Підсумкова робота з теми «Вступ. Клітина. Прокаріоти.» 7 клас

Про матеріал
Підсумкова робота з теми «Вступ. Клітина. Прокаріоти.» 7 клас за програмою з біології 7-9 класи для закладів загальної середньої освіти ( автори Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П.) складено у відповідності до індексів НУШ - ГР1 Досліджуємо природу. ГР2 Здійснює пошук та опрацьовує інформацію. ГР3 Усвідомлює закономірності природу.
Перегляд файлу

Підсумкова робота  з теми «Вступ. Клітина. Прокаріоти.»  7 клас за  програмою з біології  7-9 класи  для закладів загальної середньої освіти ( автори Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П.)

 ГР 1 «Проводить дослідження природи»

1. Який рівень організації живого утворюють мешканці  на подвір'ї: гуси, кролики, качки, вишня, яблуня, маки, трава?

А) популяційно – видовий;  Б) клітинний;   В) екосистемний;

Г) біосферний;   Д) організмовий;    Ж) молекулярний.

2.Які  організми  вивчає наука мікологія?

А) бліда поганка;  Б) чорнобривці;   В) калина;   Г) горобці;   Д) дріжджі;   Ж) верба.

3.Який метод використовують  вчені для дослідження зміни біорізноманіття Чорного моря?

А) спостереження; Б) експеримент;  В) порівняння;  Г) моделювання;  Д) моніторинг.

4.На уроці біології учениця та учень досліджували  будову бактерії та дійшли різних висновків. Учениця стверджувала, що в бактерій наявне ядро та мітохондрії, учень навпаки,  говорив, що органели відсутні, окрім рибосом, а спадковий матеріал міститься у цитоплазмі в молекулі ДНК. Хто з них правий?

А) лише учениця;  Б) обоє мають рацію;  В) лише учень;   Г) обоє помиляються.

5. Визначте  характеристику окуляра та об’єктива мікроскопа.

А) складова частина мікроскопа, на якій розміщують препарати, що містять об'єкти дослідження;

Б) за допомогою цієї частини мікроскопа можна отримати чітке зображення об’єкта, що досліджується;

В) складові частини мікроскопа, що збільшують досліджуваний об'єкт;

Г) основа мікроскопа, до якої кріпляться всі інші частини.

6. Розглядаючи клітини під мікроскоп учні помітили, що кожна клітина містить ядро. Укажіть, які функції виконує ядро.

А) зберігає спадкову інформацію;  Б) транспортує сполуки по клітині;

В) утворює білки;  Г) регуляція процесів у клітині.

ГР 2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

1.Укажіть органелу клітини, яка виконує функцію синтез білків.

 

Будова, різноманітність та функціонування клітин (на прикладах клітин  рослин, тварин, грибів, бактерій) - Пізнаємо природу. 5 клас. Мідак

2. Які структури характерні для прокаріотичної клітини?

А) мітохондрії; Б) хлоропласти; В) рибосоми4  Г) ядро;

Д) лізосоми;  Ж) клітинна стінка; З) пілі.

3. Знайти відповідність. Форми клітин бактерій:

А) круглі; Б) паличкоподібні; В) вигнуті у вигляді коми; Г) спірально закручені.

Хто такі бактерії та чим особливі віруси | Урок на 1 завдання. Пізнаємо  природу

4. Виберіть із переліку організми для яких характерний гетеротрофний тип живлення.

А) сапротрофи;  Б) фототрофи; В) симбіонти; Г) хемосинтетики;  Д) паразити.

5. Знайдіть відповідність:

1. холера

А. через укуси бліх

2. чума

Б. передається повітряно-крапельним шляхом

3. сальмонельоз

В. через немиті руки

4. туберкульоз

Г. із їжею – яйці, м’ясо

 

6.Які прокаріоти  живуть в екстремальних умовах?

А) ціанобактерії;  Б) чумна паличка; В) термофіли; Г) лактобактерії; 

Д) археї; Ж) азотфіксуючі бактерії.

ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи».

1. Який з біологічних об’єктів займає одразу два рівні організації життя? Поясніть чому?

А) евглена зелена;  Б) вірус грипу; В) смородина;  Г) мухомор; Д) жук-сонечко.

2. У яких екосистемах – природних чи штучних – біорізноманіття вище? Поясніть чому?

3. У клітинах м’язів більше мітохондрій ніж у клітинах шкіри. Чому?

4. Яких правил особистої гігієни слід дотримуватися, щоб збудник холери не потратив до організму людини?

docx
Додано
14 листопада
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку