Загальна відомість про учнів
№ з/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Уподобання |
Відомість про здоров’я |
Адреса, телефон |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
Відомість про батьків
№ з\п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місто роботи, телефон |
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
|||
8 |
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
|
|
|||
10 |
|
|
|
|
|||
11 |
|
|
|
|
|||
12 |
|
|
|
|
|||
13 |
|
|
|
|
|||
14 |
|
|
|
|
|||
15 |
|
|
|
|
Вчителі – предметними, які викладають в класі
№ з/п |
ПІБ учителя |
Предмет |
Телефон |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
Розклад класу
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
7. |
|
7. |
|
7. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Режим роботи навчального закладу
Початок занять _______________________________________________
Завершення занять _____________________________________________
Розклад дзвоників
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
Канікули
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Завершення навчального року _______________________________________
Соціальний паспорт класу
№ з/п |
Питання |
Відповідь |
|
Кількість |
Прізвища |
||
1. |
Діти - сироти
|
|
|
2. |
Сім’ї без матері
|
|
|
3. |
Сім’ї без батька
|
|
|
4. |
Діти «групи ризику»
|
|
|
5. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
|
|
6. |
Діти з фізичними вадами
|
|
|
7. |
Батьки - інваліди
|
|
|
8. |
Неблагополучні сім’ї: -батьки п’ють ; -батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; -батьки знаходяться на обліку в міліції.
|
|
|
9. |
Малозабезпечені сім’ї
|
|
|
10. |
Багатодітні сім’ї 3 дітей; 4 дітей; 5 дітей и т.д.
|
|
|
Робота з батьками
Батьківські збори
№ з/п |
Дата проведення |
Тема зборів |
Кількість присутніх |
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
Склад батьківського комітету
№ з/п |
ПІБ батьків |
Місто роботи |
Телефон |
Доручення |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з батьками
Дата
|
ПІБ |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
Дата
|
ПІ учня |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з вчителями, які працюють в класі
Відвідування уроків
Дата |
Предмет |
ПІБ вчителя |
Мета відвідування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Психолого – педагогічна характеристика класу
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз виховної роботи за 20__-20__ навчальний рік
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Планування виховної роботи на 20__-20__ навчальний рік.
Завдання на 20___ - 20___ навчальний рік
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у конкурсах, перемоги та нагороди
№ з/п |
ПІБ учня |
Де приймав участь |
Термін |
Результати |
Нагороди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дні народження учнів
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Червень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Липень |
Серпень |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомість про зайнятість учнів у позаурочний час
№ |
ПІ учня |
Гуртки, секції |
Дні зайнятості |
Доручення у класі |
|||
|
|
1 семестр |
2 семестр |
1 сем. |
2 сем. |
1 семестр |
2 семестр |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
Поточні справи
(Чергування по класу, по школі, участь у генеральному прибиранні та трудових справах по місяцям)
№ |
Прізвище та імя |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Карта вихованості учнів
№ |
Критерії вихованості |
Рівень вихованості |
||
|
|
високий |
середній |
низький |
1 |
Відношення до оточуючих людей |
|
|
|
2 |
Відношення до праці |
|
|
|
3 |
Відношення до навчальної праці та науковим заняттям |
|
|
|
4 |
Відношення до своєї Батьківщини, громадянським правам та обов’язкам |
|
|
|
5 |
Відношення до навколишнього середовища |
|
|
|
6 |
Відношення до прекрасного, до мистецтва та культури, до естетичних цінностей |
|
|
|
7 |
Відношення до самого себе |
|
|
|
№ |
ПІ учня |
Критерії вихованості |
||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Короткий план батьківських зборів №_____
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Акт
обстеження матеріально-побутових умов неповнолітнього
“_____” ______________________ 201__ року
(прізвище, ім”я, по-батькові учня)
Дата народження______________________________________________________
Домашня адреса, телефон:_______________________________________________
______________________________________________________________________
Комісія у складі:________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
відвідала вдома уч(ня)еницю _________класу _____________________(назва знз)
1. Причина обстеження __________________________________________________
______________________________________________________________________
2. Відомості про батьків
Батько ________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Мати__________________________________________________________________
______________________________________________________________________
3. Категорія сім`ї _______________________________________________________
______________________________________________________________________
4. Коротка характеристика будинку (квартири) і житлової площі та хто проживає на даній площі_________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
5. Характеристика умов життя сім”ї, дітей__________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки комісії _______________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Підписи членів комісії: __________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
ПАСПОРТ ЗДОРОВ'Я УЧНЯ
Моніторинг здоров'я - це динамічне тестування стану організму. Систематичне ведення моніторингу (паспорту здоров'я) забезпечує можливість спостерігати за станом здоров'я та рівнем фізичного розвитку дитини, що підсилює мотивацію до занять фізичною культурою та спортом, дотримання вимог здорового способу життя. Вимірювання рівня соматичного здоров'я рекомендовано проводити 2 на рік. Оцінка здійснюється шляхом підрахування балів.
Основні вимірювання
хлопці ріст яких від 1м до1,65м ЖЄЛ=4,53*ріст(м) - 3,9
1,65 і більше ЖЄЛ= 10* ріст - 12,85
дівчата ЖЄЛ = 3,75*ріст - 3,15
дівчата права рука 25-33 ліва 23-30
Визначення індексів
в нормі для хлопців 350-400 г\см, для дівчат 327-375 г/ см
Дотримання режиму дня
5 хв - 5 б
10 хв-106
15хв-15б
хто не виконує (-10)
заняття в спортивних секціях від( -10) до +30
багато цукру вуглеводів -5б
ситна вечеря після 19 год -5 б
не споживає +10б
на свята - 56
систематично -30б
Екпрес-оцінка соматичного здоров'я
Вік (років, місяців) ______________ Дата виміру _______________
№ |
Ознаки |
Результат |
Результат |
Бали |
Бали |
||||||
1 |
Зріст (см) |
|
|
|
|
||||||
2 |
Маса (кг) |
|
|
|
|
||||||
3 |
А/Т |
|
|
|
|
||||||
4 |
ЧСС в спокої за 15с РІ |
|
|
|
|
||||||
5 |
ЧСС після 30 присідань Р2 |
|
|
|
|
||||||
6 |
ЧСС через 45 с після 30 присідань РЗ |
|
|
|
|
||||||
7 |
Життєва ємність легень (ЖЕЛ) |
|
|
|
|
||||||
8 |
Динамометрія |
|
|
|
|
||||||
9 |
Індекс Руф'є |
|
|
|
|
||||||
10 |
Ваговий індекс (В1) Кетле |
|
|
|
|
||||||
11 |
Дихальний індекс (Д1) |
|
|
|
|
||||||
12 |
Індекс подвійного добутку (ПІД) |
|
|
|
|
||||||
13 |
Силовий індекс (СІ) |
|
|
|
|
||||||
Визначення рівня соматичного здоров'я (хлопчики) |
|||||||||||
Показник |
Низький |
Нижче сер. |
Середній |
Вище сер. |
Високий |
||||||
Дихальний індекс |
45 0 |
46-50 1 |
51-60 2 |
61-69 3 |
70 4 |
||||||
Індекс подвійного добутку |
101 0 |
91-100 1 |
90-81 2 |
80-75 3 |
74 4 |
||||||
Ваговий індекс |
Більш 400 -3 |
Більш 400 -3 |
Менше 350 -1 |
350
0 |
400
0 |
||||||
Індекс Руф’є |
14 -2 |
11-13 -3 |
6-10 2 |
5-4 5 |
3 7 |
||||||
Силовий індекс |
45 0 |
45-50 1 |
51-60 2 |
61-65 3 |
66 4 |
||||||
Сума балів |
2 |
3-5 |
6-10 |
11-12 |
13 |
||||||
Дотримання режиму дня
1 семестр
№ |
Ознаки |
Дата виміру |
Результат |
Бали |
1 |
Сон (год) |
|
|
|
2 |
Виконання уроків (год) |
|
|
|
3 |
Прогулянки (год) |
|
|
|
4 |
Ранкова зарядка (хв.) |
|
|
|
5 |
Заняття в спортивних секціях, гуртках |
|
|
|
6 |
Характер харчування (разів на день, улюблена їжа, часто споживана їжа) |
|
|
|
7 |
Перенесені хвороби |
|
|
|
8 |
Кількість днів пропущених по хворобі |
|
|
|
Дотримання режиму дня
2 семестр
№ |
Ознаки |
Дата виміру |
Результат |
Бали |
1 |
Сон (год) |
|
|
|
2 |
Виконання уроків (год) |
|
|
|
3 |
Прогулянки (год) |
|
|
|
4 |
Ранкова зарядка (хв.) |
|
|
|
5 |
Заняття в спортивних секціях, гуртках |
|
|
|
6 |
Характер харчування (разів на день, улюблена їжа, часто споживана їжа) |
|
|
|
7 |
Перенесені хвороби |
|
|
|
8 |
Кількість днів пропущених по хворобі |
|
|
|
Проаналізуй свій режим дня:
1 семестр __________________________________________________
2 семестр __________________________________________________
Психолого – педагогічна карта учня
1. Навчання
Сильний учень |
|
|
|
|
|
Слабкий учень |
Навчається із зацікавленням |
|
|
|
|
|
Навчанням не цікавиться |
Багато читає |
|
|
|
|
|
Читає мало |
Є навч. інтереси, пов`язані з орієнт. на майб. професію(для ст.кл. вказати які) |
|
|
|
|
|
Навчальних інтересів не має |
2. Поведінка
Упертий |
|
|
|
|
|
Поступливий |
Відсутність конфліктів з вчителями |
|
|
|
|
|
Часті конфлікти з вчителями |
Відсутність конфліктів з учнями |
|
|
|
|
|
Часті конфлікти з учнями |
Агресивна поведінка |
|
|
|
|
|
Спокійний, доброзичливий стиль поведінки |
Посидючий |
|
|
|
|
|
Висока рухлива активність, непосидючий |
Важковиховуваний |
|
|
|
|
|
Легко підлягає вихованню |
3. Суспільна активність
Висока суспільна активність |
|
|
|
|
|
Низька суспільна активність |
Хороший організатор |
|
|
|
|
|
Слабкі організаторські здібності |
Висока ініціативність |
|
|
|
|
|
Низька ініціативність |
Займає лідерські позиції |
|
|
|
|
|
Виступає в ролі «веденого» |
Високий авторитет,повага друзів |
|
|
|
|
|
Низький авторитет |
Із задоволенням виконує доручення |
|
|
|
|
|
Відмовляється від доручень |
4. Спілкування в школі
Має багато друзів,користується популярністю |
|
|
|
|
|
Непопулярний |
Відсутні недоброзичливі недруги |
|
|
|
|
|
Багато однокласників недолюблюють |
Любить бути на людях,шукає нових друзів |
|
|
|
|
|
Замкнутий,спілкується з вузьким колом старих друзів |
Не боїться виступати перед людьми в незнайомому оточенні |
|
|
|
|
|
Сором`язливий, нерішучий |
Відкритий |
|
|
|
|
|
Скритий |
Чуйний |
|
|
|
|
|
Байдужий |
Погано впливає на учнів |
|
|
|
|
|
Являється опоро вчителя |
Орієнтується переважно на власну думку |
|
|
|
|
|
Занепокоєний думкою оточуючих до себе |
5. Деякі специфічні особисті особливості
Спокійний впевнений в собі |
|
|
|
|
|
Тривожний, невпевнений в собі |
Переоцінює, завищує свої сили |
|
|
|
|
|
Занижує,недооцінює свої можливості |
Честолюбний |
|
|
|
|
|
Скромний, непомітний |
Викликає симпатію |
|
|
|
|
|
Не викликає симпатію |
6. Спілкування в сім`ї
Атмосфера в сім`ї дуже дружелюбна, тепла |
|
|
|
|
|
Атмосфера не дружелюбна, конфліктна |
Відношення близькі,довірливі |
|
|
|
|
|
Відносини відчужені |
Хороші відносини з батьками |
|
|
|
|
|
Погані відносини з батьками |
Суворий,жорстокий контроль за поведінкою дитини |
|
|
|
|
|
Велика самостійність |
Батьки із задоволенням співпрацюють з вчителем |
|
|
|
|
|
Батьки вступають в протиріччя з вчителем |
Індивідуальна діагностична карта дитини
Прізвище, ім'я по батькові_____________________________________________________
Рік, місяць народження_______________________________________________________
Відомості про батьків (П І Пб,професія,місце роботи)
Батько______________________________________________________________________
Мати_______________________________________________________________________
Склад сім'ї___________________________________________________________________
Соціально-побутові умови_____________________________________________________
Дані, одержані батьків:_______________________________________________________
Проходження вагітності, пологів, дані захворювання дитини в перший рік життя ______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Особливості історії розвитку дитини (наявність психічних травм, серйозних змін у житті дитини, серйозний захворювань) ________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Взаємини дитини в сім'ї (із ким із членів сім'ї більше спілкується, до кого більше прихильна)__________________________________________________________________
Характер стосунків з однолітками _______________________________________________
Типові конфлікти та шляхи їх вирішення __________________________________________
Методи заохочення та покарання в сім'ї_________________________________________
Що турбує батьків у поведінці дитини __________________________________________
Додаткова інформація:_________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ Що викликає стурбованість?_____________________________________________________
У навчанні____________________________________________________________________ У поведінці___________________________________________________________________ Особливості поведінки (результати спостереження за поведінкою у групі, під час психологічного обстеження) _____________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Загальні висновки (прогноз):_____________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Рекомендації:___________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Психолог (підпис)_______________________________________________________________