Виховний захід "Нумо, нумо, козачата!"
Мета: формування громадянської компетентності учнів через систему патріотичного виховання.
Дата: 04.12.2020р.
Час:12:30 – 13:15.
Місце проведення: спортзал школи
Учасники:команди по 5 хлопців від 4-А, Б, В класів.
Ведуча:Пакета О.О.
Асистенти:учні 9-а та 9-б класів
Члени журі:
1. Пересипкіна Т. С.
2. Гур'єва О. М.
3. Член шкільного парламенту
Художня самодіяльність:
1.Танець групи підтримки дівчат 4-х кл.
2.
3. Виконання пісні "Марш нової української армії "
Обладнання:звукова апаратура,мікрофони.ноутбук,лавки,стільці,
канат,цифри від 1 до 5(3 комплекти),3 футбольні м’ячі.
Хід проведення
В залі лунає музика,гості та учасники займають свої місця.
Звучать фанфари.
Ведуча. Доброго дня, шановні учасники свята. Раді вітати вас в цьому залі на конкурсі"Нумо, нумо, козачата!" , присвяченому Дню Укрїнської армії.
Дівчата:
1. Ми бажаємо вам , хлопці ,
Друзі наші щирі ,
Гарно всім навчатись
І жити у мирі !
2. Щоб зростали і мужніли
Ви кожну годину ,
Щоб батьки пишались вами
У будь – яку днину !
3. Отож, разом всі вітаємо ,
Щастя , перемог бажаємо.
Нехай радість з вами поруч
Йде праворуч і ліворуч.
4. Хай завжди здійснюються мрії ,
Ще - будьте мужні і щасливі ,
Вершин блискучих досягагайте,
Та нам в усьому помагайте!
Ведуча. Для привітання слово надається викладачу предмета «Захист Вітчизни» Денисенко В.В.
(Виступ )
Пісня у виконанні 4-А класу (« Кордон»)
В.А зараз переходимо до змагань. Та які ж змагання без журі?Із задоволенням представляю сьогоднішніх арбітрів:
1. Пересипкіна Т. С.
2. Гур'єва О. М.
3. Член шкільного парламенту
В.Перший конкурс – «Візитка».Учасники представляють назву команди, емблему, девіз, а також виконання похідної пісні, стройове крокування, вміння виконувати повороти. (На сцену по черзі запрошуються команди,виступають).
Максимальний бал-5.
В.Та якому ж козаку не сподобається,коли вдома його чекатиме та підтримуватиме дівчина. До вашої уваги – виступ групи підтримки.
( Номер «Група підтримки»)
В.Другий конкурс – "Богатирі". Перетягування на канатах.Команди попарно змагаються між собою. Перемагає та команда, яка отримала більше перемог.
Максимальний бал-5.
(Проводиться конкурс, підводяться підсумки)
В.Третій "Загадкова вікторина". Кожній команді по черзі загадується загадка.
Максимальний бал - 2. (Проведення конкурсу)
В. Козак повинен бути не тільки сильним та влучним,а ще й вміти швидко приймати правильне рішення. Тому наступний конкурс – «Математик».У кожної команди цифри від 1до5 (у кожного-по цифрі).Я називаю арифметичну дію,а учасники з цифрами відповіді виходять вперед. Наприклад,22+12=34.Учасники з цифрами 3 і 4 виходять вперед.
Правильна відповідь - один бал.
(Проводиться конкурс).
17+14=31 135-90=45
45:9=5 3 х 8 = 24
15 х 9 = 135 1200 : 600=2
12350-5=12345 12000+345=12345
В.Дякуємо командам за демонстрацію математичних здібностей.
А зараз у "Конкурсі вболівальників "запрошуємо дівчат перевірити себе на швидкісне обчислення.
135+7= 142 75-30=45 12 000-11 968=32
36:12=3 25:5=5 28:7=4
Ми послухаємо пісню……………………………………………..
В. Останній конкурс – «Спритні». Завдання – швидко і правильно одягти спортивну форму. Максимальний бал – 5.За кожну помилку знімається 0,5 бала.(Проводиться конкурс).
В.А поки журі підводить підсумки,ми перевіримо,чиї вболівальники принесуть додаткові бали своїй команді. Від кожного класу запрошується по 2 представника (хлопець і дівчина).
Завданням буде якомога більше разів набити м’яч.(Хлопці набивають футбольним м’яч ногою,а дівчата баскетбольним-рукою)
Вболівальник якої команди виграє,тій команді буде нараховано бонусний бал(1). Рахувати допомагатиме зал.
(Конкурс вболівальників).
В.Слово для підведення підсумків надається журі.
В.Ось і підійшла до завершення конкурсна програма «Нумо, нумо, козачата!».
Залишилося підвести остаточні підсумки конкурсу та нагородити переможця. А поки журі над цим працюватиме,ми з вами розважимося.
До вашої уваги виконання пісні у виконанні зору 3-4 класів.
В. Слово - журі.
(Оголошуються результати змагань. Проводиться нагородження команд.)