План уроку виробничого навчання "Продаж туристичного продукту"

Про матеріал

Мета уроку. Навчальна – відпрацювати навики роботи з технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту з використанням цінових каталогів та додатків.

Розвивальна – формувати навики роботи з оформлення технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту.

Виховна – виховувати в учнів культуру спілкування: грамотність, чіткість, зрозумілість, уважність, послідовність дій, почуття поваги та зацікавленості до майбутньої професії, дотримання трудової дисципліни.

Перегляд файлу

ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ №

гр.7А на «__» ______________20__р.

Професія. 4221«Агент з організації туризму».

Місце проведення. Навчальне туристичне агентство.

Тема програми . Продаж туристичного продукту. Маркетинг і реклама

Тема уроку.  Технологія продажу туристичного продукту.

Тип уроку. Виконання простих комплексних робіт.

Дидактичне забезпечення. Конспект лекцій.

Міжпредметні зв`язки. Охорона праці, технологія туристичного обслуговування; основи психології, основи гостинності у сфері туристичного обслуговування, етикет професійного спілкування та основи попередження та виправлення конфліктів, українська мова тощо.

Мета уроку. Навчальна – відпрацювати навики роботи з технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту з використанням цінових каталогів та додатків.

Розвивальна – формувати навики роботи з оформлення технології продажу туристичного продукту по телефону, через мереже Інтернет та пошту.

Виховна – виховувати в учнів культуру спілкування: грамотність, чіткість, зрозумілість, уважність, послідовність дій, почуття поваги та зацікавленості до майбутньої професії, дотримання трудової дисципліни.

Матеріально-технічна база. Конспект лекцій, комп`ютер, мультимедійна дошка.

Хід уроку (елементи уроку):

І. Організаційна частина (10 хв.):

   Привітання з учнями, перевірка присутності учнів за журналом виробничого навчання;

 Перевірка готовності учнів до уроку та дотримання учнями санітарно-гігієнічних вимог щодо зовнішнього вигляду;

 Перевірка готовності робочого місця учня.

ІІ. Вступний інструктаж (40 хв.):

1. Актуалізація знань:

- повідомлення теми і програми уроку;

- цільова установка проведення уроку;

- перевірка опорних знань, умінь, навичок, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;

- аналіз і доповнення відповідей учнів, підбиття підсумків.

2. Викладення нового матеріалу:

- повідомлення нової навчальної інформації;

- пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;

- повідомлення про попередній досвід за темою уроку;

- опитування учнів і пробне виконання ними нових завдань, показаних майстром;

- відповідь майстра на запитання учнів;

- підведення підсумків вступного інструктажу

III. Поточний інструктаж (180 хв.):

-  завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання; видання

-  розподіл учнів за робочими місцями;

-  повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;

-  цільові обходи майстром робочих місць учнів;

- прийом майстром виконаних робіт.

ІV. Заключний інструктаж (40 хв.):

 аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;

 оцінка роботи учнів, їх обговорення;

 аналіз причин помилок учнів та засоби щодо їх усунення;

 повідомлення та обговорення оцінок;

 пояснення домашнього завдання;

 прибирання лабораторії.

Домашнє завдання

Скласти електронну презентацію на тему: «Дизайн рекламних матеріалів».

 

 

 

 

Майстер в/н

docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку