Нагородження талановитих та обдарованих учнів «Гаррі Поттер в «Джерелі»

Про матеріал
Мета : - віншування здібних та обдарованих дітей; - створення позитивного ставлення до обдарованих дітей та вчителів, які працюють з цими учнями, з боку батьків , громадськості , учнів школи та педколективу . Завдання : сприяти повноцінному розвитку творчих здібностей учнів школи-інтернату, даючи їм шанс на розуміння і повагу з боку всіх учасників навчально - виховного процесу . Сценарій позакласного заходу для всіх учнівських категорій
Перегляд файлу

1

 

  Нагородження талановитих та обдарованих учнів

«Гаррі Поттер в «Джерелі»» 

Слайд 1 «Джерело»

Мета : 

  • віншування здібних та обдарованих дітей;
  • створення позитивного ставлення до обдарованих  дітей  та вчителів, які працюють з цими учнями, з боку батьків , громадськості , учнів школи та педколективу .

Завдання :  сприяти повноцінному розвитку творчих здібностей учнів школи-інтернату, даючи їм шанс на розуміння і повагу з боку всіх учасників навчально - виховного процесу .

Слайд 2 Відео  

    На екрані демонструється ролик, як учні та вчителі заходять до школи. Лунає музика з кінофільму «Гаррі Поттер» МУЗИКА №1

 Голос за сценою: Увага! Увага! Увага! Самі знаєте кому! Чаклунів, магів і всіх педагогів просимо терміново зібратися в таємній кімнаті о 12 годині по чарівному часу, самі знаєте навіщо, а точніше, для обговорення нагородження наших талановитих учнів-чарівників. Просимо не приносити з собою мишей, щурів, сов, павуків та інші особисті предмети. Прохання не спізнюватися, а то самі знаєте, що буде! 

Слайд 3 – методкабінет школи  МУЗИКА № 2

  На сцену піднімаються вчителі і ведуть  розмову про те, яке методичне об’єднання показало кращі результати.

(На сцені)

1-й вчитель: Ми сьогодні зібралися, щоб нагородити кращих з найкращих, а також з’ясувати, яке методичне об’єднання отримає кубок «Мудра сова».

 

Філолог: Тут же все зрозуміло…. Ми, філологи. володіємо ораторським мистецтвом і тільки ми можемо бути обличчям школи.

 

Математик: Що за безглуздя! До чого тут ораторське мистецтво?.  Тільки логіка та математичний розрахунок допоможуть одержати в житті перемогу.

 

Фізкультурник:  Сила…сила найголовніше! В здоровому тілі – здоровий дух!

 

Хореограф: Музика, так, тільки музика приносить насолоду.

 

1-й вчитель: Щось ми даремно сперечаємося! Може наші юні чарівники виберуть краще об’єднання? І в цьому нам допоможе чарівний капелюх.

Виноситься чарівний чорний   капелюх. Хтось із вчителів  виходить в зал і по черзі надягає капелюх на деяких учнів. При кожному надіванні капелюха  в фонограмі звучать уривки з популярних естрадних або дитячих пісень про школу.

Слайд 4    

МУЗИКА Шляпа

Вчителі (в жаху, по черзі говорять слова):  Ну ось… нічого нам капелюх і не допоміг, лише більше заплутав.

 

1- й вчитель: Тільки чітка кількість переможців в конкурсах розв’яже нашу

суперечку.


2-й вчитель: О, великий Умберто! Уже дванадцята, треба починати церемонію, а ми ще не готові, треба привести все до ладу!

 

Відбувається церемонія чаклування МУЗИКА № 3

Хімік: ЛАКАРНИУМ ІНФЛАМАРЕ  (З’являється дим, вчителі йдуть за куліси, а на сцені з’являються діти).

Слайд 5

(ТАНЕЦЬ  з паличками чарівними ) МУЗИКА № 3(продовжується)

Після танцю вишиковується живий коридор. На сцену під продовження музики № 3  виходить Наталія Іванівна.

 

 Наталія Іванівна: (піднімаючись на сцену)  Ось так! (  оглядаючи сцену) Ось і добре! Як добре, що у нас такий злагоджений колектив: усі працюють і працюють   (до   вчителів ) Милуюсь   на вашу роботу! Радію! Людина з мертвого каменю зробить статую - і пишається потім, якщо робота вдалася. А спробуй-но з живого зроби ще живішого - ось це робота! Ну як, ви вже визначилися з тим, хто сьогодні гідний поповнити ряди зоряних чарівників-учнів? 

 

Вчителі ; (разом) Так. Так, вже визначилися.

 

Слайд 6    МУЗИКА № 4( дуже тихо)

 

Н.І.:   Чуєте? .. Починається! .. ВОНИ йдуть. ЇХ кроки ... Серце б'ється так, що навіть боляче ... Адже це - НАШІ ЗІРКИ! Переможці! (Голосно, вітально) Вітаємо їх!


(Під музику «Гаудеамус» входять всі діти, які посіли призові місця на всіх конкурсах і сідають в перших рядах) МУЗИКА № 4
Н.І.: Я, звичайно, хоч і Чарівник. ... Але не завадили б і помічники ... так би

мовити ... чергові чарівники (кличе Помічників) Гаррі, Герміоно.
 


Слайд 7

Звучить музика   МУЗИКА № 5  ( ведучі «вилітають»на мітлах з різних кінців: Гаррі з залу, Герміона із-за куліс)
Ведучі: А ми тут!

Слайд 8


Н.І.: ... У ваші права переходить продовження дійства віншування талановитих педагогів і їх талановитих учнів.


Герміона: НЕ хвилюйтеся,  величніша з магів, ми зробимо все в найкращому вигляді.

(Н.І. йде до зали)

Слайд 9 «Джерело»

Гаррі: Отже, мабуть, вже зрозуміло, що ви всі потрапили в чарівну школу Джерело.

Керує школою чарівників найголовніший, наймудріший магістр – (прізвище директора). . Ми називаємо його просто - наш директор.

Герміона: Але наш директор не один, у нього є дуже гарні  помічники, без яких він не може впоратися:  вони допомагають з'єднувати серця закоханих в науки, в дослідження, в досліди і відкриття, в мистецтво, творчість ...  старший магістр відділу магічного правопорядку    (прізвище завуча з навчальної роботи)

 Гаррі: Магістр   прорікань в Джерелі, яка передбачає майбутнє   молодших чарівників  (прізвище та ім’я завуча початкової школи). ..

Герміона: Магістр трансфігурації, декан факультету Магії творчості  (завуч з виховної роботи)

 

Слайд 10 – методкабінет    школи          МУЗИКА № 6

 

Гаррі. Герміоно, сьогодні День нагородження чарівників та магів школи-інтернату «Джерело». Нам потрібно потрапити до Таємної кімнати, щоб знайти список переможців.

 

Герміона. Вона знаходиться на 3-ому поверсі чарівної школи. Це велика таємниця. Але, природно, вся школа про це знає. У ній зберігаються   чарівні книги з оцінками.

Гаррі:   Іноді в таємній кімнаті збираються всі магістри, і за круглим столом винаходять нові закляття: для заціпеніння занадто жвавих учнів та розмороження занадто лінивих ...


 Герміона. Управляє таємною кімнатою старший магістр відділу магічного правопорядку (завуч з навчальної роботи

 

Слайд 11 «актова зала»

 

Гаррі: (з подивом)  Герміоно, ти дивись, а таємна кімната перемістилася сьогодні до актової зали! Вона стала зовсім інша - світла, пронизана чарівними променями знань та творчим натхненням.
 

Герміона:  Тож ми запрошуємо на сцену магістра відділу магічного правопорядку (називають прізвище завуча з навчальної роботи)., яка дуже любить свою справу, дбайливо ставиться до прояву творчості, таланту, інтелектуального сходження на п'єдестал пошани.

 

Слайд 12

Слово завучу (відбувається передача списку  переможців)

 

Гаррі: Ось, (піднімає над головою папірус) нарешті  ми дізнаємося прізвища наших талановитих чарівників і зможемо назвати команду приму.

 

Герміона:  Але ж ми все одно без допомоги наших магістрів не зможемо.

 

Гаррі:  Я приголомшений


Герміона:  Не бійся, Гаррі. Одні ми, звичайно, не впораємося. Нам терміново потрібна допомога магістрів магії, їх чарівна енергія і знання.

 

Слайд 13


Гаррі. Вперед до «Джерела» (вилітають на мітлах) МУЗИКА № 7

 

Слайд 14

 

Номер: Танець «Маленькие звезды» МУЗИКА № 8 

 

Гаррі: Ось і настає мить нагород.  Ми просимо на сцену директора школи Олександра Володимировича для вручення нагород нашим переможцям.

МУЗИКА № 9

 

Слайд 15 Номінація „Кращі мовознавці”.

Герміона: Знати декілька мов  – це… прекрасно!.. Але найпрекраснішою якістю можна назвати інше: володіння рідною мовою на  рівні… літературної й публіцистичної творчості!

Гаррі:  Я здогадуюсь, хто зараз підніметься на сцену. Це ті, хто дотримується  принципу:

Скажи мені – і я забуду.

Покажи мені  – і я запам’ятаю .

Дай мені діяти  самому – і я навчусь.

Герміона. Так, а ось і наші магістри: Магістр Витонченої словесності і магістр Гарнопишуче  перо, які оголосять переможців в номінації «Мовознавці року»


Магістр 1. Я твоя свобода, я твоя зірка. На устах гарячих чиста вода.


Магістр 2. Щоб не трапилося, поклич мене. Я з тобою буду і серед білого дня.


Магістр 1. Я твоя удача.


Магістр 2. Я доля твоя .


Магістр 1. Все, що ти встигнеш в житті - це я.


Магістр 2. Це я.


Магістр 1. Ми вам сяємо  через сірість хмар


Магістр 2. Не втрачайте  із виду наш промінь – він не тягар!    

Магістр 1:                   

    Досягти перемоги –

Значить стати мужнішим,

Витривалішим і найрозумнішим!

У вас ці якості усі вмістились,

Недаремно кращих результатів   ви добились ! А саме :

Магістр 2: (про переможців олімпіад, конкурсів гуманітарного напрямку)

 

Слайд 16

 

( художній номер  вірш. Під час номеру на екрані демонструються фото учнів переможців та учасників. Фото дітей у зірочках)

 

Слайд 17   Номінація «Кращі математики»

На сцену виходить учитель  математики, за ним біжать учні 

Учні. Професорко Інно Леонідівно! Професорко Інно Леонідівно! Ну, будь ласочка.


Учитель. І не вмовляйте! У вас ніколи не вистачає часу, щоб підготуватися до роботи, зате завжди є час, щоб її переписати!


1 учень. Ну, будь ласка, адже ми так любимо ваш предмет - "Математичне ворожіння на кавовій гущі"!


2 учень.  Ну останній раз!


Учитель. Ви вже 10 разів переписуєте цю діагностичну роботу! З вас досить і з мене теж!

 

1 учениця. Ну, як же досить? Як досить? Перший раз я вгадала 1 завдання, другий раз - відповіла на 2 завдання, з четвертої спроби розв’язала  4 завдання! І є до чого прагнути, адже сім завдань - це оцінка три.

 

2 учень. Це ж затягує!

Учитель. Ні, я не піддамся на ваші умовляння. Йдіть готуйтесь до наступного уроку, а в мене є ще  справи.

 

Інна Леонідівна: Любі учні!  Математика — це та велика сфера, та сила, у якій саме життя знаходить свій сенс і своє виправдання. І такий сенс знайшли учні, які перемогли ……….(нагородження переможців у фізичних та математичних конкурсах)

 

 Здобувайте знання! Пірнайте в найпотаємніші глибини і злітайте до небачених висот!

 

Слайд 18

 

(Східний танець. Під час номеру на екрані демонструються фото учнів) МУЗИКА № 10 

Слайд 19.  Номінація «Кращі знавці природничих наук»

Герміона: (гортаючи-переглядаючи папери):  Послухай! Я до всього привчена, але зараз я ... боюся! Ти тільки подивися на цей список !! .. Ураган, землетрус, блискавки в твоєму виконанні - це все дрібниці ... в порівнянні з ЦИМ. Скільки їх! .. Їх! - закоханих у природничі науки ...

Гаррі:  поблажливо посміхаючись: І зауваж, закоханих ВЗАЄМНО! 

Слайд 20

МУЗИКА № 11    Поль Моріа, заставка з передачі «У світі тварин».  Вибігають учні


Учень 1. А де ж наша  профессорка  травології?


Учень 2.  Напевно, працює з магічними травами та варить зілля із мандрагор, ось і затримується.


Учень 3. Ну, що, хлопці? Розслабимося?


Усі. О’кей.

Слайд 21


Починають чаклувати, танець Хіп-хоп. (МУЗИКА № 12)  В кінці танцю з'являється учитель хімії.


Учитель.   Не в моїх принципах застосовувати трансфігурацію  як покарання, але ... Експелярмус.

Слайд 22

 (Відбувається вибух хлопавки, учні зникають, з’являється вчитель географії)

Слайд 23

Гаррі. А ось і   магістр  Економікус-Географікус, Гульнара Кашифівна.  

Гульнара Кашифівна    Лунає хай географам хвала.

                                             Від них у школі користь немала.

                                             Що ж, географія — наука непроста.

                                             Ти маєш знати села і міста,

                                             Рівнини, гори, ріки та моря...

 Учні закладу брали активну участь у шкільному етапі Всеукраїнських олімпіадах з природничих наук. Визначено таких переможців

 

Слайд 24

(Відбувається нагородження учнів, які перемогли у природничих конкурсах)

Герміона: Сама не знаю чому, але мені страшенно сподобалися молоді люди, які тільки що покинули сцену. Так сподобалися, що хочеться і самій трохи ... поворожити. Ти дозволиш? .. Я - по-старому ... (плескаючи в долоні) Раз! Два! Три! Зустрічайте ...... У подарунок і вчителям, і учням - призерам олімпіад з предметів та конкурсів – Осипчук Лілія з піснею «Волшебник-недоучка» МУЗИКА № 13

Слайд 25

(художній номер, пісня «Волшебник-недоучка». Під час номеру на екрані демонструються фото учнів, які були учасниками , але не вибороли призові місця)

МУЗИКА № 14 

Слайд 26   Номінація «Кращі спортсмени»

Гаррі: Шкільні будні чарівників школи Джерела - це не тільки уроки і написання наукових праць, це ще і досягнення в спортивних змаганнях. 


Герміона. А ось і наші магістри: Мадам Трюк – тренер з польотів на мітлі, Місіс Теквандіс - тренер із боротьби зі злом .

(нагородження переможців у спорті та теквондо)

Слайд 27

(Номер теквондо. Під час номеру на екрані демонструються фото учнів, які були учасниками , але не вибороли призові місця)

МУЗИКА № 15

Слайд 28  Номінація «Творча еліта»

Герміона: Для нагородження   переможців та призерів міжнародних, Всеукраїнських, обласних  заходів на сцену запрошується декан факультету Магії творчості  (завуч з виховної роботи) (йде в зал)

(нагородження)

Слайд 29  Спецномінації ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ «100% - в яблучко!»

Слайд 30

(ведучі йдуть до сцени зі словами)
Гаррі:    - Чарівник я чи ні ?! – зараз я начаклую  особливу увагу! 
Герміона:  А я - знаю! Знаю, про що ти! Ти говориш про номінацію, яка заснована для вчителів «100% - в яблучко!» - ось як! І я навіть можу ...
Гаррі:   (перериваючи): ... Можеш. Але - дозволь ці імена оголосити нам - аж надто вони, ці люди, схожі на ... чарівників ... Не на таких, як ми - «чергових», а на справжніх чарівників ... Суди сама! Отже ... (урочисто) Запрошуємо піднятися на сцену: 

МУЗИКА № 16 (називають прізвища вчителів по черзі. Вчителі виходять і стають поряд з тими, хто їх називає)

Герміона і Гаррі: (по черзі)Аплодисменти – чарівникам-учителям!

Гаррі:  (вражено, награно-обурено - до вчителів): Ну, знаєте! .. Я, звичайно, тільки

підчакловую, так би мовити ... тільки вчуся ... Але - така конкуренція творити чудеса може кого хочеш вбити наповал. Ось ... щоб я, як чарівник, остаточно і прямо тут не закомплексував, - поділіться зі мною, розкажіть чесному  народу  в залі, що це таке Ви, шановні вчителі, з нами ... кх ... з ними, з учнями, витворяє, що ми ... кх ... вони - прямо ... гронами перемоги завойовують? Який такий чудовий секрет є у Вашого успіху? .. Простіше кажучи, що робити потрібно, щоб виховати так багато переможців відразу ?!

 (Слово вчителям)

Герміона:  Ну ось, бачиш, Чарівнику? ..   Начебто, ніякого дива чудесного, але ...


Гаррі: ... але чудо - все-таки є: кожен з присутніх зараз на сцені підготував  учасників олімпіад і при цьому - максимально наблизився до того, про що говорить назва номінації, - до майже 100% -ого попадання в ціль!


Герміона: ... З чим ми Вас, дорогі наші вчителі, і вітаємо! Недарма сказано кимось із мудреців: «Звичайний вчитель - розповідає. Хороший - пояснює. Досвідчений учитель - показує на прикладі. Великий - надихає ». Надихайте  ж і надалі своїх учнів!

МУЗИКА № 16

(вчителі займають місця в залі)

Слайд 31 Номінація «Мудра сова» МУЗИКА № 17 

Гаррі: Минув вже перший семестр  навчання в школі  чародійства «Джерело» і, як ми розуміємо, настав час вручити кубок команді-переможниці.

Герміона: Що ж починаємо.  

(на екрані слайди кафедр, під музику «Оскара» голос в запису)

До нагороди в номінації «Мудра сова» представлені:

МУЗИКА № 18

- Об’днання вчителів початкової школи «Селекціонери майбутнього покоління»  (слайд 32 МО)

  Об’днання історико-гуманітарних дисциплін « Володарі і слова, і пера» (слайд 33 МО)

- Об’днання природничо-математичних дисциплін «Повелителі глобусів та цифр» (слайд 34 МО)

-  Об’днання фізичної культури та спорту «Люди-мускули»  (слайд 35 МО)

- Об’днання трудового навчання « Творці прекрасного» (слайд 36 МО)

- Об’днання вихователів «Зірки креативності» (слайд 37 МО)

   Герміона:  Так! Всі номінанти, дійсно, - Розум, гідність, совість нашої чарівної школи, бо кожен з них бажає процвітання в своїй справі!

 

Слайд 38

 

Гаррі: Ну що ж наступає хвилююча мить, кому ж дістанеться нагорода, хто з претендентів найбільш достойний «Мудрої сови»

Герміона: Для оголошення та нагороди переможця ми запрошуємо наймудрішого, найсправедливішого директора   – (прізвище директора).

МУЗИКА № 19

(Директор виходить на сцену з конвертом, лунає мелодія з нагородження «Оскар»)

Директор: Виходячи з того, що підрахунки вірні, я оголошую переможця серед методичних об’єднань  нашої школи. Тож, увага! Кубок Мудрої сови отримують  вчителі методичнго об’єднання історико-гуманітарних дисциплін « Володарі і слова, і пера» (розриває конверт,на екрані слайд 39 з МО переможцем,  відбувається нагородження)

Слайди 40, 41

Гаррі: Всі, хто знаходяться сьогодні в залі обрані. Це наші батьки і вчителі

Герміона: батьки вчать нас дружби і сміливості, сердечної доброти, чистоти помислів.

Гаррі: А кожне слово, вчинок і погляд вчителя знаходять своє відображення в майбутньому кожного з нас.

Герміона: Спасибі Вам за вашу працю, за вашу любов до дітей, за вірність професійному обов'язку, нашій школі чарівництва «Джерело»

Слайд 42

Виходимо разом з Наталією Іванівною

Сапальова Н.Г.  Сьогодні ми віншували талановитих дітей «Джерела», які захищали честь школи на районному, обласному та всеукраїнському рівнях.

  Сьогодні ми віншували педагогів, що неспокоєм душі, горінням серця  запалили бажання знань і таланту своїх учнів.

     Щира подяка адміністрації за  сприяння у всебічному розвиткові творчого та інтелектуального потенціалу наших вихованців, що призвело до перемоги.

   Бажаємо   школярам  подальших успіхів у звершенні олімпійських вершин.

    Пам’ятаймо, що обдарованість скрізь потрібна і завжди знайде місце  під сонцем.

   Шановним  вчителям, наставникам бажаємо золоті зерна дитячої обдарованості ростити і доглядати заради майбутнього України саме сьогодні. 

 

У світі багато залежить від вас.
Хай збудуться мрії, коли прийде час. 

Фінальний вихід під МУЗИКУ №  21

Слайд 45

   представники кожної кафедри пускають гелеву кульку в зал.

 

 

 

 

doc
Додано
1 березня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку