УКРАЇНЦІ ЗА ВИБОРОМВнесок представників різних народіву процеси розвитку української культури та державотворення. Навчальний проект з історії України. Бутівський навчально-виховний комплекс. Олександрійської районної ради. Кіровоградської областіКришталь і криця української історії
Номер слайду 2
Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки. Концепція національно-патріотичного виховання. Програма з історії України. Державні освітні та виховні стандарти
Номер слайду 3
Етапи реалізації проекту. Мотиваційно-підготовчий. Презентаційний. Оціночно-рефлексивний. Конструктивний
Номер слайду 4
Мета проекту. Ознайомити учнів з представниками різних народів, які зробили вагомий внесок у процеси розвитку української культури та державотворення, спонукати учнів до більш глибокого та усвідомленого вивчення історико-культурної спадщини українського народу в контексті всесвітньої історії;сприяти вихованню в учнів почуття національної гордості, патріотизму, розуміння важливості взаємозв’язку української культури з культурами національних меншин як однієї з важливих умов розбудови української державності ;розвивати навички дослідницької роботи, формувати інформаційну, комунікативну, громадянську компетентності, удосконалювати елементи самостійної роботи над проектом в поєднанні з методами групової діяльності, виробляти в учнів навички публічного виступу.
Номер слайду 5
Проблемне питання проекту. Змістові питання проекту Чи можна вважати представників інших народів невід’ємною частиною історії України? Наскільки якісний кришталь і надміцна криця?Назвіть відомих вам представників інших народів, які вірою і правдою служили українському народу. Який вклад в розвиток української культури та в процес розбудови Української держави вони зробили? Вклад кого з представників інших народів в процеси розвитку української культури та розбудови української державності ви відзначили б найбільше?
Номер слайду 6
Група учнів працює над дослідженням матеріалів про 1.Івана Федоровича2. Петра Могили3. Филона Джелалія4. Пилипа Орлика Група учнів працює над дослідженням матеріалів про1. Сергія Параджанова2. Анатолія Короткова Група учнів працює над дослідженням матеріалів про1. Агатангела Кримського2. Квітки Цісик Групи учасників проекту
Номер слайду 7
Вони жили і творили для України Агатангел Кримський. Микола Хвильовий. Дмитро Донцов. Квітка Цісик. Анатолій КоротковІван Федорович. Петро Могила. Филон Джалалій. Пилип Орлик. Володимир Антонович
Номер слайду 8
Іван Федорович1574, Львів«Апостол» та «Буквар»
Номер слайду 9
Петро Могила. Молдовський боярин, український політичний, церковний і освітній діяч Речі Посполитої, архімандрит Києво-Печерського монастиря з 1627 року, Митрополит Київський, Галицький і всієї Русі з 1632 року. Народження: 21 грудня 1596 р. Сучава, Румунія. Смерть: 22 грудня 1646 р., Київ
Номер слайду 10
Филон Джелалій. Джалалій Филон Прокопович — український військовий діяч кримськототарського походження, полковник прилуцький, черкаський, кропивнянський, дипломат, один із видатних полководців Визвольної війни сподвижник Б. Хмельницького. Помер: 11 червня 1658 р.
Номер слайду 11
Пилип Орлик. О́рлик Пили́п Степа́нович — український політичний, державний і військовий діяч, Гетьман Війська Запорозького у вигнанні, поет, публіцист. Представник шляхетського роду Орликів. Народження: 21 жовтня 1672 р., Косута, Білорусь. Смерть: 26 травня 1742 р., Молдовське князівство
Номер слайду 12
Агатангел Кримський 1871 — 1942 - український історик, письменник і перекладач кримськотатарського походження, один з організаторів Академії Наук України (1918). Літературний псевдонім А. Хванько
Номер слайду 13
Квітка Цісик
Номер слайду 14
Сергій Параджанов Вірменський і український кінорежисер, народний артист УРСР, лауреат Державної премії України ім. Т. Шевченка. Народження: 9 січня 1924 р., Тбілісі, Грузія. Смерть: 20 липня 1990 р., Єреван, Вірменія Саркіс Говселі Параджанян«Тіні забутих предків»
Номер слайду 15
Анатолій Коротков. Коротков Анатолій Єгорович — український хореограф, педагог та громадський діяч, народний артист України, професор, завідувач кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Винниченка. Народження: 20 січня 1944 р. Орловська область, Росія. Росіянин за місцем народження, українець за покликом серця
Номер слайду 16
Оціночно-рефлексивний етап роботи над проектом. Учні аналізують свою роботу в ході конструктивного етапу реалізації проекту, обмінюються матеріалом, оцінюють роботу один одного, дають самооцінку. Вчитель на цьому етапі контролює процес, консультує учнів, коригує матеріал, допомагає учням розібратись з одержаним матеріалом, нагадує їм критерії оцінювання проекту.
Номер слайду 17
1. Що нового ви дізналися, працюючи над проектом?2. Які нові вміння і навички ви здобули в процесі роботи?3. Що особисто для вас дала робота в єдиній команді?4. Що вам вдалося найкраще в ході роботи над проектом?5. Чи були в вашій роботі недоліки? Як їх усунути? 6. Чи відчували ви в ході роботи командний дух? В чому це проявилось? Експрес-опитування учнів по результатах проекту
Номер слайду 18
Презентаційний етап Вчитель УчніСпонукає учнів до активного обговорення проекту там сам бере в цьому участь. Аналізує діяльність кожного учня, їх вклад в спільну справу виключно з позитивної сторони, оцінює учнів. Захищають пророблену роботу, аргументують свою точку зору, відповідають на запитання вчителя та своїх товаришів. Вчитель, враховуючи вміння, навички, здібності учнів ділить їх на три групи і пропонує попрацювати над такими формами презентації навчального проекту. Створення брошури. Створення презентації в програмі CALAMEOЗробити публікацію своїх напрацювань в блозіСтворення портретної презентації в програмі get. Loupe