня 2019 року.
Іванов Іван – дитина з особливими освітніми потребами третього рівня підтримки .
Стан здоров’я задовільний. Фізичний розвиток дитини відповідає віковій нормі. Порушення слуху та зору не спостерігалося. Координованість рухів не порушена. Дрібна та загальна моторика розвинена на середньому рівні. Присутні ознаки гіперактивності (весь час у русі, непосидючий), тому не завжди дотримується правил поведінки. Основна група на заняттях фізкультурою.
Від вивчення окремих навчальних предметів Іван не був звільнений, необхідного спеціальне обладнання не потребував, начався за адаптованими програмами з усіх начальних предметів для 4 класу.
Іванов Іван на кінець І півріччя 2022-2023 н.р. має початковий рівень знань відповідно до програмових вимог. На жаль, учень не демонструє прогрес у розумінні навчального матеріалу та потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень. Інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації), знижена працездатність.
Спілкується державною мовою, у мовленні використовує прості однотипні речення, активний словниковий запас недостатній.
Читання ускладнене. За прослуханим текстом часто не може відповісти на запитання та дати відповідь.
Письмові завдання виконує не завжди охайно, переважно з допомогою дорослого в повільному темпі, часто не дотримується граматичних і орфографічних норм. Здатний написати своє прізвище та ім’я.
Потребує кількаразового повторення завдання, відповідей на уточнюючі питання щодо виконання. Відтворення навчальної інформації (правил, тексту, змісту завдань) може здійснити тільки з опорою.
Виконує артикуляційні вправи як статистичні, так і динамічні.
Корекція звуковимови ускладнена, у дитини не закріплюються в мовленні звуки. Розрізняє приголосні та голосні звуки та букви (постійне повторення), визначає першу та останню літеру, наявність звука в слові визначає з другого разу, звуко-буквений аналіз та поділ слів на склади виконує з допомогою дорослого.
Запис слів під диктовку ускладнений та має уповільнений темп (забуває як виглядають букви).
Утворює множину та розуміє прості прийменники лише з допомогою дорослого. Закріплення нових слів у словнику ускладнене, швидко забуває щойно названі та повторені нові слова. Побудова речень корегується складно, дитина частково розуміє, що таке речення.
З математики учень має навчальні досягнення початкового рівня та недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички. Володіє кількісним рахунком до 20. Математичні операції (додати, відняти, порівняння чисел) виконує лише в межах 10. Здатний співвідносити деякі цифри з кількістю предметів. Розпізнає деякі геометричні фігури та їх основні елементи. З допомогою дорослого може виконувати рівності та нерівності.
На початковому рівні використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань та використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками. Не завжди дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.
Сприймає з розумінням короткі слова іноземною мовою на слух ( привіт, до побачення, добре і т. ін.). Списує слова та речення іноземною мовою.
На уроках музичного мистецтва описує враження від сприймання музичних творів, співає голосно, відтворює запропоновані ритми.
Виконує індивідуальні рухові вправи відповідно до вимог учителя але є складнощі в розумінні інструкції завдань і потреба в кількаразовому повторенні .
У спілкуванні відвертий, доброзичливий. Легко йде на контакт із дітьми. Самооцінка ситуативна. Чутливий до похвали та отримання смайлика. Навчальна мотивація ситуативна. Швидко втомлюється. Дуже емоційно реагує на невдачі при виконанні завдань.
Іван полюбляє фантазувати, може спілкуватися з уявним другом, розмовляти з самим собою, не реагуючи на оточення та звернення до нього.
На кінець першого семестру нами були поставлені короткочасні завдання, але виконані вони не в повному обсязі: учень вміє самостійно користуватись креслярськими матеріалами та ножицями на середньому рівні, але не завжди дотримується чіткого виконання правил безпечного користування інструментами та гаджетами під час онлайн уроків.
Рекомендації вчителя: приділяти увагу розвитку навичок читання; працювати над розвитком мовлення ( образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово); сприяти розвитку математичних вмінь і навичок.
Висновок: учень виявляє стійкі функціональні мовленнєві, інтелектуальні, навчальні та соціоадаптативні труднощі та потребує подальшої адаптації навчального матеріалу, додаткових корекційно-розвиткових послуг та емоційної підтримки при невдачах.
Класний керівник: Бойко Л.В.
Асистент вчителя: Сапсай О.М.