ІV. Організація виховної діяльності
Робота з учнями на ВЕРЕСЕНЬ. Місячник дорожнього руху. НУШ - ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ. |
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
Тиждень знань і знайомств (01.09 – 02.09) |
||||||||
01.09 - День Знань. Свято першого дзвоника
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Ціннісне ставлення до себе.
|
Перший урок. Квест «Ми українці: честь і слава незламним!»
Робота в класі. Оформлення класного куточка. |
Учнівські збори класу, формування активу класу, розподіл доручень. Перевірка наявності підручників, навчального приладдя учнів. Організація чергування учнів по класу. |
Первинний інструктаж з БЖД (вступний).
Санітарно – гігієнічні норми у зв’язку з епідемією COVID- 19.
Бесіда «Безпека руху. Умій правильно обирати дорогу!»
Відеопідказки «Мінна безпека».
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у класі, індивідуальні бесіди з метою вивчення нових інтересів учнів. Виявлення дітей групи ризику. Відвідування сімей учнів. |
Консультації батьків дітей в онлайн - режимі, поновлення списків соціального статусу сімей. Консультації батьків. Батьківські збори на тему: «Ваші діти – четвертокласники» Вибір батьківського комітету. Ознайомлення з навчальною програмою.
|
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень здоров’я та спорту (05.09 – 09.09) |
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
«Мій улюблений вид спорту» (1 – 7 класи) виставка малюнків |
Ціннісне ставлення до людей.
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до людей.
|
Година спілкування. Дискусія «Чому важливо дотримуватися режиму дня?»
Бесіда «Здоров’я перш за все. Шкідливі та корисні звички». |
Збір даних про дітей пільгових категорій.
Складання соціального паспорту класу.
Перевірка щоденників учнів. |
Бесіда «Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, надземний, підземний переходи» Бесіда «Правила безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, в громадських містях» |
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень. Контроль за роботою чергових. Перевірка стану щоденників, підручників. |
Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. Складання розгорнутих списків сімей |
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень пам'яті (12.09 – 16.09)
|
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
«Пам’ятник» (упорядкування могили загиблих воїнів) до Дня пам’яті жертв фашизму – 12.09.
Виставка дитячих робіт «Осінні фантазії»
|
Ціннісне ставлення до людей.
Ціннісне ставлення до людей.
Ціннісне ставлення до Мистецтва. |
Година спілкування. Бесіда «Сім’я – мій оберіг»
Виготовлення овочевих прикрас
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання адаптації учнів до нових умов навчання. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями.
|
Бесіда «Оборежно COVID-19!» Бесіда «Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки». Бесіда «Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні» |
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями. Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Підготовка консультацій для батьків, діти яких не встигають у навчанні
|
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень правил безпеки руху (19.09 – 23.09) |
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
«Увага, діти на дорозі «Твій друг – безпечний рух» малюнки.
Флешмоб «День миру» (21.09)
23.09 – день осіннього рівнодення.
«День бібліотек» (30.09) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Сприяння творчому розвитку особистості.
Ціннісне ставлення до сім’ї. |
Година спілкування. Усний журнал «Без книги немає людства» (до дня бібліотек)
Бесіда «Мир у всьому світі».
Інформаційна хвилинка «Будь толерантним» |
Аналіз участі дітей у позаурочній діяльності. Відпочинок вихідного дня |
Бесіда «Безпека твого здоров’я».
Бесіда «Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку»
Урок мінної безпеки |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Діагностико – колекційна робота з учнями, які мають прояви девіантної поведінки |
Підготувати акти обстеження житлово-побутових умов сімей. |
||
Відмітка про виконання
|
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень духовності (26.09-30.09)
|
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
Онлайн – челендж дитячих малюнків «Сторінками Святої книги» Виховний загальньноліцейний захід. Фотоконкурс «Святині моєї місцевості» 28.09 -Всесвітній день бібліотек |
Ціннісне ставлення до людей.
Ціннісне ставлення до сім’ї. |
Година спілкування. Скарбниця добрих справ «Допомагай слабким, маленьким, хворим» |
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Аналіз навчання класу за вересень.
|
Бесіда «Типи перехресть (регульовані, нерегульовані). Правила переходу дороги на перехрестях» |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки
|
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. |
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Робота з учнями на ЖОВТЕНЬ. Місячник педагогічної майстерності класних керівників. Місячник національно – патріотичного виховання. НУШ - МАШИНА ЧАСУ. |
||||||||
Тиждень національного виховання (03.10 – 07.10)
|
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності
|
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
01.10 -День людей похилого віку.
30.09 -Міжнародний день працівників освіти. День Учителя в Україні (02.10) (привітання)
04.10 -Всесвітній день захисту тварин.
05.10 – Всесвітній день вчителя |
Ціннісне ставлення до людей. |
Година спілкування. Асоціативний кущ «Якими я хочу бачити людей у майбутньому?» (до дня людей похилого віку). Виготовлення вітальних листівок до Дня людей похилого віку, допомога одиноким пристарілим. Акція «Поспішай робити добро». Бесіда «Рука допомоги» |
Підготовка та участь учнів класу в концерті для вчителів школи.
Перевірка щоденників учнів.
Круглий стіл «Обери лідера».
|
Бесіда «Правила переходу вулиці після висадки з транспорту».
Аналіз захворюваності учнів у вересні. Консультація лікаря щодо запобігання захворювань.
Інструктаж «Що треба робити при знаходженні вибухонебезпечного предмету».
Бесіда «Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами» |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у вересні. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків в онлайн – режимі.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. |
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень козацької слави (10.10 – 13.10)
|
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
10.10 – День художника України.
11.10 – міжнародний день дівчаток.
14.10 - День українського козацтва
|
Ціннісне ставлення до суспільста і держави. |
Година спілкування. Вікторина «Українське козацтво». Скринька думок «Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?» (до Дня українського козацтва). |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Бесіда «Загальні відомості про природний та зріджений газ». Бесіда «Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу». Бесіда «Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь». |
Індивідуальні бесіди з учнями, корекція висловлювань.
Перевірка стану збереження підручників.
|
Взяти участь у просвітницькому батьківському діалозі «Є проблема». Анкетування батьків
|
||
Відмітка про виконання
|
|
|
|
|
|
|
||
Тиждень безпеки життєдіяльності (17.10 – 21.10)
|
||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||
16.10 - Всесвітній день хлібу; Всесвітній день захисту тварин. Конкурс малюнків «Щаслива лапа»
21.10 – Всесвітній день яблук. |
Ціннісне ставлення до природи.
Спиряння творчому розвитку особистості. |
Година спілкування. Година милування в природі. Які зміни відбулися в живій і неживій природі?
Бесіда «Конфлікт – частина твого життя»
Бесіда «Шкідливі звички - згуба» |
Аналіз навчання класу за вересень-жовтень.
Конкурс кращих учнівських щоденників «Вражень» та зошитів.
|
Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на осінніх канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при обмороженні - небезпека води. Велосипедист! Обережно на дорозі! |
Рейд – перевірка стану підручників. Складання та погодження плану роботи класу на листопад-грудень. Інструктаж з ТБ і ПДР під час канікул. Заповнення журналу з ТБ. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул.
Батьківські збори (онлайн-режим) «Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень» |
||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||
Робота з класом на осінніх канікулах
№ з/п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
|||||||||
1. |
24.10. |
09.00 |
Етична бесіда «Книжкова лікарня». Виготовлення закладок до книг (до Міжнародного дня шкільних бібліотек – 24.10) |
|||||||||
2. |
25.10 |
10.00 |
Що? Де? Коли? (Вікторина для знавців природи) |
|||||||||
3. |
26.10 |
10.00 |
Індивідуальна робота з учнями |
|||||||||
4. |
27.10 |
10.00 |
Підготовка до Дня писемності і мови |
|||||||||
5. |
28.10 |
10.00 |
Урок творчості |
|||||||||
Робота з учнями на ЛИСТОПАД. Місячник правоосвітньої роботи та превентивного виховання. НУШ - ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ. |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
Тиждень праці і майбутньої професії (31.10 – 04.11)
|
||||||||||||
«Золоті ручки» Виставка-конкурс.
Виготовлення плакатів «Моя улюблена професія»
05.11- Всесвітній день чоловіків |
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до людей.
|
Година спілкування. Крісло автора. Чому в нас часом болять зуби?
Акція милосердя «Чужого горя не буває». |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів.
Анкетування учнів «Ти і твої батьки»
Тренінг «Вчимося спілкуватися» |
Бесіда «Бережи своє здоров’я»
Бесіда «Що таке шкідливі звички і як вини виникають»
Бесіда «Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів» |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень культури (07.11 – 11.11) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
09.11 - День української писемності та мови
13.11 – Всесвітній день доброти |
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
|
Година спілкування. Конкурс читців «Про мову».
|
Підготовка та участь учнів класу у фестивалі присвяченому Дню української писемності «Мова у нас єдина».
Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань. Перевірка щоденників учнів. |
Бесіда «Якщо ви розбили термометр…» Бесіда «Дорожні знаки», «Профілактика ДТП в осінній період» Бесіда «Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини» |
Індивідуальні бесіди, поради. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням классу.
Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою. |
Консультації батьків. Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. Консультації для батьків на тему «Ознаки булінгу та як йому запобігти» |
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень порядку (14.11 – 18.11) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
16.11. -Міжнародний день толерантності. Акція «Квітка толерантності»
18.11- День народження Діда Мороза |
Ціннісне ставлення людей
Ціннісне ставлення до супільства і держави.
|
Година спілкування. Вікторина «Чи знаєш ти закон?» Бесіда «Правила поведінки у громадських місця?» Інформаційна хвилинка |
Бесіда з учнями «Я маю права та обов’язки».
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я». Бесіда «Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарняної допомоги потерпілому» |
Дослідження «Завтрашній характер у сьогоднішньому вчинку». |
Консультації для батьків «Як розвивати увагу дитини?» |
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень захисту дітей від жорстокості та насильства (21.11 – 25.11) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
21.11 – День Гідності та свободи.
26. 11- День пам’яті Жертв Голодомору та політичних репресій. Акція «Запали свічку пам’яті» |
Ціннісне ставлення до людей. Ціннісне ставлення до сім’ї. Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до себе. |
Година спілкування. Бесіда. Зміцнюй свій імунітет. Імунітет (Корисні підказки). Інформаційна хвилина. «Запали свічку пам’яті» (до 26.11) |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів
|
Бесіда «Переохолодження організму і його наслідки». Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Відверта розмова «Сам удома» (Корисні підказки) Бесіда «Збереження тепла в приміщеннях»
|
Рейд – перевірка стану підручників. Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. |
Підготовка до батьківських зборів «Виховуємо разом»: - підготовка батьків до виступу з досвіду сімейного виховання, - добір правил, пам’яток. |
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Робота з учнями на ГРУДЕНЬ. Місячник правових знань. НУШ - ФАКТИ І ТАЄМНИЦІ.
|
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
Тиждень виховання майбутнього захисника Вітчизни (28.11 – 02.12)
|
||||||||||||
«Острів СНІД» (до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом) Виготовлення плакатів. 01.12 – Всесвітній день боротьби зі СНІДом.
03.12 – Міжнародний день людей з інвалідністю. |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
|
Година спілкування. Урок мужності «Ти вірою, правдою служи, щоб ми спокійно спати могли» (до Дня Збройних сил України) – 06.12
|
Контроль за наявністю спортивної форми на уроках фізичної культури.
|
Бесіда «Дорожня розмітка», Профілактика ДТП в зимовий період. Бесіда «Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Пожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами» |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості вико-нання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків.
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. Індивідуальні бесіди з батьками |
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень знавців державотворення (05.12 – 09.12) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
«Птахи, які у нас зимують» Годівничка.
06.12 – День Збройних Сил України. |
Формування ціннісного ставлення до суспільства та держави |
Година спілкування. Вікторина «Україна – моя Батьківщина».
Бесіда «Ми різні. Дівчатка та хлопчики» |
Бесіда – нагадування «Нагодуй птахів узимку»
Підготовка до проведення Новорічних свят
|
Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок». Бесіда «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо» |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди. Перевірка стану підручників.
|
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень народознавства (12.12 – 16.12) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
Ярмарок св. Миколая та Санта Клауса. Конкурси «Новорічна стіннівка»
|
Ціннісне ставлення до родини. Спирияння творчому розвитку особистості.
Ціннісне ставлення до родини. Спирияння творчому розвитку особистості. |
Бесіда «Як ви святкуєте це свято у родині». Бесіда «Моя мрія». Круглий стіл «Сімейні цінності». Година спілкування. Уявна подорож «Святий Миколай! Подарунки роздавай!» |
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. Бесіда «Даруйте людям радість» Заохочення учнів, які мають низький рівень досягнень, за певні результати у навчальній діяльності. |
Бесіда «Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини». Бесіда «Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку», «Запобігання переохолодженню» |
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями режиму дня та успішного закінчення І семестру. Рейд активу класу з перевірки стану підручників. Виставлення «оцінок» в «Екран збереження» |
Вікові та психологічні особливості учнів 4 класу.
|
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Тиждень культури та відпочинку (19.12 – 23.12) |
||||||||||||
Загальні виховні заходи |
Формування ціннісних ставлень |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж із безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||||
19.12 – День Святого Миколая. Новорічна постановка «Норічні дива» |
Спирияння творчому розвитку особистості.
|
Конкурс новорічних листівок, газет.
Виховний захід «Дід Мороз у гостях».
Підсумкова година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, невдачі, поставити завдання на ІІ семестр |
Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках. Аналіз роботи за І семестр. Підготовка до роботи класу у ІІ семестрі. |
Бесіда «Пожежонебезпечні об’єкти. Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди; небезпека використання відкритого вогню (свічки, бенгальські вогні тощо). Користування печами, камінами» Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки». Бесіда «Як поводити себе на канікулах». |
Індивідуальні бесіди – заохочення учнів за підсумками І семестру. Робота класу з підготовки до Новорічних свят: 1.прикрашання ялинки 2. підготовка сувенірів 3. організація поздоровлення всіх працівників ліцею |
Батьківські збори: ‒ підведення підсумків навчальних досягнень учнів за І семестр; ‒ поради щодо організації зимових канікул дітей. Письмове повідомлення батькам про заходи безпеки під час свят. |
||||||
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
||||||
Робота з класом на зимових канікулах
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
26.12-09.01 |
10.00
|
Виготовлення святкових листівок. |
Виготовлення новорічних прикрас. |
||
Розучування щедрівок та колядок. |
||
Відеопривітання зі святами (збір і оформлення відео- та фотоматеріалів). |
||
Різдвяні зустрічі. Створення Lepbook «Зима». |
||
Кінотеатр в класі «Один вдома». |
||
Засідання активу класу «Плануємо роботу на ІІ семестр». |
||
Консультація батьків в онлайн – режимі. |
||
Віртуальні екскурсії (на вибір) |
||
Катання на санчатах. |
||
Індивідуальні консультації (за потреби) |