КЗО "КЗСШІ № 7 І-ІІ ст. "ДОР"
План
дистанційної роботи вчителя початкових класів під час призупинення освітнього процесу на період карантину
1-Б класу
Вчитель ___________ Марчук Л.В.
Вихователь ___________ Диригіна О.М.
22 учня ___10 – дівчаток 12 - хлопчиків
Робота проводиться за допомогою:
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
ЯДС |
Навч.грам. |
Навч.грам. |
Навч. Грам. |
ЯДС |
Фіз..вих. |
Навч.грам. |
Навч.грам. |
Навч.грам. |
Математика |
Математика |
Математика |
Математика |
ЯДС |
Англ..мова |
ЛФК |
Англійська |
Плавання |
Музика |
Нач.грам. |
Образ.мист. |
ЛФК |
Плавання |
ЛФК |
Труд.навч.1 |
Інд.зан. |
|
|
|
|
№ |
Дата |
Зміст |
Примітка |
1 |
30,03,20 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Підготовка та систематизація посильних навчальних завдань для виконання учнями під час карантину. 4.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 5.Розробка мотиваційних завдань для формувального оцінювання. 6.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня . 7.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 8.Перевірка виконаних учнями робіт. 9.Підбір і розробка творчих завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями Завдання: Мат. – П.ст.183-185, РЗ ст..11-12, КР І вар. Письмо – Р.З ст..42 Читання – ст..73-74 Кл.Р. – 1 картка Звуко-буквений аналіз слів. Закріплення. Звуки і букви. Математика онлайн-тести https://drive.google.com/open?id=1n0RCe7TKqsS1Z4F2Ee_No7QDAA2mEYJn&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1oxKcUtRHsQZhNwLUbWjvclqbHl17NN-d&authuser=1
Перегляд відеосюжетів: Як захиститися від короно вірусу Корисні підказки. Імунітет |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
2 |
31,03,20 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Підготовка та систематизація посильних навчальних завдань для виконання учнями під час карантину. 4.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 5.Розробка мотиваційних завдань для формувального оцінювання. 6.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня . 7.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 8.Перевірка виконаних учнями робіт. 9.Підбір і розробка творчих завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями Завдання: Мат. – П.ст.185-186, РЗ ст..12-13 Письмо – ст..43 Читання – ст..73-74, робота з дит.книж.чит. оповідання, переказ, розп.про свої враження Кл.Р. – 2 картка Звуко-буквений аналіз слів. Закріплення. Звуки і букви. Математика онлайн-тести https://drive.google.com/open?id=1n0RCe7TKqsS1Z4F2Ee_No7QDAA2mEYJn&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1oxKcUtRHsQZhNwLUbWjvclqbHl17NN-d&authuser=1
Перегляд відеосюжетів : Шкідливі звички Знайди бабусі для Катрусі. Завдання на уважність. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Інформаційні картки, щодо необхідності дотримання правил безпеки про інфекційні захворювання |
3 |
01,04,20 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Підготовка та систематизація посильних навчальних завдань для виконання учнями під час карантину. 4.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 5.Розробка мотиваційних завдань для формувального оцінювання. 6.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня . 7.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 8.Перевірка виконаних учнями робіт. 9.Підбір і розробка творчих завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями Завдання: Мат. – П.ст.187-188, РЗ ст..13 Письмо – ст..44-45 Читання – ст..75-76 Кл.Р. – 3 картка Звуко-буквений аналіз слів. Закріплення. Звуки і букви. Математика онлайн-тести https://drive.google.com/open?id=1n0RCe7TKqsS1Z4F2Ee_No7QDAA2mEYJn&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1oxKcUtRHsQZhNwLUbWjvclqbHl17NN-d&authuser=1
Перегляд відеосюжетів: Шкідливі звички(2частина) Це наше і твоє.Асканія-Нова |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Інформаційні картки психолога
|
4 |
02,04,20 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Підготовка та систематизація посильних навчальних завдань для виконання учнями під час карантину. 4.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 5.Розробка мотиваційних завдань для формувального оцінювання. 6.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня . 7.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 8.Перевірка виконаних учнями робіт. 9.Підбір і розробка творчих завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями Завдання: Письмо – ст.46 Читання - ст..77-78 ЯДС – Р.З.ст.20,21,22 https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8 Кл.Р. – 4 картка Звуко-буквений аналіз слів. Закріплення. Звуки і букви. Математика онлайн-тести https://drive.google.com/open?id=1n0RCe7TKqsS1Z4F2Ee_No7QDAA2mEYJn&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1oxKcUtRHsQZhNwLUbWjvclqbHl17NN-d&authuser=1
Перегляд відеосюжетів : Це наше і це твоє. Дивовижні підземні галереї Це наше і це твоє. Видатні відкриття космосу . |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Участь у конкурсі «Школа безпеки з поліцією» учасники: Андрієнко А. Гнатишін К. Чепурна М. Угринович А. Мамалига О. |
5 |
03,04,20 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Підготовка та систематизація посильних навчальних завдань для виконання учнями під час карантину. 4.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 5.Розробка мотиваційних завдань для формувального оцінювання. 6.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня . 7.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 8.Перевірка виконаних учнями робіт. 9.Підбір і розробка творчих завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями Завдання: Мат. – П.ст.189-191, РЗ ст..14-15, КР ІІ вар. Письмо – ст.47-48 Читання – ст.81-82 Кл.Р. – 5 картка Звуко-буквений аналіз слів. Закріплення. Звуки і букви. Математика онлайн-тести https://drive.google.com/open?id=1n0RCe7TKqsS1Z4F2Ee_No7QDAA2mEYJn&authuser=1 https://drive.google.com/open?id=1oxKcUtRHsQZhNwLUbWjvclqbHl17NN-d&authuser=1
Перегляд відеосюжетів : Корисні підказки. Коли вдома сварки. Корисні підказки. Битися чи не битися.
Підведення підсумків тижня. Систематизація учнівських досягнень. Заохочення учнів до подальшого навчання. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=4_nO70z8gd0&list=PL5vqV-t0Um0RTVxdEamQti5ztG0wBunVr
https://www.youtube.com/watch?v=Vx4HkdwMLLw
https://www.youtube.com/watch?v=lEE-D56g8I0
https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|