У 2010 – 2011 навчальному році виховна робота в класі буде спрямована на реалізацію «Державної національної програми «Освіта» Закон України «Про загальну середню освіту». Головна увага буде приділятися формуванню національної свідомості і самосвідомості, патріотизму та інтернаціональному вихованню; виховувати повагу до Конституції, державної символіки; формувати високі мовні культури, оволодівати українською мовою; формувати творчі працелюбні особистості, виховувати цивілізованого господаря, забезпечити повноцінний фізичний розвиток дітей, охорону та зміцнення їхнього здоров'я.
План виконання завдань:
Шабська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1
План виховної роботи 2-Б класу Вчитель: Андрієвська Тетяна Сергіївна «Затверджено»: ____________ .
«Затверджено»: ____________ Єльченко О. А. |
ВСТУП
У 2010 – 2011 навчальному році виховна робота в класі буде спрямована на реалізацію «Державної національної програми «Освіта» Закон України «Про загальну середню освіту». Головна увага буде приділятися формуванню національної свідомості і самосвідомості, патріотизму та інтернаціональному вихованню; виховувати повагу до Конституції, державної символіки; формувати високі мовні культури, оволодівати українською мовою; формувати творчі працелюбні особистості, виховувати цивілізованого господаря, забезпечити повноцінний фізичний розвиток дітей, охорону та зміцнення їхнього здоров’я.
План виконання завдань:
1. Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення учнів до суспільного життя.
2. Вчити учнів турбуватися про своє здоров’я, вивчати з ними правила особистої гігієни.
3. На основі традицій звичаїв, обрядів, свят українського народу прилучати учнів до скарбниць української культури.
4. Розкривати перед учнями можливості їх особистої участі в суспільно-корисних справах, залучати до посильного їх виконання.
5. Вчити учнів старанно працювати за планом, ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
На початок 2010-2011 навчального року у 2 – Б класі навчається 21 дитина. З них 10 хлопчиків, 11 дівчаток. За віком колектив від 6 до 8 років. Більшість дітей навчається у колективі з початку 1 класу, але є й такі, які прийшли пізніше. Діти, які прийшли пізніше, швидко влилися в колектив. Взаємини в класному колективі складаються дружні. Відтиснутих та ізольованих немає. Дещо проблемними у виховній роботі є Кузнєцов Микита, Дмитрієв Ілля (потребують уваги психолога)
ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ:
1 – 3 вересня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
2.
|
День знань, прийняти участь у загальношкільній лінійці. Перший урок «Україна – моя Батьківщина» Класні збори. |
01.09
01.09 02.09 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Година спілкування: «Люби і знай свій рідний край». |
03.09 |
|
Вивчення учнів. |
1. |
Організація класного колективу. Призначення перших доручень. |
02.09 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
2. |
Бесіда «Поведінка в школі».
Єдиний урок з правил дорожнього руху «Вулиця і ви» |
02.09
01.09 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Батьківські збори. Обрання батьківського комітету. Організаційні питання. |
03.09 |
|
6 - 10 вересня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «А дружити треба вміти».
|
06.09
|
|
Основи національного виховання. |
1. |
Бесіда «Наші обереги». |
07.09 |
|
Вивчення учнів. |
1. 2. |
Догляд за кімнатними рослинами. Спостереження за учнями під час перерви. |
Протягом тижня |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Заняття «Безпека у побуті». |
10.09
|
|
Робота з батьками. |
1. |
Відвідування батьківським комітетом класу малозабезпечених сімей. |
08.09 |
|
13 – 17 вересня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Рейд-огляд «Твої шкільні речі» |
13.09 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Конкурс віршиків про Україну «Україна – рідна мати». |
14.09 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Прослідкувати за веденням зошитів учнів. |
16.09 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Година спілкування «Навіщо людина їсть». |
17.09
|
|
Робота з батьками. |
1. |
Участь батьків у рейд-огляді «Речі у твоєму портфелі». Консультація для батьків. |
15.09 |
|
20 – 24 вересня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
2.
|
Огляд підручників.
Година спілкування«Дружні стосунки хлопців та дівчаток» |
20.09
21.09 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Година спілкування «Про музеї» |
24.09 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Перевірка зовнішнього вигляду учнів. |
21.09 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда про правила користування комп’ютером та телевізором. Шкідливість довгого сидіння перед монітором. Профілактика короткозорості, охорона очей. |
23.09
|
|
Робота з батьками. |
1. |
Семінар для батьків «Фізкультурно-оздоровча робота в сім’ї. Режим дня для учнів 2 класу». |
22.09 |
|
27 вересня – 1 жовтня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
2.
|
Прийняти участь у загальношкільному святі, присвяченому Дню вчителя.
Привітання вчителів музики, фізкультури, хореографії, іноземної мови, інформатики з професійним святом – Днем вчителя. |
01.10
01.10 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Екскурсія до музею села |
30.09 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Розмова з окремими учнями про поведінку під час перерви. |
28.09 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Розучування вправ для фізкультхвилинок, їх використання на уроках під час письма та читання. |
29.09 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Розмова з батьками окремих учнів про поведінку дітей під час уроку. |
27.09 |
|
4 – 8 жовтня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Будьте вдячними дітьми». |
08.10 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Година українських народних ігор |
07.10 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Розмова з окремими учнями про запізнення на уроки. |
Протягом тижня |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда «Інфекційні хвороби». |
05.10 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Батьківський всеобуч «Наша Батьківщина – Україна» |
Протягом тижня |
|
11 – 15 жовтня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Прийняти участь у святі День села |
15.10 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Бесіда «Свято Покрови». |
13.10 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Рейд-перевірка чистоти робочого місця кожного учня в класі. |
Протягом тижня |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Заняття «Поведінка у надзвичайній ситуації».
|
11.10 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Бесіда з батьками «Дитяча тривожність». |
Протягом тижня |
|
18 – 22 жовтня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Організація конкурсу на найкращий зошит класу. |
18.10 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Конкурс малюнків на асфальті “Люблю тебе, мій рідний краю” . |
21.10 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Операція «Чистота – залог здоров’я» |
19.10 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Інструктаж з техніки безпеки під час проведення осінніх канікул. «Правила поведінки вдома і на вулиці під час осінніх канікул» |
22.10 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Бесіда шкільного соціального педагога з батьками окремих учнів. |
Протягом тижня |
|
1 – 5 листопада
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Добре і погане» |
05.11 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Виховна година „Державні символи України”. |
04.11 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Розповідь «Правила поведінки за столом». |
01.11 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда: «Правила користування кухонним, електричним та газовим приладдям. Типові причини опіків, порізів та інших поранень під час перебування на кухні». |
03.11 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Бесіда з батьками «Як допомогти дитині вчитися». |
02.11 |
|
8 – 12 листопада
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Твори добро» |
Протягом тижня |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Бесіда « 9 листопада – День української писемності» |
09.11 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Розмова з учнями про взаємовідносини в колективі. |
10.11 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Змагання «Веселі старти» |
12.11 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Консультація для батьків «У чому полягає мудрість батьківської любові» |
Протягом тижня |
|
15 – 19 листопада
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Кодекс совісті». |
18.11 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Ознайомлення із звичаєвим календарем на листопад. |
16.11 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Перевірка підручників учнів. |
17.11 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Година спілкування: «Корисні та шкідливі звички». |
19.11 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Бесіда з батьками учнів, які мають труднощі у спілкуванні з однолітками. |
Протягом тижня |
|
22 – 26 листопада
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Класна година «Секрети спілкування». |
26.11 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Розучування українських народних пісень. |
23.11 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Піклування про птахів в зимовий період. |
Протягом тижня |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда: «Духовне здоров’я людини». |
24.11 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Батьківський всеобуч «Про сумлінне ставлення дітей до праці» |
Протягом тижня |
|
29 листопада – 3 грудня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Заняття з морального орієнтування: «Дружити треба вміти». |
03.12 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Ознайомлення із звичаєвим календарем на грудень. |
01.12 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Вивчення відповідальності за доручену справу. |
30.10 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда із профілактики застудних захворювань дітей молодшого шкільного віку. |
02.12 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Бесіда «Як прищепити любов до читання» |
Протягом тижня |
|
6 – 10 грудня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Розмова про книгу» |
10.12 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Свято армії |
06.12 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Година Мийдодира «У нашому класі, як у вінку» |
09.12 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Бесіда «Закалювання – основа здоров’я». |
08.12 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Консультація для батьків «Шкідливі звички в молодшому шкільному віці. Як їм зарадити». |
Протягом тижня |
|
13 – 17 грудня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Година спілкування «Якщо ти в гостях» |
16.12 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Розповідь «День Святого Миколая» Виставка малюнків і новорічних прикрас. |
17.12 |
|
Вивчення учнів. |
1.
|
Розмова з деякими учнями про правила поведінки під час новорічного свята. |
15.12 |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Сторінка ввічливості: «Я зичу вам доброго дня». Гра «Чарівні окуляри».(Виховання вміння бачити в людях тільки хороше). |
14.12 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Батьківські посиденьки «Підтримай свою дитину і ти пишатимешся нею». |
13.12 |
|
20 – 24 грудня
Напрямки виховної роботи |
№ з/р |
Форми роботи |
Дата проведення |
Примітки |
Формування загальнолюдських моральних цінностей. |
1.
|
Розповідь «Хто такий Дід Мороз» |
21.12 |
|
Основи національного виховання. |
1. |
Ознайомлення з народними традиціями і традиціями різних народів святкування новорічних і різдвяних свят. |
20.12 |
|
Вивчення учнів. |
1.
2.
|
Інструкція про організацію новорічного свята.
Спостереження за учнями під час свята. |
22.12
Під час свята |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. |
1.
|
Профілактика травматизму «Правила поведінки біля новорічної ялинки». «До чого призводять пустощі на льоду» |
23.12 |
|
Робота з батьками. |
1. |
Батьківські збори «Підсумки діяльності класного колективу І семестру навчального року». Організація зимового відпочинку дітей. |
24.12 |
|