РОБОТОТЕХНІКА – це прикладна наука, в якій вивчається проектування, розробка, конструювання, експлуатація та використання роботів
Номер слайду 2
Мета програми:створення умов для вивчення основ алгоритмізації та програмування з використанням наборів Lego та Lego Mindstorms EV3,розвитку науково-технічного та творчого потенціалу особистості дитини шляхом організації її діяльності в процесі інтеграції початкового інженерно-технічного конструювання та основ робототехніки, організації дозвілля учнів у позаурочний час: навчання з захопленням.
Номер слайду 3
сприяти формуванню у вихованців початкових знань з; умінь проектування моделей роботів та їх збирання, побудови та програмної реалізації алгоритмів; навичок роботи в середовищі операційної системи та графічної мови програмування;розвивати образне, технічне мислення і вміння, вміння вибудовувати гіпотезу і порівняти її з отриманим результатом у майбутньому;розвивати вміння працювати за інструкціями з конструювання моделей;розвивати вміння творчо підходити до вирішення завдання та застосовувати знання з різних шкільних предметів;розвивати вміння викладати думки в чіткій логічній послідовності, відстоювати свою точку зору, аналізувати ситуацію і самостійно знаходити відповіді на питання шляхом логічних міркувань.
Номер слайду 4
Основні завдання програми:знанняпрограмуванняфізикаматематикаінформатикаоснови інженеріївміннятехнічне мисленнялогічне мисленняпрацювати за інструкціямитворчо підходити до вирішення завдання
Номер слайду 5
Графікпроведених заходів щодо реалізації проєкту. Курс РОБОТОТЕХНІКА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва. Дата1 Вступ. Знайомство з робототехнікою Mindstorms.10.09.20192Історія робототехніки. Робототехніка Mindstorms. 17.09.20193 Знайомство з конструктором.24.09.20194 Середовище програмування Lab. VIEW.01.10.20195 Середовище програмування Mindstorms EV3-G.08.10.20196 Програмування рухів робота.15.10.20197 Програмування рухів робота.22.10.20198 Узагальнення та систематизація знань та вмінь з теми «Робототехніка»05.11.2019
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Створені проєкти: Зупинка перед стіною. Зупинка на заданій відстані перед стіною. Побудова програми руху по чорній лінії. Початок руху та зміна його напрямку при наштовхуванні на перешкоду. Зупинка робота перед будь-якою перешкодою.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Це весело. Це ефективний спосіб представити програмування учням. Це забезпечить корисні навички для майбутнього працевлаштування. Це підходить для дітей із обмеженими можливостями. Це розвінчує міф про “складні” технології