План виховної роботи із учнями 9 класу на 1 семестр 2024-2025 н.р.

Про матеріал
План виховної роботи із учнями 9 класу на 1 семестр 2024-2025 н.р. містить планування та аналіз виховноі роботи за минулий рік.
Перегляд файлу

 

 

План

виховної роботи

з учнями 9 класу

у 2024-2025 н.р.
 

 

 

                                                    Вчитель _________

 

 

 

 

 

 


 

 

  •     Ми маємо справу з найскладні­  шим, неоціненим, найдорожчим,
    що є в життілюдини. Місія шко­ли — боротися за людину.

 

  •     Об'єкт нашої праці найтошяі сфе­ри духовного життя особистості,
    яка формується,—розум, почуття, воля, переконання, самосвідо­
    мість.

 

  •     Виховувати людину—це передусім знати її душу, бачити і відчувати її  індивідуальний світ. Справжнє ви­ховання — це самовиховання.

 

  •     Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у на­
    вчанні — річ відносна: для одно­го високий рівень, для іншого
    й середній рівень — велике до­сягнення.

 

  •     Успіх у навчанні — це стежка, що веде до того куточку дитячо­
    го серця, в якому горить вогник  бажання бути гарним. Бережіть
    цей вогник і цю стежку.

 

  •     Уміння володіти собою, тримати себе в руках — одна із найнеоб-
    хідніщих умов, від яких залежить успіх педагога та його здоров'я.

 

  •     Слово —могутній борець за люд­ську душу. Створюйте інтелекту­
    альний фон для запам'ятовування, заучування, збереження і пам'яті
    програмного матеріалу. Дитина стає байдужою до слова, яке не
    живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі дум­
    ки і не творить своїх та не виражає  їх словами. Бійтесь байдужості,
    згаслого погляду людини.

 

  •     Спонукайте учнів до читання — найважливішого засобу для успіш­
    ного навчання. Ніяке захоплення  не принесе користі, якщо воно не
    зачіпає думки, душі, серця.

 

  •     Доброзичливість, розумна доброта — ось що має бути атмосферою
    життя дитячого колективу, голо­вним тонусом взаємин педагога
    і дітей. Якщо ви навчили свого  вихованця відчувати людину сер­
    цем, ваша доброзичливість здатна  творити.

 

 


 

  •    Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
  •    Учитель має бути доброзичли­вим.
  •    Учитель має постійно вдоско­налюватись, розширювати свій
    кругозір.
  •    Учитель повинен реалізувати ін­дивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
  •    Учитель має створити колектив, в якому панує доброзичливість  стосунків.
  •    Учитель має любити, захищати  дитину, поважати її почуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 У класі навчаються 28 учнів, з них один учень, Ярослав Павловський, перебуває на сімейній формі навчання, бо проживає  Польщі. (Навчанню він приділяє недостатньо уваги, спілкування він та його мама уникають) .

Всі учні, які навчаються в  класі, відповідають фізичному та розумовому розвитку відносно вікових особливостей. У 9– му класі навчається  28 учнів, з яких 16 дівчат і 11 хлопців. Серед учнів є діти різного віку: 9 учнів 2009 року народження, 17 – 2010 р., 1- 2011 р.н. Клас за профілем навчання загальноосвітній.   З ді­тьми працюю 5 рік. За  цей період склад колективу суттєво не змінювався.

В класі формується  шкільне самоврядування, учні визначаються із обов’язками і дорученнями . Староста класу – Кузема Влад, замісник- Котенко А. До складу самоврядування класу також входять Бойко С., Пасічна В., Краснопер Л.

  Біль­шість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
   У спілкуванні з учителями учні часто бувають нестриманими, нетактовними,чи занадто емоційними, тому постійно проводжу роз’яснювальні бесіди, тренінги. В цілому діти чуйні як один до одного так і до старших і за складних обставин, кожен знаходить підтримку в однокласників.

   За під­сумками минулого навчального року успішність складає 21 % (нижчий відсоток ніж минулого року на кілька одиниць), 3 учнів закінчили навчальний рік на достатньому рівні.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому самороз­криттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом 4 років я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівни­ка та нетрадиційну, але таку важли­ву галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу при­діляю патріотичному, морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної  поведінки. Для цього проводила виховні години, години інформування, бесіди, години спілкування, челенджі на дану тематику.

Правоосвітня робота, метою якої ви­знаю розуміння і потребу дотримува­тися законів України, дає позитивний результат. За 4 роки стався лише один випадок правопорушення. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі вихов­ні технології, як години спілкування: «Слава захисникам України», «Україна єдина»,«Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Мова має значення!», «Як стати досконалішим», рольові ігри «Запрошення в гості», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години та класні години на тематику приурочено подіям сучасності та ка­лендарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Екологічна без­пека серед нас». Значну увагу приді­ляю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

Формую екологічну культуру школя­рів ( були проведені інформдайджести онлайн «Пам'яті Чорнобиля», «Квіти, квіти, я чаруюсь вами».) Не минаю естетичну спрямо­ваність виховної роботи. Проводилося фотодефіле «Моя вишиванка», виховна година «Світ наших захоплень».                                                  

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу вважаю добрими. В цілому клас характеризується як дружний, позитивно орієнтований, мікроклімат у класі вважаю психоло­гічно спокійний, враховую недоліки стосовно проблеми із дисципліною під час занять, проблемою із вейпингом та тютюнопалінням.  Працюю над формуванням органі­зованості, самостійності із налагодженою системою самоврядування та виконанням доручень, позиціонуванням активної громадянської позиції, зменшенням байдужості, виробленням толерантного ставлення до однокласників та формую звичку протидіяти боулінгу. У минулих роках були моменти неприйняття і агресивного ставлення учнів класу до Наріжної Олени. Учениця отримує консультаціі у спеціалістів у інклюзивному центрі, батьки позитивно реагують на зауваження з боку класного керівника і вчителів стосовно проявів некоректної поведінки дівчинки.

 Неофіційних лідерів в класі немає. Але деякий вплив на однокласників має Кузема Влад, його учні і обирають старостою класу 2 роки поспіль. Наявні угрупування  переважно за місцем проживання, або за спільними інтересами ( риболовля, футбол, онлайн ігри, музика, мода, креативність і незвичайні особистості, або навпаки відсутність будь- яких хобі та інтересів) .

У процесі роботи я бачу, як доросліша­ють мої вихованці, якими розумними, практичними, зрілими у певних питаннях вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, добро­зичливі в спілкуванні, емоційно-від­криті та чутливі до моральних проблем.

Влітку 10 учнів виявили бажання допомогти із ремонтом класної кімнати, фарбували шафу, витирали стільці і парти, допомагали із технічними питаннями.

Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників. Завантаження вільного часу гуртковою роботою цього року виявилася доречною. На мою думку дітям не вистачає роботи на користь школи  та суспільнокорисної праці. Крім того необхідною умо­вою їхнього розвитку я бачу стимуляцію самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, які міг би проводити спеціаліст (психолог).
  В становленні та розвитку учнів спи­раюсь на допомогу батьків. Адже робо­та з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є 8 багатодітних сімей та сімей. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи.  У роботі з батьками використовую ко­лективні бесіди, індивідуальні бесіди, онлайнчат.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родин­ного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в ре­зультаті виконання загально-виховної, індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищила рі­вень сформованості моральних, грома­дянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості в умовах очного навчання. Надалі виховну діяльність вбачаю в формуванні активної громадянської позиції, корекції норм суспільноі поведінки, формування суспільно зрілої  особистості, яка відповідає за свої вчинки.

 

 

Класний керівник __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Дата

Робота з класом

Робота з охорони здоров’я

Заходи по контролю за навчанням

Індивідуальна робота

Робота з батьками

02.09-06.09

Перший урок «Цінуймо своє!».
Свято Першого дзвоника. Зустріч дітей у навчальному закладі

(Ціннісне ставлення до людей, держави, себе)

Бесіда з попередження дитячого травматизму. Бесіда з учнями «Правила поведінки під час воєнного стану», «Поведінка учнів та дії під час сигналу Повітряна тривога», ознайомлення із правилами поводження в укритті.

Перерозподіл підручників, контроль за наявністю зошитів, шкільних речей.

Розклад уроків.

Індивідуальні бесіди з учнями, що мали в минулому році проблеми сімейного характеру- Лига К.

Організація навчання Ткачова К., Голого Б.,Пасічної В.

Індивідуальні бесіди з батьками щодо організації навчання дитини.

 

09.09. – 13.09.

Бесіда « Навчання – твій головний обов’язок»

Всеукраїнський тиждень з протидії боулінгу:
-Кл.год. Бесіда «Буллінгу скажемо «Ні!»
- акція «Наші долоні проти насилля»;  (Ціннісне ставлення до людей,  себе, до праці)
-   анкетування
Участь у спортивному тижні  « Спорт за мир»

Бесіда з правил протипожежної безпеки:

«Причини виникнення пожеж та їх наслідки»

Мінна безпека.
 

Оформлення класної документації.

 

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо організації навчання в умовах воєнного стану, використання часу у сховищі, опрацювання деяких тем онлайн,дистанційно.

Консультації батьків стосовно організації навчання в умовах воєнного стану

16.09. – 20.09.

Акція « Голуб миру», Флешмоб «Діти України за мир у всьому світі»
Тиждень патріотизму.  Виховна година «Потрібно пам’ятати…» ● Урок мужності «Величний подвиг в ім’я людства – поза часом»

  •     До Дня визволення села від нацистських загарбників Фоторепортаж  «Квіти пам’яті»

Формуваання тематичного букету, та покладання квітів до могил загиблих у ІІ світовій війні.

(Ціннісне ставлення до суспільства, держави)

Бесіда з правил поводження людини у надзвичайних ситуаціях.

Бесіда з правил дорожнього руху «Обережно на дорозі!»

 

Обговорення  стану відвідування учнями уроків .Аналіз наявності довідок і пояснень від батьків.

Бесіди із вчителями -предметниками

Індивідуальна  робота з учнями за результатами організації навчання

Обговорення з батьками відвідування школи,стимулювання мотивації до навчання.

23.09 – 27.09.

Всеукраїнський день бібліотек. Інформдайджест «Остання книга, яку я прочитав»

(Ціннісне ставлення до  культури, людей, суспільства, книги)

День вчителя – виготовлення вітальної листівки для вчителів.

Бесіда «Про шкідливість нікотину та алкоголю»

Бесіда «Будь обачним на дорозі!»
Бесіда

 «Я- велосипедист!»

 Контроль виконання домашніх завдань учнями класу.

Бесіди з окремими учнями стосовно відвідування уроків, поведінки під час уроків та перерви

Індивідуальні консультації для батьків. Організація дозвілля дитини.

30.09-04.10

-Виховна година  «Живе і буде жити Україна! Ніхто не спинить крил наших політ» до Дня захисника і захисниць України;
-Акція «Лист солдату»

Кл.год. «Європейський день мов.»

До Дня захисту тварин (4 жовтня) фоторепортаж «Мій улюбленець»  відповідальний Кузема В.
Всесвітній день середовища -5.10

(ціннісне ставлення до людей, природи, книги)

Квіз «Що ти знаєш  про отруйні гриби?»

 

Бесіда «Як не стати жертвою злочину».

Ознайомленння із захопленнями учнів у вільний час
Калейдоскоп захоплень учнів класу.Ярмарка популярних хобі.Ділимося ідеями, гуртуємося за інтересами.

 

 

 

Аналіз успішності учнів –

Бесіди з батьками щодо виконання учнівських обов’язків.

 

07.10-11.10

До  Дня українського козацтва взяти участь у військово-патріотичній спортивній грі «Ми українці – діти незламних»  
День Української писемності та мови.
(ціннісне ставлення до людей, культури, традицій)

 

День знань правил пожежної безпеки.


Бесіда «Запобігання проявам булінгу в дитячому колективі»
Повторна бесіда  Правила поводження при виявленні вибухонебезпечних предметів.

«Повторюємо правила поведінки в інтернеті».

 

індивідуальні бесіди з учнями

 

 

14.10-18.10

Участь у місячнику шкільної бібліотеки:
-презентація улюбленої книги для однокласників (публічний виступ)

Бесіда «Ми проти насилля»

Інформування учнів про правила безпечної поведінки під час роботи з електроприладами. Ббесіда «Перша допомога потерпілому при ураженні електричним струмом».

 

 

 

 

21.10-25.10

Виготовити плакат для участі у шкільному конкурсі  « Бринить, співає наша мова».

Бесіда « Культура безпечної поведінки на дорогах, у міському транспорті,

громадських місцях»

 

Інструктаж з БЖД під час осінніх канікул.

 

Індивідуальні бесіди з дівчатами.

 

 

04.11-08.11

Виховна година  до Дня Гідності і Свободи «Твій вибір».

 

Акція  «16 днів проти насилля:

Година спілкування «Що таке насилля. Його форми. Як себе захистити»;

Анкетування «Якими мають бути мої права та обовꞌязки в школі»;

•Перегляд відеоролика «Снід не вирок. Жага до життя»;

•Година спілкування. «Як не стати  жертвою торгівлі людьми»

День знань правил пожежної безпеки. Правила поведінки під час пічного опалювання приміщень .

Бесіда «Ми проти насилля»

 

 

 «Мала педрада» в класі за результатами навчання

 

 

 

Робота по ремонту книг

 

 

 

Батьківський діалог онлайн «Як забезпечити дитині належне навчання?»

 

 

 

 

11.11. –15.11.

«Голодомор 33-го». - Кл. год

«Що треба знати про алкоголь, наркотики?»

(ціннісне ставлення до історії, культури, суспільства)

Бесіда з правил протипожежної безпеки:

«Правила поводження з вибухонебезпечними предметами, невизначеними предметами та речовинами»

«Як ми провели канікули»

 

Бесіда про розпорядок дня ліцеїстів . Поради учням , які не мають хобі.

Бесіда з батьками учнів (Ткачова К, Лещенко А.)

18.11. – 22.11.

Кл. год. «Що треба знати про поширення особистої інформації в соцмережах ?»

 (ціннісне ставлення до культури, здоров’я, суспільства)

Бесіда з ТБ: «Правила поводження біля водойм.Рятувальні прийоми та засоби надання першої допомоги потерпілому.»

Бесіда «Як раціонально використовувати час ?»

Нагадати правила поведінки під час навчання, їх дотримання. Дії в їдальні під час сигналу Повітряна тривога.

Бесіди про гігієну школяра, зовнішній вигляд (про охайний вигляд дівчаток  та хлопчиків)

25.11. – 29.11.

Конкурс фотографій місцевих краєвидів на екологічну тему.

Кл. год. «Молодь за здоровий спосіб життя». Інформхвилинка «Ми проти СНІДу!»
 

(ціннісне ставлення до природи, себе, суспільства)

Бесіда з ТБ: « Небезпека ураження електричним струмом» Контактування із хворими на СНІД, ВІЛ?»

Бесіда « Як спілкуватися коректно у класному чаті?»

Бесіда з учнями щодо уміння планувати свої вихідні.

Бесіда про успішність учнів «Що можна зробити , щоб покращити рівень знань.»

02.12-

06.12

Урок - мужності, присвячений Дню Української Армії.

День Св. Миколая

9.12. – День захисту прав людини:

Відеоконференція,або зустріч із правоохоронцями «Мої права і обов’язки»

(ціннісне ставлення до суспільства, історії, культури)

Інформхвилинка «Чим небезпечні енергетики  для молодого організму, що розвивається»

Бесіда з учнями про підготовку до уроків (учасники бесіди –всі учні класу)

Бесіда про поведінку на уроках і перервах (Соколов В.

, Ткачов К.)

Індивідуальні бесіди з батьками (Соколова В., Ткачова К)

09.12. – 13.12.

Тренінг «Новорічна рукавичка побажань» (ціннісне ставлення до однолітків, себе, культури)

Бесіда з правил протипожежної безпеки:

«Правила безпечного користування побутовими газовими приладами»

«Мої життєві цілі- мотивація мого успішного  навчання» - бесіда з учнями

Допомога (поради) учням проблемних категорій

Відвідування учнів вдома

16.12. – 20.12.

Кл. год. «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»

(ціннісне ставлення до культури, традицій, суспільства, закону)

Бесіда з правил дорожнього руху.

Бесіда з ТБ: «Надання першої допомоги при отруєнні чадним газом»

Контроль виконання домашніх завдань (для учнів всього класу)

Аналіз пропусків учнями уроків

Індивідуальні бесіди з батьками

23.12. – 27.12.

Кл. год. «Новорічні свята. Традиції, обряди. Привітання воїнів з новорічними святами через соцмережі»

Свято Нового року. (ціннісне ставлення до культури, суспільства, традицій)

Бесіда з ТБ: «Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку». Інструктаж з ТБ «Правила поведінки на канікулах під час воєнного стану)

«Що читати на канікулах»

«Як святкують Новий рік у різних країнах світу»

Бесіда за результатами навчальних досягнень

Бесіда про відпочинок на зимових канікулах в умовах воєнного стану

Бесіда про успішність ліцеїстів.

Привітання батьків з Новим роком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чорна Людмила
Додано
20 вересня
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку