Онлайн-іструменти під час змішаного та дистанційного навчання на уроках англійської мови

Про матеріал
У статті ,,Онлайн-іструменти під час змішаного та дистанційного навчання на уроках англійської мови" йдеться про різноманітні онлайн-інструменти. які можно використовувати на уроках англійської мови під час змішанного обо дистанційного навчання.
Перегляд файлу

           Онлайн-іструменти під час змішаного та дистанційного навчання на уроках англійської мови             

   Умови сьогодення вимагають від вчителя постійного підвищення кваліфікації, наполегливої праці, креативності та легкої адаптації до нових умов.

Очна форма навчання забезпечує цікавий освітній процес, що включає потреби учнів в активному спілкуванні, роботі у групах  та окремо у колективі, активних іграх на уроках та перервах в приміщенні школи. Тим самим дає очікуваний результат у навчанні  та забезпечує виконання освітньої програми.

На жаль, сьогодення внесло свої корективи. В період пандемії корона - вірусу ми змушені шукати нові форми та методи роботи. Враховуючи складні епідумови в освітньому середовищі та в країні в цілому, щоб одержати позитивні результати, виключити прогалини у навчанні, враховуючи умови карантину для вивчення предмету застосовую змішане та дистанційне навчання.

Модель змішаного навчання включає періодичне чергування очного та дистанційного навчання. Під час проведення уроків враховую вікові категорії, відповідно корегую час проведення дистанційних уроків, згідно вимог МОЗ та МОН, застосовую різні методи щодо навчання та виховання успішної, креативної та конкурентоспроможної особистості. В процесі навчання мотивую до вивчення предмету, вчу як не розгубитися в потужному інформаційному просторі, вміти вибирати головне та другорядне з вивчених тем, розвиваючи відповідні вміння та навички з предмету, передбачені навчальною програмою.

Дистанційне навчання впроваджую під час змішаного навчання та в період локдауну. Для цього використовую декілька освітніх платформ: Zoom, Google Classroom. На онлайн - уроках використовую відео уроки з YouTube, власні відео, інтерактивні презентації, вправи, електронні підручники та інформаційні ресурси.

Під час дистанційного навчання використовую інтерактивні презентації для того, щоб доступно викласти новий матеріал та практичні завдання для його засвоєння. Презентації містять інтерактивні вправи, ігри (Spinner Game, Memory Game, What`s hiding?, Domino Game, Spelling Game, Matching Game etc), вікторини та різноманітні завдання.

Під час вивчення теми «Частини тіла» у 3 класі використовувала інтерактивну презентацію з flashcards та різноманітними завданнями. Наприклад Guessing Game, де учні повинні вгадати певну частину тіла та показати її. Розглядали також частини тіла тварин та їх особливості. За допомогою інтерактивних методів учні навчилися показувати всі частини тіла та описувати людей.

https://drive.google.com/file/d/1Yejl2x0BHbOYoOSTB9deIk_ezAYcU9j9/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/file/d/1gUVEWWX8ttdORgiTkhURAUvMwirIEV0j/view?usp=sharing

Крім цього, використовую та створюю власні live worksheets. Це інтерактивні аркуші із завданнями, які дають змогу учневі перевірити свої знання та оцінити правильність відповідей. Деякі завдання допомагають удосконалити навички слухання, оскільки містять аудіо матеріали.

https://wordwall.net

https://www.liveworksheets.com 

https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets

Також під час дистанційного навчання використовую ігрові платформи для створення онлайн - ігор такі як Quizlet та Baamboozle. Учні можуть грати у командах, отримувати бали за кожну правильну відповідь, виконуючи безліч цікавих завдань.

https://www.baamboozle.com/game/333428

Платформа Quizlet дає змогу створити різноманітні flashcards та вправи для засвоєння нових слів (writing, spelling, matching etc). Її зручно використовувати для онлайн занять, оскільки учні зможуть почути та візуально запам’ятати  нові слова та практикувати їх використання.

https://quizlet.com/latest

 

У початкових класах використовую платформу Spelling Training за допомогою якої учні  зможуть з легкістю вивчити та запам’ятати нові слова. Тут подані різноманітні озвучені ігри (Spelling Sharks, Amazing Roller Coaster, Dragon Adventure, Smiley-man, Jungle Speller, a Journey to the Everest etc), вікторини та тести.

https://www.spellingtraining.com

Використовую платформу для онлайн ігор “Educandy” для учнів початкових класів. Тут можна створити онлайн ігри такі як Noughts and Crosses, Crosswords, Match-up, Memory, Multiple Choice та інші. Дані ігри можна використати під час дистанційного уроку на певну тему.

https://www.educandy.com/site/index.php

Рекомендую використовувати для створення дистанційних уроків Інтернет сайт “Book creator”. Це дає змогу створити план-конспект уроку з аудіо матеріалами, скріншотами, відео презентаціями та посиланнями на онлайн – ігри та інтерактивні вправи. Тобто тут є зібрані усі завдання та види діяльності під час уроку.

https://bookcreator.com

Стикаюся і з проблемами дистанційної освіти, так як недостатнє технічне забезпечення школярів та вчителів знижує якість навчання. Існує ще проблема щодо Інтернет неграмотності учнів та батьків, яким важко, за певних умов, опанувати нові технології. Крім цього можна виділити такі проблеми як чимало відволікаючих моментів, несприйняття таких завдань серйозно, короткий проміжок уваги учнів, проблеми з підключенням та Інтернет – зв’язком.

Щоб досягти позитивних результатів у навчанні важливо забезпечити ефективну взаємодію учнів, батьків та вчителів, враховуючи освітні потреби  кожного в умовах карантину.

 Модель змішаного та дистанційного навчання забезпечує нові форми роботи, змінює атмосферу та уроці та його перебіг, вносить певну «родзинку», що допомагає покращити віддачу учнів, досягти певних результатів у процесі вивчення предмету та забезпечує виконання освітньої програми.

 

 

Список літератури

  1. Андрющенко, Н. Дистанційне навчання: експерименти, напрацювання, перспективи / Н. Андрющенко // Освіта. – 2014. – № 10. – С. 8.
  2. Євтушенко, Н. І. Дистанційне навчання в школі / Н. І. Євтушенко // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 4. – С. 2-7.
  3. Князева, Л. Алгоритм створення презентацій для дистанційного навчання : методичні рекомендації / Л. Князева // Методист. – 2014. – № 2. – С. 76-79.
  4. Лапшина, І. Дистанційне навчання: підходи, етапи, особливості : методичні рекомендації / І.Лапшина // Методист. – 2013. – № 12. – С. 59-75.
  5. Пасічник, О. Дистанційна форма уроку / О. Пасічник // Комп’ютер у шк. та сім’ї. – 2009. – № 3. – С. 17-20.
  6. Пшенична, К. Дистанційна освіта в середній школі / К. Пшенична // Школа. – 2012. – № 11. – С. 66-67.
  7. Форми дистанційних занять за А. В. Хуторським // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2009. – № 4. – С. 99.
  8. Якухно, І. У чому переваги дистанційної освіти : [підвищення кваліфікації педагогічних кадрів] / І. Якухно // Управління освітою. - 2013. - Лютий (№ 4). - С. 4-6.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Риженко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Gorozhankin Illia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
8948
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку