Підсумкова робота 3 «Дані та дії з ними» (7 клас)
Варіант 1 Прізвище ____________________________
Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) До запропонованих інформаційних процесів вкажи дії, що їм відповідають. Постав «+» у відповідну комірку.
|
Опрацювання інформації |
Збирання інформації |
Спостерігати |
|
|
Проаналізувати |
|
|
Експериментувати |
|
|
Опитувати |
|
|
Порівняти |
|
|
Перетворити |
|
|
(6 б) Поясни, як пов'язані повідомлення та інформація.
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями
(6 б) Поясни, чому важливо обирати ґаджет з великим обсягом оперативної пам'яті та як це впливає на швидкість роботи пристрою при обробці великих обсягів даних.
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
(6 б) Для опрацювання даних різних типів використовуються різні технології. Поясни, як пошукові системи в Інтернеті знаходять потрібну інформацію серед мільйонів веб-сторінок? Які технології для цього використовуються?
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
|
Завдання 3. ГР 3. Працює в цифровому середовищі
(6 б) Закодуй слово «peace» за таблицею Unicode. Для цього знайди десяткові коди для кожної літери слова. Запиши закодоване слово у форматі чисел, розділених пробілами.
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
(6 б)Тобі надіслали закодоване повідомлення у форматі Unicode: 98 111 111 107. Декодуй його, знайшовши відповідні літери для кожного з кодів. Яке слово ти отримав (ла)?
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
Завдання 4. ГР 2. Створює інформаційні продукти.
(12 б) Створи в Google Таблиці або Excel таблицю успішності для уявного класу. Впорядкуй таблицю за середньою оцінкою учнів. Візуалізуй середні оцінки учнів.
Вказівки:
• включи стовпці: «Учень», «Математика», «Фізика», «Хімія», «Українська мова»,
«Англійська мова»;
• заповни таблицю даними;
• додай стовпець «Середня оцінка» до таблиці;
• обчисли середню оцінку для кожного учня, додавши оцінки з усіх предметів і поділивши на кількість предметів;
• впорядкуй таблицю за середньою оцінкою у зростаючому порядку; створи графік або діаграму на основі створеної таблиці.
Підсумкова робота 3 «Дані та дії з ними» (7 клас)
Варіант 2 Прізвище ____________________________
Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) До запропонованих інформаційних процесів вкажи дії, що їм відповідають. Постав «+» у відповідну комірку.
|
Подання інформації |
Збереження інформації |
Класифікувати |
|
|
Записати на носій |
|
|
Запобігати втраті |
|
|
Сортувати |
|
|
Створити дублікат |
|
|
Систематизувати |
|
|
(6 б) Поясни, як пов'язані інформація та дані.
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________ Завдання 2. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями
(6 б) Поясни, чому комп'ютер з багатьма ядрами в процесорі працює швидше, коли ми обробляємо багато даних.
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
(6 б) Для опрацювання даних різних типів використовуються різні технології. Поясни, як комп'ютери «бачать» і «розуміють» зображення та відео? Які технології дозволяють машинам аналізувати візуальну інформацію так само, як це роблять люди?
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
|
Завдання 3. ГР 3. Працює в цифровому середовищі
(6 б) Закодуй слово "friend" за таблицею Unicode. Для цього знайди десяткові коди для кожної літери слова. Запиши закодоване слово у форматі чисел, розділених пробілами.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(6 б)Тобі надіслали закодоване повідомлення у форматі Unicode: 99 97 116. Декодуй його, знайшовши відповідні літери для кожного з кодів. Яке слово ти отримав (ла)?
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
Завдання 4. ГР 2. Створює інформаційні продукти.
(12 б) Створи в Google Таблиці або Excel таблицю успішності для уявного класу. Впорядкуй таблицю за середньою оцінкою учнів. Візуалізуй середні оцінки учнів.
Вказівки:
• включи стовпці: «Учень», «Математика», «Фізика», «Хімія», «Українська мова»,
«Англійська мова»;
• заповни таблицю даними;
• додай стовпець «Середня оцінка» до таблиці;
• обчисли середню оцінку для кожного учня, додавши оцінки з усіх предметів і поділивши на кількість предметів;
• впорядкуй таблицю за середньою оцінкою у спадаючому порядку; створи графік або діаграму на основі створеної таблиці.