Підсумковий урок з теми «Помешкання». 4 клас Мета: вчити здійснювати усне спілкування з теми «Помешкання» формувати мовні навички і мовленнєві вміння; вчити працювати в команді тренувати учнів правильно вживати лексичний матеріал; практикувати учнів у вживанні граматичних структур There is/there are вчити працювати в команді; підвищувати загальну культуру спілкування; розширювати філологічний кругозір; розвивати логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати вміння переносу знань і навичок у нову ситуацію нa основі; розвивати фонетичний та інтонаційний слух. Виховувати любов до власної оселі, культуру інтелектуальної праці, самостійність і працьовитість,толерантність.
Тема уроку: Підсумковий урок з теми «Помешкання». 4 клас
Мета: вчити здійснювати усне спілкування з теми «Помешкання» формувати мовні навички і мовленнєві вміння; вчити працювати в команді тренувати учнів правильно вживати лексичний матеріал; практикувати учнів у вживанні граматичних структур There is/there are вчити працювати в команді; підвищувати загальну культуру спілкування; розширювати філологічний кругозір; розвивати логічне мислення, здатність до здогадки; розвивати вміння переносу знань і навичок у нову ситуацію нa основі; розвивати фонетичний та інтонаційний слух. Виховувати любов до власної оселі, культуру інтелектуальної праці, самостійність і працьовитість,толерантність.
Обладнання: комп’ютер, підручник, робочий зошит, flashcards, mind- map, сюжетні малюнки
Хід уроку
І. Початок уроку
1.1 Оргмомент.
T: Good morning dear children.
Cl: Good morning dear teacher
T: How are you?
CL: We are fine.
T: Sit down, please.
1.2 Мотивація. Очікувані результати
T: English people say “There is no place like home”. Dear friends, I believe that today we’ll have a pleasant lesson because we are going to speak about our homes and flats.
1.3Уведення в іншомовну атмосферу
Гра “Crosses and Nouts”
CHAIR |
HALL |
WARDROBE |
KEY |
MIRROR |
CARPET |
HOUSE |
KITCHEN |
BED |
1. A place where we can live
2. A thing on which to sit at the table
3. A thing on which to sleep
4. A thing that we can see our faces in
5. A thing we can lock the door with
6. A thing where we keep our clothes
7. A room where we can cook
8. A thing which is usually on the floor
9.A room where we take off our coats and hats in
ІІ Основна частина
.1.Робота з лексикою уроку
1) Finish the sentences:
2) Put in words instead of the pictures
WB (письмово)
2.2 Перевірка домашнього завдання
2.3 Фізкультхвилинка.
2.4 Гра «Дизайнери»
Діти розділяються на три команди (5-6 чол.) Кожній команді дається конверт із набором меблів (ілюстрації), клей, аркуш паперу А3. Завдання меблювати 1група кухню, 2-спальню, 3-жилу кімнату. На виконання 5-7хв. Коли час вичерпано кожен з групи каже 1-2 речення, описуючі кімнату, яку вони «меблювали»
2.4 Гра «Бабуся загубилася»
(на відпрацювання загальних запитань із структурою There is/ There are )
На екрані дві майже однакові кімнати. Треба задавати питання, щоб з’ясувати, яка з них належить бабусі (роль бабусі може виконувати вчитель або один із учнів).
P1: Is there any armchairs in your room?
P2: Is there any books in your room?
P3: Is there a table in the middle of the room?
P4: ………….
2.5 Захист проектів “My house”
Living-room Bedroom Kitchen
2.6 Relaxation
Let’s sing a song “Father Finger”
2.7 Гра «Дешифрувальник»
Розшифруй згідно з кодом й отримаєш три англійські прислів’я
1 East or West – home is best
2 There is no place like home
3An Englishman’s house is his castle
ІІІ. Заключна частина уроку
3.1 Домашнє завдання
Проілюструйте одне з наведених прислів’їв
3.2 Підведення підсумків уроку
Thank you. Now, let’s round up. We all like our homes. But we must be economical and save gas, electricity and water.
Some words of advice.
-Switch off the light!
-Close the window!
-Turn off the radio!
-Turn off the water!
-Close the fridge!
-Turn off the gas!
2.Оцінювання учнів за роботу на уроці.
Thank you very much for the lesson I have had today with you. You
have been working very hard. Your marks are…The lesson is over.
Good bye.
Шифр для гри
A - ∑
B - Ω
C -?
D -
E -
F -
G -
H –
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y-
Z -