Перший урок-квест "Я люблю Україну"

Про матеріал
Закріпити та узагальнити знання про звуки [д], [д’] та букву Д, д; удосконалювати читацькі навички; формувати комунікативну компетентність; розвивати аналітико-синтетичні здібності, спостережливість, увагу, мислення, зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи, допитливість, працелюбність
Перегляд файлу

Соледарська загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів №13

з поглибленим вивченням англійської мови

Соледарської міської ради Донецької області

 

 

 

Перший урок – квест

у 4 класі

«Я люблю  Україну»

https://cdn.27.ua/799/88/19/34841_1.jpeg

 

Підготувала вчитель

початкових класів

Трилевська Л.І.

 

 

2019 рік

Перший урок – квест для учнів 4 класу

Тема: Я люблю  Україну

Мета:

  • Розширити  і поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;
  • Розвивати в учнів пам'ять, творчі здібності, критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом;
  • Виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.

Обладнання: презентація, вислови та плакати про Україну, малюнки про Україну, картки із завданнями.

                                                               Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності

1. Привітання (слайд)

Пролетіло тепле літо,

В школу повернулись діти.

Відпочили всі нівроку!

Із новим навчальним роком!

2. Поздоровлення з Днем знань

- Дорогі діти! Ось і пролунав дзвоник, проголосивши початок нового навчального року. Я хочу всіх вас із цим привітати і бажаю  підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.

- Отже, ми починаємо наш перший урок.

3. Гра  «Шифрувальник»  (слайд)

- Про що буде йти мова на сьогоднішньому уроці, ви дізнаєтесь із зашифрованого  речення.

айЗн, биюл, гарійбео нуїраУк – йинідр йарк!

( Знай, люби, оберігай Україну – рідний край!) Учні відповідають.

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

  •    Як ви вважаєте, про що піде мова на уроці?
  •    Як ви розумієте значення цього вислову? (Учні дають відповіді).
  •    Це – наша Батьківщина, наша рідна земля, наша Вітчизна – і в житті немає палкішого, глибшого і священнішого почуття, як любов до неї.
  •    Це святий обов’язок – любити країну, яка випоїла і вигодувала нас, як рідна мати.
  •    Прочитайте тему нашого уроку. (Слайд).

(Діти з екрану читають тему «Я люблю Україну».)

  •    Як і рідну матір ми не вибираємо, так і Батьківщину людина не обирає, але прикипає до неї всім серцем, як і до рідної неньки, проймається великою і світлою любов’ю на все своє життя. От і почнемо нашу дорогу до знань із найсвітлішого – з любові до рідного краю.
  •    А як ви ставитесь до своєї Батьківщини?
  1. Асоціативний кущ (слайд)
  •    Які почуття викликає у вас саме слово Україна?  Давайте  складемо  асоціативний кущ. (Відповіді дітей.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  •    Саме такими почуттями наділений патріот – людина, яка любить свою  Батьківщину, йде на подвиг за неї, віддана своєму народові.
  •    Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності.
  1. Запишіть до кожної букви слова патріот,  що саме і як слід робити людям  – патріотам, щоб рідна земля була квітучою і щасливою.

П – поважати традиції та звичаї своєї Батьківщини

А – активно діяти

Т – трудитися на благо своєї країни

Р  - розвиватися самому

І – ініціативу проявляти

О – обережним бути

Т – творити добро

  •    Для того щоб бути справжнім патріотом, потрібно вивчати рідний край, знати його історію, любити свою землю, природу, людей та все те, що ви щойно сказали.
  •    Тому будьте старанними, активними і наполегливими, тільки разом ми подолаємо цей шлях. А знання, які ви отримаєте допоможуть вам гідно нести звання українець, залишать в серці хоча б малесеньку краплину любові до нашої Батьківщини.

ІV. Осмислення та усвідомлення матеріалу уроку

  •    Сьогодні у нас  незвичайний урок  - урок – квест. Виконуючи завдання квесту ми систематизуємо свої знання, ще раз переконаємось, яка чудова  і унікальна наша Батьківщина.  Вирушаємо у подорож Україною, щоб дізнатися якими саме скарбами володіє наш народ. 
  1. Знайомство з планом уроку

На уроці ми будемо працювати за таким маршрутом

Наш маршрут  (слайд)

  1.                         Пазли. Карта України
  2.                         Подорож містами України
  3.                         Славетні українці
  4.                         Символи України
  5.                         Поетична
  6.                         Україна в малюнках

1 зупинка .  Пазли  карта України (слайд)

Я пропоную вам із пазлів скласти карту України ( робота в парах).

2 зупинка . Подорож  містами України (слайд)

  •    Ваше завдання позначити маршрут подорожі Україною, що пролягає через міста, назви яких мають:

1 група:  два склади (Рівне – Київ – Суми – Харків – Луганськ – Донецьк – Дніпро – Херсон)

2 група:  три склади (Чернівці – Ужгород – Тернопіль – Хмельницький – Житомир – Вінниця – Чернігів – Черкаси – Одеса – Полтава )

3 група:  чотири склади (Кіровоград (Кропивницький) – Миколаїв – Запоріжжя – Сімферополь -  Дніпропетровськ (Дніпро))

  •    Необхідно відвідати якнайбільшу кількість міст нашої держави.

Учні виконують завдання.  Перевірка виконаного завдання.

  •    А де ви відпочивали влітку?

3  зупинка.     Славетні Українці 

4 зупинка.  Символи України    

Кросворд

 

Т

Р

И

З

У

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

А

Р

П

А

Т

И

 

Д

Н

І

П

Р

О

 

 

 

 

 

Л

Е

Л

Е

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

И

Ї

В

 

 

 

 

 

 

К

А

Л

И

Н

А

 

 

 

 

 

 

К

О

Б

З

А

Р

 

 

 

 

 

1. Як називається герб нашої держави? (Тризуб).

2. Які гори України ви знаєте? (Карпати).

3. Як називається найбільша річка України? (Дніпро).

4. Який птах є символом України? (Лелека).

5. Столиця України? (Київ).

6. Кущ-символ України? (Калина).

7. Збірка віршів Т.Г.Шевченка? (Кобзар).

-  Кожен з нас повинен пам’ятати, що ми громадяни України, що ми сини і дочки нашої держави, у кожного із нас своє завдання. Ми повинні захищати і єднати,  як би важко не було. А також повинні жити за законами нашої держави , які записані у Конституції.

Наша Вітчизна є європейською країною не тому, що її територія — центр Європи, а тому що українці здавна сповідують ті принципи свободи й незалежності, які притаманні багатьом народам інших держав. За територією Україна є найбільшою державою в Європі. Україна – Європейська держава, в Європі її думки, в Європі її серце, в Європі її місце.

Ваше завдання прочитати зашифрований уривок з вірша Кульчак Христини. Читати потрібно за ходом годинникової стрілки, щоразу пропускаючи дві клітинки.

 

ІV. Підсумок уроку

- Ось і підійшов до завершення наш урок. Напевне, всі ви зрозуміли, на якій

унікальній землі ми живемо. Ми маємо чим пишатися і чим гордитися. Наші

предки дуже багато трудилися, щоб Україна стала незалежною могутньою

державою. А тепер від нас, від наших знань і вмінь, від нашого патріотизму

залежить, якою бути Україні далі.

  1.                 Вправа «Ми в об’єктиві»

Фото: руки учнів у вигляді серця.

  1.                 Рефлексія
    •                                                      Чи було вам цікаво?
    •                                                      Що корисного й нового ви дізналися?
    •                                                      Чи стануть у пригоді здобуті знання? Як?
    •                                                      В Україні є ще багато незвіданих нами місць, тому давайте загадаємо бажання, щоб на наступні літні канікули відвідати їх. (Загадують бажання.)
  2.                 Вправа «Оплески співпраці»

 

 

docx
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
1528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку