Тема. Методи пізнання природи. Розв’язування вправ
Мета.
Тип уроку. Урок закріплення знань та вмінь
Навчально-методичне забезпечення. Кросворд «Методи пізнання природи»; кольорове драже, білі одноразові тарілки, склянки з гарячою водою (50-60оС), скляні палички
Хід уроку
Перевірка домашнього завдання. Захист проектів «Дифузія корисна чи шкідлива?»
На тарілку викласти кольорове драже. Налити невелику кількість гарячої води. Спостерігати утворення веселки. Пояснити спостережуване явище.
Обчисліть скільки молекул можна розмістити на відрізку 0,5 мм, якщо діаметр молекули дорівнює 0, 000 000 0001м
N=0,5 мм / 0, 000 000 000 0001мм= 5 000 000 000 000 = 5*1012
Математична хвилинка
Ділення на десятковий дріб, стандартний запис числа
У якій воді , холодній чи гарячій, швидше розчиниться цукор? Чому? Як ще можна пришвидшити процес?
Що об’єднує всі нижче згадані процеси?
Корисні прояви дифузії |
Шкідливі прояви дифузії |
|
|
Кросворд «Методи пізнання природи»