Підсумкова робота 3 «Дані та дії з ними» (за ГЗР), 7 клас

Про матеріал
Підсумкова робота 3 за темою «Дані та дії з ними» для оцінювання чотирьох груп загальних результатів у 7 класі на 2 варіанти.
Перегляд файлу

Підсумкова робота 3 «Дані та дії з ними» (7 клас)

Варіант 1                                                                Прізвище ____________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) До запропонованих інформаційних процесів вкажи дії, що їм відповідають. Постав «+» у відповідну комірку.

 

Опрацювання інформації

Збирання інформації

Спостерігати

 

 

Проаналізувати

 

 

Експериментувати

 

 

Опитувати

 

 

Порівняти

 

 

Перетворити

 

 

 

(6 б) Поясни, як пов'язані повідомлення та інформація.

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями

(6 б) Поясни, чому важливо обирати ґаджет з великим обсягом оперативної пам'яті та як це впливає на швидкість роботи пристрою при обробці великих обсягів даних.

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

(6 б) Для опрацювання даних різних типів використовуються різні технології. Поясни, як пошукові системи в Інтернеті знаходять потрібну інформацію серед мільйонів веб-сторінок? Які технології для цього використовуються?

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

 

imageЗавдання 3. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(6 б) Закодуй слово «peace» за таблицею Unicode. Для цього знайди десяткові коди для кожної літери слова. Запиши закодоване слово у форматі чисел, розділених пробілами.

__________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

(6 б)Тобі надіслали закодоване повідомлення у форматі Unicode: 98 111 111 107. Декодуй його, знайшовши відповідні літери для кожного з кодів. Яке слово ти отримав (ла)?

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 2. Створює інформаційні продукти.  

(12 б) Створи в Google Таблиці або Excel таблицю успішності для уявного класу. Впорядкуй таблицю за середньою оцінкою учнів. Візуалізуй середні оцінки учнів. 

Вказівки:

      включи стовпці: «Учень», «Математика», «Фізика», «Хімія», «Українська мова»,

«Англійська мова»;

      заповни таблицю даними;

      додай стовпець «Середня оцінка» до таблиці;

      обчисли середню оцінку для кожного учня, додавши оцінки з усіх предметів і поділивши на кількість предметів;

      впорядкуй таблицю за середньою оцінкою у зростаючому порядку; створи графік або діаграму на основі створеної таблиці.

 

           

Підсумкова робота 3 «Дані та дії з ними» (7 клас)

Варіант 2                                                                Прізвище ____________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) До запропонованих інформаційних процесів вкажи дії, що їм відповідають. Постав «+» у відповідну комірку.

 

Подання інформації

Збереження інформації

Класифікувати

 

 

Записати на носій

 

 

Запобігати втраті

 

 

Сортувати

 

 

Створити дублікат

 

 

Систематизувати

 

 

 

(6 б) Поясни, як пов'язані інформація та дані.

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________ Завдання 2. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями 

(6 б) Поясни, чому комп'ютер з багатьма ядрами в процесорі працює швидше, коли ми обробляємо багато даних.

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

(6 б) Для опрацювання даних різних типів використовуються різні технології. Поясни, як комп'ютери «бачать» і «розуміють» зображення та відео? Які технології дозволяють машинам аналізувати візуальну інформацію так само, як це роблять люди?

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

 

imageЗавдання 3. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(6 б) Закодуй слово "friend" за таблицею Unicode. Для цього знайди десяткові коди для кожної літери слова. Запиши закодоване слово у форматі чисел, розділених пробілами.  

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

(6 б)Тобі надіслали закодоване повідомлення у форматі Unicode: 99 97 116. Декодуй його, знайшовши відповідні літери для кожного з кодів. Яке слово ти отримав (ла)? 

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 2. Створює інформаційні продукти.  

(12 б) Створи в Google Таблиці або Excel таблицю успішності для уявного класу. Впорядкуй таблицю за середньою оцінкою учнів. Візуалізуй середні оцінки учнів. 

Вказівки:

      включи стовпці: «Учень», «Математика», «Фізика», «Хімія», «Українська мова»,

«Англійська мова»;

      заповни таблицю даними;

      додай стовпець «Середня оцінка» до таблиці;

      обчисли середню оцінку для кожного учня, додавши оцінки з усіх предметів і поділивши на кількість предметів;

      впорядкуй таблицю за середньою оцінкою у спадаючому порядку; створи графік або діаграму на основі створеної таблиці.

 

pdf
Додано
12 грудня 2024
Переглядів
1184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку