Перший урок ."Ми українці : ми незламні"

Про матеріал
Формування усвідомлення в дітей, що таке Батьківщина, Україна, патріотизм, якими були, є, і мають бути справжні українці.
Перегляд файлу

 

 

Перший          урок – квест        у 4 класі

 

 

-       2023 –

 

 

Тема уроку :  Ми українці – честь і слава незламним

Мета уроку : Формувати в учнів усвідомлення, що таке Батьківщина, держава, патріотизм, якими були, є і мають бути справжні українці, щоб ні у кого і ніколи не виникло бажання нав’язувати українцям, як їм жити, з ким дружити, якою мовою говорити і куди рухатися у розвитку  своєї суверенної незалежної держави.

Обладнання : презентація, вислови та плакати про Україну, малюнки про Україну, картки із завданням, емблеми командам.

           Епіграф до уроку:

                                         Я гордий з того, що живу у цій країні,

                                         Тут люди добрі, щирі і талановиті,

                                         Душею вірні рідній Батьківщині,

                                         Сяйвом добра й любові оповиті.

Хід  уроку

І. Організація класу

 1. Привітання вчителя.

  Добрий день, мої любі діти!

  Ви підросли і змужніли у нас.

  Будемо вчитись, дружити й радіти

  Й називатись вже 4 клас.

-          Ось і настав цей довгожданий день, коли ми знову зустрілися разом,

 подорослішали на рік. Промайнули літні канікули і школа знову радо відчинила свої двері, зустрічаючи вас. Я щаслива від того, що ви,  відпочивши, набравшись нових сил, з радісними усмішками на обличчях прийшли до школи, де вас чекають нові знання. Сьогодні я всіх вас вітаю в нашім дружнім колі, бажаю щастя, радості та міцного здоров’я, успіхів у навчанні, справжньої дружби, а також бажаю підкорити нові вершини знань  та досягти омріяної мети.

2. Привітання учнів.

 - Діти, поверніться один до одного, привітайте зі святом знань, посміхніться, скажіть своєму сусідові комплімент, потисніть йому руку і передайте усмішку, тепле слово і гарний настрій.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Отже, з усмішками, гарним настроєм ми розпочинаємо свою мандрівку до Країни Знань.

                           Сьогодні, люба дітвора,

                           У нас цікава буде гра!

                           Уявіть, що ви, малята,

                           Вирушаєте мандрувати.

                           Вирушаємо ми нині

                           В подорож по Україні.

 Вітаю всіх на патріотичному квесті «Ми українці : честь і слава незламним».

ІІІ. Осмислення та усвідомлення матеріалу уроку

У сьогоднішньому квесті візьмуть участь дві збірні команди: «Барвінок» та «Соняшник». Команди зобов’язані пройти по черзі усі станції. На кожній  станції будуть різні завдання. Після кожного виконаного завдання команда отримає квітку, яка буде означати, що станцію успішно пройдено.

 Наша гра буде складатися з семи  зупинок.

І зупинка «Ми - діти України»

Завдання: дати відповідь на запитання

Барвінок

  1. У якій державі ви живете?
  2. Яке місто є столицею України?
  3. Яка найбільша річка України?
  4. Яке свято святкують 24 серпня?
  5. Велике зібрання творів Шевченка.
  6. Які кольори державного прапора України?
  7. Найвищі гори України.
  8. Кущ оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди.

Соняшник

  1. Розписане різноманітними символами яйце.
  2. Сплетені в коло квіти, ним прикрашають голову.
  3. Як називаються пісні, які виконують весною.
  4. Яке свято святкують 28 червня?
  5. Який птах не висиджує своїх пташенят?
  6. Який святий приносить подарунки тільки чемним дітям?
  7. Область, у якій ми проживаємо.
  8. Неділя за тиждень до Великодня.

    ІІ  зупинка  «Скарбничка фольклору»

Завдання : продовжити прислів’я

Барвінок

  1. Зробив діло…(гуляй сміло).
  2. Ластівка день починає, а соловей…(кінчає).
  3. У дитини заболить пальчик, ….(а у матері серце).
  4. Слово не горобець, ….(вилетить, не спіймаєш).
  5. Щоб рибку з’їсти….(треба в воду лізти).
  6. Праця годує,  …(а лінь марнує).

Соняшник

  1. Бджола мала,  …(а й та працює).
  2. Мудрим ніхто не вродився, а  …(навчився).
  3. Від теплого слова …(і лід розмерзає).
  4. Хочеш їсти калачі  ….(не сиди на печі).
  5. Гостре словечко….(коле сердечко).
  6. Друга легше знайти  …(ніж зберегти).

    ІІІ  зупинка «Вірю чи не вірю»

Завдання: підтвердити правильну відповідь

Барвінок

-          Назва герба України – тризуб. 

-          В Україні прийнято Закон про сало.

-          В Україні 24 обласні центри.

-          Чи вірите, що на українських грошах номіналом 5грн. зображений Ярослав Мудрий.

-          Дорогих гостей українці зустрічають хлібом – ковбасою.

-          Основні кольори українського прапору – синій і жовтий.

Соняшник

-          Головна вулиця Києва – вулиця Богдана Хмельницького.

-          Прапор України – біло-жовтий.

-          Харків, Полтава, Львів – міста України.

-          Чи вірите, що на українських грошах номіналом 10грн. зображений Тарас Шевченко.

-          Український національний танець – гопак.

-          День незалежності України святкуємо 24 липня.

 ІV зупинка «Поетичні українці»

Завдання : доповнити вірш, вставляючи останнє слово

Барвінок

Ми дуже любим весь наш край,

І любим   …(Україну).

Її  лани, зелений  гай,

 В саду рясну  …(калину).

Соняшник

Там соловейко  навесні

Співає між  …(гілками).

Та й ми співаємо …(пісні),

Змагається він з нами.

V  зупинка  “Юні дешифрувальники»

Завдання : розшифрувати прислів’я

  На картках записані зашифровані прислів’я, а рошифруєте ви  їх за допомогою вправи “Дешифрувальник».

  зупинка  “У світі загадок»

Запалали в чистім полі,

Наче галстуки червоні.

То палає в полі так

Польовий червоний …(мак).

 

Знак держави головний –

Всяк його повинен знати.

Воля, слава, сила в нім.

Тож спробуй відгадати  (Герб).

 

Коли звучить він – всі встають,

До серця руку прикладають.

І вголос й подумки співають,

І Україну прославляють.  (Державний гімн)

 

Синьо-жовте полотнище

Гордо майорить.

Це – ознака сили й слави

Української держави.  (Прапор)

 

На ріднім полі шепчуть колоски,

Я рад би знати тихі їх думки.

Я слухав, чув, як кожна колосина

Шептала тихо слово…(Україна).

VІІ  зупинка  «Відомі постаті України»

Завдання : назвати відомих українських діячів  (хто вони)

Барвінок

-          Володимир  Зеленський   (президент).

-          Леся  Українка   (поетеса).

-          Віталій  Кличко   (боксер).

-          Тарас  Шевченко  (поет).

-          Наталія Могилевська    (співачка).

Соняшник

-          Влад Яма   (танцюрист).

-          Іван  Франко  (поет).

-          Андрій  Шевченко   (футболіст).

-          Тіна  Кароль   (співачка).

-          Дідзьо    (співак).

ІV.  Підсумок уроку

       Кожна людина найбільше любить  той край, де народилась і  живе.  Кожен  пишається  своєю  рідною  землею, своєю  Батьківщиною.

      Де  б  не  жили  українці  -  на  півночі  чи  на  півдні  країни,  на  заході  чи  на  сході,  для  всіх  Україна  -  єдина  як  рідна  мати.

     Кожен  пишається  своєю  рідною  землею,  завжди  хоче  сказати  про  неї  найкраще.

    А  зараз  ви  запишете  на  сердечках,  що  об’єднує  всіх  українців?

    Яким  буде  майбутнє   країни  залежить  від  кожного  з  нас. Ми  повинні  дбати  про  Україну,  щоб  вона  булла  багатою,  квітучою.  Щоб  українці  на  своїй  землі  почувалися  незалежними.  А  для  цього  нам  треба  любити  її,  захищати,  а  в  пам'яті  своїй  берегти  подвиг  тих  героїв,  хто  став  на  захист  України,  тих  патріотів,  хто  поклав  своє  життя  за  щасливе  майбутнє  всіх  українців  і  України! Слава  Україні!  Героям  Слава!  Перемога  за  нами!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку