Мета уроку. Навчальна – відпрацювати навики роботи з технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту з використанням цінових каталогів та додатків.
Розвивальна – формувати навики роботи з оформлення технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту.
Виховна – виховувати в учнів культуру спілкування: грамотність, чіткість, зрозумілість, уважність, послідовність дій, почуття поваги та зацікавленості до майбутньої професії, дотримання трудової дисципліни.
ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ №
гр.7А на «__» ______________20__р.
Професія. 4221«Агент з організації туризму».
Місце проведення. Навчальне туристичне агентство.
Тема програми . Продаж туристичного продукту. Маркетинг і реклама
Тема уроку. Технологія продажу туристичного продукту.
Тип уроку. Виконання простих комплексних робіт.
Дидактичне забезпечення. Конспект лекцій.
Міжпредметні зв`язки. Охорона праці, технологія туристичного обслуговування; основи психології, основи гостинності у сфері туристичного обслуговування, етикет професійного спілкування та основи попередження та виправлення конфліктів, українська мова тощо.
Мета уроку. Навчальна – відпрацювати навики роботи з технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту з використанням цінових каталогів та додатків.
Розвивальна – формувати навики роботи з оформлення технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту.
Виховна – виховувати в учнів культуру спілкування: грамотність, чіткість, зрозумілість, уважність, послідовність дій, почуття поваги та зацікавленості до майбутньої професії, дотримання трудової дисципліни.
Матеріально-технічна база. Конспект лекцій, комп`ютер, мультимедійна дошка.
Хід уроку (елементи уроку):
І. Організаційна частина (10 хв.):
− Привітання з учнями, перевірка присутності учнів за журналом виробничого навчання;
− Перевірка готовності учнів до уроку та дотримання учнями санітарно-гігієнічних вимог щодо зовнішнього вигляду;
− Перевірка готовності робочого місця учня.
ІІ. Вступний інструктаж (40 хв.):
1. Актуалізація знань:
- повідомлення теми і програми уроку;
- цільова установка проведення уроку;
- перевірка опорних знань, умінь, навичок, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;
- аналіз і доповнення відповідей учнів, підбиття підсумків.
2. Викладення нового матеріалу:
- повідомлення нової навчальної інформації;
- пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;
- повідомлення про попередній досвід за темою уроку;
- опитування учнів і пробне виконання ними нових завдань, показаних майстром;
- відповідь майстра на запитання учнів;
- підведення підсумків вступного інструктажу
III. Поточний інструктаж (180 хв.):
- завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання; видання
- розподіл учнів за робочими місцями;
- повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
- цільові обходи майстром робочих місць учнів;
- прийом майстром виконаних робіт.
ІV. Заключний інструктаж (40 хв.):
− аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
− оцінка роботи учнів, їх обговорення;
− аналіз причин помилок учнів та засоби щодо їх усунення;
− повідомлення та обговорення оцінок;
− пояснення домашнього завдання;
− прибирання лабораторії.
Домашнє завдання
Скласти електронну презентацію на тему: «Дизайн рекламних матеріалів».
Майстер в/н