МЕТА УРОКУ:
Навчальна: познайомити учнів з соцмережею, як інтернет-ресурс для спільної роботи.
Розглянути веб-технологій для створення персонального навчального середовища.
Навчити застосовувати отримані знання в житті.
МЕТА УРОКУ:
Розвивальна: сприяти розвитку вміння використовувати здобуті знання на практиці, вміння порівнювати, узагальнювати та виділяти головне, розвивати навички використання продукту Google; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
МЕТА УРОКУ:
Виховна: сприяти формуванню бажання здобувати нові знання, виховувати інформаційно-цифрову компетентність та культуру, формувати зацікавленість до предмету, спонукати до саморозвитку.
Форма проведення нестандартного уроку: instagram-урок Тип уроку: комбінований. Місце проведення: в соц.мережі Наочність: відео, схеми, плакат.
|
Структура нестандартного уроку:
І. Організаційний етап II. Мотивація III. Вивчення нового матеріалу IV. Перевірка рівня засвоєних знань V. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього завдання
|
На даному етапi нестандартного уроку Вчитель
знайомить учнiв з формою проведення
уроку та пропонує взяти свої телефони та увійти в Instagram.
На даному етапi нестандартного уроку Вчитель
Показує інтерфейс сторінки та долучає дітей до перегляду першого відео, де відбувається мотивація уроку та актуалізація опорних знань.
На даному етапi нестандартного уроку Вчитель
Пропонує перейти до наступних відео де розповідажться новий матеріал та опитується вже відомий.
На даному етапi нестандартного уроку Вчитель у відео опитує дітей та починає підводити підсумки.
V. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього
завдання
На даному етапi нестандартного уроку Вчитель
пiдбиває пiдсумки instagram-уроку. Перевiрка
відповідей у коментарях. Учитель пропонує закрiпити свої
знання за допомогою створення документу та надання, який створюють за допомогою сервiсу Google.
Весь урок супроводжється відео- та фото- матеріалами, які
знаходяться в соц. мережі Instagram.
Дякую за увагу!