Наш друг - дорожній рух

Про матеріал
Повторити основні правила дорожнього руху, берегти своє здоров'я, кмітливість, мислення
Перегляд файлу

«Наш друг – дорожній рух»

(2, 3 класи)

Вед.1: Доброго дня, друзі! Ми раді бачити вас на нашому заході з правил дорожнього руху.

Вед.2: Ми інспектори з правил дорожнього руху.

Наш девіз: «Жодних аварій не допустити, правила руху з населенням вчити,

Знаки дорожні вивчаєм з дітьми від ДТП захищаємо ми».

Вед.1: А зараз ми запрошуємо вас у світ дорожніх знаків.

(ознайомлення з дорожніми знаками).

Вед.2: Дорога до школи має багато пригод. Як і будь-яка пригода вона має небезпеку, про які варто знати.

  • Готуючись перейти дорогу подивіться по сторонах наліво, направо.
  • Зустрівши тварину, повільно відійдіть назад, не повертаючись спиною, не кричіть та не робіть різких рухів.
  • Не розмовляйте з незнайомими людьми, не показуйте їм дорогу та не беріть солодощі, тощо.
  • Якщо тебе схопили за портфель, скинь його, тікай та клич на допомогу.
  • Повертаючись додому ввечері пам’ятай: ти маєш бути помітним; носіть світлий одяг; попросіть дорослих пришити на одяг чи портфель світло-відбиваючі знаки.
  • Після школи потрібно повертатись додому з друзями чи знайомими дорослими.
  • Йди такими стежками, де ходять люди, щоб уникнути зустрічі з небезпечною людиною, або твариною.

Вед.1: Ці прості правила збережуть ваше життя.

Вед.2: Давайте, перевіримо, як уважно ви слухали правила дорожнього руху. Ми задаватимемо запитання, а вам потрібно дати відповідь «дозволено», або «заборонено».

Гра «Заборонено-дозволено».

Пустувати на дорогі (заборонено)

Стати взірцевим пішоходом! Це… (дозволено)

Як заходиш у автобус, краще уперед пройди, не крутись, не заважай, стій спокійно чи сиди… (дозволено)

Їхать зайцем знають всі – це …. (заборонено)

А бабусі дати місце – це …. (дозволено)

Йти, коли червоне світло …. (заборонено)

На зелене – навіть дітям йти …. (дозволено) 

Знати правила дорожні – це…. (дозволено)

Вед.1: Молодці, вправно впорались з завданням. Дізнались нової інформації, дещо пригадали, а тепер, щоб не сумувати пропоную нам з вами у наступну гру пограти.

Вед.2: Гра має назву «Світлофор». Правила цієї гри прості. Ми будемо показувати колір світлофора, а ви будете відповідно до кольору робити певні дії. На червоний колір ми сидимо на місці, на жовтий колір ми встаємо, а на зелений крокуємо на місці. Правила зрозуміли? Тож, почнемо нашу гру.

Гра «Світлофор».

Ведучі показують кружок, а діти виконують дію:

  • На червоний крок назад, або сидять;
  • На жовтий присідають, або встають;
  • На зелений крокують на місці.

Вед.1: Молодці. Перевірили трішки свою увагу та розім’ялись. А тепер закріпимо ваші знання невеличкою вікториною. Я задаю запитання, а ви даєте відповідь. 

Вікторина.

  • Для кого призначений тротуар? (для пішоходів).
  • Скільки кольорів є у світлофора для пішохода? (2)
  • Де і як потрібно переходити вулицю? (по пішохідному переході, або на світлофорі)
  • Де повинен рухатися транспорт? (по дорозі)
  • Людина, яка їде в транспорті. (Пасажир)
  • Людина, яка йде тротуаром. (Пішохід)
  • Людина, яка керує автомобілем. (Водій)
  • Підрозділ міліції, який відповідає за безпеку руху на дорогах. (ДАІ)
  • Який рух транспорту встановлено в Україні? (Правосторонній).
  • Що таке «зебра»? (Спеціальна дорожня розмітка пішохідного переходу).
  • Для чого потрібен світлофор? (Він регулює рух транспорту і пішоходів).
  • Що означають кольори світлофора?

Вед.2: А чи знаєте ви, що світлофори походять від прапорців, якими користувалися залізничники, щоб керувати рухом поїздів? Було три прапорці: червоний, який забороняв рух, жовтий, що закликав до обережності, і зелений, який дозволяв вільно їхати. Мали три кольори і перші світлофори, котрі з’явилися на початку ХХ століття. Спочатку це були великі дошки, пофарбовані у три кольори. По їхній поверхні з одного кольору на інший переповзала стрілка, вказуючи, який саме колір слід брати до уваги. Її важко було розгледіти здаля, і водії помилялися, не розуміючи, на який колір вона вказує. На сучасних світлофорах вогні спалахують по черзі, так що сплутати їх можна, хіба навмисне.

Вед.1: Ви добре знаєте сигнали світлофора, а чи вмієте ви розгадувати загадки? Зараз перевіримо. Якщо ви знаєте відповідь, то підіймаєте руку.

Загадки.

1. Близько – широка, а з далеку – вузька. (дорога)
2. Маленькі будиночки містом біжать,
Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять.
(Автобус, трамвай)

3. Підморгне зеленим оком – ми йдемо,
Підморгне червоним оком – стоїмо.
(світлофор)

4. Я не їм вівса, ні сіна,
Дайте випити бензину,
Усіх коней обжену,
Кого хоч наздожену.
(Машина)

5. Два брати попереду біжать,
А два позаду наздоганяють.
(Колеса)

6. Двоє ніг у швидкого коня,
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня,
Хоч і добре натомлюю ноги.
(Велосипед)

7. Яка тварина нам допомагає переходити вулицю? (зебра)

8. Все водієві розповість,

Швидкість вірну вкаже.

Біля дороги, як маяк,

Добрий друг - ….. (дорожній знак).

9. Зіткнення легковиків перекрило рух.

І пригадав я в момент, це що за інцидент. (Аварія, ДТП)

Вед.1: Ось і виконані всі завдання.

Вед.2: Ви сьогодні показали, що знаєте правила дорожнього руху, значить, на дорозі вам буде добре і комфортно. Не забувайте та не нехтуйте ними!

Вед.1: До побачення! До нових зустрічей!

docx
Додав(-ла)
Ширай Альона
Додано
18 січня 2022
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку